Καλησπέρα σε όλους!
Διδάσκω για πρώτη χρονιά το μάθημα και αντιμετωπίζω κάποια προβληματάκια που αναφέρω παρακάτω:
1) Όλοι καταλαβαίνουν ότι η δομή πολλαπλής επιλογής μπορεί να σταθεί και χωρίς το αλλιώς (όπως εξάλλου γίνεται και στις γλώσσες προγραμματισμού)... Πρόσφατα άκουσα ότι αυτοί που διορθώνουν έχουν εντολή να κόβουν μονάδες από κάποια τέτοια λαθάκια γιατί η δομή στο βιβλίο ορίζεται και με το αλλιώς. Ισχύει κάτι τέτοιο? Και τί άλλο θα πρέπει να προσέχουν οι μαθητές???
2) Ένα δεύτερο θέμα που με απασχολεί είναι οι δυναμικές δομές δεδομένων. Έχουμε μόνο θεωρητικά τα κεφάλαια στοίβα-ουρά αλλά σε τί περίπου ασκήσεις θα πρέπει να εξασκηθεί ο μαθητής?
Ευχαριστώ πολύ
Πρόσφατα άκουσα ...
Να μην πιστεύεις Ο,ΤΙ ακούς !!!
1) Παραπληροφόρηση
2) Ασκήσεις(όχι αλγόριθμοι) μέσα από τις οποίες θα φαίνεται σχηματικά η εισαγωγή και η εξαγωγή στοιχείων από ουρά και στοίβα καθώς και την κατάσταση της καθέ μιας δομής. Δες και κάποια θέματα πανελληνίων
Παράθεση από: maria_asximi στις 22 Φεβ 2009, 09:51:34 ΜΜ
2) Ένα δεύτερο θέμα που με απασχολεί είναι οι δυναμικές δομές δεδομένων. Έχουμε μόνο θεωρητικά τα κεφάλαια στοίβα-ουρά αλλά σε τί περίπου ασκήσεις θα πρέπει να εξασκηθεί ο μαθητής?
Για να μη γίνει παρεξήγηση... θα δείξεις πως μπαίνει/βγαίνει κάτι σε στοίβα/ουρά αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με δυναμικές δομές δεδομένων (δηλαδή με υλοποίηση με δείκτες). Το βιβλίο αναφέρει ρητά ότι ασχολείται με στατικές δομές οπότε κατά τη ζωγραφική οι δομές της στολιβας/ουράς φιλοξενούνται σε πίνακες.
Έτσι κι αλλιώς, οι στοίβα/ουρά είναι στατικές για το μάθημά μας
Δες παλιότερο αντίστοιχο θέμα Πανελληνιών σχετικά με την ουρά και τη στοίβα. Αυτά αρκούν.