Θα διδάξετε φέτος δομή Επίλεξε;

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 28 Οκτ 2010, 03:26:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η ΕΠΙΛΕΞΕ έκλεισε τον κύκλο της στην ΑΕΠΠ και δεν νομίζω ότι θα την ξαναδούμε σε θέματα πανελληνίων. Εξετάστηκε αρκετές φορές και τελικά βγήκε από την ύλη. Τώρα εάν έμεινε κάποιο παράδειγμα μέσα στο σχολικό βιβλίο που την χρησιμοποιεί, δεν πιστέυω ότι υπάρχει περίπτωση να αναφερθεί στις εξετάσεις

dimpapadop

Συμφωνώ ότι είναι πολύ δύσκολο να πέσει κάτι με την επίλεξε, αλλά μιας και τη συναντώ και σε άλλα σημεία του βιβλίου, που είναι εντός ύλης.... με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου, δε θέλω σε καμία περίπτωση να μείνω εκτεθιμένος στο τέλος απέναντι στα παιδιά μου.

petrosp13

Και αν θα προκύψει τελικά θέμα με δομή "Επίλεξε", θεωρείτε ότι δεν θα γίνει χαμός με το ότι έχει εξαιρεθεί από την ύλη;
Θα ρισκάρει μια επιτροπή εξετάσεων να κάνει τόσο μεγάλη γκάφα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dimpapadop

Και κάτι έγινε...
μία γκάφα αν κάνουνε; (να αναφέρουμε εδώ περιπτώσεις;)
από την άλλη η σύνταξη της επίλεξε δεν είναι εκτός ύλης, είναι μέσα στην ύλη, στη σελ 46.

evry

Μ'αυτά και με αυτά θυμήθηκα μια ιστορία. Κάποιος καθηγητής δίδαξε την Επίλεξε στους μαθητές του και στη συνέχεια αυτοί τον ενημέρωσαν εκ των υστέρων ότι η Επίλεξε είναι εκτός ύλης. Τότε αυτός αντί να παραδεχτεί το λάθος του έψαξε όλο το βιβλίο να βρει μήπως κάπου αναφέρεται η εντολή αυτή ώστε να μπορέσει να δικαιολογήσει τον εαυτό του. Ως γνωστόν πολλοί καθηγητές έχουν το αλάθητο.
  Αναρωτιέμαι όμως, αν οι μαθητές λύσουν ένα θέμα στις εξετάσεις με τη χρήση της Επίλεξε (το οποίο προφανώς δεν μπορεί να γίνει δεκτό) τι θα πει στους μαθητές του μετά?

Σχετικά τώρα με το επιχείρημα ότι κάπου στο βιβλίο αναφέρεται η Επίλεξε οπότε δεν είναι εντελώς εκτός ύλης. (είναι δηλαδή με το ένα πόδι μέσα και με το άλλο έξω) θα έλεγα ότι και η αναδρομή αναφέρεται στο ευρετήριο του βιβλίου στο τέλος, το οποίο δεν νομίζω να έχει βγει εκτός ύλης. Οπότε αν σκεφτόμαστε έτσι να κάνουμε και αναδρομή.

Επίσης στη σελίδα 110 του τετραδίου μαθητή υπάρχει η άσκηση ΔΕ4 που ζητάει αναδρομή. Παρατηρώ ότι αυτή η άσκηση βρίσκεται μεταξύ δύο ασκήσεων που είναι εντός ύλης ===> άρα είναι και αυτή εντός.
Μάλλον πρέπει να κάνουμε και αναδρομή.
Παρεπιπτόντως η άσκηση που πρότεινα σε άλλο θέμα με τη μαγική ακολουθία πρέπει να βγαίνει εύκολα με αναδρομή (νομίζω :-\)
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση από: dimpapadop στις 24 Νοε 2010, 11:26:47 ΠΜ
Και κάτι έγινε...
μία γκάφα αν κάνουνε; (να αναφέρουμε εδώ περιπτώσεις;)
από την άλλη η σύνταξη της επίλεξε δεν είναι εκτός ύλης, είναι μέσα στην ύλη, στη σελ 46.

Εφόσον το υπουργείο λέει ρητά ότι οι παράγραφοι που περιγράφεται και παρουσιάζεται η "Επίλεξε" είναι εκτός ύλης, εμείς θα θεωρήσουμε ότι η σύνταξη της είναι εντός επειδή τυχαίνει να υπάρχει σε έναν πίνακα;
Να χρησιμεύσει σε τι η σύνταξη της; Εφόσον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλγοριθμικά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Είναι ξεκάθαρο. Η Επίλεξε είναι ΕΚΤΟΣ.
Αν η επιτροπή κάνει ακόμη ένα λάθος, τότε σίγουρα ΔΕ θα την πληρώσει ο μαθητής !!!

dimpapadop

Παράθεση από: evry στις 24 Νοε 2010, 11:39:12 ΠΜ
Μ'αυτά και με αυτά θυμήθηκα μια ιστορία. Κάποιος καθηγητής δίδαξε την Επίλεξε στους μαθητές του και στη συνέχεια αυτοί τον ενημέρωσαν εκ των υστέρων ότι η Επίλεξε είναι εκτός ύλης. Τότε αυτός αντί να παραδεχτεί το λάθος του έψαξε όλο το βιβλίο να βρει μήπως κάπου αναφέρεται η εντολή αυτή ώστε να μπορέσει να δικαιολογήσει τον εαυτό του. Ως γνωστόν πολλοί καθηγητές έχουν το αλάθητο.
  Αναρωτιέμαι όμως, αν οι μαθητές λύσουν ένα θέμα στις εξετάσεις με τη χρήση της Επίλεξε (το οποίο προφανώς δεν μπορεί να γίνει δεκτό) τι θα πει στους μαθητές του μετά?

Σχετικά τώρα με το επιχείρημα ότι κάπου στο βιβλίο αναφέρεται η Επίλεξε οπότε δεν είναι εντελώς εκτός ύλης. (είναι δηλαδή με το ένα πόδι μέσα και με το άλλο έξω) θα έλεγα ότι και η αναδρομή αναφέρεται στο ευρετήριο του βιβλίου στο τέλος, το οποίο δεν νομίζω να έχει βγει εκτός ύλης. Οπότε αν σκεφτόμαστε έτσι να κάνουμε και αναδρομή.

Επίσης στη σελίδα 110 του τετραδίου μαθητή υπάρχει η άσκηση ΔΕ4 που ζητάει αναδρομή. Παρατηρώ ότι αυτή η άσκηση βρίσκεται μεταξύ δύο ασκήσεων που είναι εντός ύλης ===> άρα είναι και αυτή εντός.
Μάλλον πρέπει να κάνουμε και αναδρομή.
Παρεπιπτόντως η άσκηση που πρότεινα σε άλλο θέμα με τη μαγική ακολουθία πρέπει να βγαίνει εύκολα με αναδρομή (νομίζω :-\)
   

έτσι είναι όπως τα λές...
ένας άλλος φωστήρας πάλι καθηγητής σε μια άλλη ιστορία, ήταν αυτός που έκρινε και ειρωνευόταν τους άλλους, και τον παραδεχόμασταν όλοι γιατί ήταν καθηγηταράς, ενώ οι άλλοι είμασταν του "δημοσίου", και δεν μας ενδιέφερε εννοείται τίποτα... και εύρισκε πάντα τρόπους να ειρωνευθείο χωρίς να τον ειρωνεύεται κανείς...
και έζησε αυτος καλά και εμείς καλύτερα.

Επιτέθηκα εγώ σε σένα;
σε έκρινα επειδή δεν τη δίδαξες; προσπάθησα να σε πείσω να τη διδάξεις;
σε πείραξε που έκανα τη σύνταξη και 1 παράδειγμα της επίλεξε;

βρε τι γίνεται...


""""η αναδρομή αναφέρεται στο ευρετήριο του βιβλίου στο τέλος""""" ναι... πολύ καλό επιχείρημα αυτό, respect!

χαλάρωσε ρε φίλε λίγο...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

μια ερώτηση:

το θέμα μας είναι αν η επίλεξε θα πρέπει να διδαχθεί, ενώ βρίσκεται εκτός ύλης, ή ποιος από εμάς είναι ο καλύτερος;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

evry

Κοίτα, κατά τη γνώμη μου φωστήρας είναι αυτός που λέει "ισχύει αυτό επειδή το λέω εγώ" χωρίς να χρησιμοποιεί κανένα επιχείρημα. Η παράγραφος στην οποία αναφέρεσαι είναι ένα ευρετήριο της ψευδογλώσσας.
Η ουσία είναι ότι για κάποιο λόγο έχεις κολλήσει με την Επίλεξε και δεν δέχεσαι το αυτονόητο, δεν ξέρω γιατί, μάλλον έχεις κάποια απωθημένα με τους συναδέλφους στα φροντιστήρια. Και αυτοί όμως τη δουλειά τους κάνουν και μάλιστα κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες από ότι εμείς. Και εμένα φέτος μου έτυχαν 3 περιπτώσεις καθηγητών σε φροντιστήρια που έλεγαν ότι η Επίλεξε είναι εντός ύλης και μάλιστα έκαναν και ασκήσεις. Οι άνθρωποι παραδέχτηκαν ότι δεν το ήξεραν και έληξε το θέμα, διότι σκέφτηκαν προς όφελος των μαθητών τους.
όπως κατάλαβες είμαι και εγώ ένας καθηγητής του "δημοσίου"
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

παιδιά, όλοι μας έχουμε περάσει μέσα από δημόσια και ιδιωτική παιδεία, και από παραπαιδεία.

ας μη διδάσκουμε ό,τι είναι εκτός ύλης, γιατί πρέπει μερικές φορές να λυπούμαστε τα παιδιά που ανέχονται την τρέλα μας. επίσης είμαστε όλοι πολύ καλοί στη δουλειά μας.

game over.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω ότι το θέμα πρέπει να σταματήσει εδώ.

Οι προσωπικές κόντρες δεν ευνοούν κανένα, πόσο μάλλον όταν γίνονται μπροστά σε "κοινό"

Sergio

Παράθεση από: dimpapadop στις 23 Νοε 2010, 06:35:11 ΜΜ
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΕΞΕ ΚΑΙ ΣΤΗ σελ 46, (ή 42 δεν θυμάμαι τώρα) που είναι σαφώς στην ύλη.

Ποιός είπε ότι δε μπορεί ζητήσει ο εξεταστής τη σύνταξη της επίλεξε αφού υπάρχει και εκτός των "εκτός ύλης" τμημάτων του βιβλίου;
- η λογική λέει όχι, δεν θα το ζητήσει αυτό, αλλά εκείνο το κομμάτι όπως και να το κάνουμε είναι στην ύλη... έστω σαν σύνταξη.

Ε όχι ρε παιδιά.. δεν πιστεύω ότι η παρουσία της επίλεξε στις σελίδες 46-47 (Στοιχεία ψευδογλώσσας) πρέπει να ερμηνευτεί ως απαίτηση να διδάξουμε τη σύνταξή της.. παρά σαν παράλειψη της επιτροπής που επέλεξε τα φετεινά εκτός ύλης τμήματα να αναφέρει και την αντίστοιχη παράγραφο της σελίδας 46.

Όπως παράλειψη θεωρώ και την ΜΗ εξαίρεση από την παράγραφο 3.1 του κειμένου που αναφέρεται στις σκοπιές που εξετάζει η πληροφορική τα δεδομένα, μετά (τουλάχιστον) από την εξαίρεση της παραγράφου 2.2 που αναφέρεται στις σκοπιές που εξετάζει η πληροφορική τους αλγόριθμους.

Μην τρελλαθούμε τώρα.. πιστεύει δηλαδή κανείς ότι είναι μετά τη σαφή εξαίρεση της επίλεξε τόσο από το κεφάλαιο 2 όσο και από το κεφάλαιο 8 θα μπορούσε να ζητηθεί η σύναξή της ;;

Δε νομίζω ρε παιδιά.. έλεος !!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

sstergou

Συμφωνώ με τον Σέργιο.
Δεν διδάσκω και ούτε καν αναφέρω την συγκεκριμένη δομή.
Προφανώς πρόκειται για παράλειψη της επιτροπής....

gthal

Συμφωνώ κι εγώ με τους δύο προλαλήσαντες.
Όμως γιατί Sergio θεωρείς ότι η κατάργηση της 2.2 θα έπρεπε να συμπαρασύρει και την 3.1  ;
Παράθεση από: Sergio στις 08 Δεκ 2010, 11:04:04 ΠΜ
Όπως παράλειψη θεωρώ και την ΜΗ εξαίρεση από την παράγραφο 3.1 του κειμένου που αναφέρεται στις σκοπιές που εξετάζει η πληροφορική τα δεδομένα, μετά (τουλάχιστον) από την εξαίρεση της παραγράφου 2.2 που αναφέρεται στις σκοπιές που εξετάζει η πληροφορική τους αλγόριθμους.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός