Κεφάλαιο 2: Ερώτηση θεωρίας κλειστού τύπου

Ξεκίνησε από Sergio, 19 Ιαν 2011, 05:43:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Για κάθε ένα από τα στοιχεία της πρώτης στήλης να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό του (1 έως 11) και δίπλα το γράμμα της δεύτερη στήλης (a έως d) για την έννοια που αντιστοιχεί σωστά:



Στοιχείο                         Έννοια
1.     +                             a.   Σταθερά
2.     πρόσθεση αριθμών              b.   πράξη
3.     5.7                           c.   μεταβλητή
4.     όροφοι                        d.   τελεστής
5.     <   
6.     'ΑΛΗΘΗΣ'   
7.     ΟΧΙ   
8.     ΝΑΙ   
9.     Σωστό   
10.    Λάθος   
11.    Σύζευξη συνθηκών   
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Καρκαμάνης Γεώργιος

το 2 και το 11 μήπως δεν θα έπρεπε να είναι  λεκτική περιγραφή;

Sergio

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 20 Ιαν 2011, 11:55:23 ΜΜ
το 2 και το 11 μήπως δεν θα έπρεπε να είναι  λεκτική περιγραφή;
Δεν το καταλαβαίνω Γιώργο αυτό που λες. Τι εννοείς;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)