Βαθμολόγηση Γραπτών σε Βαθμολογικά Κέντρα

Ξεκίνησε από manpap, 29 Μαΐου 2010, 03:41:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manpap

Έχουμε καθόλου νέα από Β.Κ. Ηλιούπολης?
Εκεί έχουν πάει τα γραπτώ των μαθητών μας :)
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

evry

Η εικόνα που έχω ως τώρα σε σχέση με πέρυσι είναι πολλοί πάνω από τη βάση και πολλοί αριστούχοι. Σε όλες τις αναβαθμολογήσεις το πρόβλημα είναι στο θέμα Β και στο Δ.
Στο θέμα Β πρέπει να κόβουμε το πολύ 2 μόρια για μια επιπλέον επανάληψη εφόσον ο μαθητής έχει κάνει λάθος σε μια μόνο τιμή και τα υπόλοιπα είναι σωστά με βάση το λάθος αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Δεν βλέπω όμως να υπάρχει διαμαρτυρία και για αυτή την εξωφρενική οδηγία στο Β θέμα. Οι πράξεις (2+1, 3-1, 3+2)  είναι επιπέδου νηπιαγωγείου, παρόλα αυτά αν κάποιος βρεθεί να κάνει λάθος σε μια τόσο δύσκολη πράξη και βγάλει 3 επαναλήψεις χάνει 1 ή 2 μόρια. Δηλαδή αυτός που απαντά σωστά παίρνει 20 κι αυτός 18 ......
Τι να λέμε .........
Κι ύστερα ασχολούμαστε αν θα χάσει ένα μόριο απο τη χρήση πινάκων στο Γ .......

Η δική μου εικόνα Ευριπίδη για τα γραπτά είναι λίγο διαφορετική αλλά παίζουν μεγάλο ρόλο οι περιοχές που προέρχονται τα γραπτά.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alpapanto

ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ....ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ.
Το θεμα Β τολμω να πω οτι ηταν και το πιο περιεργο στη βαθμολογηση, καθως αυτα που ειδαν τα ματια μου(και οχι μονο τα δικα μου, δεν περιγραφονται)
Συνοπτικα λοιπον:
0-10 60%
10-15 18%
15-18 11%
18-20 11%,
χωρις 100αρι...

evry

Ναι έχεις δίκιο, παίζει ρόλο και η περιοχή, μπορεί η εικόνα που έχω να είναι πλασματική και δε νομίζω ότι κάθε χρόνο διορθώνουμε από τις ίδες περιοχές οπότε ας είμαστε επιφυλακτικοί.
Για να δούμε

Παράθεση από: Laertis στις 06 Ιουν 2010, 05:36:26 ΜΜ
Η δική μου εικόνα Ευριπίδη για τα γραπτά είναι λίγο διαφορετική αλλά παίζουν μεγάλο ρόλο οι περιοχές που προέρχονται τα γραπτά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι που διορθώνεται σας ρωτώ αν τα περισσότερα γραπτά είναι κάτω από 10 ή όχι;

michaeljohn

Έχω διορθώσει 150 γραπτά και τα 68(45,33%) ήταν κάτω από τη βάση.
Επίσης 18 (12%) ήταν άριστα(>=90). Κανένα 100άρι...

michaeljohn

Α!  και κάτι άλλο

Μόνο 4 Γραπτά με 40/40 στο Α Θέμα  !!!

VAIOS

#98
             πλήθος    Ποσοστό
0-10   59   34%
10-15   34   19%
15-18   47   27%
18 - 20   35   20%

Τα δικά μου στατιστικά για 175 γραπτά. Σίγουρα αυτά τα στατιστικά δεν λένε τίποτα για την γενική εικόνα αφού είναι από συγκεκριμένες περιοχές. Φέτος η βαθμολόγηση ήταν πιο δύσκολη από όλες τις προηγούμενες χρονιές.
Τα γραπτά πάνω από 90 συνήθως χάνουν τις περισσότερες μονάδες από θεωρία ειδικά στο θέμα Α1 και Α4

pfan

Βαθμολογικά κέντρα στην Αθήνα έχουν κλείσει. Στο δικό μας η ΑΕΠΠ δεν έχει τελειώσει και δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον να τελειώνει λόγω αποχής.

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/APOXI.pdf

Πολύ σύντομα από ένα μεγάλο αριθμό γραπτών:
Στο Α θέμα λίγα  γραπτά (< 1.5%) με 40 μόρια (αποτυχία κυρίως στο Α4 και Α1 )
Στο Β θέμα δυστυχώς πολλές αναβαθμολογήσεις
Στο Γ θέμα κάτω από 0.5% γραπτά με λύση χωρίς πίνακες
Στο Δ θέμα λίγα γραπτά με σωστό το τελευταίο ερώτημα


20βαθμ.  100βαθμ.δείγμα'10  2009
[18-20]  90-100  17,76%     14,91%
[15-18)  75-89   15,68%     16,63%
[12-15)  60-74   13,76%     13,89%
[10-12)  50-59   06,72%     09,44%
[05-10)  25-49   18,72%     28,05%
[00-05)  00-24   27,36%     17,05%


Προσοχή αυτό είναι δείγμα από συγκεκριμένες περιοχές οπότε δεν μπορεί να συγκριθεί με το έτος 2009.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pfan στις 10 Ιουν 2010, 03:43:38 ΜΜ
Στο Β θέμα δυστυχώς πολλές αναβαθμολογήσεις

Φανή τι εννοείς; Η αναβαθμολόγηση μπορεί να αφορά σε ένα μόνο θέμα;

pfan

Στο ότι αν δεις την αναλυτική βαθμολογία από το εξώφυλλο βλέπεις σε ποιο υποθέμα υπάρχουν μεγάλες διαφορές οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε αναβαθμολόγηση.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και στο δικό μου βαθμολογικό, στο Β θέμα υπήρχαν οι μεγαλύτερες αποκλίσεις στην βαθμολόγηση που με προσθήκη ορισμένων μικρών διαφορών (2 μ) στα υπόλοιπα θέματα, οδηγούσαν το γραπτό προς αναβαθμολόγηση.

panosspil

στο θεμα Α στο α4 αν σε καθε κενο καποιος εγραφε τα σωστα αλλα αντι για table[i,j] εγραφε T[i,j] τι γινετε? το κανα απο βιασυνη...  τι κοβετε??

andreas_p