Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!!
Μια στιγμή, όταν λέμε "υπογράφουμε χαρτι κλπ κλπ" ποιοι υπογράφουμε; Οι πληροφορικοί; Οι καθηγητές που ανέλαβαν τη μηχανογράφηση του σχολείου; Οι γραμματείς (και φαρισαίοι) αν υπάρχουν; Ρωτάω γιατί απ' ότι κατάλαβα με το που πέφτει η υπογραφή το θέμα "e-school" θεωρείται λήξαν. Όποιος ή όποιοι υπέγραψαν το αναλαμβάνουν δια παντώς και με τη βούλα!
Και μετά λέμε για "κατάργηση στην πράξη" της ...επάρατης εγκυκλίου και πράσινα άλογα!
Από τη στιγμή που κάποιοι θα υπογράψουν ότι εκπαιδεύτηκαν στο συγκεκριμένο "πάκέτο" το πράγμα έχει τελειώσει, μετά ούτε ΠΕΚΑΠ ούτε ΟΛΜΕ ούτε τίποτα δεν αλλάζει το τετελεσμένο.
Και ποια είναι η λύση θα μου πείτε, να μην παραστούν και να μην υπογράψουν; Τι να σας πω, δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι ουσιαστικά και τυπικά μάλλον πολλοί από μας θα αναλάβουν το e-school και επισήμως και ανεπιστρεπτί. Και μη μου πείτε ότι θα εκπαιδεύσουμε κι άλλους συναδέλφους ή / και θα το διαπραγματευτούμε με χάρες και διευκολύνσεις κλπ κλπ. Το πρώτο είναι σχεδόν απραγματοποίητο στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. Όσο για το δεύτερο, αν μας βολεύει.... τότε προς τι όλη αυτή η συζήτηση δεν καταλαβαίνω

Ας γίνουμε διοικητικοί ουσιαστικά και δάσκαλοι ευκαιριακά. Αν αυτό μας αρέσει και μείωση ωραρίου να ζητήσουμε και καμμιά αδειούλα άγραφη και ... ότι άλλο ζητάνε σε αυτές τις περιπτώσεις (δεν ξέρω, δεν το έχω κάνει ποτέ). Με την ευκαιρία ας αναλάβουμε και τα netbook επίσημα με περαιτέρω μέιωση ωραρίου και...ξεμπλέξαμε. Θα κάνουμε και λίγες ώρες μάθημα τη βδομάδα να δικαιολογούμε τον τίτλο του καθηγητή.
Αυτό ήταν το "καλό" σενάριο (τρομάρα του). Το ρεαλιστικό σενάριο είναι "τρέχε πανικόβλητος", κάνε τα όλα μισά και άκου τα "σχολιανά" σου από τους πάντες!! Με άλλα λόγια και κερατάς και δαρμένος!
