Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 23 Μαΐου 2011, 10:29:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kadafi

Παιδιά εγώ όταν είδα το Α4 κόλλησα και δεν ήξερα τι να κάνω (είμαι καθηγητής και όχι μαθητής)
Αρχικά΄προσπαθούσα να σκεφτώ αν υπάρχει κάποια συνάρτηση που να παίρνει έναν αριθμό και να βγάζει σαν έξοδο μια λογική τιμή.
Μετά το παράτησα, έλυσα τα υπόλοιπα θέματα και επανήλθα στο Α4.
Τότε σκέφτηκα το Κ<-- (Χ>1) αλλά είχα μεγάλη αμφιβολία αν μπορώ να βάλω συγκριτικό τελεστή σε μια εντολή εκχώρησης.
Το σκέφτηκα καλά και μου έμοιαζε λογικό αλλά και πάλι δεν ήμουν σίγουρος γιατί δεν το είχα δει πουθενά στο βιβλίο.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχει τεράστια διαφορά του ερωτήματος Α4 με το το ερώτημα απο το διαγώνισμα στο Στέκι.
Στο Α4 δημιουργούνται αμφιβολίες αν μπορείς να βάλεις συγκριτικό τελεστή σε εντολή εκχώρησης, ενώ στο διαγώνισμα απο το Στέκι αυτό αποτελεί δεδομένο και είναι πολύ πιο εύκολο να απαντήσεις οτι η μεταβλητή Κ είναι λογική
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Stefevan

Και εγώ κόλλησα  :D ρώτησα ένα άτομο από εδώ με μήνυμα, το άφησα τελευταίο! Ήταν μεγάλη πονηριά!  :P

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: kadafi στις 23 Μαΐου 2011, 11:54:07 ΜΜ
Αυτό που θέλω να πω είναι οτι υπάρχει τεράστια διαφορά του ερωτήματος Α4 με το το ερώτημα απο το διαγώνισμα στο Στέκι.
Στο Α4 δημιουργούνται αμφιβολίες αν μπορείς να βάλεις συγκριτικό τελεστή σε εντολή εκχώρησης, ενώ στο διαγώνισμα απο το Στέκι αυτό αποτελεί δεδομένο και είναι πολύ πιο εύκολο να απαντήσεις οτι η μεταβλητή Κ είναι λογική

Χμμ! Δεν έχεις δει φαίνεται το Α3-υποερώτημα 4 του διαγωνίσματος του Στεκιού: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3839.0

elpis

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

johngreek

Τελικά τα τέρατα που περίμενα δεν έπεσαν !

Τα θέματα ήταν μετρίως ψημένα και νομίζω οτι οι καλοί και προσεκτικοί μαθητές θα έγραψαν καλά .

Γκρίνιες :

1. Στο θέμα με το υποπρόγραμμα δεν ζητείται πίνακας τιμών . Επικίνδυνο για αντιγραφή αλλά και για κακή αξιολόγηση αν έχει γίνει καμιά λάθος πράξη .
2. Η ταύτιση συνολικής  βαθμολογίας και μέσου όρου στο τέταρτο θέμα  , για να μπερδέψει τους μαθητές ήταν κατά τη γνώμη μου σαχλαμαρίτσα . Ένας προσεκτικός μαθητής βέβαια δεν θα το χάσει αλλά θα μπορούσαν να σκεφτούν μια πιο έξυπνη παγίδα . Αφήστε που η ταύτιση συνολικής και μέσης βαθμολογίας δεν ηχεί σωστά  σαν έκφραση . Η τελική βαθμολογία θα έπρεπε να είναι ο μέσος όρος ( βέβαια τότε δεν θα ήταν παγίδα αλλά δεν πειράζει ας υπήρχε κάτι καλύτερο ).
3. Πολλές μονάδες στην παπαγαλία
4. Πιστεύω οτι το Α4 δύσκολα θα το έβγαζε μαθητής αν δεν το είχε δουλέψει σε σχολείο ή φροντιστήριο.

Πολύ καλό βρήκα το Α2.5 . Έχω την εντύπωση οτι λίγοι μαθητές θα το πέτυχαν .

alex1alex

Του χρονου ολοι οι μαθητες μας στο στεκι μπας και πιασουν κανενα θεμα...Ε ρε ψωνια που ειμαστε μερικοι μερικοι
Ηθελα ναξερα ποσοι απο εμας εχουν παιδια σε γυμνασιο Λυκειο...
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια

sstergou

Σύμφωνοι αλλά από την στιγμή που οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός θα πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει η επιλογή κάποιων και απόρριψη κάποιων άλλων.
Με ποιο άλλο τρόπο μπορεί να γίνει αυτό;

Επίσης δεν νομίζω ότι κάποιο από τα θέματα δεν έβγαινε με βάση αυτά που έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο σχολείο σε συνδυασμό με την κοινή λογική.

johngreek

Με αφορμή την παραπάνω στιχομυθία σκέφτηκα μήπως θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε το εξής :

Οσοι πάνε να βαθμολογήσουν , να σημειώσουν σε τι ποσοστό γραπτών ( επί όσων απαντήθηκαν στα σοβαρά και όχι με λόττο )  απαντήθηκαν σωστά οι "παγίδες" της θεωρίας  ( δηλαδή , κατ'εμέ  , το Α4 και το Α2.5 ) . Μετά να αναρτήσουν εδώ τα ευρήματά τους . Προφανώς δεν θα είναι  αντιπροσωπευτικό το δείγμα αλλά θα είναι μια καλή ένδειξη .

Γιάννης Σ.

Καλά παιδιά θα πάθετε πλάκα άμα δείτε τι απαντήσεις δώσαν τα παιδιά στο Α4... Με το δίκιο τους.. Ολονών το μυαλό πήγε σε μια λογική συνθήκη μακρινάρι του στυλ
κ<-- αληθής και όχι (ψευδής) ή ψευδής :(
ότι νά'ναι, βλακεία της επιτροπής...

andreas_p

βλακεία της επιτροπής...  !!!!!
Ωραία !!! Ό,τι δε φτάνουμε,  ... το φτύνουμε.
Α.Π.

spantoulis

Παράθεση από: alex1alex στις 24 Μαΐου 2011, 08:21:45 ΜΜ
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια

+1
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

Συμφωνώ και συμπληρώνω:
και την επίλυση όλων των ασκήσεων του Τετραδίου μαθητή που είναι μέρος του Διδακτικού Πακέτου

Παράθεση από: alex1alex στις 24 Μαΐου 2011, 08:21:45 ΜΜ
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΥΣΙΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ(ΩΝ)
οτι παραπανω ενισχυει την παραπαιδεια
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Σ.

Παράθεση από: andreas_p στις 24 Μαΐου 2011, 10:17:26 ΜΜ
βλακεία της επιτροπής...  !!!!!
Ωραία !!! Ό,τι δε φτάνουμε,  ... το φτύνουμε.
Α.Π.
Επανερχόμστε ξανά και ξανά στα ίδια: Τα παιδιά ΔΕΝ είναι προγραμματιστές, δεν το διδάχθηκες, δεν θα εξεταστείς σε αυτό, τόσο απλά... Εκτός και αν ήσουν τυχερός και έμπαινες στο στέκι... ;)

evry

Συγγνώμη δεν κατάλαβα τι εννοείς. μήπως ήταν και εκτός ύλης?
Στο βιβλίο δεν αναφέρεται ρητά ότι έχουμε
  μεταβλητή  <-- έκφραση
δεν είναι φανερό ότι μπορείς να γράψεις    <μεταβλητή λογικού τύπου> <-- <έκφραση λογικού τύπου>
επίσης το χ > 1 δεν είναι έκφραση λογικού τύπου, που έχει σαν αποτέλεσμα λογική τιμή?
Ποιο από τα παραπάνω δεν έχει διδαχθεί?
ή μήπως εννοείς ότι θα πρέπει οποιαδήποτε άσκηση πέφτει στις εξετάσεις να την έχουν κάνει προηγουμένως τα παιδιά, ώστε να είναι όλοι ευτυχισμένοι?

Παράθεση από: No Gods No Nations στις 25 Μαΐου 2011, 12:50:19 ΠΜ
Επανερχόμστε ξανά και ξανά στα ίδια: Τα παιδιά ΔΕΝ είναι προγραμματιστές, δεν το διδάχθηκες, δεν θα εξεταστείς σε αυτό, τόσο απλά... Εκτός και αν ήσουν τυχερός και έμπαινες στο στέκι... ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Παράθεση από: evry στις 25 Μαΐου 2011, 08:02:33 ΠΜ
  μεταβλητή  <-- έκφραση
Πράγματι, αυτό τα λέει όλα και τα υπόλοιπα είναι γενίκευση αυτού.
Δηλαδή, αν σου μάθω πρόσθεση χρησιμοποιώντας τα παραδείγματα 17+22  και 104+58, τότε το να σε ρωτήσω πόσο κάνει 35+62 είναι εκτός ύλης ;
Η γενίκευση, το να σκεφτόμαστε παραπέρα τις προεκτάσεις αυτού που λέει το βιβλίο, είναι προσόν του καλού μαθητή και του καλού καθηγητή. Αλλιώς θα διαβάζουμε το βιβλίο με παρωπίδες.
Επίσης, το να μπει ένας μαθητής στο Στέκι (ή οπουδήποτε σχετικά) δεν είναι απλή τύχη. Είναι αποτέλεσμα της διάθεσής του για βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου του. Ε, ναι, είναι δίκαιο να φανεί κάπου ότι αυτός αναζήτησε και κατάλαβε περισσότερα.

Ακόμα ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω σε παραπάνω σχόλια κάποιους επαγωγικούς συλλογισμούς που απαξιώνουν τόσο τη σχολική διδασκαλία όσο και την εξωσχολική. Από πού προκύπτουν;
ζητάμε κάτι παραπάνω ==> ενισχύουμε την παραπαιδεία
Δηλαδή κάνουμε τις παραδοχές
σχολείο ==> μόνο ότι λέει το βιβλίο
φροντιστήριο ==> προεκτάσεις (κακό πράγμα!)
Αυτή η νοοτροπία διέπει την εκπαίδευσή μας ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός