Πανελληνιες 2016-Ερωτηση!

Ξεκίνησε από nasosliv, 28 Μαΐου 2016, 12:10:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nasosliv

Γεια σας παιδια, πρωτη μου δημοσιευση στην μεγαλη κοινοτητα! Ειμαι μαθητης που τελειωσε φετος τις πανελληνιες και εγω μια σημαντικη ερωτηση! Γνωριζω οτι θα μου πειτε μερικοι πως τωρα οτι εγινε εγινε(το γνωριζω απολυτα!) και να κοιταξω να ξεκουραστω και να ετοιμαστω για οτι μου επιφυλασει το μελλον. Απλως εχω μια απορια γιατι ακουω διαφορα και θα ηθελα να ακουσω και την δικη σας γνωμη πανω στον θεμα αυτο! Στο φετινο 4ο θεμα λοιπον, εκανα ενα λαθος οσο αφορα τον πινακα J. Νομιζα οτι μας εβαζε να βρουμε τον Συνολικο Χρονο για καθε μηνα ενος ετους. Εγω λογο αγχους/απροσεξιας κτλπ νομιζα οτι εννουσε καθε μερα για ενα χρονο. Στο φροντηστηριο οταν καναμε παρομοιες ασκησεις θεωρουσαμε οτι ο μηνας ειναι στανταρ 30 μερες. Ετσι εκανα(12χ30=360 μερες). Αρα ο πινακας μου ειχε την μορφη:
Για j απο 1 μεχρι 360, αντι για: Για j απο 1 μεχρι 12. Γνωριζω οτι ειναι λαθος και θα μου κοπουν σιγουρα μοναδες(ή να το θεσω καλυτερα, δεν θα μου δοθουν μοναδες  ;D), αλλα η ερωτηση μου ειναι η εξης: Περα απο αυτο το λαθος(και στο τμημα δηλωσεων(ΣΧ[150000,360])εκανα μικρο λαθη στο υπολοιπο προγραμμα. Μου χουν πει οτι υπαρχει περιπτωση να μου κοψουν ολοκληρο το 4ο θεμα, ενω μερικοι μου λενε πως υπαρχει περιπτωση αν η δομη του υπολοιπου προγραμματος(απο αυτα που ζηταει το ερωτημα) να μου δοθουν καποιες μοναδες! Να σημειωσω(αν εχει καποια σημασια στην διορθωση αυτο) οτι ολα τα υπολοιπα θεματα τα εχω σωστα και πιστευω απο λαθη που χω κανει να χασω το ελαχιστο 1-1,5 μοναδα(Το αναφερω στην περιπτωση που καποιος διορθωτης δειξει επικεια και βαθμολογησει το 4ο θεμα). Δεν γνωριζω πως λειτουργουν οι διορθωσεις και απλα το ειχα απορια! Ευχαριστω για τον χρονο σας! ::)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: nasosliv στις 28 Μαΐου 2016, 12:10:31 ΜΜ
Γεια σας παιδια, πρωτη μου δημοσιευση στην μεγαλη κοινοτητα! Ειμαι μαθητης που τελειωσε φετος τις πανελληνιες και εγω μια σημαντικη ερωτηση! Γνωριζω οτι θα μου πειτε μερικοι πως τωρα οτι εγινε εγινε(το γνωριζω απολυτα!) και να κοιταξω να ξεκουραστω και να ετοιμαστω για οτι μου επιφυλασει το μελλον. Απλως εχω μια απορια γιατι ακουω διαφορα και θα ηθελα να ακουσω και την δικη σας γνωμη πανω στον θεμα αυτο! Στο φετινο 4ο θεμα λοιπον, εκανα ενα λαθος οσο αφορα τον πινακα J. Νομιζα οτι μας εβαζε να βρουμε τον Συνολικο Χρονο για καθε μηνα ενος ετους. Εγω λογο αγχους/απροσεξιας κτλπ νομιζα οτι εννουσε καθε μερα για ενα χρονο. Στο φροντηστηριο οταν καναμε παρομοιες ασκησεις θεωρουσαμε οτι ο μηνας ειναι στανταρ 30 μερες. Ετσι εκανα(12χ30=300 μερες). Αρα ο πινακας μου ειχε την μορφη:
Για j απο 1 μεχρι 300, αντι για: Για j απο 1 μεχρι 12. Γνωριζω οτι ειναι λαθος και θα μου κοπουν σιγουρα μοναδες(ή να το θεσω καλυτερα, δεν θα μου δοθουν μοναδες  ;D), αλλα η ερωτηση μου ειναι η εξης: Περα απο αυτο το λαθος(και στο τμημα δηλωσεων(ΣΧ[150000,300])εκανα μικρο λαθη στο υπολοιπο προγραμμα. Μου χουν πει οτι υπαρχει περιπτωση να μου κοψουν ολοκληρο το 4ο θεμα, ενω μερικοι μου λενε πως υπαρχει περιπτωση αν η δομη του υπολοιπου προγραμματος(απο αυτα που ζηταει το ερωτημα) να μου δοθουν καποιες μοναδες! Να σημειωσω(αν εχει καποια σημασια στην διορθωση αυτο) οτι ολα τα υπολοιπα θεματα τα εχω σωστα και πιστευω απο λαθη που χω κανει να χασω το ελαχιστο 1-1,5 μοναδα(Το αναφερω στην περιπτωση που καποιος διορθωτης δειξει επικεια και βαθμολογησει το 4ο θεμα). Δεν γνωριζω πως λειτουργουν οι διορθωσεις και απλα το ειχα απορια! Ευχαριστω για τον χρονο σας! ::)

Για το λάθος που αναφέρεις, θεωρώ αδιανότητο να σου κοπουν πάνω απο 2/100 .....

tasospap


nasosliv

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 28 Μαΐου 2016, 12:24:19 ΜΜ
Για το λάθος που αναφέρεις, θεωρώ αδιανότητο να σου κοπουν πάνω απο 2/100 .....
Ευχαριστω για την απαντηση! Αναμενω αποτελεσματα λοιπον!!

Παράθεση από: tasospap στις 28 Μαΐου 2016, 12:26:29 ΜΜ
12x30 = 360
Ναι το γνωριζω, λαθη απροσεξιας και αγχους! Τραγικο λαθος, γνωριζω!

nasosliv

Θυμηθηκα πως δεν ειχα βαλει 300 αλλα 360 :Ρ

evry

Καταρχήν αποκλείεται να σου κόψουν όλο το θέμα.
Αν αυτό είναι το μόνο σου λάθος, τότε λογικά δεν μπορούν να σου κόψουν πάνω από 2-3 μόρια από τα 20 του θέματος. Επειδή όμως το λάθος σου μάλλον θα είναι σπάνιο δεν θα είναι κάτι που θα έχει συμφωνηθεί στην ενημέρωση των βαθμολογητών. Άρα σε όποιον/α πέσει θα αποφασίσει εκείνη τη στιγμή. Εγώ θα σου έκοβα 1 μόριο, διότι το λάθος αυτό δεν επηρεάζει πουθενά και δεν διευκολύνει κανένα ερώτημα, όλα μένουν ίδια. Ωστόσο μπορούν να σου κόψουν μέχρι 3. Παραπάνω είναι υπερβολικό. Παίζει ρόλο και γενικότερη εικόνα του γραπτού σου φυσικά. Οπότε μην ανησυχείς, δεν θα σου κοστίσει πολύ. :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 02:42:22 ΜΜ
Καταρχήν αποκλείεται να σου κόψουν όλο το θέμα.
Αν αυτό είναι το μόνο σου λάθος, τότε λογικά δεν μπορούν να σου κόψουν πάνω από 2-3 μόρια από τα 20 του θέματος. Επειδή όμως το λάθος σου μάλλον θα είναι σπάνιο δεν θα είναι κάτι που θα έχει συμφωνηθεί στην ενημέρωση των βαθμολογητών. Άρα σε όποιον/α πέσει θα αποφασίσει εκείνη τη στιγμή. Εγώ θα σου έκοβα 1 μόριο, διότι το λάθος αυτό δεν επηρεάζει πουθενά και δεν διευκολύνει κανένα ερώτημα, όλα μένουν ίδια. Ωστόσο μπορούν να σου κόψουν μέχρι 3. Παραπάνω είναι υπερβολικό. Παίζει ρόλο και γενικότερη εικόνα του γραπτού σου φυσικά. Οπότε μην ανησυχείς, δεν θα σου κοστίσει πολύ. :)
Συνάδελφε χωρίς καμία διάθεση κόντρας για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ότι το λάθος του μαθητή αλλάζει όλη την άσκηση καθώς όλα τα ερωτήματα είτε άμεσα είτε έμμεσα στηρίζονται στον υπολογισμό των επισκέψεων ανά μήνα ο οποίος έχει γίνει λάθος. Έχει αλλάξει ολόκληρη η δομή και τα αποτελέσματα που θα έβγαζε το πρόγραμμα. Υποθετικά αν του κοπούν 3 μόρια από τα 20 που πιάνει η άσκηση τότε αδικείς τους άλλους που την έχουν κάνει σωστή. Δεν έχω υπάρξει βαθμολογητής πανελληνίων οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω οδηγίες κλπ αλλά καθαρά υποκειμενικά το συγκεκριμένο λάθος είναι αρκετά σοβαρό για να χάσει 3 μονάδες ή 1 που γράφτηκε πιο πάνω. Και πάλι να τονίσω ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης.     

evry

Δεν υπάρχει θέμα κόντρας και καλά κάνεις και διατυπώνεις τη διαφωνία σου.
Διαφωνώ μαζί σου ότι αλλάζει όλη την άσκηση. Βασικά δεν αλλάζει τίποτα!!!
Το σκεπτικό είναι το εξής: Αν στη λύση του μαθητή αντί για  360 βάλουμε 12 θα δουλέψει?
Δεν θα είναι σωστό? Δεν έχει αλλάξει τίποτα από τον αλγόριθμο. Δεν έχει "κλέψει" πουθενά.
Ο αλγόριθμος δεν θα είναι ακριβώς ο ίδιος είτε με 360 είτε με 12 είτε με 60, είτε με 365?
Αν συμφωνείς τότε καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να κοπεί σε καμία περίπτωση πάνω από 1 μόριο.
Αν διαφωνείς πες μου σε πιο σημείο αλλάζει ο αλγόριθμος.
Αν υπήρχε ερώτημα που να ζήταγε κάποια επεξεργασία ανά στήλες τότε θα είχες δίκιο. Δεν υπάρχει όμως.

Παράθεση από: pvs στις 28 Μαΐου 2016, 03:13:57 ΜΜ
Συνάδελφε χωρίς καμία διάθεση κόντρας για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ότι το λάθος του μαθητή αλλάζει όλη την άσκηση καθώς όλα τα ερωτήματα είτε άμεσα είτε έμμεσα στηρίζονται στον υπολογισμό των επισκέψεων ανά μήνα ο οποίος έχει γίνει λάθος. Έχει αλλάξει ολόκληρη η δομή και τα αποτελέσματα που θα έβγαζε το πρόγραμμα. Υποθετικά αν του κοπούν 3 μόρια από τα 20 που πιάνει η άσκηση τότε αδικείς τους άλλους που την έχουν κάνει σωστή. Δεν έχω υπάρξει βαθμολογητής πανελληνίων οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω οδηγίες κλπ αλλά καθαρά υποκειμενικά το συγκεκριμένο λάθος είναι αρκετά σοβαρό για να χάσει 3 μονάδες ή 1 που γράφτηκε πιο πάνω. Και πάλι να τονίσω ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης.   

Για το τυπικό μέρος, δηλαδή αυτό της βαθμολόγησης το 1 μόριο θα κοπεί από το ερώτημα που αναφέρεται στην εισαγωγή των στοιχείων, το λάθος δεν μεταφέρεται σε άλλο ερώτημα άρα παίρνει 19/20. Αυτό είναι το σκεπτικό της βαθμολόγησης.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 03:22:56 ΜΜ
Δεν υπάρχει θέμα κόντρας και καλά κάνεις και διατυπώνεις τη διαφωνία σου.
Διαφωνώ μαζί σου ότι αλλάζει όλη την άσκηση. Βασικά δεν αλλάζει τίποτα!!!
Το σκεπτικό είναι το εξής: Αν στη λύση του μαθητή αντί για  360 βάλουμε 12 θα δουλέψει?
Δεν θα είναι σωστό? Δεν έχει αλλάξει τίποτα από τον αλγόριθμο. Δεν έχει "κλέψει" πουθενά.
Ο αλγόριθμος δεν θα είναι ακριβώς ο ίδιος είτε με 360 είτε με 12 είτε με 60, είτε με 365?
Αν συμφωνείς τότε καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να κοπεί σε καμία περίπτωση πάνω από 1 μόριο.
Αν διαφωνείς πες μου σε πιο σημείο αλλάζει ο αλγόριθμος.
Αν υπήρχε ερώτημα που να ζήταγε κάποια επεξεργασία ανά στήλες τότε θα είχες δίκιο. Δεν υπάρχει όμως.

Για το τυπικό μέρος, δηλαδή αυτό της βαθμολόγησης το 1 μόριο θα κοπεί από το ερώτημα που αναφέρεται στην εισαγωγή των στοιχείων, το λάθος δεν μεταφέρεται σε άλλο ερώτημα άρα παίρνει 19/20. Αυτό είναι το σκεπτικό της βαθμολόγησης.


Δ3. Να υπολογίζει και να καταχωρίζει σε πίνακα ΣΧ το συνολικό ετήσιο χρόνο πρόσβασης κάθε μαθητή. (Μονάδες 3)
Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι:
Για Ι από 1 μέχρι 150000
  ΣΧ[Ι] ← 0
  Για J από 1 μέχρι 12
    ΣΧ[Ι] ← ΣΧ[Ι] + ΧΡ[Ι, J]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Ο φίλος μας αν έχω καταλάβει σωστά έχει γράψει
Για Ι από 1 μέχρι 150000
  ΣΧ[Ι] ← 0
  Για J από 1 μέχρι 300
    ΣΧ[Ι] ← ΣΧ[Ι] + ΧΡ[Ι, J]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης 
Η εκφώνηση ήταν ξεκάθαρη και μιλούσε για μήνες(12) ενώ εδώ έχει βάλει ημέρες (300) συνεπώς δεν βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα, και δεν γίνεται να πάρει τους ίδιους βαθμούς με κάποιον που το έκανε όπως το ζητάει η εκφώνηση. Προσωπικά θεωρώ ότι από τις 3 μονάδες του ερωτήματος δεν πρέπει να πάρει κάτι.

Να αναπτύξετε συνάρτηση ΘΕΣΗ_ΜΑΧ η οποία:
α) να δέχεται ως παραμέτρους: τον πίνακα του φύλου, τον πίνακα του συνολικού ετήσιου χρόνου πρόσβασης των μαθητών και...


Σε αυτό το ερώτημα η συνάρτηση δέχεται τον πίνακα ΣΧ[150000] ο οποίος όμως έχει λάθος δεδομένα καθώς έχει υπολογιστεί λάθος. Οκ δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να χάσει όλο το ερώτημα (8 μονάδες) αλλά κάτι πρέπει να χάσει και από εδώ καθώς δεν είναι σωστά τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα.


evry

#9
Όπως είδες από τον κώδικα που έγραψες δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην λογική του αλγορίθμου, όλες οι εντολές είναι ακριβώς ίδιες και το μόνο που αλλάζει είναι ένας αριθμός.
Άρα ο μαθητής έχει κάνει αυτό ακριβώς που θέλαμε απλά έχει καταλάβει λάθος το πλήθος.
Για αυτό του το λάθος του κόβουμε 1 μονάδα από το ερώτημα που αναφέρεται στην είσοδο των δεδομένων αφού διαβάζει άλλα από αυτά που του λέμε.

Παράθεση από: pvs στις 28 Μαΐου 2016, 07:41:55 ΜΜ
Σε αυτό το ερώτημα η συνάρτηση δέχεται τον πίνακα ΣΧ[150000] ο οποίος όμως έχει λάθος δεδομένα καθώς έχει υπολογιστεί λάθος. Οκ δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να χάσει όλο το ερώτημα (8 μονάδες) αλλά κάτι πρέπει να χάσει και από εδώ καθώς δεν είναι σωστά τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα.

Σε αυτό το ερώτημα δεν μπορείς να του κόψεις διότι τα λάθος δεδομένα που έχουν υπολογιστεί έρχονται από άλλο ερώτημα για το οποίο έχεις κόψει. Θα θεωρήσεις ότι τα δεδομένα  είναι σωστά και θα βαθμολογήσεις το ερώτημα με αυτή την παραδοχή.

Καταλαβαίνω ότι σου χτυπάει λάθος ότι ο μαθητής έγραψε ένα πρόγραμμα το οποίο δεν πρόκειται να τρέξει σωστά, όμως το λάθος του είναι μόνο ένας αριθμός.
Το λάθος που έκανε δεν είναι ουσίας , είναι σαν κάποιος στη Φυσική να αντέγραψε λάθος την τιμή της δύναμης και αντί για 10 Newton να του βγήκε 100 Newton.
Στη συνέχεια όλοι οι υπολογισμοί του θα είναι λάθος αλλά θα του κόψουν μόνο από το 1ο ερώτημα, εκτός φυσικά αν αυτό το λάθος αλλάζει όλη την άσκηση.

Δες το και από μια άλλη οπτική γωνία
Εσύ πόσα λες να κόψουμε συνολικά από τα 20 του θέματος Δ? Να πούμε ότι κόβουμε 4? Άρα ο μαθητής θα πάρει 16/20.
Μα αυτός δεν είναι και ο βαθμός που θα πάρει αυτός που τα έχει όλα σωστά αλλά δεν έχει απαντήσει καθόλου στο Δ4??
Πιστεύεις ότι αυτοί οι 2 μαθητές πρέπει να βαθμολογηθούν το ίδιο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2016, 07:51:32 ΜΜ
Όπως είδες από τον κώδικα που έγραψες δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην λογική του αλγορίθμου, όλες οι εντολές είναι ακριβώς ίδιες και το μόνο που αλλάζει είναι ένας αριθμός.
Άρα ο μαθητής έχει κάνει αυτό ακριβώς που θέλαμε απλά έχει καταλάβει λάθος το πλήθος.
Για αυτό του το λάθος του κόβουμε 1 μονάδα από το ερώτημα που αναφέρεται στην είσοδο των δεδομένων αφού διαβάζει άλλα από αυτά που του λέμε.

Σε αυτό το ερώτημα δεν μπορείς να του κόψεις διότι τα λάθος δεδομένα που έχουν υπολογιστεί έρχονται από άλλο ερώτημα για το οποίο έχεις κόψει. Θα θεωρήσεις ότι τα δεδομένα  είναι σωστά και θα βαθμολογήσεις το ερώτημα με αυτή την παραδοχή.

Καταλαβαίνω ότι σου χτυπάει λάθος ότι ο μαθητής έγραψε ένα πρόγραμμα το οποίο δεν πρόκειται να τρέξει σωστά, όμως το λάθος του είναι μόνο ένας αριθμός.
Το λάθος που έκανε δεν είναι ουσίας , είναι σαν κάποιος στη Φυσική να αντέγραψε λάθος την τιμή της δύναμης και αντί για 10 Newton να του βγήκε 100 Newton.
Στη συνέχεια όλοι οι υπολογισμοί του θα είναι λάθος αλλά θα του κόψουν μόνο από το 1ο ερώτημα, εκτός φυσικά αν αυτό το λάθος αλλάζει όλη την άσκηση.

Δες το και από μια άλλη οπτική γωνία
Εσύ πόσα λες να κόψουμε συνολικά από τα 20 του θέματος Δ? Να πούμε ότι κόβουμε 4? Άρα ο μαθητής θα πάρει 16/20.
Μα αυτός δεν είναι και ο βαθμός που θα πάρει αυτός που τα έχει όλα σωστά αλλά δεν έχει απαντήσει καθόλου στο Δ4??
Πιστεύεις ότι αυτοί οι 2 μαθητές πρέπει να βαθμολογηθούν το ίδιο?
1 μονάδα από το Δ1, 3 μονάδες από το Δ3 και 2 από τα άλλα δύο ερωτήματα. Για το Δ4 που μου έγραψες αν κάποιος δεν το κάνει 4 μονάδες. Ο συγκεκριμένος πίνακας ΧΡ είναι βασικός για την υπόλοιπη άσκηση και δεν θεωρώ ότι απλά έκανε ένα αριθμητικό λάθος που δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα. Αλλά αυτή είναι η άποψη μου και ίσως τελικά που δεν βαθμολογώ γραπτά πανελληνίων γιατί μάλλον θα οδηγούσα πολλά γραπτά σε αναβαθμόλογηση  :D   

Stateofmind

Καλησπέρα,
Στο θέμα Γ πριν το τέλος επανάληψης ξαναζήτησα την ποσότητα παραγγελίας δηλαδή ο δεύτερος χρήστης κλπ θα πρέπει να εισάγει ποσότητα παραγγελίας 2 φορές. Κάτι τέτοιο δεν χαλάει τη ροή του προγράμματος, σωστά; Θα κόψουν κάτι από αυτό εάν όλο το θέμα είναι ολόσωστο;

evry

Το λάθος που έκανες "ανήκει" στο ερώτημα Γ3 και πάει μαζί με την επανάληψη. Σίγουρα θα σου κόψουν κάτι, θα έλεγα όχι πάνω από 2 μονάδες, γιατί όλο το ερώτημα πιάνει 6.

Παράθεση από: Stateofmind στις 28 Μαΐου 2016, 09:15:14 ΜΜ
Καλησπέρα,
Στο θέμα Γ πριν το τέλος επανάληψης ξαναζήτησα την ποσότητα παραγγελίας δηλαδή ο δεύτερος χρήστης κλπ θα πρέπει να εισάγει ποσότητα παραγγελίας 2 φορές. Κάτι τέτοιο δεν χαλάει τη ροή του προγράμματος, σωστά; Θα κόψουν κάτι από αυτό εάν όλο το θέμα είναι ολόσωστο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bausdrum

Αν επιτρέπετε και σε μένα μία ερώτηση: στον έλεγχο εγκυρότητας του Γ1 έβαλα, λόγω κεκτημένης ταχύτητας, λάθος συγκριτικό τελεστή, δηλαδή έγραψα:

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ απόθεμα
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απόθεμα <= 0

αντί

ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ απόθεμα
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απόθεμα > 0

Ο υπόλοιπος κώδικας είναι πιστεύω ολόσωστος. Πόσο πιστεύετε θα μου κόψουν; Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν όλο το Γ;

pgrontas

Παράθεση από: bausdrum στις 29 Μαΐου 2016, 11:45:48 ΠΜ
Αν επιτρέπετε και σε μένα μία ερώτηση: στον έλεγχο εγκυρότητας του Γ1 έβαλα, λόγω κεκτημένης ταχύτητας, λάθος συγκριτικό τελεστή, δηλαδή έγραψα:

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ απόθεμα
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απόθεμα <= 0

αντί

ΑΡΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ απόθεμα
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ απόθεμα > 0

Ο υπόλοιπος κώδικας είναι πιστεύω ολόσωστος. Πόσο πιστεύετε θα μου κόψουν; Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν όλο το Γ;
1 μονάδα από το Γ2
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

bausdrum

#15
Δηλαδή, το ότι το λάθος μου βρίσκεται στην αρχή και "καταστρέφει" όλο τον κώδικα δεν επιφέρει απώλεια μεγαλύτερη της μιας μονάδας, ε; Μακάρι, θεούλη μου!

petrosp13

Έτσι βαθμολογούνται τα γραπτά του προγραμματισμού
Σε διαφορετική περίπτωση, θα έπρεπε να μηδενίζονται ολόκληρα θέματα για ένα συντακτικό ή λογικό λάθος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dion

Παράθεση από: pvs στις 28 Μαΐου 2016, 07:41:55 ΜΜ

Δ3. Να υπολογίζει και να καταχωρίζει σε πίνακα ΣΧ το συνολικό ετήσιο χρόνο πρόσβασης κάθε μαθητή. (Μονάδες 3)
Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι:
Για Ι από 1 μέχρι 150000
  ΣΧ[Ι] ← 0
  Για J από 1 μέχρι 12
    ΣΧ[Ι] ← ΣΧ[Ι] + ΧΡ[Ι, J]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Ο φίλος μας αν έχω καταλάβει σωστά έχει γράψει
Για Ι από 1 μέχρι 150000
  ΣΧ[Ι] ← 0
  Για J από 1 μέχρι 300
    ΣΧ[Ι] ← ΣΧ[Ι] + ΧΡ[Ι, J]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης 
Η εκφώνηση ήταν ξεκάθαρη και μιλούσε για μήνες(12) ενώ εδώ έχει βάλει ημέρες (300) συνεπώς δεν βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα, και δεν γίνεται να πάρει τους ίδιους βαθμούς με κάποιον που το έκανε όπως το ζητάει η εκφώνηση. Προσωπικά θεωρώ ότι από τις 3 μονάδες του ερωτήματος δεν πρέπει να πάρει κάτι.

Να αναπτύξετε συνάρτηση ΘΕΣΗ_ΜΑΧ η οποία:
α) να δέχεται ως παραμέτρους: τον πίνακα του φύλου, τον πίνακα του συνολικού ετήσιου χρόνου πρόσβασης των μαθητών και...


Σε αυτό το ερώτημα η συνάρτηση δέχεται τον πίνακα ΣΧ[150000] ο οποίος όμως έχει λάθος δεδομένα καθώς έχει υπολογιστεί λάθος. Οκ δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να χάσει όλο το ερώτημα (8 μονάδες) αλλά κάτι πρέπει να χάσει και από εδώ καθώς δεν είναι σωστά τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα.
Είμαι βαθμολογητής στις πανελλαδικές και θα ήθελα να απαντήσω (στον μαθητή) μιας και το λάθος στο Δ3 το είδα σε 3-4 γραπτά. Χάνει μόνο 1 μονάδα εφόσον το άλλο είναι σωστό. Στο θέμα Δ5 δεν χάνει τίποτα.