Πρώτα σχόλια/συμπεράσματα από βαθμολόγηση

Ξεκίνησε από evry, 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


  Όσα σχόλια και να κάνεις όταν δεις τα θέματα, μετά την πρώτη βαθμολόγηση πάντα βγαίνουν συμπεράσματα τα οποία ίσως δεν είχες δει εξαρχής. Για παράδειγμα είχα την εντύπωση ότι οι περισσότεροι μαθητές θα είχαν πρόβλημα στα θέματα 1 και 2. Ωστόσο οι περισσότεροι έχουν πάρει τις περισσότερες μονάδες. Απλά είναι πολύ δύσκολο να πιάσει κάποιος 60/60 σε αυτά τα δύο θέματα. Οι περισσότεροι έχουν χάσει 1-2 μονάδες από το 2)Γ και φυσικά έχουν χάσει το -32,0. Έχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!
     Στο θέμα 2 το Α είναι φανταστικό θέμα. Όχι μόνο αναγκάζεις τον μαθητή νασου δείξει όλα τα βήματα και όλες τις αλλαγές των μεταβλητών αλλά του ζητάς και τα νούμερα των εντολών. Έτσι είναι δύσκολο για κάποιους να το διαδόσουν στην τάξη. Δεν πρόκειται για 3 νούμερα όπως πέρυσι. Στο θέμα αυτό έχουν χάσει μονάδες αρκετοί. Επίσης και σωστό αποτέλεσμα να βγάζει αν τα προηγούμενα ενδιάμεσα είναι λάθος ??? πάλι κόβεις >:D. Διότι η απάντηση είναι ολόκληρος ο πίνακας, όχι μόνο τα τελικά νούμερα. Αν πάλι κάποιος έχει κάνει ένα λάθος στην αρχή και με βάση αυτό τα άλλα βγαίνουν σωστά πρέπει να του κόψεις πλύ λίγο. Αυτό το θέμα είναι πολύ δίκαιο. Συγχαρητήρια σε όποιον το διατύπωσε και είχε το θάρρος να το βάλει.
     Στο θέμα 3 έχω δει ταξινόμηση, εύρεση μεγίστου αλλά σε άλλον πίνακα π.χ. ΕΠΙΒ ή πίνακα με μέγιστα max.
     Στο θέμα 4 κάποιοι ανακάλυψαν ότι ο πίνακας που δίνεται είναι πίνακας ακεραίων και έχουν τρέξει πάνω του ΜΟ, max, ταξινόμηση, σου λέει κάτσε να τα γράψω όλα, κάτι από όλα αυτά θα είναι. Στο τελευταίο ερώτημα στη διαδικασία γίνεται χαμός. Διπλή επανάληψη έξω, διπλή και μέσα, ακόμα και global variables έχω δει.
   Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80. Μιλάω πάντα με τα δικά μου πρόχειρα στοιχεία (75 γραπτά) αλλά και μετά από συζήτηση που είχα με 3-4 συναδέλφους που έχουν βαθμολογήσει άλλα τόσα.
  Γενικά πολλοί μαθητές προσπαθούν να γράψουν αλγορίθμους που ξέρουν απέξω και οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που τους ζητάνε. Σα να έχουν έτοιμες κάποιες συνταγές και εφαρμόζουν όποια θεωρούν καλύτερη.
   Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι ότι αρκετοί από αυτούς τους μαθητές βγήκαν από την αίθουσα με την εντύπωση ότι έχουν γράψει καλά, αφού απάντησαν σε όλα τα θέματα και μόλις δουν τη βαθμολογία τους θα πέσουν από τα σύννεφα.
   Τέλος δίνω μια απάντηση που είδα σε 1-2 γραπτά για το αντιμετάθεσε
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1


και μια για το θέμα 2)Γ

ΓΙΑ δ ΑΠΟ α mod 10 ΜΕΧΡΙ 0.0000001 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    γ <- γ + β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

σαν να έκαναν πλάκα στον βαθμολογητή μου φαίνεται. Μάλιστα ένας συνάδελφος το θεώρησε λάθος γιατί σύμφωνα με την άποψή του το δ είναι ακέραιος και δεν μπορεί να πάρει την τιμή 0.0000001!!!!!!!!

Αυτά σαν μια πρώτη γεύση, αυτό που φαίνεται δηλαδή είναι πως αποκλείεται μαθητής που έχει μαθει απέξω διάφορες συνταγές (όσο καλά και να έχει διαβάσει) αλλά δε σκέφτεται να γράψει πάνω από 90 σε αυτά τα θέματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karaberis

Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

karaberis

ΠαράθεσηΈχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!

Πολύ κομψά το είπες!!!

Μάλλον γίνεται χαμός! Εγώ είχα φάκελο όπου τα 20 από τα 25 γραπτά πήραν 25 μόρια στο πρώτο θέμα (Φυσική, οχι ΑΕΠΠ) και (σχεδόν) ΤΙΠΟΤΑ στα υπόλοιπα θέματα. Είχαν αντιγράψει σχεδόν όλοι (οι 20 από τους 5). Βέβαια, δεν ήταν όλοι του ίδιου σχολείου και τάξης, γιατί όπως ξέρεις τα γραπτά των εξεταστικών κέντρων μπερδεύονται πριν δοθούν για βαθμολόγηση.

karaberis

ΠαράθεσηΟι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80.

Συμπέρασμα: Οι καλοί θα ξεχωρίσουν και η μάζα θα περάσει το 10. Άρα όλοι ευχαριστημένοι.

Στόχοι του συστήματος εξετάσεων:

Στόχος 1ος) Τα θέματα να ξεχωρίζουν (διαβαθμίζουν) τους καλούς. ΠΕΤΥΧΕ
Στόχος 2ος) Τα σχολεία να μη βγάζουν αγγράμματους πολίτες (που να έχουν βαθμολογία κάτω από τη βάση). ΠΕΤΥΧΕ

Ετσι η κοινωνία μας μπορεί να συνεχίσει να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και οι πολιτικοί να μας δουλεύουνε.

Παρενέργεια: Η συσσώρευση που ανέφερες, μάλλον θα ανεβάσει τις βάσεις και των υπολοίπων σχολών κάτω από τις περιζήτητες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (δηλαδή δυσκολεύουν τα πράγματα και για τους μέτριους μαθητές).

Φιλικά

Juan

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:01:45 ΠΜ
Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

Πραγματικά πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί έστω και 0.0001 της μονάδας για αυτή την απάντηση; Κάνει ωραιότατη αντιμετάθεση. Πρέπει δηλαδή να γίνεται η αντιμετάθεση όπως ακριβώς τη λέει στο βιβλίο;

Όπως και η για
για δ από αmod10 μέχρι 0.000001 με_βήμα -1
είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή. Πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω να τίθεται θέμα αφαίρεσης μονάδων, όταν η - σωστή κατά τα αλλά - απάντηση δε μας αρέσει.

karaberis

Φαίνεται οτι δυστυχώς δεν ήμουν σαφής. Εγώ μεταξύ άλλων είπα:

ΠαράθεσηΕπειδή κάνει αυτό που χρειάζεται, είναι σωστό.

Απλά, κάποιοι άλλοι (ίσως και κάποιοι στην επιτροπή) μπορεί να μη συμφωνήσουν.

Φιλικά


Καρκαμάνης Γεώργιος

Το ότι θα έπεφτε αντιγραφή αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το είχα ήδη αναφέρει σε άλλο θέμα που σχολιάζαμε τα θέματα:

Παράθεση3. Υπήρχαν πολλές απαντήσεις που μπορούσαν εύκολα να αντιγραφούν(πολλά σωστό λάθος) 24 μονάδες και αν βάλεις και την αντιστοίχηση άλλες 5 μονάδες φτάνεις εύκολα στο 29. Αυτά τα γράφω διότι πολλοί μαθητές μετέφεραν αυτό το μήνυμα.

Το πρώτο θέμα ήταν η χαρά των παιδιών για την διασταύρωση(όπως λέμε την αντιγραφή).

Φανταστείτε το δεύτερο θέμα να ήθελε μόνο τις τιμές και όχι τον πίνακα. Γλέντια που θα κάνανε τα παιδιά!!!!!!! αλλά τους τι χάλασε η επιτροπή και του άφησε να αντιγράψουν μόνο............... τις 30 μονάδες από τις 1000

evry

Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στις υπογραφές των επιτηρητών και θα καταλάβεις τι έχει γίνει
Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:07:32 ΠΜ
Βέβαια, δεν ήταν όλοι του ίδιου σχολείου και τάξης, γιατί όπως ξέρεις τα γραπτά των εξεταστικών κέντρων μπερδεύονται πριν δοθούν για βαθμολόγηση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Η 2η λύση με την αντιμετάθεση είναι πολύ έξυπνη. Κανονικά ο μαθητής πρέπει να πάρει και παραπάνω διότι πιθανότατα το σκέφτηκε μόνος του.
   Η 2η λύση με το 0.000001 επίσης εμπαίζει τον βαθμολογητή και δείχνει θράσος που μου αρέσει. Όποιος βαθμολογητής κόψει από αυτά θα πρέπει ο συντονιστής να τον στείλει αμέσως σπίτι του :police: χωρίς 2η σκέψη.

Παράθεση από: Juan στις 30 Μαΐου 2009, 12:32:47 ΠΜ
Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:01:45 ΠΜ
Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

Πραγματικά πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί έστω και 0.0001 της μονάδας για αυτή την απάντηση; Κάνει ωραιότατη αντιμετάθεση. Πρέπει δηλαδή να γίνεται η αντιμετάθεση όπως ακριβώς τη λέει στο βιβλίο;

Όπως και η για
για δ από αmod10 μέχρι 0.000001 με_βήμα -1
είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή. Πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω να τίθεται θέμα αφαίρεσης μονάδων, όταν η - σωστή κατά τα αλλά - απάντηση δε μας αρέσει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mokasa

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ

   Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80. Μιλάω πάντα με τα δικά μου πρόχειρα στοιχεία (75 γραπτά) αλλά και μετά από συζήτηση που είχα με 3-4 συναδέλφους που έχουν βαθμολογήσει άλλα τόσα.


Τα 75 γραπτά δεν ειναι πολλά για μια μερα? :o
Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για το εξής :
Η ορθη δήλωση του υποπρογράμματος στο 4ο θέμα και η ορθή κλήση
του στο κυρίως πρόγραμμα, με πόσες μονάδες βαθμολογούνται?

evry

Παράθεση από: Lorien στις 30 Μαΐου 2009, 08:53:27 ΠΜ
Τα 75 γραπτά δεν ειναι πολλά για μια μερα? :o
Όχι, δεν είναι, 75 γραπτά σε 9 ώρες είναι αρκετά καλά. Σκέψου ότι τα θέματα 1 και 2 βγαίνουν αμέσως γιατί είναι πολλαπλών επιλογών και οι απαντήσεις είναι συγκεκριμένες. Στο θέμα 2 ξέρεις ακριβώς πόσο θα κόψεις στα Β, Γ οπότε μόνο το Α θέλει σκέψη. Στο θέμα 3 πάλι είναι όλα τυποποιημένα και το μόνο που μπορεί να διαφέρει είναι το Γ όπου έχουν κάνει λάθος στην εκχώρηση ή στο Δ δεν έχουν βάλει τη θέση και υπολογίζουν μόνο το μέγιστο. Αυτό που μπορεί να σου φάει χρόνο είναι το θέμα 4 που θέλει προσοχή ειδικά στο ερώτημα με το υποπρόγραμμα.
    Επίσης σκέψου ότι σε κάθε 25 γραπτά υπάρχουν 6-7 που έχουν απαντημένα μόνο τα πολλαπλών επιλογών και δεν έχουν γράψει τίποτα άλλο. Αν κάνεις τη διαίρεση αναλογούν πάνω από 10 λεπτά σε κάθε γραπτό που νομίζω είναι ύπερ-αρκετά.
    Γενικά η βαθμολόγηση φέτος μου φαίνεται η πιο εύκολη των τελευταίων ετών. Καμία σχέση με το 2007 που είχε τα γραμματόσημα και σου έβγαινε το λάδι. Εδώ όλα είναι συγκεκριμένα.

Παράθεση
Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για το εξής :
Η ορθη δήλωση του υποπρογράμματος στο 4ο θέμα και η ορθή κλήση
2-3 μονάδες

Παράθεση
του στο κυρίως πρόγραμμα, με πόσες μονάδες βαθμολογούνται?
4 μονάδες αλλά μαζί με τον αθροιστή και τον τελικό υπολογισμό. Δηλαδή να έχει βάλει μια επανάληψη απέξω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ
   Τέλος δίνω μια απάντηση που είδα σε 1-2 γραπτά για το αντιμετάθεσε
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1


Μια χαρά απάντηση είναι!
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

Θυμάμαι ότι του είπα: "Μεγάλε... Άσε καλύτερα τα κόλπα...!!! Το μάγκα στους βαθμολογητές θα κάνεις!!!;;;"

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ
και μια για το θέμα 2)Γ

ΓΙΑ δ ΑΠΟ α mod 10 ΜΕΧΡΙ 0.0000001 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    γ <- γ + β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

σαν να έκαναν πλάκα στον βαθμολογητή μου φαίνεται. Μάλιστα ένας συνάδελφος το θεώρησε λάθος γιατί σύμφωνα με την άποψή του το δ είναι ακέραιος και δεν μπορεί να πάρει την τιμή 0.0000001!!!!!!!!

Μα αυτός είναι ο σκοπός... Να μην πάρει αυτή την τιμή....!!!

Και οι δύο απαντήσεις τού ίδιου μαθητή ήταν;


Πάντως, αν θυμηθούμε τι κάναμε κι εμείς στην ηλικία τους, πιστεύω ότι οι μαθητές αρέσκονται (αν τους παίρνει) στο να φέρνουν σε δύσκολη θέση τους καθηγητές...

Κάπως έτσι πιστεύω ότι μερικοί μαθητές μπορεί να μην απάντησαν Σ στην πρόταση για την καταλληλότητα της εντολής ΓΙΑ στo Θέμα 1 - Β1.Ε. Δηλαδή, ενώ μέσα τους θα θεωρούσαν ότι είναι σωστό κάτι τέτοιο, ωστόσο θα θέλησαν να κάνουν τους μάγκες του στυλ "εγώ τα κάνω όλα με Όσο", ...κακώς όμως κατά τη γνώμη μου... ʼραγε τι ποσοστό των μαθητών το έκανε αυτό; Και άραγε, αυτοί οι ίδιοι μαθητές, στο Θέμα 3 και 4 πώς έκαναν τις επαναλήψεις: με Για ή με Όσο; Αν έφτασαν μέχρι αυτό το σημείο, και όντως χρησιμοποίησαν την Όσο και εκεί (!!!), τότε τι να πω, ας πάρουν και τις μονάδες από το Θέμα 1 - Β1.Ε .... Δε νομίζω όμως ότι θα έκαναν τελικά κάτι τέτοιο...

evry

Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι πραγματικοί η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι χαρακτήρες η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β


evry

Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

Παράθεση από: bagelis στις 30 Μαΐου 2009, 11:00:21 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι χαρακτήρες η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

papaluk

O evry όπως και εγώ διαπιστώνει ότι πέφτει τρελή αντιγραφή στο πρώτο θέμα, και προφανώς όχι μόνο στον ΑΕΠΠ. Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να μας προβληματίσει πολύ περισσότερο από τον αν το -32,0 είναι ακέραιος ή πραγματικός.
Παίρνω γραπτό που ότι αντιγράφεται, το έχει αντιγράψει, και μάλιστα διαπιστώνω ότι προσπαθεί να αντιγράψει μάλλον στο ψιθυριστό και το 3ο θέμα, διότι έχει κομματια κώδικα σωστά, και σε άλλα χάνεις τη μπάλα. πχ γεμίζει σωστά τον επιβ και αποβ[1]  που είναι το πιο δύσκολο απτο να γεμίσει τα υπόλοιπα κουτιά πίνακα, και στη συνέχεια κάτι θα έγινε με επιτήρηση, ή δεν άκουγε καλά και έχει σωστά τμήματα κώδικα ανακατεμένα..μπάχαλο
Επιτήρηση κάνουμε εμείς.
Θυμάμαι όταν έδινα πανελλαδικές (δεκαετία 90), ξεκίναγα από το σπίτι μου, να πάω στην πρωτεύοσα του νομού, σε μια τάξη που μπορεί να μην υπήρχε συμμαθητης, διότι ήταν ο μισός νομός αλφαβητικά σε αυτό το σχολείο και δίναμε θρανίο παρά θρανίο. Δεν σου πέρναγε καν από το μυαλό ότι υπάρχει περίπτωση να αντιγράψεις ( και εννοείται ότι στο σχολείο όλο και κάτι αντιγάφαμε από πίσω, δίπλα ή και από το βιβλίο..) και εννοώ δεν ήταν ότι δεν υπήρχε εμπειρία, αλλά όπως ήταν τα πράγματα δεν σου έδινε το περιθώριο να το σκεφτείς. Πλέον πηγαίνεις στο σχολείο σου, σε όλη την τάξη όλοι γνωστοί, και πριν ξεκινήσουν οι εξετάσεις πολλοί μαθητές λένε δεν διαβάζω θεωρία, κάθομαι κοντά στον Ξ, θα μου τα πει όλα. Πχ πέρυσι μαθήτρια καθόταν κοντά στον Ξ, και ενώ ήταν άσχετη διαπιστωμένο σε όλα τα μαθήματα, αλλά πολύ καλή στην αντιγραφή έβγαλε 12.000 μόρια ( Τα 10000 από αντιγραφή από τον Ξ χωρίς υπερβολές, το έχουν και οι δύο καμάρι και κάθε φορά που τους συναντάω πετάνε και μια ατάκα.. τι με πρήζατε να διαβάζω.. ήξερα που θα κάθομαι..) και εννοείται η αντιγραφή συνεχίζεται γιατί όπως έχω ξαναγράψει το σλογκαν στο πανεπιστήμιο είναι τα πτυχία copies κτώνται !!
Και επειδή επιτήρηση κάνουμε εμείς, παρότι οι συνθήκες από πλευράς χώρου δεν είναι πάντα τέλειες, το ποιός αντιγράφει προφανώς φαίνεται, και από ποιόν.. Δενχρειάζεται να νιώθουμε κακοί, αν ψιθυρίσεις στο αυτί του καλού μαθητή από τον οποίο αντιγράφουν αν κουνηθείς δεν θα συνεχίσεις.. δεν θα τολμήσει πάλι. Και πρέπει να είμαστε αξιοκρατικοί και να διασφαλίσουμε το θεσμό των εξετάσεων.. ΔΕΝ αντιγράφουν σε όλα τα σχολεία, άρα αν κάνουμε τα στραβά μάτια αλλοιώνουμε το αποτέλεσμα

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι πραγματικοί η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!
.....

Δεν την έκανε...!!  :)

hatzaras

Πάντως το θέμα με την αντιγραφή πρέπει να σταματήσει.  >:(  Στην περιοχή μου γνωρίζω σχολείο όπου γίνεται πραγματικά σωστή επιτήρηση και άλλο σχολείο στο οποίο γίνεται "τρελή" αντιγραφή. Γνωρίζω μια περίπτωση μαθήτριας που πήρε 36 μονάδες στη Φυσική από αντιγραφή (όλα το θέμα 1 και οι απαντήσεις στο θέμα 2 χωρίς δικαιολόγηση). Είναι άδικο γιατί με αυτή την τακτική ευννοούνται κάποιοι μαθητές ενώ κάποιοι άλλοι μπορεί να χάσουν ακόμα και τη σχολή της προτίμησης τους. Άρα είναι χρέος μας να επιτηρούμε σωστά!!!
Καθηγητής Πληροφορικής

merlin

Παράθεση από: hatzaras στις 31 Μαΐου 2009, 12:46:53 ΠΜ
Πάντως το θέμα με την αντιγραφή πρέπει να σταματήσει.  >:(  ... .... .... Άρα είναι χρέος μας να επιτηρούμε σωστά!!!
Είναι επίσης χρέος μας να κάνουμε την δουλειά για την οποία μας προσέλαβε (σε μόνιμη θέση) το ελληνικό κράτος. Να παράγουμε έργο, μεταδίδουμε γνώσεις, παιδεία, κλπ κλπ. Όποιος πιστεύει ότι παραπάνω από τους μισούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου κάνουν καλά την δουλειά τους να μου το πει (για τα ιδιωτικά δεν έχω άποψη).
Αλλά βέβαια, υπάρχει και ο αντίλογος, "κάνουν πως μας πληρώνουν - κάνουμε πως δουλεύουμε".
ʼρα, είμαι πολύ απαισιόδοξος για το αν θα αλλάξουν πολλά πράγματα. Δεν ξέρω ποια πλευρά πρέπει να κάνει την αρχή, ίσως και οι δύο ταυτόχρονα, όμως έτσι όπως πάμε το δημόσιο σχολείο θα υποβαθμίζεται συνεχώς (και συνεπώς το κράτος θα δίνει λιγότερα κονδύλια για κάτι που η ίδια η κοινωνία θα έχει περιθωριοποιήσει).

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

Οι καθηγητές του δημοσίου που προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους δεν ξέρω αν είναι πάνω από τους μισούς είναι όμως αρκετοί. Δεν είναι εξαιρέσεις. Είναι πολλοί.
   Αλήθεια όμως, πως μπορείς να κάνεις σωστά τη δουλειά σου όταν το μόνο που ενδιαφέρει μαθητές και γονείς είναι οι βαθμοί? Το μάθημα στην τάξη έχει απαξιωθεί πλέον. Για να γίνει μάθημα δεν χρειάζεται τόσο ο καθηγητής αλλά και οι μαθητές. Όταν έρχονται σχολείο να ξεκουραστούν από το φροντιστήριο τι μάθημα μπορείς να κάνεις?
  Όταν έρχονται οι γονείς και σου λένε κατάμουτρα "μα καλά εσύ θα φτιάξεις τον κόσμο? δεν βλέπεις τι γίνεται?", τι είδους αξιολόγηση θα κάνεις?
   Όταν όλοι οι μαθητές είναι εξαφανισμένοι από τα τέλη Μαρτίου τι επανάληψη θα κάνεις?
   Το γεγονός ότι πολλοί καθηγητές δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους δεν είναι ο λόγος που η παιδεία δεν πάει καλά. Είναι τα αποτέλεσμα. Τα αίτια πρέπει να ψάξουμε.
  Αλήθεια αν κάποιος εκπαιδευτικός κάνει καλά τη δουλειά του, πιστεύετε ότι θα το πάρει χαμπάρι κανένας (εκτός ίσως από μια μειοψηφία μαθητών, οι οποίοι είναι και ο λόγος που προσπαθείς να κάνεις καλά τη δουλειά σου.)
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Δυστυχώς τα οφέλη της σωστής εκπαίδευσης φαίνονται σε βάθος χρόνου.
Είναι προϊόν λοιπόν που δεν "πουλάει" άμεσα. Δεν σου έχει τύχει να εκτιμήσεις καθηγητή σου μετά από κάποια χρόνια;
Τον κόσμο, ναι, εσύ θα τον φτιάξεις. Εσύ που κάνεις το σωστό και μπορεί να νομίζεις ότι είσαι ο μόνος. Εσύ που σε έναν δρόμο γεμάτο με σκουπίδια θα πετάξεις το χαρτάκι από την τσίχλα στον κατάλληλο κάδο (και ας σε κοροϊδεύει ο υπόλοιπος κόσμος).

Όλα αυτά που είπες είναι σωστά και γνωστά. Δεν ενδιαφέρεται σχεδόν κανένας για το σχολείο. Δεν με ενδιαφέρουν όμως οι υπόλοιποι λόγοι για το οποίο συμβαίνει αυτό, με νοιάζει το δικό μου μερίδιο ευθύνης.
Μήπως μπαίνω στην τάξη και λέω ανέκδοτα; Μήπως με παίρνει καμιά φορά και ο ύπνος; (θα έχετε δει τα αντίστοιχα βίντεο στο youtube). Μήπως δίνω το δικαίωμα στους μαθητές να με ειρωνεύονται, να είμαστε χαβαλέ, να μου πετάνε καλάθι με σκουπίδια στο κεφάλι (ναι ναι);

Μήπως στην τελική δεν με νοιάζει τίποτα και έχω αράξει στην καρέκλα μου (από την οποία δεν με κουνάει κανένας); Δεν είναι πιο εύκολο να αφήσεις τα παιδιά να σερφάρουν και εσύ να πάς στο γραφείο για "δουλειά";

Όσο δεν κάνουμε σωστά την δουλειά μας, τόσο θα βγαίνουν οι μελλοντικοί πολίτες και θα προσπαθούν να βρουν την δικιά τους "καρέκλα".




Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Σούλας Βασίλης

#21
Θα εκφράσω και εγώ την γνώμη μου πάνω στο σοβαρό θέμα το πόσο καλά κάνουμε την δουλειά μας και το πως στεκόμαστε στην τάξη. Καταρχήν πιστεύω ότι η κύρια ευθύνη ανήκει σε εμάς. Η ευθύνη είναι ατομική ξέχωρα από τις χαμηλές αποδοχές (το γνωρίζαμε), την απαξίωση του εκπαιδευτικού σήμερα, το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στα σχολεία όπου και όρεξη να έχεις να δουλέψεις νιώθεις κάπως σαν να χαλάς την πιάτσα, τους γονείς που πιέζουν είτε για βαθμούς είτε για ατιμωρησία (στα χρόνια μου ειδικά σε αυτό οι γονείς ήταν το ακριβώς αντίθετο), τον ελλιπή εξοπλισμό και όλα τα κακώς κείμενα που τα γνωρίζετε όλοι. Πιστεύω όλοι μέσα μας ο καθένας ξεχωριστά ξέρει αν κάνει καλά την δουλειά του και είναι θέμα δικό μας τα 45 λεπτά που είμαστε στην τάξη όταν τελειώνουμε να νιώθουμε εντάξει με την συνειδησή μας και ότι κάναμε αυτό που μπορούσαμε και δεν αφήσαμε τη αξιοπρέπεια μας να χαθεί μέσα στην τάξη επιτρέποντας να γίνονται διάφορα..
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

papaluk

Συμφωνώ με το Βασίλη, αλλά επειδή στις υποχρεώσεις μας είναι και η επιτήρηση και εκεί τελειώνοντας η εξέταση θα πρέπει όπως όταν φεύγουμε από το μάθημα να έχουμε ήσυχη συνείδηση..
Προβληματιστείτε όχι μόνο με το πόσο καλά κάνει ο καθένας τη δουλειά του, αλλά και κατά πόσο συμβάλλει στο να κάνουν όλοι καλά τη δουλειά τους. Οφείλουμε όταν κάτι δεν γίνεται σωστά να μην μένουμε αμέτοχοι αλλά το ελάχιστο να κάνουμε μια κουβέντα ώστε να γίνει το σωστό.. και στη δικιά μας θέση σωστό είναι να μην γίνεται χαβαλές τόσο όταν κάνουμε μάθημα, όσο και όταν κάνουμε επιτήρηση.. και επαναλαμβάνω λόγια του Βασίλη, αν τα λεφτά είναι λίγα, το γνωρίζαμε, δεν πήγαμε με το ζόρι..

Σούλας Βασίλης

Έχεις απόλυτο δίκιο για τις επιτηρήσεις. Τα πράγματα έχουν χαλαρώσει επικίνδυνα. Θυμάμαι τον εαυτό μου στις Πανελλήνιες ότι καθόμασταν ανά ένα θρανίο και δεν ξέραμε καν τους άλλους μαθητές λόγω του ότι είμασταν αλφαβητικά από πολλά σχολεία της περιοχής. Βέβαια συμφωνώ με το σύστημα το τωρινό που τα παιδιά δίνουν στο σχολείο τους, απλά θα έπρεπε να παρθούν κάποια μέτρα για να έχουμε αποτροπή των αντιγραφών. Πραγματικό περιστατικό. Ήμουν επιτηρητής σε κατεύθυνση με 4 μαθητές και η αίθουσα είχε 15 θρανία και πρότεινα να τους βάλουμε με σειρά μεν αλλά αραιά και μου είπαν απαγορεύεται. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα. Ξέρεις κανείς κάτι πάνω σε αυτό;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Σούλας Βασίλης

Οι προτάσεις που κάνω είναι δύο : 1) Οι σελίδες των θεμάτων που περιέχουν σωστό-λάθος και αντιστοιχίσεις να τυπώνονται σε δύο οι τρεις εκδόσεις και να μοιράζονται τυχαία και να ενημερώνονται γι αυτό τα παιδιά και 2) Να κάθονται ανά ένα θρανίο, αυτό θα απαιτήσει παραπάνω αριθμό επιτηρητών (με τις αίθουσες δεν υπάρχει πρόβλημα) και άρα παραπάνω έξοδα. Επιτέλους ας πάψει το κράτος μας να τσιγγουνεύεται και να επικαλείται το οικονομικό εκεί που έχει σημασία και αλλού να τα σκορπά στον άνεμο!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

potato

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: potato στις 01 Ιουν 2009, 09:59:14 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.

Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις, αν και πιστεύω ότι δεν μπορεί αυτά να τα ξέρει ένας μαθητής μέσα από την ΑΕΠΠ... Με την ίδια λογική και το παρακάτω δεν κάνει άπειρες επαναλήψεις...

α<-10
Όσο α>=10 επανάλαβε
   α<-α+1
Τέλος_επανάληψης

evry

Πράγματι και οι ακέραιοι παρουσιάζουν υπερχείλιση αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τους πραγματικούς.
Αν έχεις υπερχείλιση με ακέραιους τότε θα σου χτυπήσει κάποιο overflow υποθέτω (όπως έκανε η pascal αν έβαζες κάποιον πολύ μεγάλο ακέραιο). Στην περίπτωση των πραγματικών όμως τα πράγματα δεν είναι το ίδιο, διότι αν έχεις έναν πραγματικό με πολλά δεκαδικά ψηφία θα κάνει στρογγυλοποίηση και δεν θα χτυπήσει τίποτα.
   Γενικά οι πράξεις με τους πραγματικούς κρύβουν περισσότερες εκπλήξεις από τις πράξεις με τους ακεραίους.

Παράθεση από: potato στις 01 Ιουν 2009, 09:59:14 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 09:13:39 ΜΜ
Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

και με ακεραίους το ίδιο συμβαίνει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

zwoula

αν και παλιο το θεμα εγω το ειδα τωρα.  εγω αυτο με την μετατροπη απο οσο σε για την ειχα κανει ετσι: για δ απο αmod10 μεχρι 1 με_βημα -1......        ! δεν καταλαβα γιατι μεχρι 0.0000001? οσο για την αντιμεταθεση εχουμε διδαχθει 2τροπους (temp<--a ,a<--b , b<--temp kai 2os a<--a+b ,b<--a-b, a<--a-b ) οι μαθητες που χρησιμοποιησαν τον αλλον τροπο ηταν μεν εξυπνοι αλλα αδιαβαστοι δε...μαλλον!!σωστος τροπος αλλα δειχνει μια προχειροτητα και 'μπακαλια' να το πω,νομιζω.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..