Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki


toufeki

και ένα ακόμα, για να δείτε ότι τελικά μας προορίζουν για στελέχη επιχειρήσεων. >:(

http://www.alfavita.gr/typos/t20_2_10_1433.php

Antigonh

Από το Βήμα της Κυριακής (21/02/2010):

"Ο καθηγητής του LSΕ και βουλευτής Επικρατείας του ΠαΣοΚ κ. Ηλίας Μόσιαλος κινείται χαρακτηριστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, περιγράφει ένα σχήμα αλλαγών στη μέση και ανώτατη εκπαίδευση που θα έχει ως βάση την υιοθέτηση μηχανισμών αξιολόγησης σχολείων, ιδρυμάτων και εκπαιδευτικών.

Ειδικώς για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια η αξιολόγηση ως προς τις επιδόσεις των μαθητών με δείκτες την επιτυχία, την αποτυχία ή και την εγκατάλειψη μπορεί να συνοδεύεται από μίνιμουμ πρόγραμμα σπουδών και από κίνητρα προς τους εκπαιδευτικούς για καινοτομίες στην εκπαίδευση και συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη διοίκηση των σχολείων. "

Γενικώς από σενάρια να φαν' και οι όρνιθες...... Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του.
Όρεξη να' χουμε και να διαβάζουμε.  8)

toufeki

Πράγματι είναι σενάριο Αντιγόνη.
Ένα σενάριο με πολλά κεφάλαια.
Και είναι σίγουρο ότι θα δούμε το "έργο" να παίζεται στις εκπαιδευτικές αίθουσες πολύ σύντομα.

Γιαυτό πρέπει να διαβάζουμε προσεκτικά όλα τα κεφάλαια του σεναρίου για να είμαστε προετοιμασμένοι για το έργο που θα "ανεβάσουμε".
Εμείς βέβαια θα είμαστε οι κομπάρσοι.
Αλλά σε μια "πολεμική" ταινία έτσι και αλλιώς ο κύριος πρωταγωνιστής είναι οι κομπάρσοι.

toufeki

#124
Όνομα: ΧΡΥΣΗ
Eπίθετο: ΒΙΤΣΙΛΑΚΗ
Διεύθυνση:

τηλ.: 22410 99130/ 22510
Email: vitsilaki@rhodes.aegean.gr

Η Χρυσή Βιτσιλάκη γεννήθηκε στην Αθήνα από Κρήτες γονείς. Είναι Καθηγήτρια και Αντιπρύτανις Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και Πρόεδρος της Επιτροπής Ερευνών του ιδίου Πανεπιστημίου.


Την περίοδο της χούντας μετανάστευσε με την μητέρα και την αδελφή της στις ΗΠΑ, όπου και ολοκλήρωσε το λύκειο, το πανεπιστήμιο, και το μεταπτυχιακό και διδακτορικό της δίπλωμα στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο.


Το 1981 επέστρεψε με την Αλλαγή στην Ελλάδα, όπου συγκρότησε την πρώτη ερευνητική ομάδα του Ιδρύματος Μεσογειακών Μελετών για την μελέτη των τάξεων, και εργάστηκε με την ΟΒΕΣ και τη ΓΣΕΕ σε επιμορφωτικά προγράμματα για την εργατική τάξη. Το 1987 παντρεύτηκε τον Λοίζο Σορωνιάτη και απέκτησαν δύο παιδιά, τον Νικόλα και την Εύα. Η οικογένεια ζει μόνιμα στη Ρόδο από το 1989.


Ξεκίνησε την ακαδημαϊκή της σταδιοδρομία στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και από το 1990 διδάσκει στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου του Αιγαίου στη Ρόδο. Τα γνωστικά της αντικείμενα είναι Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, νέες μορφές εκπαίδευσης και Σπουδές Φύλου. Έχει διοργανώσει και υλοποιεί πρωτοποριακά προγράμματα ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Διοργάνωσε και διευθύνει μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις σπουδές φύλου και νέων μορφών εκπαίδευσης, απασχόλησης και νέων τεχνολογιών.


Έχει έντονη και διαχρονική ερευνητική δραστηριότητα από το 1982 και ιδιαίτερα κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Έχει συγγράψει και επιμεληθεί 10 βιβλία και πάνω από 50 δημοσιευμένα άρθρα και κεφάλαια σε βιβλία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε θέματα εκπαίδευσης, εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, φύλου και νέων τεχνολογιών. Συμμετέχει ανελλιπώς σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια και είναι μέλος πολλαπλών επιστημονικών οργανώσεων και δικτύων.
Διαχρονικά επιδιώκει τη σύνδεση της επιστημονικής της γνώσης με την διαμόρφωση πολιτικών, ιδιαίτερα στο χώρο της παιδείας. Διοργάνωσε το πρόγραμμα των πρώτων ολοήμερων σχολείων από το 1994 και διετέλεσε μέλος των Επιστημονικών Επιτροπών για τη θέσπιση του ολοήμερου σχολείου στην Ελλάδα.

Σήμερα είναι, μεταξύ άλλων, μέλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εμπειρογνώμων για την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση.

Ακόμα, διαχρονικά συμμετέχει ενεργά στην κοινωνική και πολιτική ζωή, και ως υποψήφια σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού.

......
.......

Ξέρετε ποια είναι η παραπάνω κυρία;
Είναι η παρακάτω ειδική γραμματέας παιδείας.

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να χαρώ ή να λυπηθώ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι επειδή είμαι και λίγο "παραδοσιακός" άνδρας θα πρέπει να φυλάγομαι παραπάνω. >:D
Επειδή η γυναίκα μου και κάτι φίλες της την γνωρίζουν πολύ καλά λόγω του ότι κάνουν μεταπτυχιακά στο πανεπιστήμιο Αιγαίου ξέρω τη σας λέω.  >:D
Εγώ έκανα αίτηση για τις σπουδές φύλλου(εργασίας ντε-γιαυτούς που πρόλαβαν να κρίνουν την ορθογραφία μου  ;D ) και περιμένω να δω αν θα με δεχτεί. >:D


toufeki

Αμάν τι έπαθα!!!
Ένα μήνα θα κάνω να κοιμηθώ τώρα.
Δεν πρόλαβα. Τι να κάνω.
Ελπίζω να είμαι πιο προσεκτικός για να μη χάσω την επόμενη βράβευση.

Και μάλιστα ξεκινώ από αύριο.
Θα πάω να διδάξω σε ιδιωτικό σχολείο ή πειραματικό όπου θα διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής για 2ώρες την εβδομάδα τουλάχιστον, για το γυμνάσιο, με τις ιδανικότερες; συνθήκες.
Θα φροντίσω να πάρω διαζύγιο με ευνοϊκούς όρους ανατροφής των παιδιών, για να μήν έχω και την οικογένεια εμπόδιο.
Θα φροντίσω να πάρω έναν πολύ καλό διάδρομο στο σπίτι και θα τον βάλω μέσα στο γραφείο για να μη γίνω και τόφαλος από την ακινησία.
Θα φροντίσω να βρω και έναν καλό ψυχίατρο για να περνώ τις ελεύθερες ώρες μου.
Θα φροντίσω να αγοράσω την καλύτερη πολυθρόνα για να έχω να κάθομαι απολαυστικά όταν θα θαυμάζω το βραβείο το οποίο βέβαια θα είχα φροντίσει από πριν να το κορνιζάρω με όλες τις τιμές.


http://excellence.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=64

dim

Σε συνέντευξή της στην κυριακάτικη Καθημερινή (28/2/2010) η υπουργός Παιδείας δήλωσε:
    * ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ: "Αυτοαξιολόγηση των σχολείων βάσει προγράμματος με συγκεκριμένους και ποσοτικούς στόχους οι οποίοι στο τέλος της χρονιάς θα ελέγχονται. Αφού λειτουργήσει αυτό θα πάμε παρακάτω στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών"
    * ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ - ΓΡΑΦΕΙΩΝ κ.λπ.: "Στο νόμο που ετοιμάζουμε για την εξέλιξη των στελεχών προβλέπουμε κριτήρια για την αντικειμενική κρίση των προϊσταμένων χωρίς την ουσιαστική ανάμειξη του υπουργείου".
    *ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ: "Πιστοποιητικό εκπαιδευτικής επάρκειας" και "θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού".
    *ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ: "Η αξιολόγηση (των πανεπιστημίων) θα είναι η απόλυτη προϋπόθεση για τη χρηματόδητησή τους".
    * ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: "Με έχει απασχολήσει πολύ το πρόβλημα (των ιδιαιτέρων). Τι κάνεις; συμβιβάζεσαι και τους επιβάλεις τουλάχιστον να κόβουν αποδείξεις; Κάνεις ελέγχους και απολύεις αυτόματα όσους συλλαμβάνονται να διδάσκουν τους μαθητές τους;"

toufeki

...και συνεχίζω τον προβληματισμό μου για τον δάχτυλο της ΕΚΕ.

"...Εάν σε τρία χρόνια δεν αλλάξουμε αυτά, η κατάσταση θα μείνει για πάντα αυτή που ξέρουμε, προειδοποιεί...."

και ποια είναι η κατάσταση που ξέρουμε κυρία μου;
Ότι δηλαδή είμαστε τεμπέληδες και δεν δουλεύουμε;,
ότι όλα αυτά τα χρόνια είχαμε την αμέριστη υποστήριξη του υπουργείου σας και της ευρύτερης Ελληνικής κοινωνίας και παρόλα αυτά εξακολουθούμε να είμαστε αδιάφοροι και τεμπέληδες;
ότι τα περισσότερα σχολεία είναι από άποψη υλικοτεχνικής υποδομής, πρότυπα εκπαιδευτικά κτίρια;, ότι η διοίκηση των σχολείων έχει οργανωθεί και υποστηρίζεται ουσιαστικά και θεσμοθετημένα για να υποστηρίζει και αυτή με την σειρά της σωστά και αποτελεσματικά το σχολείο;,
ότι υπάρχει οργανωμένο δίκτυο παιδοψυχολογικής υποστήριξης των μαθητών των σχολείων;,
ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών αλλά και η ουσιαστική τους επιμόρφωση σε παιδαγωγικά-ψυχολογικά , διδακτικά και επιστημονικά θέματα(όχι με τις προσταγές της ΕΚΕ για την υποχρεωτική εκπαίδευση-από τα γεννοφάσκια τους θέλετε να εκμεταλλεύεστε τα παιδιά μας  απατεώνες;)   εδώ και πάρα πολύ καιρό αγγίζουν κορυφή στην Ευρώπη;


".....Δεδομένου του δυναμισμού της, η Διαμαντοπούλου ως πολιτική προϊσταμένη της διαλυμένης Δημόσιας Παιδείας θυμίζει τίγρη σε κλουβί. «Τα προβλήματα απαιτούν οργανωμένες κινήσεις μακροπρόθεσμης στόχευσης και, συγχρόνως, άμεσες παρεμβάσεις. Ο συνδυασμός με κάνει να ασφυκτιώ», λέει. «Στόχος του σχεδιασμού μας δεν είναι οι εισαγωγικές εξετάσεις και τα πανεπιστήμια. Ξέρω ότι δεν βγάζει τίτλους αυτό, αλλά η προτεραιότητα είναι στα νηπιαγωγεία και την υποχρεωτική εκπαίδευση. Αν σε τρία χρόνια δεν αλλάξουμε αυτά, η κατάσταση θα μείνει για πάντα όπως την ξέρουμε».

Δηλαδή τι λέτε τώρα; ,να σας φοβόμαστε κυρία μου;
Αφήστε, έχουμε δει και άλλα ζώα πιο άγρια από σας και δεν φοβηθήκαμε.

andreas_p

Μόνο για μερακλήδες ....

Οσον αφορά τις χαμηλές αποδοχές των εκπαιδευτικών η κ. Διαμαντοπούλου σχολίασε: «Χίλια ή δύο χιλιάδες ευρώ δεν κάνουν διαφορά για έναν άνθρωπο με μεράκι».

toufeki

#129
..Επιτέλους πείτε καθαρά στην κοινωνία τι θέλετε να κάνετε με το Εκπαιδευτικό μας σύστημα:
Θέλετε πολύ απλά να βγαίνουν από την υποχρεωτική ακόμα παιδεία εξειδικευμένοι εργάτες για να "προσλαμβάνονται" με πενιχρούς μισθούς στις "φάμπρικες" των παραρτημάτων των μονοπωλίων της αγοράς, χωρίς να έχουν ανθρωποκεντρική κριτική σκέψη, αλλά μόνο τεχνική κριτική σκέψη προς όφελος της χωρίς κόστος ανάπτυξης της "ποιότητας" του προϊόντος.
Γιατί δεν τα λέτε έτσι απλά και σταράτα για να τα καταλάβει όλος ο κόσμος; 

toufeki

..Διαβάστε και ένα σχετικό Δημοσίευμα:    http://www.alfavita.gr/typos/t28_2_10_825.php


Σημ: Δεν είμαι fun της εφημερίδας, αλλά μου άρεσε το άρθρο.

toufeki

....και ένα ακόμα:  http://www.alfavita.gr/typos/t28_2_10_823.php

για να γνωρίζουμε επιτέλους ποιες είναι οι "στοχεύσεις" της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ευρωπαϊκή ένωση και ως υποσύνολο βεβαίως και στην χώρα μας.
 

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 28 Φεβ 2010, 11:52:00 ΠΜ
....και ένα ακόμα:  http://www.alfavita.gr/typos/t28_2_10_823.php

για να γνωρίζουμε επιτέλους ποιες είναι οι "στοχεύσεις" της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ευρωπαϊκή ένωση και ως υποσύνολο βεβαίως και στην χώρα μας.
 

αφου η κοινωνια μας ειναι καλα εκπαιδευμενη να τα ανεχεται ολα.. διαιρει και βασιλευε βλεπεις..
προχτες συζητουσα με κατι φιλους μου (μη-εκπαιδευτικους) για το θεμα της λειτουργιας των γυμνασιων σε χωρια κυριως οπου πολλες φορες οι μαθητες ειναι λιγοτεροι απο τους καθηγητες.
η αποψη τους? κατηγορηματικη: να κλεισουν τα σχολεια, διοτι ειναι ασυμφορα..
ετυχα πριν 2 χρονια σε ενα τετοιο σχολειο στα Γιαννενα που ηθελαν να κλεισουν, αλλα με καποιες παρεμβασεις πολιτικων, ΜΜΕ τοπικα και εθνικης εμβελειας πηρε παραταση το μετρο και το σχολειο ακομα λειτουργει...
το συγκεκριμενο θεμα εχει πολλες πτυχες... εγω θα παραθεσω τα δυο πιο σημαντικα επιχειρηματα που εχω.

1. το κυριο επιχειρημα του περιφερειαρχη τοτε για να κλεισει το σχολειο ηταν οτι επειδη κατασκευαστηκε η Εγνατια Οδος πλεον το σχολειο αυτο απεχει 20 λεπτα απο τα Γιαννενα οποτε πρεπει να κλεισει. Εχω δυο ενστασεις σε αυτο το σκεπτικο. Πρωτον, η Εγνατια Οδος εγινε για να στοιβαχτουν ολοι στα αστικα κεντρα ή για να αναπτυχθει η περιφερεια? Δευτερον, σκεφτετε κανεις οτι τα παιδια αυτα για να ερθουν στο σχολειο τους εκαναν ηδη 40 λεπτα? Ποιος γονιος θα ηθελε το παιδι του σε αυτη την ηλικια να κανει καθημερινα 2 ωρες διαδρομης για να παει και να γυρισει στο σχολειο του?

2. Η δευτερη ενσταση μου στο να κλεινουν τετοια σχολεια ειναι οτι απλουστατα η εκπαιδευση στο Γυμνασιο ειναι υποχρεωτικη και αρα πρεπει προσφερεται οπου υπαρχουν παιδια... ποσα παιδια απο τετοια χωρια θα εγκαταλειψουν το σχολειο αν κλεισουν; απο προσωπικη εμπειρια καταθετω οτι σε τετοια σχολεια για καθε 10 παιδια που ερχονται εστω και σε αυτο το μικρο σχολειο υπαρχουν αλλα 1-2 που δεν ερχονται.. φοβαμαι οτι αυτος ο αριθμος θα διπλασιαστει ανετα με τετοιες ενεργειες.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

evry

#133
Δηλαδή αν το σχολείο μείνει ανοικτό θα αναπτυχθεί η περιφέρεια? Μήπως οι καθηγητές θα μένουν εκεί, ή θα μένουν στα Γιάννενα και θα πηγαινοέρχονται στο χωριό από την Εγνατία που είναι μόνο 20 λεπτά και θα ζητάνε και οδοιπορικά?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

Μου αρέσει αυτή η λογική: Το κλείσιμο ενός σχολείου έχει την ίδια βαρύτητα με τα οδοιπορικά των καθηγητών.