Τελευταία μηνύματα

#1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Διαγώνισμα για τη χρονιά 2...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - Χθες στις 11:07:15 ΜΜ
Με απέραντο σεβασμό στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και σε ολόκληρη τη Θεσσαλία που δοκιμάστηκε σκληρά στην αρχή της χρονιάς. 
Χωρίς χιούμορ τέλειωσάμαν.  :)
Καλή επιτυχία στα παιδιά μας. 
#2
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 17 Μαρ 2024, 04:41:28 ΜΜ
Σε ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις Γιώργο
ΥΓ: σχετικά  με το απλό δένδρο, είναι από τα περίεργα σημεία του βιβλίου συμφωνώ,  ας πούμε "και παραπέμπει σε κάτι σαν μικρό ορισμό και δεν είναι κιόλας ", γιαυτό το βάλαμε σε μια ανάλαφρη μορφή  πιο πολύ για να το έχουμε στο νου μας..το πιο πιθανό να μη ζητηθεί, αααααν τυχών ζητηθεί να το έχουν ακούσει... είναι καλό ΣΛ πάντως που θα μπερδέψει.." υπάρχει δένδρο που ο κόμβος του είναι ταυτοχρονα και ρίζα και φύλλο" κάτι τέτοιο ας πούμε, που σύμφωνα με το βιβλίο υπάρχει
#3
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 17 Μαρ 2024, 03:11:21 ΜΜ
Και στους δυο σας ένα μεγάλο μπράβο. Μου άρεσε τόσο, που θα δανειστώ μερικά από τα θεωρητικά σας  θέματα προσαρμόζοντάς τα λίγο, για δικό μου διαγώνισμα, πάντα μετά από την άδεια σας.

Νομίζω το διάγραμμα κλάσεων με τις μεταξύ τους συσχετίσεις, είναι λίγο streched, αλλά είναι εντός ύλης κανονικότατα.
Αυτό όμως ως παράδειγμα θα προτιμούσα να το δείξω στη τάξη παρά να τους το πετάξω σε διαγώνισμα. Πολύ καλή άσκηση όπως και να έχει.

Στο θεωρητικό κομμάτι, όντως, ένα δένδρο που έχει μόνο ένα κόμβο λέγεται απλό. 
Κι εδώ έχουμε πρόβλημα. Έχετε δει τη διατύπωση του βιβλίου;;;Αντιγραφή - Επικόλληση:


Μπορούμε να έχουμε ένα απλό δένδρο, το οποίο να απαρτίζεται από έναν μόνο κόμβο. Αυτός ο κόμ-
βος είναι και ρίζα του απλού αυτού δένδρου, διότι δεν έχει γονέα και φύλλο, και διότι δεν έχει παιδιά.


Αυτό το απλό, απλού περνιέται για επίθετο κι όχι για ονομασία - ορισμός. Ατυχές σημείο στο βιβλίο, που σας ευχαριστώ που το βάλατε στο προσκήνιο. Μου τράβηξε τη προσοχή να το επισημάνω στα παιδιά (ποτέ δε ξέρεις, δε πρέπει να υποθέτουμε πως το καταλαβαίνουν).

#4
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από dimitrios67 - 15 Μαρ 2024, 09:39:28 ΜΜ
Έχεις δίκιο. Έκανα λάθος! Πράγματι, είδα ότι στο "Συμπληρωματικό Υλικό" σελ.95, όπου σχεδιάζει "διαγραμματική αναπαρασταση" του προβλήματος-σεναρίου, δηλ. κλάσεις, ιδιότητες, μεθοδοι κλπ.
 Απλά, σκέφτομαι πώς θα μπορούσε να ζητηθεί στις εξετάσεις κάτι τέτοιο. Υπάρχει στο βιβλίο, αλλά π.χ. το 2022 στις επαναληπτικές ζήτησαν διάγραμμα ιεραρχίας κλάσεων. Άλλωστε οι κεντρικές έννοιες που διδάσκονται οι μαθητές ειναι κληρονομικότητα και πολυμορφισμός. Η "διαγραμματική αναπαρασταση κλάσεων" ειναι ενδιαφέρον στοιχείο αλλά λίγο ασαφές.

#5
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 15 Μαρ 2024, 08:23:55 ΜΜ
Δημήτρη ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις ... τα θέματα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες και στις εκφωνήσεις του μαθήματος, τέτοιες λεπτομέριες δεν τις λάβαμε υπόψη, 
#6
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από dimitrios67 - 15 Μαρ 2024, 08:13:29 ΜΜ
Πολύ ωραίο το διαγώνισμα! Μακάρι να μπαίνουν τέτοια πρωτότυπα θέματα.
Μια ερώτηση να κάνω για το Β2. Έχω την αίσθηση ότι οι προτάσεις:
«Ένας καθηγητής διδάσκει ένα μαθητή, συνεργάζεται με άλλους καθηγητές και εργάζεται σε ένα σχολείο. Ένας μαθητής φοιτά σε ένα σχολείο», παραπέμπουν σε ER-διάγραμμα και όχι διάγραμμα κλάσεων. Στο διάγραμμα κλάσεων δεν έχουμε τις εννοείς «1 προς ένα», «1 προς πολλά» κλπ.
Νομίζω πως θα μπορούσαμε να έχουμε το πιο κάτω:
Ένας καθηγητής διδάσκει ένα μαθητή:
Το διδάσκει μάλλον εννοεί ότι το όρισμα της μεθόδου παραδιδει_μαθημα() θα είναι ένας μαθητής, δηλ.
void παραδιδει_μαθημα(ΜΑΘΗΤΗΣ student);
συνεργάζεται με άλλους καθηγητές: και αυτό να γίνει μέθοδος (καινούρια), δηλ.
void συνεργάζεται(ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ teacher);
 και εργάζεται σε ένα σχολείο.
void εργάζεται(ΣΧΟΛΕΙΟ school);
 Ένας μαθητής φοιτά σε ένα σχολείο
void φοιτά(ΣΧΟΛΕΙΟ school);
Κάπως έτσι το σκέφτομαι, μπορεί να κάνω και λάθος.
ΥΓ: το void το γράφω με την έννοια ότι γράφουμε σε Java.
#7
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 15 Μαρ 2024, 11:06:07 ΠΜ
Σε ευχαριστούμε Γιώργο 
#8
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος - 15 Μαρ 2024, 10:49:36 ΠΜ
Πολύ ωραίο διαγώνισμα, και σε θεωρία και σε ασκήσεις.
#9
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 14 Μαρ 2024, 08:20:00 ΜΜ
Γιώργο σε ευαχριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια, όντως το θέμα Γ ήταν από τα καμάρια μας ... καλή συνέχεια 
#10
Γ΄ Λυκείου / Απ: 2023_2024 ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ_ΔΙΑ...
Τελευταίο μήνυμα από Ρήγος Γιώργος - 14 Μαρ 2024, 08:13:40 ΜΜ
Μια γρήγορη παρατήρηση και ενώ δεν έχω λύσει το 4ο θέμα. Σε όσους μαθητές μου το έδειξα  άρεσε πάρα πολύ το θέμα 3 όπως επίσης και σε μένα (είχα καιρό να νιώσω έτσι). Ευχαριστούμε πολύ