ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Η μόνη λύση για να γίνει εξάωρο το ΑΕΠΠ είναι η απαγκίστρωση από το μόνο προγραμματισμός (ή μονο αλγοριθμική για τους politically correct) και η ενσωμάτωση επιπλέον εννοιών της πληροφορικής (βασικών εννοιών δικτύων, λειτουργικών, βδ).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

tsabatman

6ωρο αεππ οικονομικά θα πάει λέω εγώ. .

evry

#662
Υπάρχει πρόγραμμα σπουδών για εξάωρο μάθημα πληροφορικής το οποίο δεν εφαρμόστηκε ποτέ από το 2015:
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/pliroforiki.pdf
μαζί με υλικό και οδηγό εκπαιδευτικού.
Αντίστοιχο υλικό υπάρχει και για όλα τα άλλα μαθήματα. Υποθέτω ότι θα χρησιμοποιηθούν/τροποποιηθούν τα παρακάτω ΠΣ
https://www.esos.gr/arthra/36715/ta-nea-programmata-spoydon-gia-dekaepta-mathimata-toy-genikoy-lykeioy

Το Μίκρο - Μάκρο δεν είναι από το κεφάλι μου, όσοι θυμούνται τα μαθήματα που είχαν διαρρεύσει επί Αρβανιτόπουλου έτσι λεγόταν το μάθημα. Στο τέλος ονομάστηκε Αρχές Οικονομικής Επιστήμης.

ΥΓ. Προφανώς και εκφράζω προσωπικές απόψεις, οι οποίες όμως βασίζονται στη λογική και στα παραπάνω προγράμματα σπουδών που παραθέτω. Μάλλον θα κάνω λάθος όμως, οπότε δεν υπάρχει λόγος εγρήγορσης. Είναι και ... κατακαλόκαιρο, πλησιάζει και ο Αύγουστος που καμία κυβέρνηση δεν κάνει σημαντικές εξαγγελίες για την εκπαίδευση. Λογικά θα μας περιμένουν τον Σεπτέμβρη στα σχολεία για να το ..... συζητήσουν μαζί μας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουλ 2017, 12:18:38 ΜΜ
Υπάρχει πρόγραμμα σπουδών για εξάωρο μάθημα πληροφορικής το οποίο δεν εφαρμόστηκε ποτέ από το 2015:
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/pliroforiki.pdf
μαζί με υλικό και οδηγό εκπαιδευτικού.
Αντίστοιχο υλικό υπάρχει και για όλα τα άλλα μαθήματα. Υποθέτω ότι θα χρησιμοποιηθούν/τροποποιηθούν τα παρακάτω ΠΣ
https://www.esos.gr/arthra/36715/ta-nea-programmata-spoydon-gia-dekaepta-mathimata-toy-genikoy-lykeioy
Τέλεια. Κάτι τέτοιο εννούσα και αποτελεί μια καλή αρχή. Ευκαρία λοιπόν οι σύμβουλοι να το προωθήσουν, εκτός αν έχουμε βολευτεί με τα Δημοτικά και τα προτιμάμε από το να αναβαθμίσουμε τη διδασκαλία μας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

tsabatman

Προφανώς πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση...Έχει τεράστια διαφορά η προσωπική λογική η οποία έχει βγάλει ήδη και προγράμματα και μαθήματα που εξαφανιζόνται και μαθήματα κρίσιμα και γενικότερο πρόγραμμα ,από πηγές και διασταυρωμενες πληροφορίες

gbougioukas

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουλ 2017, 12:18:38 ΜΜ
Υπάρχει πρόγραμμα σπουδών για εξάωρο μάθημα πληροφορικής το οποίο δεν εφαρμόστηκε ποτέ από το 2015:
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/pliroforiki.pdf
μαζί με υλικό και οδηγό εκπαιδευτικού.


Αυτό πράγματι είναι πολύ σημαντικό!!! Γιατί άραγε δεν εφαρμόστηκε; Δεν πειράζει, ας εφαρμοστεί τώρα, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σημειώστε επιπλέον ότι σε αυτό το άρθρο η πληροφορική θεωρείται-όπως επιβάλλεται- θετική επιστήμη:

"Καθορίζουμε το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Πληροφορική» της Γ ́ τάξης Ομάδας Προσανατολισμού
των θετικών Σπουδών Γενικού Λυκείου ως εξής"



Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

petrosp13

Η δική μου άποψη είναι ότι με την σημερινή ύλη ΑΕΠΠ, το μάθημα πρέπει να είναι 4ωρο για να μπορέσεις να "εκπαιδεύσεις" πραγματικά και σε βάθος όλους τους μαθητές
Άρα, το να γίνει 6ωρο δεν θα είναι δύσκολο εισάγοντας μερικές έννοιες ακόμα, μερικά θεωρητικά κεφάλαια ακόμα (στυλ ΑΟΘ) ή απλά ανεβάζοντας το επίπεδο των θεμάτων αναγκάζοντας τους πάντες να ασχολούνται σε πολύ μεγάλο βάθος με κάθε κεφάλαιο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Όσο επιμένουν στη λογική των 4 μαθημάτων (που στην ουσία είναι 3 λόγω της έκθεσης)  θα έχουμε πρόβλημα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

seibei

Παράθεση από: nikosx στις 07 Ιουλ 2017, 04:27:41 ΜΜ
Όσο επιμένουν στη λογική των 4 μαθημάτων (που στην ουσία είναι 3 λόγω της έκθεσης)  θα έχουμε πρόβλημα.

2 ουσιαστικά αφού το 1 θα είναι... μπαλαντέρ;;;
Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σχόλιο του Πέτρου.


tsabatman

Προσωπική μου άποψη  δεν πρόκειται να αλλάξουν τα πανελλαδικως εξεταζόμενα μαθήματα

Γιάννης Αναγνωστάκης

https://youtu.be/yR4nR8sXpKo?t=3584

Ακούστε λίγο εδώ (στο σημείο που ανοίγει και για τα επόμενα 1-2 λεπτά)

Laertis

Ήξεις, αφήξεις ουκ εν τω πολέμω θνήξεις.

Περιμένουμε να δούμε που θα τοποθετηθεί το δεύτερο κόμμα του χρησμού του Λοξία Κουζέλη.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

taxata

Αυτή η εμμονή, όταν τα πάντα γύρω μας αλλάζουν, να μείνουμε προσκολλημένοι σε ένα μάθημα (ΑΕΠΠ) και ένα βιβλίο 20ετίας κάνοντας το με ενέσεις από 2ωρο -> 4ωρο -> 6ωρο είναι εντυπωσιακή, γιατί άραγε φοβόμαστε να κάνουμε βήματα μπροστά ? σκεφτόμαστε το καλό των μαθητών ?, της επιστήμης, τα συμφέροντά μας και τη φαγωμάρα που μας τρώει, την επιπλέον εργασία ενός νέου μαθήματος, τις νέες προτάσεις?.... Τι?. Ελπίζω να μην αργήσουμε πολύ και οι εξελίξεις μας ξεπεράσουν αλλά πάλι τι ξέρω εγώ .... ίσως και να έκατσα πολύ στον ήλιο τώρα με τον καύσωνα.
Καλό καλοκαίρι σε όλους.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

Γιάννης Αναγνωστάκης

Προσωπικά θεωρώ έγκλημα να μείνει ως όνομα και ως περιεχόμενο 'ΑΕΠΠ΄...

petrosp13

Μιλάτε για ένα κλάδο που τρώει συνεχώς "ξύλο" την τελευταία 10ετία, μιλάτε για μια χώρα που δεν έχει χρήματα να παρέχει φωτοτυπικό χαρτί και θέρμανση στα σχολεία, μιλάτε για μια επιστήμη που δεν θεωρείται επιστήμη από πολλούς ανθρώπους που εμπλέκονται με την εκπαίδευση και δυστυχώς "ονειρεύεστε" νέα βιβλία, μαθήματα, προγράμματα σπουδών
Προφανώς και συμφωνώ μαζί σας αλλά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής