Τελευταία μηνύματα

#21
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 26 Ιουν 2025, 10:47:16 ΜΜ
το μάθημα της οικονομίας δεν έχει κανένα λόγο να δυσκολέψει γιατί έχει στην κατεύθυνσή του όλες τις σχολές του αντικειμένου του. 
Εμείς όσο έχουμε αυτή την αναχρονιστική ύλη του 80' και τα τυποποιημένα θέματα θα παραμένουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε στη θετική με τέτοιο μάθημα.
Άρα δεν έχουν το πρόβλημα αυτοί αλλά εμείς.
Επίσης από του χρόνου θα μπει Οικονομία στην Α τάξη με νέο βιβλίο και δεν το αποκλείω να μπει και στην Β τάξη την μεθεπόμενη χρονιά.

Τέλος όπως είδα εγώ στο δικό μου σχολείο όλα κρίθηκαν στην Έκθεση φέτος. Μαθητές με 18-20 σε μαθηματικά φυσική είχαν έκθεση 12  - 13.
#22
Γ΄ Λυκείου / Απ: Προβλέψεις / Προτάσεις πρι...
Τελευταίο μήνυμα από tsabatman - 26 Ιουν 2025, 10:18:01 ΜΜ
Πάντως την ώρα που εμείς συζητάμε πως να γίνει το μάθημα πιο σύγχρονο,  πιο απαιτητικό και σκεφτόμαστε ότι ανασταλτικός παράγοντας είναι οι καθηγητές πληροφορικης που δεν θέλουν να χάσουν την βολή τους ...την ίδια ώρα στο ΑΟΘ γίνεται πάρτι με θέματα επιπέδου γυμνασίου,  ερωτήσεις που μπορει να τις προβλέψει ακόμα και ο Κοψιαλης, βιβλιο 25ετιας και βροχή 20αριων. 
#23
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 26 Ιουν 2025, 08:18:12 ΜΜ
Είναι οι χαμηλότεροι βαθμοί της τελευταίας 5ετίας χωρίς, ωστόσο, μεγάλες διαφοροποιήσεις
Φυσιολογικά νούμερα
Σε σχέση με το 30% που πέρασε το 90 στο ΑΟΘ
#24
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 26 Ιουν 2025, 07:22:44 ΜΜ
Τελικά τα θέματα δεν ήταν εύκολα. Ή τουλάχιστον τόσο εύκολα όσο διατείνονταν μερικοί. 
#25
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Software και λοιπό υποστηρ...
Τελευταίο μήνυμα από sathana - 26 Ιουν 2025, 11:20:05 ΠΜ
Ευχαριστούμε για τις αναλυτικότατες οδηγίες. Το ardicon μόλις το τρέχω ζητάει κλειδί. Ξέρει κάποιος από πού το παίρνουμε;
#26
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από Foto - 26 Ιουν 2025, 09:13:57 ΠΜ
Σε όλες τις γλώσσες μιλάμε για  αριθμητική έκφραση από έναν ή περισσότερους παράγοντες, που χωρίζονται με τελεστές πράξεων και παρενθέσεις, σε οποιοδήποτε συμβατό τρόπο οπως σε αυτό το παραδειγμα, -(-(-2*(α+1/β))), ακολουθώντας ένα πρότυπο αντικατάστασης τύπων, όπου ένας πραγματικός με έναν ακέραιο όταν αχετιζεται με έναν τελεστη δίνει πραγματικό. Έτσι μπορούμε να, ξέρουμε τι τύπο δίνει μια έκφραση. Αυτή η έκφραση είτε τροφοδοτεί μια τυπική παράμετρο σε μια συνάρτηση ή ένα υποπρόγρσμμα είτε δίνει μια νέα τιμή σε μια μεταβλητή. Σε κάθε περίπτωση η τιμή της έκφρασης πάει σε μεταβλητή. Στη ΓΛΩΣΣΑ πρέπει ο τύπος της έκφρασης να συμφωνεί με το τύπο της μεταβλητής που θα καταχωρηθεί.
Στο παράδειγμα έκφρασης παραπάνω το 1/β θα γράφεται 1.0/β αν θέλουμε πραγματικό, αφού το β είναι πραγματικός (τύπος).  Εκτός και αν κάπου αναφέρεται ότι οι σταθερές προβοβαζονται σε πραγματικούς κατά τη ζήτηση. 
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε μία ΓΙΑ όπου σίγουρα η μεταβλητή είναι ακέραια.  Θέλουμε σε μια,έκφραση που ζητανε πραγματικό να,συμπεριλάβουμε την ακέραια τιμή. Θα επρεπε να είχαμε μια ΠΡΑΓΜ() όπου θα δίναμε ακέραια και θα περνάμε πραγματική. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στη ΓΛΩΣΣΑ. Αυτό σημαίνει ότι είτε θα έχουμε δεύτερο άθροισμα εντός της ΓΙΑ για να αυξάνουμε μια πραγματική είτε όντως τη ακέραια σε τύπο που περιέχει σταθερές ή και μεταβλητές πραγματικές που προβιβαζεται σε πραγματική κατά την εκτέλεση υπολογισμού της έκφρασης. Ειλικρινά δεν θυμάμαι αν ισχύει το δεύτερο, οπότε το ασφαλέστερο θα είναι το διπλό άθροισμα, ένα του μετρητή της ΓΙΑ και ένα για την πραγματικηωτιμη εντός της ΓΙΑ.
#27
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 25 Ιουν 2025, 09:13:07 ΠΜ
Νομίζω ότι συγχέουμε τη μεταβλητή της ΓΛΩΣΣΑΣ με την τιμή που περιέχει. Το μηδέν είναι μια τιμή που από μαθηματική άποψη είναι και ακέραια και πραγματική και μπορεί να αποθηκευτεί και σε ακέραια μεταβλητή και σε πραγματική. Αν αποθηκευτεί σε ακέραια μεταβλητή  μπορεί να χρειαστεί να γίνει type promotion πχ για να προστεθεί με το 3.4 ή να εκχωρηθεί σε πραγματική μεταβλητή.
#28
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 25 Ιουν 2025, 04:26:02 ΠΜ
Παράθεση από: michaeljohn στις 24 Ιουν 2025, 06:44:20 ΜΜΒαθμολογώντας φέτος βρίσκω την παρακάτω απάντηση μαθητή :
       
Διάβασε Στοιχείο
Αν  top < 10  τότε
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Αλλιώς
      Γράψε  Α[top]
      top <-  top – 1
      top <-  top + 1
      Α[top] <-  Στοιχείο
Τέλος_αν
Ξαναμελετώ  την εκφώνηση

« ..... που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας ....»

Μήπως, εν μέρει,  έχει δίκιο ο μαθητής ;


Πολύ δυνατός μαθητής, ελπίζω να μη του κόψουν.
Θα είναι άδικο κατά τη γνώμη μου.

#29
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 24 Ιουν 2025, 09:08:10 ΜΜ
Παράθεση από: Anas στις 24 Ιουν 2025, 09:06:32 ΜΜΔιάβασε χ
top<-0
Αρχή_επαναληψης
Αν top<10 τότε
top<-top+1
A[top]<-x
Τέλος_αν
Μέχρις_οτου top=10
Για τη λυση αυτη ποσες μοναδες χανονται;
2 ή 3 ανάλογα με την κρίση της βαθμολογήτριας
#30
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: ΘΕΜΑ Α2. Μια απάντηση μαθ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 24 Ιουν 2025, 09:07:19 ΜΜ
Η σωστή έκφραση θα ήταν :

που να διαβάζει ένα στοιχείο και να πραγματοποιεί την ώθηση του στοιχείου στην κορυφή της στοίβας αν αυτό είναι δυνατό (ή εφικτό).