Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015

Ξεκίνησε από stark, 14 Ιουν 2015, 12:35:47 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stark

Τα θέματα:http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2015/EXETASEIS-2015/them_plir_kat_c_hmer_epan_150613.pdf

Καλά αποτελέσματα στους εξεταζόμενους που διαγωνίστηκαν  το απόγευμα!

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Ιουν 2015, 12:52:06 ΠΜ
Απίστευτο τρολ το 3ο θέμα

:) :)

Θα βγάλει καμιά ανακοίνωση η ΕΕΧ να μιλήσει για εμπαιγμό;;

dg69

 :D :D :D :D Μπράβο στην επιστροπή για το τρίτο θέμα. ... χα χα χα  :laugh:

vistrian

VR in Computing

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Ιουν 2015, 12:52:06 ΠΜ
... το 3ο θέμα

Για να ευθυμήσουμε και λιγάκι (!), παραθέτω (λογοκριμένο) απόσπασμα από τον κλειστό πίνακα της ομάδας του φετινού επαναληπτικού διαγωνίσματος του Στεκιού. Βέβαια η πρόταση τότε δεν υλοποιήθηκε... αλλά ήρθε από αλλού!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιαν 2015, 10:31:20 ΜΜ
Ίσως κάποια θέματα να στηθούν φέτος κατά παραγγελία. Π.χ. θα μου άρεσε φέτος ένα θέμα που να σχετίζεται με χημεία - έτσι για ......... στους ............... φίλους μας!

takis76

Mια ερωτηση προς βαθμολογητες, στο θεμα β αν καποιος κανει τη μετατροπη με πολλαπλη αλλα με συνθετες συνθηκες, βαζοντας ΚΑΙ, Η στις συνθηκες ποσα μορια χανει στα12 του ερωτηματος; Ευχαριστω

Sergio

#7
Είναι απίθανο να πάρεις απάντηση από βαθμολογητή των επαναληπτικών.. Με τόσα λίγα γραπτά είναι αντίστοιχα μικρός και ο αριθμός των βαθμολογητών οπότε..

Θα σου πω τη δική μου εκτίμηση..

Αν το γραπτό στο οποίο αναφέρεσαι έχει ως μόνο λάθος του τη χρήση σύνθετων συνθηκών αντί απλών και έχει όλα τα άλλα σωστά:
- εκτελεί τις ίδιες εντολές σε κάθε περίπτωση
- έχει ΜΟΝΟ μια πολλαπλή επιλογή (ούτε εμφωλεύσεις ούτε συνεχόμενες απλές)

θα θεωρούσα υπερβολικό να χάσει το σύνολο των μονάδων (12) επειδή δεν ακολουθεί τις προδιαγραφές τις εκφώνησης.  Προσωπική εκτίμηση, πως πρέπει να χάσει 4 μονάδες (από τις 12).
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)