Τελευταία μηνύματα

#1
Τεχνική υποστήριξη / Trojan σε υλικο του φωτοδεντρο...
Τελευταίο μήνυμα από thaaanos - Χθες στις 03:59:15 ΜΜ
Πήγα να εγκαταστήσων τον ιστορικό Ατλα Cenntenia από το
https://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/250?locale=en
και κατα την εγκατασταση το bitdefender γκρινιαξε

The file C:\MLS\Centennia\~GLH0005.TMP is infected with Gen:Trojan.Heur2.FU.OGZ@aGklMTgi and was moved to quarantine

ειναι false positive?

virus total
#2
Γενικά / Ζητείται καθηγητής για μαθήματ...
Τελευταίο μήνυμα από Manosp - 02 Δεκ 2023, 03:55:22 ΜΜ
Ζητείται καθηγητής για τη διδασκαλία των μαθημάτων Προγραμματισμός Η/Υ και Δίκτυα Η/Υ (Γ' ΕΠΑΛ) σε φροντιστήρια της Αττικής. Άμεση πρόσληψη. Περισσότερες πληροφορίες inbox.
#3
Linux / Απ: hardinfo σε LTSP fat clien...
Τελευταίο μήνυμα από gidarakos - 01 Δεκ 2023, 04:27:49 ΜΜ
Με αυτό που αναφέρεις, ένας λόγος παραπάνω να αναζητήσεις!
Το post σε forum είναι δύσκολο, μην πω αδύνατο, να έχει άμεση απάντηση!
Η αναζήτηση στο στέκι ή στην τεκμηρίωση, για θέμα που ήδη έχει απαντηθεί/καταγραφεί, θα σε βοηθήσει άμεσα!
#4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Αποθετήριο Ασκήσεων Πληροφ...
Τελευταίο μήνυμα από ioannis.giftakis - 01 Δεκ 2023, 03:51:04 ΜΜ
Θέμα - Σύμβουλος Καθηγητής
ΔΥΣΚΟΛΗ ◊ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ◊ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ◊ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΙ
#5
Δομή επιλογής / Απ: Εμφώλευση και Λογικός τελ...
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 01 Δεκ 2023, 12:12:24 ΜΜ
Καλημέρα και από εμένα 

θα συμφωνήσω με τους συναδέφλους, δεν έχει και τόσο νόημα ίσως .. εγώ θα έλεγα το ανάποδο, να δώσει το παράδειγμα και να ρωτήσει ποιο πρόβλημα υπάρχει , πες οκ ... αλλά να πουν οι μαθητές δικό τους παράδειγμα ?? δε μου φαίνεται τόσο πιθανό να ζητηθεί τέτοιου στιλ ερώτημα (αν και ποτέ δεν ξέρεις) .. εκτός αν το είχε κάνει στην τάξη και ήθελε να δει αν το θυμόταν οι μαθητές ας πούμε ...
#6
Δομή επιλογής / Απ: Εμφώλευση και Λογικός τελ...
Τελευταίο μήνυμα από geolim - 01 Δεκ 2023, 11:01:50 ΠΜ
Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Δεκ 2023, 10:17:11 ΠΜΑπό την μύγα ξίγκι Νο31464
Ας μην γίνουμε Μαθηματικά όπου ο καθένας ψάχνει να δημιουργήσει την πιο έξυπνη άσκηση με ακραίες σκέψεις για να ... δεν ξέρω
Συμφωνώ!
#7
Δομή επιλογής / Απ: Εμφώλευση και Λογικός τελ...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 01 Δεκ 2023, 10:17:11 ΠΜ
Από την μύγα ξίγκι Νο31464
Ας μην γίνουμε Μαθηματικά όπου ο καθένας ψάχνει να δημιουργήσει την πιο έξυπνη άσκηση με ακραίες σκέψεις για να ... δεν ξέρω
#8
Δομή επιλογής / Απ: Εμφώλευση και Λογικός τελ...
Τελευταίο μήνυμα από andreas_p - 01 Δεκ 2023, 06:55:37 ΠΜ
" ... μας λέει πως η εμφώλευση πολύ συχνά γράφεται με σύνθετη συνθήκη ... "

Άλλο λέει !!!

#142
... , μπορούν να γραφούν πιο απλά ...

Α
#9
Δομή επιλογής / Εμφώλευση και Λογικός τελεστή...
Τελευταίο μήνυμα από geolim - 01 Δεκ 2023, 12:05:24 ΠΜ
Καλησπέρα στο στέκι.
Ένας μαθητής μου, μου έφερε άσκηση που έβαλε σε διαγώνισμα καθηγητής στο σχολείο.

ΑΝ Σ1 ΚΑΙ Σ2 ΤΟΤΕ
   ΕΝΤΟΛΕΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΝ Σ1 ΤΟΤΕ
    ΑΝ Σ2 ΤΟΤΕ
         ΕΝΤΟΛΕΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Να αποδείξετε οτι δεν ισχύει πάντα αυτή η μετατροπή με ένα δικό σας παράδειγμα.

Η απάντηση ήταν:
(α) 
ΑΝ Β<>0 ΤΟΤΕ
   ΑΝ Α MOD B =0 TOTE
        ΓΡΑΨΕ 'Ο', Β, 'ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ ΤΟΥ', Α
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

(Β)
ΑΝ Β<>Ο ΚΑΙ Α MOD Β =0 TOTE
      ΓΡΑΨΕ 'Ο', Β, 'ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ ΤΟΥ', Α
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Αν ο χρήστης δώσει για Β το μηδέν, ο β τρόπος θα βγάλει σφάλμα στο (Α mod Β), ενώ ο α τρόπος δεν θα βγάλει σφάλμα.

Η δική μου άποψη είναι πως τέτοια άσκηση είναι εκτός πλαισίου πανελλαδικών εξετάσεων και δεν θα έπρεπε να μπαίνει σε διαγώνισμα, ειδικά όταν στην σελίδα 142 του σχολικού (ΑΕΠΠ) μας λέει πως η εμφώλευση πολύ συχνά γράφεται με σύνθετη συνθήκη στο και. Βάζει δηλαδή τα παιδιά να προβληματιστούν για εξαιρέσεις κανόνων τα οποία δεν είναι στο πνεύμα του μαθήματος, και τα αποπροσανατολίζει από τα υπόλοιπα θέματα που είναι συνηθισμένα για τις εξετάσεις.
Ποια είναι η γνώμη σας;
#10
Linux / Απ: hardinfo σε LTSP fat clien...
Τελευταίο μήνυμα από falexakos - 30 Νοε 2023, 01:04:33 ΜΜ
Εσύ καλά τα λες συνάδελφε, αλλά όταν σε ρωτάει ο άλλος/η άλλη που είναι στο εργαστήριο εν ώρα μαθήματος και σου στέλνει μηνύματα με το Viber ότι καίγεται κλπ, κλπ; Πώς να την παλέψεις; ::)