ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΥΛΗΣ ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 30 Μαρ 2020, 04:28:39 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Γενικόλογη δήλωση..Δεν έχουν όλα τα σχολεία φτάσει στο ίδιο σημείο της ύλης...Πρέπει να λάβει υπόψην της το χειρότερο σενάριο και να ανακοινώσει "χθες" ποια θα είναι η ύλη, να ξέρουν τα παιδιά τι να διαβάσουν...Αλλά και οι καθηγητές, να ξερουμε σε τι να επενδύσουμε το χρόνο μας

meteo_xampos

Πιστεύω ότι αντικειμενοστραφής και δυναμικές δομές δεδομένων θα φύγουν από την ύλη... Ενδεχομένως μερικά σχολεία να μην έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο, οπότε λογικά θα τα αφαιρέσουν... Είμαι σχεδόν σίγουρος για τον αντικειμενοστραφή...

tasospap

Ποιος αντικειμενοστραφής; Ο τζιοβάννι και ο Αντώνιο; Αυτό το κεφάλαιο δεν ήταν ποτέ μέρος της ύλης. Ψάχνουμε να δούμε τι άλλο θα αφαιρεθεί παρέα με αυτό.

evry

Ξέχασες τον Πέπε  :D
Παράθεση από: tasospap στις 30 Μαρ 2020, 11:58:14 ΜΜ
Ποιος αντικειμενοστραφής; Ο τζιοβάννι και ο Αντώνιο; Αυτό το κεφάλαιο δεν ήταν ποτέ μέρος της ύλης. Ψάχνουμε να δούμε τι άλλο θα αφαιρεθεί παρέα με αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Καλημέρα και καλό μηνα σε όλους.
Μακάρι να περάσει γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτό που βιώνουμε.

Αν και λογικα σε κάποιες μέρες θα γνωρίζουμε για την ύλη, νομίζω δεν θα ήταν κακή ιδέα, όσοι είναι καθηγητές σε σχολεία, να παραθέσουν εδώ τι δεν έχουν διδάξει. Και όσοι είμαστε σε φροντιστήρια, ότι γνωρίζουμε από τους μαθητές μας.
Έτσι, ίσως βγει πάνω κάτω κάποιο συμπερασμα για την υλη, για να μην παιδεύουμε τα παιδια με πράγματα που δεν θα χρειαστουν και γενικά να μην είμαστε τελειως στον αέρα. Αυτό λόγω της δήλωσης της Κεραμέως ότι στην ύλη θα είναι μόνο ότι έχει διδαχθεί.
Παντως σε 2 σχολεια της περιοχής μου τα αντικείμενα δεν είχαν ακόμα γίνει από τους καθηγητές όπως ενημερώθηκα από τους μαθητές μου.
Και πάλι καλημέρα και καλό μηνα.

petrosp13

Υπάρχουν σχολεία που είχαν τελειώσει την ύλη τον Φεβρουάριο και σχολεία που δεν είχαν τελειώσει τους Πίνακες..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Αλλο Τι διδαξαν και άλλο τι στέλνεται σαν ύλη κάθε μήνα στο υπουργείο...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#8
Αν υπάρξει διάθεση να συγκεντρώσουμε τι δεν έχει διδαχθεί, θα μπορουσε να βγει ενα συμπέρασμα.
ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

pgrontas

Παράθεση από: tdrivas στις 01 Απρ 2020, 03:32:39 ΜΜ
Αλλο Τι διδαξαν και άλλο τι στέλνεται σαν ύλη κάθε μήνα στο υπουργείο...
Εχεις στοιχεία γι αυτό που λες; Αν ναι καλό θα ήταν να τα καταθέσεις στους αρμόδιους από το να αφήνεις υπονοούμενα που προσβάλλουν συλληβδην συναδέλφους.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

tdrivas

Παράθεση από: pgrontas στις 01 Απρ 2020, 05:13:27 ΜΜ
Εχεις στοιχεία γι αυτό που λες; Αν ναι καλό θα ήταν να τα καταθέσεις στους αρμόδιους από το να αφήνεις υπονοούμενα που προσβάλλουν συλληβδην συναδέλφους.

Χαλαρώστε, παρακαλώ. Δεν αποτελεί μομφή αυτό που λέω για τους καθηγητές.

Θεωρώ, υποθέτω (και λοιπά ρήματα) ότι μπορεί σε ένα σχολείο να υπάρχουν τα εξής σενάρια:
1. Στην τάξη χαμός, ο καθηγητής αναγκαστικά γράφει κανονικά τα κομμάτια ύλης που έπρεπε να διδάξει και ας είτε είναι πιο πίσω ως ύλη είτε έχει περάσει επιφανειακά κάποια κομμάτια
2. Ο καθηγητής επιλέγει να ακολουθήσει την προτεινόμενη ροή συμπλήρωσης βιβλίου ύλης ενώ δεν τα κάνει με αυτή την σειρά, γιατί δεν τον/την βολεύει

Απλώς πιθανά σενάρια παραθέτω από τόσα σχολεία που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pgrontas

Καλό τότε είναι να βάλετε τις κατάλληλες διευκρινίσεις, στο αρχικό  μήνυμα.
Προσωπικά δεν έχω συναντήσει κανέναν που να έχει δώσει ψευδή ύλη και ούτε έχω ακούσει για κάποιον από τρίτους.
Άλλωστε δεν έχει κίνητρο να το κάνει, γιατί δεν υπάρχει κανενός είδους κύρωση. Ίσα ίσα στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα αναμόρφωσης του προγράμματος.
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν.

Παράθεση από: tdrivas στις 01 Απρ 2020, 05:45:26 ΜΜ
Χαλαρώστε, παρακαλώ. Δεν αποτελεί μομφή αυτό που λέω για τους καθηγητές.

Θεωρώ, υποθέτω (και λοιπά ρήματα) ότι μπορεί σε ένα σχολείο να υπάρχουν τα εξής σενάρια:
1. Στην τάξη χαμός, ο καθηγητής αναγκαστικά γράφει κανονικά τα κομμάτια ύλης που έπρεπε να διδάξει και ας είτε είναι πιο πίσω ως ύλη είτε έχει περάσει επιφανειακά κάποια κομμάτια
2. Ο καθηγητής επιλέγει να ακολουθήσει την προτεινόμενη ροή συμπλήρωσης βιβλίου ύλης ενώ δεν τα κάνει με αυτή την σειρά, γιατί δεν τον/την βολεύει

Απλώς πιθανά σενάρια παραθέτω από τόσα σχολεία που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο.

Αν ένα σενάριο έχει πολύ μικρή ως αμελητέα πιθανότητα, καλύτερα να μην παρατίθεται μόνο αυτό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Είχα πει από την αρχή ότι ένα τέτοιο thread δεν έχει κανένα νόημα.
Δηλαδή να καθίσουμε εδώ να πούμε τι? Τι έχει κάνει ο καθένας για να δούμε τι θα κοπεί από την ύλη?
Άντε και συμφωνούμε όλοι ότι κανείς δεν έχει κάνει π.χ. λίστες και δέντρα.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα γιατί το στέκι είναι ένας μικρόκοσμος την ύπαρξη του οποίου αγνοούν πολλοί καθηγητές πληροφορικής. Το δείγμα εδώ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Τώρα αυτό με την ύλη, δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά κάποιος να δίνει άλλη ύλη από αυτή που έχει διδάξει γιατί δεν έχει κανένα νόημα. Άλλωστε αν κάποιος αποφασίσει να κάνει έλεγχο θα δει και το βιβλίο ύλης και εκεί φαίνεται τι έχει γίνει έστω τυπικά.
Είναι πιθανότερο ένας καθηγητής να μπλέξει αν δώσει ψεύτικη ύλη που δεν συμφωνεί με το βιβλίο παρά αν είναι πίσω στην ύλη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: evry στις 01 Απρ 2020, 05:56:08 ΜΜ
Άντε και συμφωνούμε όλοι ότι κανείς δεν έχει κάνει π.χ. λίστες και δέντρα.
Αυτό δε σημαίνει τίποτα γιατί το στέκι είναι ένας μικρόκοσμος την ύπαρξη του οποίου αγνοούν πολλοί καθηγητές πληροφορικής. Το δείγμα εδώ δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Ίσα ίσα, αν γνωρίζουμε 5 περιπτώσεις σχολείων που δεν τα δίδαξαν αυτά, είναι δεδομένο ότι θα αφαιρεθούν
Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος έκανε τα περισσότερα, αλλά ποιος έκανε τα λιγότερα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Απρ 2020, 06:00:18 ΜΜ
Ίσα ίσα, αν γνωρίζουμε 5 περιπτώσεις σχολείων που δεν τα δίδαξαν αυτά, είναι δεδομένο ότι θα αφαιρεθούν
Δεν ψάχνουμε να βρούμε ποιος έκανε τα περισσότερα, αλλά ποιος έκανε τα λιγότερα


ΑΚΡΙΒΩΣ!!!