Θέμα Β

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dg69

Γιατι στη Μέχρις_ότου να βάλω ΑΝ; Αφού όταν διαβάσει Α=0, στη Μέχρις_οτου το αθροίζει στο Σ άρα δεν αλλάζει η τιμή του) και βγαίνει από το βρόχο.


petrosp13

Κι αν δεν βάλουμε ούτε ένα Αν;;;;
Θα προσθέσει μηδέν
Και;;;

Πολύ άστοχο θέμα και πρέπει να ληφθούν πολλές λύσεις σωστές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

Να συμπληρώσω στο σχόλιο του Γιώργου για τα ΔΡ,
ότι τα τελεταία 2 χρόνια, όπου το Υπουργείο "δεσμεύτηκε" ότι θα εξετάσει αποκλειστικά σε ΓΛΩΣΣΑ, όταν κάνω και ασκήσεις με ΔΡ, αναρωτιέμαι αν τους τρώω το χρόνο τους (φυσικά, εκπαιδευτικά το θεωρώ πολύ χρήσιμο, οπότε τα κάνω έτσι κι αλλιώς)
Όταν όμως τελικά εξετάζεται, και με ένα τόσο εξεζητημένο Διάγραμμα, θεωρώ ότι θα ήταν πιο έντιμο να έχει βάλει τους μαθητές σε μια διαδικασία προετοιμασίας ΚΑΙ πάνω στα ΔΡ, και μάλιστα εντατικής (γιατί αυτό το ζήτημα δεν αντιμετωπίζεται με ένα επιφανειακό "ξεσκόνισμα", εκτός αν έχεις έμφυτη ικανότητα στο αντικείμενο)
Το ότι "θεωρούνται γνωστά από τη Β λυκείου" είναι μια δικαιολογία που τους επιτρέπει να εξετάσουν φέτος (και μάλιστα σε τόσο βάθος?) τι θυμούνται από πέρυσι ;
Όχι, δε συμφωνώ καθόλου !
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

Προσωπικά αντιλαμβάνομαι το θέμα Β2 ως εξής: Ο κώδικας πρέπει να κάνει ακριβώς τα ίδια βήματα που κάνει το ΔΡ. Δηλαδή δεν αλλάζουν τα βήματα, απλά αλλάζει η μορφή αναπαράστασης από διαγραμματικές τεχνικές σε κωδικοποίηση. Δε μου αρκεί η ίδια έξοδος.

petrosp13

Κι εφόσον δεν θα βγάλουμε άκρη ούτε μεταξύ μας, άντε να εξηγήσεις στους μαθητές..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

taxata

#20
"ακριβώς ίδια ακολουθία"
όχι αποτέλεσμα,
ούτε αριθμό βημάτων
??
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

ntzios kostas

B1. H συνθήκη ι>Ν δεν χρειάζεται, οπότε και ι+1000>Ν να βάλει κάποιος είναι σωστό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

anasta

Αντί να βάλει την εντολή Διάβασε Α μέσα στον βρόχο και το βελάκι να γυρίσει πριν την συνθήκη
κάνει την πονηριά και αφού έχει ήδη την εντολή Διάβασε Α, για να μην την ξαναγράφει γυρνά το βέλος πριν την εντολή αυτή.
Είναι καθαρό Όσο...Επανάλαβε

alkisg

Εφόσον κατά τη μεταφορά σε κώδικα χρειάζεται να γράψεις μια εντολή δύο φορές, δεν είναι καθαρή Όσο, όχι. Συμφωνώ με το Γιώργο ότι είναι αδόμητο.

Sergio

Επαναληψη με ελεγχο στη μεση του βροχου εχω να δω απο την ... Algol68. Αδομητο ομως δεν θα το'λεγα Γιωργο
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

Το μόνο κέρδος ότι επιβεβαιώσαμε ότι τα δρ είναι εντός υλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Είναι στην ύλη όσο και ο τύπος υπολογισμού του εμβαδού του κύκλου

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Ιουν 2018, 01:14:12 ΜΜ
Το μόνο κέρδος ότι επιβεβαιώσαμε ότι τα δρ είναι εντός υλης

ολγα

Παράθεση από: alkisg στις 13 Ιουν 2018, 12:53:41 ΜΜ
Εφόσον κατά τη μεταφορά σε κώδικα χρειάζεται να γράψεις μια εντολή δύο φορές, δεν είναι καθαρή Όσο, όχι. Συμφωνώ με το Γιώργο ότι είναι αδόμητο.
Κι εγώ συμφωνώ. Στο διάγραμμα ελέγχεις μια συνθήκη. Με Όσο ελέγχεις την αντίστροφη.
Θυμίζει τη λογική της άσκησης ΔΣ1 - κεφ. 2 από το τετράδιο μαθητή.

ολγα

Αν και υπάρχει προβληματισμός γύρω από το Β2, νομίζω ότι η λύση με το ΟΣΟ δικαιούται και τις 10 μονάδες ενώ η άλλη με το Αρχή_επανάληψης λίγο λιγότερο.

Άρης Κεσογλίδης

Έλεος πια μ' αυτά τα διαγράμματα ροής.........  >:(

Το 1999 (!) που γράφτηκαν τα βιβλία, λέει στο βιβλίο του καθηγητή :
"Τα Διαγράμματα Ροής έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, γιατί ενθαρρύνουν τον μη δομημένο προγραμματισμό.
Τα διαγράμματα ροής εντάχθηκαν στο βιβλίο κύρια για ιστορικούς λόγους και επειδή συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
"  !

Δηλαδή το θέμα μας είναι ακόμα αν είναι μέσα στην ύλη;!............
Και τι εξετάζει;
Με 10 μονάδες μάλιστα..........

Απαράδεκτο θέμα . _
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"