Στατιστικά Πανελληνίων Εξετάσεων 2010

Ξεκίνησε από evry, 05 Ιουλ 2010, 08:37:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Ο υφυπουργός έβγαλε στην ιστοσελίδα του σήμερα τα στατιστικά των εξετάσεων
http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902

Μια από τα ίδια στα περισσότερα.  Η μεγάλη διαφορά ήταν σε αυτούς που έγραψαν κάτω από 5. Εκεί αυξήθηκαν πολύ σε σχέση με όσους έγραψαν από 5-10. Αυτό είναι απόλυτα λογικό διότι όσοι κάθε χρόνο αντιγράφουν τα ΣΛ, τις αντιστοιχήσεις και τη θεωρία τώρα βρέθηκαν προ εκπλήξεως και το μόνο θέμα που μπορούσαν να αντιγράψουν ήταν οι αντιστοιχήσεις των ρόλων των μεταβλητών.
  Επίσης οι αριστούχοι έχουν μια απόκλιση 0,9% περίπου

Σχετικά με τις αναβαθμολογήσεις τώρα, ήταν περισσότερες από πέρυσι αλλά μην ξεχνάμε ότι πέρυσι είχαμε το χαμηλότερο ποσοστό αναβαθμολογήσεων με 1,99%, φέτος είχαμε 3,66% που είναι ακριβώς το ίδιο με το 2007. Τότε αν θυμάμαι καλά το πρόβλημα ήταν στην άσκηση με τα γραμματόσημα (και τότε κάποιοι το είχαν λύσει με πίνακες).
Φέτος το πρόβλημα ήταν (λογικά) στο θέμα 2.

Κάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον είναι τα ποσοστά στα μαθηματικά κατεύθυνσης της τεχνολογικής όπου πάλι κάποια δημοσιεύματα έβαλαν τον αυτόματο πιλότο των δύσκολων θεμάτων αλλά δεν τους βγήκε γιατί οι βαθμολογίες κάτω από τη βάση μειώθηκαν κατά 6%. όχι και τόσο δύσκολα τελικά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Loukritia

πολύ ενδιαφέροντα τα στατιστικά. Φαίνεται νομίζω όχι μόνο η δυσκολία των θεμάτων, αλλά και οι απαιτήσεις που έχει κάθε μάθημα. Ωστόσο, δεν μου αρέσει που βγήκαν πριν τους βαθμούς, η αγωνία μας κορυφώνεται!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

petrosp13

Και φυσικά, όποιος παρακολούθησε δελτία ή διαβάζει ρεπορτάζ ξέρει ότι τα μαθήματα με την μεγαλύτερη αποτυχία (0-4,9) είναι τα μαθ. κατεύθυνσης, η ιστορία, η φυσική κατεύθυνσης και τα αρχαία
Το κύκλωμα της παιδείας συνεχίζει τα δικά του
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνεχίζοντας αυτό που έγραψε ο Πέτρος:

Δεν μπορώ να καταλάβω πως το μάθημά μας, στο οποίο κάθε χρόνο το 50% σχεδόν των μαθητών γράφουν κάτω από την βάση θεωρείται ως εύκολο από όλους τους μαθητές αλλά και από όλους τους καθηγητες άλλω ειδικοτήτων;

manpap

Τα στατιστικά ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενα (σύμφωνα και με την άτυπη πληροφόρηση που είχα από το βαθμολογικό μας)  :)
Φέτος πάντως είχε πολύ ενδιαφέρον η μελέτη των αποκομμάτων με την αναλυτική βαθμολόγηση για τους μαθητές μας. Διαπίστωσα πώς κάποιοι άριστοι μαθητές μας κατάφεραν και έχασαν μόρια στο Α θέμα  :(
Στο μάθημα μας στο σχολείο μου δεν είχε καμία αναβαθμολόγηση...
Ενώ σε ολόκληρη την πόλη μου υπήρχε ένα στρογγυλό 20 (το οποίο παρεπιπτώντως έμαθα ότι είχε το 3ο θέμα λυμένο με πίνακες), ενώ υπήρχαν και 3 γραπτά με ένα 100  και το άλλο 99 ή 98 τα οποία επίσης είχαν λύση με πίνακα)
Τώρα για αυτό που αναφέρεις φίλε Γιώργο, εδώ τουλάχιστον το μάθημα μας έχει φοβήσει πολύ κόσμο και θεωρείται (δικαίως) το 3ο πιο δύσκολο μετά τα μαθηματικά και τη φυσική, βγάζοντας έξω από τη σύγκριση την έκθεση...
Δε μπορώ να φανταστώ με τέτοια ποσοστά αριστούχων (υπερδιπλάσια των δικών μας) να λένε οι οικονομολόγοι ή οι βιολόγοι ότι είναι πιο δύσκολο το μάθημά τους χωρίς να θέλω να μειώσω τα μαθήματα αυτά.
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης