καλησπερα..απλα αναφερω

Ξεκίνησε από anonymos_ma8hths, 02 Ιουν 2010, 09:07:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

anonymos_ma8hths

αγαπητοι καθηγητες και συμμαθητες απλα θα ηθελα να αναφερω τους προβληματισμους μου σχετικα με το συγκεκριμενο μαθημα ως ενας 18αρης που τελειωνει την 3η ταξη και δινει πανελληνιες για πρωτη φορα του επαλ φετος...
αρχικα θα ηθελα να αναφερω οτι ο καθηγητης που μου διδασκε το μαθημα μας το εκανε με τη χρηση του βιβλιου του ΑΕΠΠ και οχι το ΔΠ γεγονος που ουτε μας το ανεφερε καν...μας εδινε φωτοτυπιες μας ελεγε οτι ητανε οτι χρειαζομασταν και οτι απλα μερικα τα οποια θα τα παραληψουμε ητανε του ΑΕΠΠ και οτι δηλαδη ολα τα αλλα ητανε του ΔΠ κατι που δν ισχυε και το συνειδητοποιησα μολις χτες δυστηχως...περα απο αυτο ομολογω πως ειμαι πολυ μπερδεμενος σχετικα με τον ψευδοκωδικα...αρχικα θα ανεφερω οτι σε ενα θεμα ειδα μια διευκρινησει του υπουργειου οτι χρησεις τον φρασεων του τυπου Τελος_αν ειναι λαθος γιατι δεν ειναι απο το ΔΠ βιβλιο ενω σε ενα αλλο θεμα ελεγε οτι περσι ειπανε οτι αμα λυπει το Τελος_αν να κοψουν μορια...επειτα δν μπορω ποια η λογικη του να αλλαζεις λογικη μεταξυ αλγοριθμου και pascal χαρακτηριστικο παραδειγμα της εντολης for που γινετε ΓΙΑ ν ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ..
επειτα ειναι και το θεμα της γλωσσας pascal σε μαθαινουνε στο βιβλιο για την χρηση του compiler κ του interpeter και την ιδια στιγμη σε βαζουνε να γραφεις προγραμμα στο χαρτι κατι που σημαινει οτι αν κανεις ενα ερωτηματικο λαθος λογικα θα σου κοπουν μοναδες...ανυκουστο κατα τη γνωμη μου ...
εγω αυριο το πρωι εχω σκοπο να παω να δωσω και αμα χρειστω ψευδοκωδικα να κανω ακριβη μεταφραση της pascal τα ελληνικα χωρις ερωτηματικα και παραμετρους...πιστευω ομως οτι κατι πρεπει να γινει με το μαθημα αυτο οχι για μενα γιατι τωρα τελειωνω αλλα για τους επομενους που θα καλεστουν να το αντιμετωπισουν

iliasthes

Για το θέμα του καθηγητή σου και το τι σου δίδασκε, δεν μπορούμε να σου δώσουμε λύση ή απάντηση εδώ κατά τη γνώμη μου.Αν έχεις παράπονα από τον καθηγητή σου, το πιο καλό είναι να απευθυνθείς στον ίδιο.  Δεν υπάρχει περίπτωση στον ΔΠ να κοπούν μονάδες για το τέλος_αν, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει το τέλος_αν στον ψευδοκώδικα του ΔΠ. Στον ψευδοκώδικα του ΔΠ χρησιμοποιούνται οι λέξεις αρχή και τέλος για να δηλώσουν τα όρια ισχύς μιας ενότητας εντολών. Βέβαια στον ψευδοκώδικα δεν πρέπει να υπάρχει συντακτική αυστηρότητα και υπάρχουν και άλλοι τρόποι να δηλωθεί η αρχή και το τέλος μιας ενότητας. Αλλά για να είσαι σίγουρος καλό είναι να ακολουθείς αυτά που υπάρχουν στο βιβλίο.

Για τη for έχεις δίκιο και έχει επισημανθεί από τους περισσότερους καθηγητές και εδώ, αλλά από όσο γνωρίζω και στους σχολικούς συμβούλους.Αν θυμάσαι πέρσι δεν υπήρχε άσκηση ανάπτυξης προγράμματος από την αρχή. Υπήρχε άσκηση ανάπτυξης αλγορίθμου, ενώ οι ασκήσεις σε pascal ήταν είτε μετατροπής έτοιμου προγράμματος (while σε repeat), είτε να δείξεις οτι κατανόησες τη λειτουργία του προγράμματος (πόσες επαναλήψεις θα γίνουν, ποια θα είναι η τιμή της τάδε μεταβλητής μετά την εκτέλεση). Θέλω να πω πως υπάρχει τρόπος να δείξει ο μαθητής οτι κατέχει την pascal, χωρίς να τον βάλουμε να αποδείξει οτι θυμάται από έξω όλους τους συντακτικούς κανόνες. Πιστεύω πως στην ίδια λογική θα κινηθούν και φέτος. Νομίζω πως το μάθημα είναι ιδανικό ως εξεταζόμενο για τον τομέα πληροφορικής, αλλά χρειάζεται καινούριο βιβλίο και όχι να αλλάξει όλο το μάθημα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δυστυχώς το μάθημα είναι ακόμα στην αρχή του(εννοώ ως εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα)
και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα σχετικά με την διδασκαλία και κατανόησης ορισμένων πραγμάτων. Ότι συνέβαινε στην ΑΕΠΠ στα πρώτα χρόνια της, το ίδιο γίνεται και εδώ.

Απλώς πρέπει να ακολουθεί κάποιος το βιβλίο και όχι οτιδήποτε άλλο.

hliasant

Πραγματικά αν κάποιος δεν έχει ιδέα από προγραμματισμό, το βιβλίο αυτό δεν θα του προσφέρει τίποτε.
Είναι πολύ κακογραμμένο και δεν έχει αρκετά παραδείγματα.

Καλή μας επιτυχία, συμμαθητούδια!

Νίκος Αδαμόπουλος

Ας ελπίσουμε φέτος η επιτροπή να σεβαστεί το μάθημα (με αυτό έστω το βιβλίο!!!) και να βγάλει θέματα και προτεινόμενες λύσεις για ΔΠ και όχι για ΑΕΠΠ... Αλλιώς θα δικαιώσει όσους δίδαξαν με (μη συμβατό) υλικό από την ΑΕΠΠ επειδή δεν θέλησαν να κουραστούν.... (με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!)...

Καλή επιτυχία λοιπόν στους μαθητές...  :)