Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stratosg

Παράθεση από: nektar στις 14 Οκτ 2011, 08:10:11 ΠΜ
Αναμένω τις απαντήσεις όλων στο ερώτημα που έθεσα περί της Πληροφορικής αν είναι αυτοτελής επιστήμη ή δεξιότητα.

Σε σχέση με την ανωνυμία είναι νομίζω καθαρό ότι όπως και κάθε πράγμα θέλει κι αυτή ένα μέτρο. Και αυτό το μέτρο έχει, κατά τη γνώμη μου, χαθεί σε πολλές συζητήσεις στο Στέκι πλήττοντας την ίδια την αξιοπιστία του ως χώρο δημόσιου διαλόγου. Αν πάλι θεωρηθεί ότι σκοπός του Στεκιού σε θέματα μη τεχνικά, είναι η καφενειακού τύπου εκτόνωση, τότε κινδυνεύουν πολλοί να οδηγηθούν σε ατοπήματα παρόμοια με αυτά του νυν Προέδρου της ΠΕΚΑΠ ο οποίος εξακολουθεί (σε επίπεδο καφενείου) να μας θεωρεί δεν ξέρω τι. Η πρόταση που έκανα για εφαρμογή του κανόνα της επωνυμίας στο παρόν θέμα έχει σκοπό να προφυλάξει όλους μας από αυτό το ολίσθημα.

Ξέρετε, η Δημοκρατία απαιτεί οι πολίτες να έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Περιμένει, άραγε, κανείς από εκείνους που αρνούνται να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους στους συνομιλητές τους να αγωνιστούν, να βγουν στο δρόμο, να απαιτήσουν τα δικαιώματά τους όταν θέλουν να κρύβονται από μία μάσκα και πίσω από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους;

Η απάντηση μου στο επιτακτικό σας ερώτημα είναι ναι. Είναι επιστήμη όπως είναι και η φιλολογία επιστήμη. Για ένα φιλόλογο όμως η πληροφορική είναι δεξιότητα, όπως δεξιότητα αποτελεί για εμάς το ότι χρησιμοποιόντας μολύβι και χαρτί καταγράφουμε τις σκέψεις μας. Το μολύβι και το χαρτί είναι ότι και ο υπολογιστής. Απλά εργαλεία. Η χρήση τους ως επιστημονικά ή μη, κατά περίπτωση, έχει να κάνει με το ποιος τα χρησιμοποιεί.

Και βέβαια επιτρέψτε μου να σας εκφράσω και την ενόχλησή μου για το απαιτητικό σας ύφος (έντονη γραφή) και την άσχημη κριτική σας για τον τρόπο με τον οποίο εμείς ώς μέλη μιας διαδικτυακής κοινότητας αποφασίσαμε να εκθέτουμε τις απόψεις μας. Από τη στιγμή που αποφασίσατε να γίνετε μέλος της κοινότητας αυτής αποφασίσατε να αποδεχτείτε και τους όρους λειτουργίας της. Προς τι λοιπόν η κριτική σας απέναντί μας; Αν μη τι άλλο διαβάστε δυο τρια μηνύματα πριν και δείτε ότι ο διαχειριστής σας υπερασπίστηκε. Εσείς γιατί ασκείτε αυτού του είδους την κριτική; Και βέβαια να είστε σίγουρος ότι με το παρατιθέμενο μήνυμά σας αισθάνομαι τουλάχιστον άβολα.

Να είστε σίγουρος ότι δεν περιμένω την απάντησή σας, εφόσον αποφάσισα να σας γράψω τα παραπάνω κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σέβομαι την άποψή σας και δεν δέχομαι την παρουσία σας. Αντίθετα χαίρομαι που βρίσκεστε εδώ, υπενθυμίζοντάς σας όμως ότι δεν σημαίνει ότι θα δέχομαι άκριτα τη θέση σας, όπως άκριτα δεν δέχομαι τη θέση κανενός άλλου μέλους.

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

falexakos

Κατ' αρχάς κανείς δεν απαίτησε τίποτα. Πού φαίνεται κάποια απαίτηση; Εκεί που φαίνονται και οι  "απολύσεις"; Μια πρόταση έγινε απ' τον Νεκτάριο τον Μουμουτζή. Άνοιξε ένα thread και ζήτησε κάτι. Αν θέλει κάποιος το σέβεται. Τόσο απλά! Τώρα:
Για όσους γράφουν ανώνυμα: Φυσικά και είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους να μην κάνουν ό,τι τους προτείνουν! Απ' την άλλη, κι εμένα είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να κάνω πως δεν υπάρχουν. Απαντώ λοιπόν μόνο σ' όσους είναι "ορατοί" σ' εμένα. Τόσο απλά. Ελληνιστί: No harm done.

Φώτης Αλεξάκος.

dkonetas

επειδή γίνεται διαρκής προσπάθεια παραποίησης ακόμα και του θέματος της επώνυμης ή ανώνυμης συμμετοχής να υπενθυμίσω ότι έγινε για συγκεκριμένο θέμα και όχι για όλο το forum το οποίο ξεκίνησε μετά από σοβαρότατες κατηγορίες οι οποίες ανώνυμα γράφτηκαν σε άλλο θέμα ...

Επαναλαμβάνω επίσης ότι αν κάποιος θέλει να διαφυλάξει την ανωνυμη συμμετοχή στο forum μπορεί κάλλιστα για το θέμα αυτό να δημιουργήσει νέο λογαριασμό με το ονοματεπώνυμό του. Εκτιμώ ότι   μέσα στους κανόνες κάθε δημοκρταικού forum απαγορεύεται η ανώνυμη εκτόξευση  δημόσια τόσο σοβαρών κατηγοριών.   
Αναμένω με αγωνία να βρεθεί κάποιος με το αντίστοιχο ηθικό ανάστημα να αναλάβει την ευθύνη της γνώμης του και να κάνει το απόλυτα φυσιολογικό της κατάθεσης των συγκεκριμένων (ή και άλλων) καταγγελιών επώνυμα ...
Με ακόμα μεγαλύτερη αγωνία θα περιμένω μετά να υπάρχει το αντίστοιχο ηθικό ανάστημα ώστε να υπάρξουν επώνυμες απαντήσεις ...

falexakos

#33
Σε άλλο thread αυτού εδώ του forum, διαβάζω τερατολογίες (τις έχω ξανακούσει) του στυλ: Τον Dijkstra, τον Knuth, τον Παπαδημητρίου ή τον Stallman δεν θα τον γράφατε στην ΕΠΕ. Να σχολιάσω εδώ λοιπόν κάτι, μιας κι εδώ ενημερώνουμε για την ΕΠΕ: Ας ξεκινήσω με μια τυχαία σύγκριση: Κατ' αρχήν, στην ΠΕΚΑΠ σίγουρα δεν θα μπορούσαν να γίνουν μέλη οι προαναφερθέντες (δεν δίδαξαν ποτέ Πληροφορική σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο). Τέλος η -τυχαία- σύγκριση.  ;) Απ' την άλλη, στην ΕΠΕ, υπάρχει πρόβλεψη για επίτιμα μέλη, αν αποδεδειγμένα η προσφορά κάποιου στην επιστήμη της Πληροφορικής είναι αρκετά αναγνωρισμένη (αντιγράφω απ' το καταστατικό της ΕΠΕ: "[...]συντελούν αποδεδειγμένα με οποιοδήποτε τρόπο στην προαγωγή της Πληροφορικής"). Όσοι δεν έχετε λοιπόν βασικό πτυχίο Πληροφορικής, αλλά αισθάνεστε νέοι Knuth, Stallman, Ritchie, Παπαδημητρίου κλπ., μην ανησυχείτε, σπεύσατε. Αρκεί να αποδείξετε την εφάμιλλη με του π.χ. -Μαθηματικού- Dijkstra προσφορά σας και σας δεχόμαστε.  ::)
Φώτης Αλεξάκος.


spantoulis

Παράθεση από: falexakos στις 14 Οκτ 2011, 11:16:40 ΜΜ
Σε άλλο thread αυτού εδώ του forum, διαβάζω τερατολογίες (τις έχω ξανακούσει) του στυλ: Τον Dijkstra, τον Knuth, τον Παπαδημητρίου ή τον Stallman δεν θα τον γράφατε στην ΕΠΕ. Να σχολιάσω εδώ λοιπόν κάτι, μιας κι εδώ ενημερώνουμε για την ΕΠΕ: Ας ξεκινήσω με μια τυχαία σύγκριση: Κατ' αρχήν, στην ΠΕΚΑΠ σίγουρα δεν θα μπορούσαν να γίνουν μέλη οι προαναφερθέντες (δεν δίδαξαν ποτέ Πληροφορική σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο). Τέλος η -τυχαία- σύγκριση.  ;) Απ' την άλλη, στην ΕΠΕ, υπάρχει πρόβλεψη για επίτιμα μέλη, αν αποδεδειγμένα η προσφορά κάποιου στην επιστήμη της Πληροφορικής είναι αρκετά αναγνωρισμένη (αντιγράφω απ' το καταστατικό της ΕΠΕ: "[...]συντελούν αποδεδειγμένα με οποιοδήποτε τρόπο στην προαγωγή της Πληροφορικής"). Όσοι δεν έχετε λοιπόν βασικό πτυχίο Πληροφορικής, αλλά αισθάνεστε νέοι Knuth, Stallman, Ritchie, Παπαδημητρίου κλπ., μην ανησυχείτε, σπεύσατε. Αρκεί να αποδείξετε την εφάμιλλη με του π.χ. -Μαθηματικού- Dijkstra προσφορά σας και σας δεχόμαστε.  ::)
Φώτης Αλεξάκος.



Υπάρχει στο ελληνικό αλλά και σε ξένα πολυτεχνεία  η ειδικότητα του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ΚΑΙ Μηχανικού Υπολογιστών. 
Το ΚΑΙ είναι ο λογικός τελεστής που όλοι οι πληροφορικοί του κόσμου γνωρίζουν αλλά οι κουμανταδόροι της ΕΠΕ φαίνεται να αγνοούν!!!!???!?!?!?!
Πως εξηγείται διαφορετικά η μη αναγνώριση των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΚΑΙ Μηχανικών Υπολογιστών ως πληροφορικών από την ΕΠΕ? :D
Δηλαδή κατα την ΕΠΕ αν είσαι καταρτισμένος σε ένα ευρύτερο επιστημονικό πεδίο εκτός από τα όρια της επιστήμης των Υπολογιστών δεν μπορείς να λέγεσαι πληροφορικός ακόμη και αν είσαι Μηχανικός Υπόλογιστών   ;D ;D ;D
Τα συμπεράσματα είναι πολύ εύκολο πλέον να τα εξάγει κανείς για το ρόλο και τη σοβαρότητα αυτής της ένωσης
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

nektar

Αναμένοντας και άλλους συναδέλφους να διατυπώσουν τη γνώμη τους για την αυτοτέλεια ή μη της Πληροφορικής επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με τη γνώμη ότι η ΕΠΕ προσπαθεί με ακραίο τρόπο να αντιμετωπίσει την ανάγκη να αποκτήσει ο κλάδος ξεκάθαρη επιστημονική φυσιογνωμία ζητώντας τη μετάταξη όσων δεν έχουν τα υφιστάμενα προσόντα διορισμού στον κλάδο.

Θα ήθελα να θυμίσω στους παλαιότερους και να ενημερώσω τους νεότερους για τις αποφάσεις της πρώτης συνδιάσκεψης των Τμημάτων Πληροφορικής πριν από 15 χρόνια:

http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/deltia_typoy/1996/typos20-10-96.html

Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε ΕΠΕ. Τα αιτήματα των τμημάτων και των συλλόγων αποφοίτων ήταν πολύ πιο προωθημένα από την εθελοντική μετάταξη που ζητά η ΕΠΕ. Μια μετάταξη η οποία δεν πλήττει τους μη Πληροφορικούς των κλάδων ΠΕ19-ΠΕ20. Αντιθέτως, τους ωφελεί αφού αν τυχόν καταργηθεί η Πληροφορική ως αυτοτελές αντικείμενο (όπως επιδιώκει το Υπ. Παιδείας) εκείνοι δεν θα υποστούν καμία συνέπεια έχοντας εγκαταλείψει εγκαίρως το βαλλόμενο σκάφος.

Ο λόγος για τον οποίο η ΕΠΕ ακολουθεί αυτή τη συμβιβαστική τακτική είναι ξεκάθαρος: Διότι επιδίωξή της δεν είναι να εκδικηθεί εκείνους που έπεσαν θύματα των κερδοσκοπικών κυκλωμάτων διοργάνωσης σεμιναρίων αλλά να επουλώσει τα τραύματα που προκάλεσε το πελατειακό κράτος βρίσκοντας τρόπους αξιοποίησης των ανθρώπων που έπεσαν θύματα της Κίρκης του πελατειακού συστήματος.

Εύλογα κάποιος θα την κατηγορήσει ότι δίνει συγχωροχάρτι σε πειθαρχικά (ίσως και ποινικά) παραπτώματα όπως, ενδεχομένως, πλαστογραφίες (δείτε τα αιτήματα υπ. αριθμ. 10 και 11 της συνδιάσκεψης) και επικροτεί τυχοδιωκτικές συμπεριφορές. Ότι προκρίνει ένα ιστορικό συμβιβασμό που διασώζει τους παρανόμως διορισθέντες εις βάρος των χιλιάδων ανέργων νέων Μαθηματικών, Φυσικών κ.λ.π. των οποίων τις θέσεις θα καταλάβουν οι μη Πληροφορικοί των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20.

Όμως, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Διότι οι εκπαιδευτικοί για τους οποίους συζητούμε αποτελούν μια πολύτιμη μαγιά για να βαδίσουμε με γρήγορους ρυθμούς σε μια εκ βάθρων αλλαγή του Ελληνικού σχολείου. Παλιννοστώντας στους κλάδους τους κομίζουν γνώσεις και εμπειρία πολύτιμη για την αναζωογόνησή τους. Μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν την κρίσιμη μάζα που θα επιτρέψει στα άλλα επιστημονικά πεδία να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ ουσιαστικά. Δημιουργούν πολύτιμους διαύλους διαρκούς επικοινωνίας της Πληροφορικής και των Πληροφορικών με όλα τα επιστημονικά πεδία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα θεωρήσουν ότι είμαι αιθεροβάμων. Δεν είμαι. Εκτός κι αν οι άνθρωποι για τους οποίους μιλούμε αποσκοπούν απλά και μόνο σε μια "θεσούλα στο δημόσιο". Ακόμη κι αν συμβαίνει αυτό πιστεύω ότι αφορά μια μικρή μειοψηφία που υπάρχει σε όλους τους κλάδους των Πληροφορικών μη εξαιρουμένων. Η μεγάλη πλειοψηφία πονάει το δημόσιο σχολείο και θα δείξει τον ίδιο, αν όχι μεγαλύτερο, ζήλο στα νέα της καθήκοντα.

Δεν σας κρύβω ότι καιρό προσπαθούσα να βρω μια αφορμή να τα πω αυτά τα πράγματα σε ένα χώρο όπου θα μπορέσουν να συζητήσουν νηφάλια όλοι οι καθηγητές των κλάδων ΠΕ19-20: Πληροφορικοί, Μαθηματικοί, Φυσικοί, Θεολόγοι, Γυμναστές, Οικονομολόγοι, Νομικοί... Μπορούμε και πρέπει να βρούμε τρόπους να μετατρέψουμε αυτά που μας χωρίζουν σε δύναμη ενότητας δίνοντας νέα πνοή στο Ελληνικό σχολείο. Πιστεύω ότι μπορούμε να το κάνουμε. Αρκεί να δούμε το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του και να σκεφτούμε από ποιο μετερίζι ο καθένας μπορεί να προσφέρει το καλύτερο.

Ας γυρίσουμε επιτέλους σελίδα και ας περάσουμε από την εποχή της αντιπαράθεσης "καθαρόαιμων" - "ιμιτασιόν" στην εποχή της γόνιμης συνεργασίας όλων χωρίς να φοβόμαστε να πούμε τι πραγματικά είμαστε. Δεν είναι ντροπή να είσαι Αυτοματιστής. Δεν είναι ντροπή να είσαι Μαθηματικός. Ας δηλώσουμε, επιτέλους, όλοι την ταυτότητά μας για να δούμε πώς θα προκύψει η ενότητα μέσα από την ετερότητα που φέρνει την καρποφόρα συνεργασία. Διότι ετερότητα δεν σημαίνει αντιπαλότητα. Ετερότητα σημαίνει συμπληρωματικότητα.

Ελπίζω πλέον να έγινε κατανοητός ο λόγος για τον οποίο ζήτησα επωνυμία σε αυτό το thread.



Νεκτάριος Μουμουτζής

fof

Παράθεση από: nektar στις 15 Οκτ 2011, 03:36:25 ΠΜ
Δεν είναι ντροπή να είσαι Αυτοματιστής. ......

Μια μικρή διόρθωση "Μηχανικός Αυτοματισμού"

Ευχαριστώ

vagelispe19

Μια μικρή διόρθωση Απόφοιτος ΤΕΙ Αυτοματισμού

Μηχανικούς βγάζουν τα πολυτεχνεία και ειδικά αν θέλεις να σπουδάσεις μηχανικός αυτοματισμού πας στους μηχανολόγους μηχανικούς του πολυτεχνείου.

Ευχαριστώ

Παράθεση από: fof στις 15 Οκτ 2011, 09:53:51 ΠΜ
Μια μικρή διόρθωση "Μηχανικός Αυτοματισμού"

Ευχαριστώ

falexakos

Να μην ξεχάσω να ενημερώσω εδώ ότι οι σχολές των οποίων οι απόφοιτοι μπορούν να εγγραφούν ως τακτικά μέλη της ΕΠΕ, παρατίθενται στο site της ΕΠΕ: http://review.epe.org.gr/doc.php?q=1&d=al
Υπάρχει εκεί εμπεριστατωμένη μελέτη σχετικά με το ποια Τμήματα Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ προσφέρουν όντως προγράμματα σπουδών Πληροφορικής. Εδώ θα βρει κανείς άφθονα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ π.χ. Για κάποιους -άγνωστους σ' εμένα λόγους- πολλοί επιμένουν να λένε τα δικά τους (και μάλιστα παντελώς ατεκμηρίωτα) σχετικά με τα μέλη της ΕΠΕ. Κοινώς, ό,τι νά 'ναι...

Φώτης Αλεξάκος.

fof

Παράθεση από: vagelispe19 στις 15 Οκτ 2011, 10:39:51 ΠΜ
Μια μικρή διόρθωση Απόφοιτος ΤΕΙ Αυτοματισμού

Μηχανικούς βγάζουν τα πολυτεχνεία και ειδικά αν θέλεις να σπουδάσεις μηχανικός αυτοματισμού πας στους μηχανολόγους μηχανικούς του πολυτεχνείου.

Ευχαριστώ


αγαπούλα επέτρεψε μου να ξέρω τι γράφει το πτυχιο μου ....  "ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΎ"   :P :P

;D ;D ;D ;D (εεε είμαστε για γέλια γμτ!)

za√‘ag

Μπορείτε κ Αλεξάκο ή κ. Μουμουτζή να μου ξεκαθαρίσετε ποια είναι η αντιμετώπιση σας ως ΕΠΕ σε μαθηματικούς (όπως εγώ) που απέκτησε πτυχίο ΤΕΙ (ΤΕΙ Αθήνας, Μηχανικός Πληροφορικής);; Θεωρούμαι (κατά την ΕΠΕ) πληροφορικός ή αλεξιπτωτιστής;

Μια λεπτομέρεια: Επειδή στην Ελλάδα μας κυβερνούσαν εδώ και χρόνια τσαρλατάνοι πολιτικοί, διορίστηκα με 16-μηνη προϋπηρεσία επί Γ. Παπανδρέου (διετέλεσε ΚΑΙ υπ. παιδείας) ως ΠΕ19.01 (δηλ. με παιδαγωγικά) ΠΡΙΝ πάρω το δεύτερο πτυχίο (το οποίο επίσημα θα με "βάφτιζε" ΠΕ20).
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Vangelis

Παράθεση από: nektar στις 15 Οκτ 2011, 03:36:25 ΠΜ
Αναμένοντας και άλλους συναδέλφους να διατυπώσουν τη γνώμη τους για την αυτοτέλεια ή μη της Πληροφορικής επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με τη γνώμη ότι η ΕΠΕ προσπαθεί με ακραίο τρόπο να αντιμετωπίσει την ανάγκη να αποκτήσει ο κλάδος ξεκάθαρη επιστημονική φυσιογνωμία ζητώντας τη μετάταξη όσων δεν έχουν τα υφιστάμενα προσόντα διορισμού στον κλάδο.

Επιτέλους μια ψύχραιμη άποψη απο μέλος του ΔΣ της ΕΠΕ μακριά από τις κατατάξεις ειδών του Crazy_Waters και άλλων.

Πάντα πιστεύω ότι το συμφέρον του κλάδου είναι στη σύνθεση και όχι την διάσπαση.  Προτείνω λοιπόν αν οι απόψεις που εκφράσατε δεν είναι ατομικές αλλά εκφράζουν την ΕΠΕ να ζητήσετε μια συνάντηση με το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για να συζητήσετε το θέμα.

Η ΠΕΚΑΠ δεν διαφωνεί ούτε στις εθελοντικές μετατάξεις, ούτε στην εισαγωγή όσων επιθυμούν σε σχολές πληροφορικής. Αν και η ΕΠΕ θεωρεί ότι  αυτοί που δεν θα ακολουθήσουν καμιά από τις δύο παραπάνω επιλογές εξακολουθούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους άλλους καθηγητές Πληροφορικής, είμαστε πολύ κοντά στο να διώξουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα μεταξύ των δύο ενώσεων. 

Προσωπικά είμαι υπέρ της αξιολόγησης των καθηγητών (και όχι μόνο) στο σχολείο, στην πράξη δηλαδή, εκεί θα φανεί ποιος είναι ο καλός εκπαιδευτικός και ποιος όχι.

Θεωρώ επίσης ότι είναι  λάθος να ρωτάμε αν η Πληροφορική είναι επιστήμη ή όχι (δεν έχω ακούσει  να ρωτά κανείς αν τα Μαθηματικά είναι επιστήμη) δεν το θεωρούμε δηλαδή προφανές?. 

Το πρόβλημα είναι με τον όρο Τ.Π.Ε που γίνεται προσπάθεια (απο πρωτοβάθμια εκπαίδευση κυρίως) να αυτονομηθεί και να ταυτιστεί με την Πληροφορική. Οι Τ.Π.Ε είναι χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδασκαλία ενός μαθήματος.  Αν θυμόσαστε απο το συνέδριο των Ιωαννίνων οι Κύπριοι συνάδελφοι μας είπαν ότι (σοφά) έχουν απαλέιψει τον όρο Τ.Π.Ε απο τα αναλυτικά τους προγράμματα. 

mb

Φίλε za√'ag αφού έχεις και πτυχίο ΑΤΕΙ Πληροφορικής, που πήρες με δική σου πρωτοβουλία και μπράβο σου, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης. Η ΕΠΕ μάλιστα σε δέχεται ως μέλος της αν το επιθυμείς όπως μπορείς να δεις εδω: https://www.epe.org.gr/eggrafh.jsp
Απαντάω με την ιδιότητα του Προέδρου Τοπικου Παραρτήματος.
Στον φίλο Vangelis αρμόδιοι είναι να απαντήσουν τα μέλη του ΔΣ της ΕΠΕ.

falexakos

@za√'ag : Πασιφανέστατα, εφόσον έχεις πτυχίο Πληροφορικής, είσαι Πληροφορικός κι άρα δυνάμει μέλος της ΕΠΕ. Δεν έχει -φυσικά- καμιά σημασία το πότε απέκτησες το πτυχίο.
@Vangelis: Προσωπικά, δεν βλέπω να διαφωνώ σε κάτι απ' όσα γράφεις περί συνεννόησης/σύνθεσης. Δώσε μου λίγο χρόνο να συζητήσω με τους συναδέλφους μου μέλη της ΕΠΕ και τα λέμε.

Φώτης Αλεξάκος.


nektar

Αυτό που είπα είναι ότι το να ζητά η ΕΠΕ την εθελοντική μετάταξη δεν πρέπει να θεωρηθεί ακραία στάση. Ακραία στάση θα ήταν να υιοθετεί τα αιτήματα της συνδιάσκεψης του 1996 ζητώντας ακύρωση όλων των παράνομων διορισμών, ένορκες διοικητικές εξετάσεις για πλαστά δικαιολογητικά και βεβαιώσεις σεμιναρίων κ.λ.π. Η ΕΠΕ εμμένει στην ανάγκη εθελοντικής μετάταξης και επιθυμεί να βρει τρόπους αξιοποίησης όσων θα μεταταχθούν ώστε να αποτελέσουν τη μαγιά για την είσοδο της διδασκαλίας των άλλων επιστημονικών πεδίων στην Πληροφορική Εποχή.

Για να οικοδομήσουμε την πραγματική ενότητα ΚΑΙ μέσα στον κλάδο ΚΑΙ μεταξύ του κλάδου μας με τους υπόλοιπους. Να αποκτήσει ο κλάδος ταυτότητα (γι΄ αυτό και ζητώ επωνυμία) και μέσα από την ετερότητά του με τους άλλους κλάδους να οικοδομηθεί η ουσιαστική ενότητα όλων των εκπαιδευτικών.

Σε σχέση με συνάντηση των ΔΣ της ΕΠΕ και της ΠΕΚΑΠ, εκκρεμεί η απάντηση του τελευταίου στα ζητήματα που έχουμε επισήμως θέσει
(http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=456).

Νεκτάριος Μουμουτζής