Eschool και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ τεχνική υποστήριξη

Ξεκίνησε από fractalbit, 19 Ιουν 2010, 10:48:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fractalbit

Δεν ξέρω πόσοι από σας έχετε δουλέψει το eschool, τον αντικαταστάτη της Δ-Βάσης. Πρόκειται για ένα προχειροφτιαγμένο πρόγραμμα, ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ και ΑΡΓΟ στη λειτουργία του ενώ δεν λείπουν και τα bugs σε πολλές περιπτώσεις. Όλα τα παραπάνω τα καταπίνω. Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η ανύπαρκτη υποστήριξη γι αυτό το πρόγραμμα το οποίο από φέτος μας ανάγκασαν να το χρησιμοποιήσουμε υποχρεωτικά!

Πιο συγκεκριμένα, αν πάρει κάποιος το τοπικό ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε παραπέμπουν στο τηλέφωνο 2103443941 και στο email eschoolsupport@ypepth.gr
Αν πάρει κάποιος την Τεχνική υποστήριξη του ΤΕΙ Αθήνας (έχει αναλάβει τα σχολεία της Πελοποννήσου) σε παραπέμπουν πάλι στο ίδιο τηλέφωνο και εμαιλ.

Το θέμα είναι ότι αυτό το τηλέφωνο ΔΕΝ ΤΟ "ΒΓΑΖΕΙΣ" ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Έχω πάρει "άπειρες" φορές, διαφορετικές μέρες και διαφορετικές ώρες και είτε μιλάει είτε λέει ότι βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας. Το πιο πιθανό είναι ότι το έχουν κατεβασμένο!

Επικοινώνησα με τη γραμματεία του Eschool και είχα τον παρακάτω διάλογο (εν συντομία):

- Γειά σας τηλεφωνώ σχετικά με προβλήματα που έχουμε...
- Πήρατε σε λάθος τηλέφωνο, το τηλέφωνο της τεχνικής υποστήριξης είναι το 2103443941
- Ναι μα το θέμα είναι ότι δεν απαντάει ποτέ, όποια ώρα κι αν πάρουμε
- Το γνωρίζουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς κάτι
- Ναι μα είναι εποχή που θέλουμε να βγάλουμε αποτελέσματα στα σχολεία και έχουμε ένα σωρό προβλήματα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει επαρκές προσωπικό;
- Θα έπρεπε αλλά όπως σας είπα εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι
- Τουλάχιστον μεταφέρτε το ως παράπονο στους υπευθύνους.
- Το έχουμε κάνει πάνω από 100 φορές.

Με λίγα λόγια κανείς δεν είναι υπεύθυνος και λύση δεν υπάρχει. Επειδή με μεμονωμένες διαμαρτυρίες όπως η δικιά μου ΔΕ γίνεται τίποτα, θα πρότεινα να συντάξουμε ένα κείμενο, να το υπογράψουμε με τα ονόματά μας και το σχολείο στο οποίο διδάσκουμε και να το αποστείλουμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς απαιτώντας απάντηση από την ίδια υπουργό Παιδείας που μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πρόγραμμα.

Ακούω τις απόψεις και τις προτάσεις σας...

xkait

Πραγματικά και εγώ που το δοκίμασα απηύδησα  >:(
Προφανώς το κάνουν γιατί στο άλλο πληρώνουν και δε θέλουν πια. Οκ, αλλά ας είχε τουλάχιστον ένα πιο εύχρηστο τρόπο να βάζεις βαθμούς και απουσίες βρε αδερφέ! Υποστήριξη και εγώ που είχα ζητήσει κάποτε δε βρήκα.

mour

Αυτή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ κι η δική μου εμπειρία με το τηλέφωνο.
Δουλεύει ωστόσο πολυ αποτελεσματικά το email. Το θέμα είναι ότι κάποιες φορές ψάχνεις κάποιον να μιλήσεις...

fractalbit

Παράθεση από: mour στις 20 Ιουν 2010, 09:22:15 ΠΜ
Αυτή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ κι η δική μου εμπειρία με το τηλέφωνο.
Δουλεύει ωστόσο πολυ αποτελεσματικά το email. Το θέμα είναι ότι κάποιες φορές ψάχνεις κάποιον να μιλήσεις...

Το ίδιο μου είπε και ένας φίλος, ότι απαντάνε στα email, ωστόσο σε 2 δικά μου δεν έχουν απαντήσει ακόμα.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το σαπόρτ του η-σκουλ αποτελείται από φιλότιμα μεν άτομα, πλην όμως οι υποχρεώσεις τους τους έχουν κάνει χταπόδια...

Συμφωνώ 101%, ότι η υποστήριξη είναι απαράδεκτη. Είναι γενικό το θέμα, μιας και η εκάστοτε διοικητές παιδείας ασχολούνται μόνο με το πορτοφόλι του υπουργείου και σχεδόν καθόλου με τα υπόλοιπα, ή τα ανάγουν κι αυτά σε €, γι' αυτό δε πρόκειται να πάμε ποτέ μπροστά... ακόμη και η Τουρκία έχει ποιοτικότερη παιδεία από εμάς!

Αν θέλετε τη γνώμη μου, καλή είναι η διαμαρτυρία και δίκαιη η οργή, όμως και κάθε μέρα να τους στέλνουμε χαρτιά, στην καλύτερη περίπτωση θα τα βάζουν στο αρχείο... Εδώ φωνάζει ο κάτω όροφος του υπουργείου και ο πάνω όροφος (= η διοίκηση) δεν ακούει! Θα ακουστούμε εμείς;

Η παιδεία μας είναι ζωντανός οργανισμός που διοικείται από αναίσθητους. Εδώ και πολλά χρόνια (με ελάχιστες εξαιρέσεις υπουργών και υφυπουργών) η διοίκηση είναι τυφλή, κουφή, δε μυρίζει ούτε τη κατάσταση αποσύνθεσης της παιδείας της χώρας μας!

Μη με παρεξηγήσετε γι' αυτό που θα γράψω: ακόμη και επί χούντας τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα! Νομίζω ότι αν η τότε κυβέρνηση διέταζε να χρησιμοποιείται το η-σκουλ στα σχολεία, θα επέβαλλε και μια άρτια υποστήριξη... (ξαναγράφω: ας μην παρεξηγηθώ...)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mbathas

τα τελευταία νέα λένε ότι το μεγαλόπνοο σχέδιο "e-school" θα περάσει στην ιστορία ως άλλη μια εξαγγελία η οποία λειτούργησε μόνο δοκιμαστικά,έτσι για να επαληθεύσει τη γνωστή παροιμία περί βαφής αυγών... ;)

Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mour

Κι αυτό τώρα τι το θεωρείται καλό ή κακό???
Τα 200 τόσα ευρώ του Νεστωρ- Δ-βάση ανά σχολείο είναι τεράστιο ποσό.
Debugging και βελτιστοποίηση χρειάζεται, όχι πέταμα

fractalbit

Επειδή η συζήτηση πάει να ξεφύγει, δεν κατακρίνω το eschool ως ιδέα ή φιλοδοξία. Κατακρίνω την ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ με την οποία ξεκίνησε αλλά και συνεχίζει αυτό το έργο. Σαφώς και αν διορθωθούν τα (πολλά) προβλήματα που έχει και γίνει μία αξιόπιστη λύση με υπαρκτή υποστήριξη δεν θα έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα να το χρησιμοποιήσω αλλά και να το επαινέσω. Δεν είναι δυνατόν όμως να ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΙ να το χρησιμοποιήσω τη στιγμή που πολύ απλά ΔΕΝ είναι έτοιμο σε κανένα επίπεδο. Ούτε χρηστικότητας, ούτε αξιοπιστίας, ούτε υποστήριξης. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να γίνουν όλα τα σχολεία beta ή καλύτερα alpha testers (ή αλλιώς πειραματόζωα) για ένα ή περισσότερα χρόνια με το βάρος της αποτελεσματικότητας να πέφτει στον εκάστοτε πληροφορικάριο που δεν μπορεί να βρει υποστήριξη ή το δίκιο του ΠΟΥΘΕΝΑ.

Και αν νομίζετε ότι με τη λογική "γιατί να διαμαρτυρηθούμε αφού δε θα μας ακούσει κανείς" θα πάμε μπροστά, τότε το μόνο που έχω να πω είναι ότι είμαστε άξιοι της τύχης μας (ή μάλλον της ατυχίας μας).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ συμμερίζομαι την αγωνία σου, έστω και με τον τρόπο που τη διατυπώνεις. ok, στείλε τη διαμαρτυρία σου και ενημέρωσέ με για την πορεία της υπόθεσής σου... κι όταν πάρεις απάντηση από κάποιον, ή έστω από "την ίδια την υπουργό παιδείας, που σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις το eschool", κοινοποίησέ την για να τη διαβάσουμε όλοι. Μπορώ να σου στείλω μια έκθεση με τις διαμαρτυρίες που έχω κάνει εγώ o ίδιος, από τον Μάιο του 2009 μέχρι σήμερα για το eschool.

Εγώ έχω πει επανειλημμένως ότι εδώ και σχεδόν 30 χρόνια μας κυβερνά ό,τι μας αξίζει. Και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στην παρούσα κυβέρνηση. Είμαστε άξιοι της ατυχίας μας, ή μάλλον απολαμβανουμε τις επιπτώσεις των επιλογών μας. Εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξουμε νοοτροπία, αλλά αυτή η αλλαγή δε γίνεται με εντάσεις και άσκοπες πορείες, ούτε μπορεί να γίνει άμεσα, ούτε γίνεται με ουτοπικές θεωρίες και ανεφάρμοστες ιδεολογίες. Και τότε θα είμαστε άξιοι της τύχης μας... Η υποστήριξη του eschool εντάσσεται στο γενικό κενό ηθικής της εποχής μας! Γι' αυτό έγραψα ότι το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" ήταν σαφώς περισσότερο ηθικό από την άκρατη υποκρισία του σήμερα.

Σχετικά με την υποστήριξη και το ρόλο των κεπληνέτ, ισχύουν τα εξής: όσοι από τα κεπληνέτ ήθελαν, συμμετείχαν στο έργο της εγκατάστασης σε σχολεία επ' αμοιβή. Η αμοιβή κατά την προσωπική μου άποψη ήταν υπερβολική, αλλά αυτή ήταν. Θα προτιμούσα να πληρώνεται 1 άτομο ανά διεύθυνση, για να εγκαθιστά και να υποστηρίζει το eschool, και οι οποίοι θα μιλούν απευθείας με το κεντρικό eschool support. Τότε η δουλειά θα μοιραζόταν καλύτερα, αλλά δεν τα κανονίζω εγώ αυτά. Το προσωπικό των κεπληνέτ δεν μπορεί (όχι δεν θέλει, ούτε βαριέται, ούτε όλα τα κεπληνέτ έχουν ανεύθυνους τεμπέληδες, αλλά δεν μπορεί) να κάνει υποστήριξη, για τους εξής λόγους:

1. δεν έχει εκπαιδευτεί γι' αυτό.
2. δεν δίνουν τη δυνατότητα επέμβασης στον κώδικα και διόρθωσης λαθών.
3. δεν εξουσιοδοτούνται γι' αυτό. ποιοις από εμάς αναλαμβάνει να κάνει υποστήριξη σε ένα λ.χ. εμπορικό πρόγραμμα, χωρίς άδεια και χωρίς κώδικα;
4. ούτε την εφαρμογή δε μπορούμε να έχουμε στημένη στο γραφείο μας, εκτός αν "κλέψουμε" το αρχείο παραμετροποίησης από ένα σχολείο και κάνουμε εγκατάσταση. και μετά, αν δημιουργηθεί πρόβλημα με το σχολείο, όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι ο συνάδελφος, άντε να αποδείξεις ποιος έκανε το λάθος...

Επομένως από το τοπικό κεπληνέτ πολύ καλά έκαναν και σε παρέπεμψαν στο επίσημο support. Παρόλα αυτά, σε πολλά πληνέτ της χώρας έχει γίνει υπέρβαση και έχουν συγκεντρώσει μια λίστα από απλές συνήθεις περιπτώσεις, και βοηθούμε όπου μπορούμε, ως μη ωφείλαμε. Κάποιοι οργανώθηκαν περισσότερο (π.χ. ο Τσιωτάκης στην Κορινθία έφτιαξε ένα φόρουμ για τεχνική υποστήριξη, αλλά για διάφορους προφανείς λόγους το κατέβασε). Καμιά προσπάθεια τοπικού χαρακτήρα δε μπορεί να υποκαταστήσει το κεντρικό επίσημο support.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mbathas

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 20 Ιουν 2010, 04:47:49 ΜΜ
Ποιά είναι η πηγη των νέων σου;
έτσι ακούστηκε από υπουργείο μεριά,βέβαια το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

fractalbit

1ον. Αν ήθελα να κάνω τη διαμαρτυρία μόνος μου, θα την έκανα και δεν θα άνοιγα θέμα στο φόρουμ. Το ξέρω ότι διαμαρτυρία από ένα άτομο δεν πρόκειται να πετύχει. Αν μαζευτούμε 100, 500, 1000 άτομα? Ως πότε θα μπορούν να μας αγνοούν όταν δεν θα μπορούν να πουν "έλα μωρε, ένας γραφικός είναι που φωνάζει";

2ον. Δεν έγραψα πουθενά στο μήνυμά μου ότι φέρει ευθύνη το ΚΕΠΛΗΝΕΤ που δεν μπορεί να βοηθήσει. Αν αυτό εννοήθηκε τότε δεν ήταν στις προθέσεις μου. (Το ίδιο ισχύει και για το ΤΕΙ Αθήνας). Απλά έγραψα ότι ενώ όλοι παραπέμπουν στο γνωστό τηλέφωνο, το γνωστό τηλέφωνο δεν απαντάει ποτέ. Άρα η ευθύνη είναι της κεντρικής διαχείρισης του eschool (και όχι φυσικά των εκάστοτε 2-3 υπαλλήλων που πρέπει να εξυπηρετήσουν όλα τα σχολεία της Ελλάδας).

Η άποψή σου "γιατί να αντιδράσουμε αφού δεν θα γίνει τίποτα" είναι σεβαστή και φυσικά και εγώ την έχω (δυστυχώς) ακολουθήσει πολλές φορές στη ζωή μου.  Όμως με αυτή τη στάση έχεις 0% πιθανότητες να γίνει κάτι, ενώ με τη διαμαρτυρία ίσως έχεις 1% και τουλάχιστον θα ξέρεις ότι προσπάθησες να κάνεις κάτι.

Η "διαμαρτυρία" που προτείνω να γίνει δεν χρειάζεται να είναι οργισμένη όπως το μήνυμά μου στο φόρουμ. Ξέρω ότι όταν φωνάζεις συνήθως χάνεις το δίκιο σου. Ίσως μάλιστα εγώ να μην είμαι στο ελάχιστο κατάλληλος για να τη γράψω. Αν όμως τελικά είμαι μόνο εγώ που έχω το πρόβλημα και φωνάζω, οκ, ας μην κάνουμε τίποτα.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 21 Ιουν 2010, 09:10:27 ΠΜ
Εγώ συμμερίζομαι την αγωνία σου, έστω και με τον τρόπο που τη διατυπώνεις. ok, στείλε τη διαμαρτυρία σου και ενημέρωσέ με για την πορεία της υπόθεσής σου... κι όταν πάρεις απάντηση από κάποιον, ή έστω από "την ίδια την υπουργό παιδείας, που σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις το eschool", κοινοποίησέ την για να τη διαβάσουμε όλοι. Μπορώ να σου στείλω μια έκθεση με τις διαμαρτυρίες που έχω κάνει εγώ o ίδιος, από τον Μάιο του 2009 μέχρι σήμερα για το eschool.

Εγώ έχω πει επανειλημμένως ότι εδώ και σχεδόν 30 χρόνια μας κυβερνά ό,τι μας αξίζει. Και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στην παρούσα κυβέρνηση. Είμαστε άξιοι της ατυχίας μας, ή μάλλον απολαμβανουμε τις επιπτώσεις των επιλογών μας. Εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξουμε νοοτροπία, αλλά αυτή η αλλαγή δε γίνεται με εντάσεις και άσκοπες πορείες, ούτε μπορεί να γίνει άμεσα, ούτε γίνεται με ουτοπικές θεωρίες και ανεφάρμοστες ιδεολογίες. Και τότε θα είμαστε άξιοι της τύχης μας... Η υποστήριξη του eschool εντάσσεται στο γενικό κενό ηθικής της εποχής μας! Γι' αυτό έγραψα ότι το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" ήταν σαφώς περισσότερο ηθικό από την άκρατη υποκρισία του σήμερα.

Σχετικά με την υποστήριξη και το ρόλο των κεπληνέτ, ισχύουν τα εξής: όσοι από τα κεπληνέτ ήθελαν, συμμετείχαν στο έργο της εγκατάστασης σε σχολεία επ' αμοιβή. Η αμοιβή κατά την προσωπική μου άποψη ήταν υπερβολική, αλλά αυτή ήταν. Θα προτιμούσα να πληρώνεται 1 άτομο ανά διεύθυνση, για να εγκαθιστά και να υποστηρίζει το eschool, και οι οποίοι θα μιλούν απευθείας με το κεντρικό eschool support. Τότε η δουλειά θα μοιραζόταν καλύτερα, αλλά δεν τα κανονίζω εγώ αυτά. Το προσωπικό των κεπληνέτ δεν μπορεί (όχι δεν θέλει, ούτε βαριέται, ούτε όλα τα κεπληνέτ έχουν ανεύθυνους τεμπέληδες, αλλά δεν μπορεί) να κάνει υποστήριξη, για τους εξής λόγους:

1. δεν έχει εκπαιδευτεί γι' αυτό.
2. δεν δίνουν τη δυνατότητα επέμβασης στον κώδικα και διόρθωσης λαθών.
3. δεν εξουσιοδοτούνται γι' αυτό. ποιοις από εμάς αναλαμβάνει να κάνει υποστήριξη σε ένα λ.χ. εμπορικό πρόγραμμα, χωρίς άδεια και χωρίς κώδικα;
4. ούτε την εφαρμογή δε μπορούμε να έχουμε στημένη στο γραφείο μας, εκτός αν "κλέψουμε" το αρχείο παραμετροποίησης από ένα σχολείο και κάνουμε εγκατάσταση. και μετά, αν δημιουργηθεί πρόβλημα με το σχολείο, όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι ο συνάδελφος, άντε να αποδείξεις ποιος έκανε το λάθος...

Επομένως από το τοπικό κεπληνέτ πολύ καλά έκαναν και σε παρέπεμψαν στο επίσημο support. Παρόλα αυτά, σε πολλά πληνέτ της χώρας έχει γίνει υπέρβαση και έχουν συγκεντρώσει μια λίστα από απλές συνήθεις περιπτώσεις, και βοηθούμε όπου μπορούμε, ως μη ωφείλαμε. Κάποιοι οργανώθηκαν περισσότερο (π.χ. ο Τσιωτάκης στην Κορινθία έφτιαξε ένα φόρουμ για τεχνική υποστήριξη, αλλά για διάφορους προφανείς λόγους το κατέβασε). Καμιά προσπάθεια τοπικού χαρακτήρα δε μπορεί να υποκαταστήσει το κεντρικό επίσημο support.

Keep Growing

Δεν είσαι μόνο εσύ συνάδελφε. Αν αυτό σε κάνει να νοιώθεις  καλύτερα.
Όποιος συνειδητοποιεί ότι το debugging δεν είναι δική του δουλειά, ...βοηθάει.
Εγώ είμαι ένας απ' αυτούς.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Παράθεση από: mbathas στις 20 Ιουν 2010, 03:55:52 ΜΜ
τα τελευταία νέα λένε ότι το μεγαλόπνοο σχέδιο "e-school" θα περάσει στην ιστορία ως άλλη μια εξαγγελία η οποία λειτούργησε μόνο δοκιμαστικά,έτσι για να επαληθεύσει τη γνωστή παροιμία περί βαφής αυγών... ;)


εεε να το ζήσω και αυτό!!!!

dim

Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Ιουν 2010, 04:54:50 ΜΜ
Δεν είσαι μόνο εσύ συνάδελφε.
Συνειδητοποιώ ότι το debugging δεν είναι δική μου δουλειά.
+++++++++++