τι θα γίνει με το σχολικό βιβλίο φέτος;

Ξεκίνησε από vkol32, 09 Ιουν 2010, 12:00:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vkol32

Μήπως υπάρχει κάποια πληροφόρηση αν 8α παραμέινει η ίδια εξεταστέα ύλη και του χρόνου;
8α μειωθεί κάτι;μήπως θα αφαιρέσουν κάποια κεφάλαια;

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι επίσημο θα ήθελα να μου το μεταφέρει...
ευχαριστώ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Επίσημα δεν υπάρχει κάτι ακόμα...! Άρα μέχρι να γίνει αυτό.... Επίλεξε εσύ αυτά που νομίζεις ότι θα βγουν εκτός ύλης...!!

tom

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 09 Ιουν 2010, 12:20:16 ΜΜ
Επίσημα δεν υπάρχει κάτι ακόμα...! Άρα μέχρι να γίνει αυτό.... Επίλεξε εσύ αυτά που νομίζεις ότι θα βγουν εκτός ύλης...!!
Έχω και εγώ την αίσθηση ότι η "επίλεξε" θα φύγει. Θα δούμε...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

jim_st

Το "επίλεξε" δεν είναι πλέον πρόβλημα, αφού το παρουσιάζουν ισοδύναμο με το "αλλιώς_αν"...
Τι θα γίνει με την βέλτιστη λύση (χρήση πίνακα ή όχι, όταν μπορεί...) είναι το θέμα!!!!
Θα ξαναμπούν στην ύλη τα κεφάλαια αξιολόγηση αλγορίθμου (αν δεν απατώμαι το 13)???

ntzios kostas

#4
Προσωπικά στις ασκήσεις που λύνονται με όσο, από εδώ και πέρα θα βάζω και την διευκρίνηση: θεωρήστε ότι δεν υπάρχει άνω όριο τιμών εισόδου.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

themata

Παράθεση από: ntzios kostas στις 09 Ιουν 2010, 09:47:32 ΜΜ
Προσωπικά στις ασκήσεις που λύνονται με όσο, από εδώ και πέρα θα βάζω και την διευκρίνηση: θεωρήστε ότι δεν υπάρχει άνω όριο τιμών εισόδου.

σωστή παρατήρηση (μετά από το θέμα που προέκυψε) αλλά δεν εννοείται αυτό?

νομίζω πως τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν εύκολα πως
αν δεν δίνεται οποιοδήποτε στοιχείο για συγκεκριμενο πλήθος τότε προφανώς δεν υπάρχει άνω όριο πλήθους.

τώρα σχετικά με την ύλη, ίσως στο 6ο κεφάλαιο "διώξουν" την παραγραφο με τις κατηγορίες των γλωσσών προγραμματισμού
αφού νομίζω πως δεν προσφέρουν κάτι ουσιώδες τέτοια στοιχεία (υποθέτοντας πάντα ότι οι γνώσεις που αποκομίζουν τα παιδιά
έχουν μπορεί να έχουν και πρακτική εφαρμογή "αργότερα")

Loukritia

το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

savatage

Παράθεση από: Loukritia στις 11 Ιουν 2010, 10:25:41 ΠΜ
το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!

Διαφωνω καθετα. Τα υποπρογραμματα ειναι ισως το σπουδαιοτερο κεφαλαιο της υλης , η ουσια του τμηματικου και δομημενου προγραμματισμου. Αν ειναι δυνατον να θελουμε να βγει αυτο...

Μπορουν να βγουν κομματια θεωριας ωστε να εμβαθυνουν τα παιδια περισσοτερο στο ασκησιακο κομματι του μαθηματος!

meteo_xampos

Ναι, συμφωνώ ότι ο τμηματικός προγραμματισμός είναι πολύ σημαντικός, αλλά τα παιδιά δε μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τη
σημασία του, και τη χρησιμότητά του στις 9-10 ώρες που τον διδάσκονται... Να χαμε 2 χρόνια για το μάθημα θα τον κατανοούσαν πλήρως πιστεύω, αλλά έτσι όπως είναι τα πράματα με τη πίεση που υπάρχει για να βγεί η ύλη, δεν γίνεται σωστά η δουλειά... Πολλές φορές βλέπω τι ασκήσεις θα μπορούσα να κάνω με τα παιδιά πάνω στον τμηματικό προγραμματισμό, και με πιάνει θλίψη που δε προφταίνω... Καλύτερα πιστεύω και εγώ να έβγαινε ο τμηματικός προγραμματισμός (όλο το 10) και όλο το 6, και να έμπαινε το 5 (βελτιστοποίηση αλγορίθμων)...

andreas_p

Παράθεση από: Loukritia στις 11 Ιουν 2010, 10:25:41 ΠΜ
το κεφάλαιο 10 θα πρέπει να βγει, να μπορούμε να βγάλουμε την ύλη άνετα και όχι τρέχοντας!!!

Όλο το μάθημα είναι το Κεφ. 10. Είναι εφαρμογή (τμηματικός προγραμματισμός) όλων όσων έχουν μάθει τα παιδιά.
Πρέπει να μπει και η αναδρομή !!!

andreas_p

Και απ' το Κεφ. 3 οι δυναμικές Δ.Δ. Τα παπαγαλιζέ (τα περισσότερα ) του Κεφ. 6 ας φύγουν !!!!

andreas_p

Α, ξεχάσαμε και το πιο βασικό. Πολυπλοκότητα .

andreas_p

Το Κεφ. 1 γιατί να υπάρχει ; ΛΟ ΛΑ να η ΛΟΛΑ !!!!  Έχει μπει για να παραπλανήσει τα παιδιά ως αναφορά για το επίπεδο απαιτητικότητας του μαθήματος ... ΑΕΠΠ !!!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αναρωτιέμαι για τα παρακάτω:
Θα υπάρχει συγγραφή νέου βιβλίου;
Θα ανατυπωθεί το παλιό με περικοπές σε κεφάλαια;
θα ανατυπωθεί το παλιό με τυπογραφικές διορθώσεις;

και περιμένω και τα δικά σας σχόλια.

Νίκος Αδαμόπουλος

Η πρόβλεψή μου: Θα είναι το παλιό με ελαφρώς μειωμένη εξεταστική ύλη.

tom

Αν συνδυάσω τα συμπεράσματα από την συνεδρία για την ΑΕΠΠ, στο συνέδριο διδακτικής της πληροφορικής με ένα έγγραφο που ήρθε στο σχολείο με τα ποσοστά αλλαγής στα σχολικά βιβλία, για την ΑΕΠΠ ήταν νομίζω κάτω από 10%, θα γίνει αυτό που λέει ο Νίκος.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω ότι θα είναι το παλιό με διορθωμένα τα τυπογραφικά λάθη :D :D

ntzios kostas

Στον Πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά το ακέραιο [Μ1/2] θα είναι Μ1 div 2.  :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Νίκος Αδαμόπουλος


petrosp13

Πότε θα προσδιοριστεί η εξεταστέα ύλη;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

poursali

τα παρακάτω βιβλία θα αντικαταστήσουν τα παλιά καθώς έχουν αλλαγές σε σχέση με τα περυσινά:

Α' Λυκείου
Εφαρμογές Πληροφορικής / Υπολογιστών 

Γ' Λυκείου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον  (βιβλίο και τετράδιο)

συγγνώμη αν αναφέρθηκε ήδη, αλλά νομίζω πως δεν το είδα πουθενά.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

Ακούω πολλά και απορώ να φύγει το ένα να φύγει το άλλο να μπεί το τρίτο κ.λπ  ορισμένοι θα τους βόλευε να διδάσκουν απο το manual μιας γλώσσας αλλά διάβασαν τους  σκοπούς του μαθήματος;.

poursali

τα παραπάνω που έβαλα δεν είναι φήμη. έχουν σταλεί mail στα σχολεία. όσοι έχουν πρόσβαση ας τα τσεκάρουν.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

evry

Προφανώς πρόκειται για το ίδιο σχολικό βιβλίο με κάποιες διορθώσεις και τίποτα περισσότερο, από ότι κατάλαβα. Τα βιβλία δεν αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

saisap

Στο έντυπο για τις παραγγελίες των νέων βιβλίων για την επόμενη σχολική χρονιά που συμπληρώσαμε εδώ και πολλούς μήνες αναφερόταν πως πρόκειται για νέο βιβλίο. Για να δούμε πάντως .......

petrosp13

Και πότε ακριβώς θα το ξέρουμε αυτό;
Κάπως δεν θα έπρεπε να έχει διαρρεύσει ανάμεσα μας αν επρόκειτο για νέο βιβλίο;
Ας ελπίσουμε να μην αλλάξουν σημαντικά πράγματα (π.χ. μιλάμε πλέον μόνο για ψευδογλώσσα ή ΓΛΩΣΣΑ) και πάνε στράφι τόσες ώρες αυτό το καλοκαίρι πάνω σε νέες σημειώσεις, ασκήσεις, μεθοδολογίες κτλ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vask

Το βιβλίο είναι πλέον διαθέσιμο, στη "διορθωμένη" του έκδοση. Δεν έχω προλάβει ακόμα να το μελετήσω και να βρω τις διαφορές.
Μηχανικός Πληροφορικής
Εκπαιδευτής

jim_st

Αυτό που είναι "ανεβασμένο" στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο?
Νομίζω ότι είναι η παλαιά έκδοση.... 

vask

Δική μου παράλειψη. Έχει εκτυπωθεί και το βρήκα σήμερα σε βιβλιοπωλείο.
Τα pdf δεν γνωρίζω πότε θα τα επικαιροποιήσουν.
Μηχανικός Πληροφορικής
Εκπαιδευτής

jim_st

Σ' ευχαριστώ συνάδελφε.... :)
Θα προσπαθήσω να ρίξω μια ματιά!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: vask στις 25 Αυγ 2010, 08:48:37 ΜΜ
Δική μου παράλειψη. Έχει εκτυπωθεί και το βρήκα σήμερα σε βιβλιοπωλείο.
Τα pdf δεν γνωρίζω πότε θα τα επικαιροποιήσουν.
Κυκλοφορει σε βιβλιοπωλείο το νέο βιβλιο με έκδοση 2010 ή η περσινή έκδοση του;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Το αγόρασα σήμερα. Είναι έκδοση 2010

Η βασική διαφορά ειναι ότι ειναι  τυπωμένο με κανονικό χαρτί (οχι ανακυκλωμένο)

Δεν το έχω ψάξει αναλυτικά να δω τις πολλές αλλαγές που λέγανε οτι θα έχει, αλλα με ένα πολύ πρόχειρο ξεφύλλισμα δεν βρήκα τίποτα..., εκτός το div στον πολλαπλασιαμό αλά ρωσικά

Θα το κοιτάξω αναλυτικότερα και θα επανέλθω...

soron80

ούτε κι εγώ βρήκα διαφορές στο πρώτο ξεφύλλισμα εκτός από την εκδοτική εταιρεία βεβαίως-βεβαίως
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος

Απορώ πως κυκλοφόρησε το βιβλίο τόσο νωρίς σε βιβλιοπωλεία όταν ακόμα δεν έχει μοιραστεί στα σχολεία.

Γιάννης Σ.

Πάντως περνώντας την Παρασκευή από την αποθήκη με τα βιβλία - τα οποία θα παραλάβουμε την Πέμπτη - είδα ότι θα μοιραστούν βιβλία περσυνής έκδοσης. Μάλλον οι όποιες αλλαγές θα είναι όπως πάντα χαζές... Μου κάνει όμως εντύπωση το ότι το έγγραφο με τις αλλαγές των βιβλίων που στάλθηκε τον Μάιο στα σχολεία είχε την ΑΕΠΠ στην κατάσταση με την ένδειξη 'Πολλές αλλαγές', κάπου το είδα και εδώ στο στέκι...

elf

Πόσο υπερβολικό θα ήταν αν κάποια χρονιά αρνούμασταν να δώσουμε το βιβλίο στους μαθητές μέχρι να μας στείλουν ένα σύγγραμμα, δεν λέω καλό ή εκπληκτικό, απλά με σαφώς διατυπωμένες έννοιες και φορμαλισμό που παραπέμπει σε επιστήμη και όχι δεξιότητα;  Κάτι, ένα παράδειγμα λέω τώρα, που να ορίζει σαφώς τις δυνατότητες της δομής πίνακας; Ειλικρινά, τι θα γινόνταν αν συντονισμένα δεν δίναμε το βιβλίο στα παιδιά ως ένδειξη διαμαρτυρίας; Και πόσο χειρότερο πρέπει να είναι ένα βιβλίο για να κάνουμε κάτι τέτοιο;

alpapanto

Μοιρασαμε βιβλια στους μαθητες σημερα. Δυστυχως δεν περισσευε ουτε ενα για τον καθηγητη. Εσεις που πηρατε, αν πηρατε, βρηκατε αλλαγες??