Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

Επανεξετάζεται το «ποινολόγιο» των μαθητών
Πέμπτη, 11 Φεβρουάριος 2010 19:37   

Αποκλειστικό Ρεπορτάζ:esos.gr

Το ενδεχόμενο να αλλάξει ο νόμος για τις ποινές των μαθητών εξετάζει η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου , ύστερα από την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του γυμνασίου Χρυσοπηγής Χανίων, να αλλάξει σχολικό περιβάλλον μια 14χρονη μαθήτρια.

Η μαθήτρια, αποβλήθηκε από το σχολείο διότι φέρεται να  είχε κατασκευάσει στο face book σελίδα με τίτλο "μισώ την διευθύντρια της Χρυσοπηγής" .

Συνεργάτες της υπουργού Παιδείας ήταν όλη την ημέρα σήμερα σε ανοιχτή γραμμή με τον Διευθυντή Δ.Ε.Χανίων Νίκο Βεστάκη , προκειμένου να μην διαταραχθεί το κλίμα στο σχολείο και να ληφθούν εάν χρειαστούν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

Ηδη στο σχολείο στάλθηκε ψυχολόγος.


"Δεν μπορώ να σχολιάσω αποφάσεις ενός οργάνου, είναι συλλογικό όργανο, σύμφωνα με το νόμο οι αποφάσεις του δεν μπορούν να προσβληθούν από κανένα," είπε ο κ. Βεστάκης, στους δημοσιογράφους . (ΤΟ ΑΡΘΡΟ)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Gnirut

Σύμφωνα με το καινούργιο (προοδευτικό) ποινολόγιο θα προβλέπεται η ποινή της αυστηρής επίπληξης σε όποιον μαθητή κάνει φάλαγγα σε καθηγητή/τρια του για παραπάνω από 10 λέπτα.

Εαν δε, βασανίσει άσκοπα τόν διευθυντή/ντρια του σχολείου και εξαιτίας αυτού προκύψει μόνιμος τραυματισμός τότε θα τιμωρείται με αποβολή 1ας (μίας) ημέρας υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ζητήσει συγγνώμην ενώπιον του συλλόγου των διδασκόντων...

Wizard

ΤΟ ΒΗΜΑ: Νέο σχολείο από του χρόνου

"Νέο σχολείο με νέους εκπαιδευτικούς. Στη νέα τάξη ο εκπαιδευτικός θα κάθεται σε μικρό γραφείο που δεν θα φαντάζει μεγαλύτερο από τα θρανία των μαθητών. Δεν θα υπάρχει ο κλασικός μαυροπίνακας, αλλά διαδραστικοί πίνακες τους οποίους θα χειρίζονται οι εκπαιδευτικοί μέσα από το φορητό κομπιούτερ τους. Υπολογιστές θα υπάρχουν παντού. Οι εκπαιδευτικοί θα επικοινωνούν με το υπουργείο Παιδείας από όλες τις γωνιές της χώρας μέσω τηλεδιασκέψεων.  ( ;D ;D ;D)

Τα μαθήματα που θα διδάσκονται στη διάρκεια των σπουδών τους οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αλλάζουν, ενώ απαραίτητο θα είναι στο μέλλον το Πιστοποιητικό Εκπαιδευτικής Επάρκειας στις εξετάσεις για την πρόσληψή τους στον δημόσιο τομέα.

Ολα αυτά αποτελούν τα σχέδια της κυβέρνησης για τη νέα «ψηφιακή τάξη» και την εικόνα του σχολείου τα επόμενα χρόνια. Το υπουργείο Παιδείας κόβει δραστικά τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Την επόμενη σχολική χρονιά δεν θα διδαχθούν στις σχολικές τάξεις κομμάτια της ύλης που αλληλοκαλύπτονται μεταξύ διαφορετικών μαθημάτων. Οι αλλαγές θα αφορούν τις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, το γυμνάσιο και το λύκειο. Θα περικοπούν τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Βιολογία, Πληροφορική, Τεχνολογία και Γεωγραφία. Σε αυτά κόβεται η ύλη που είτε είναι περιττή είτε δυσνόητη, με αποτέλεσμα να μην την καταλαβαίνουν οι μαθητές.  :o

Το «πακέτο» με τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας παραλαμβάνει τις επόμενες ημέρες ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου , ενώ στο τέλος Φεβρουαρίου οι αλλαγές στον χώρο της Παιδείας θα ανακοινωθούν επίσημα. Κεντρικό κομμάτι της πολιτικής στον χώρο της εκπαίδευσης θα είναι οι νέες τεχνολογίες και το ψηφιακό σχολείο. Μάλιστα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της κυβέρνησης, οι μαθητές θα φεύγουν από το Γυμνάσιο ακόμη με πιστοποίηση των γνώσεων πληροφορικής που πήραν κατά έτος (παίρνοντας πιστοποιητικά, βεβαιώσεις επιπέδου γνώσης κ.ά.).

Προβλέπεται ακόμη αναβάθμιση των σχολείων σε επίπεδο υποδομών (στον βασικό σχεδιασμό του υπουργείου Παιδείας αναφέρεται το αστρονομικό ποσό των 616 εκατ. ευρώ για την ψηφιακή «μεταμόρφωση» των σχολείων της χώρας). Αμεσες ψηφιακές παρεμβάσεις όμως θα γίνουν και στα μαθήματα που διδάσκονται οι μαθητές σε δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο. Η ανάπτυξη των νέων προγραμμάτων θα γίνει μέσα στο 2010 και θα εφαρμοστεί σε πρώτη φάση από την ερχόμενη χρονιά. Ακόμη, θα δημιουργηθεί κοινή ψηφιακή «πλατφόρμα» τηλεκπαίδευσης με την οποία θα συνδεθούν όλα τα σχολεία της χώρας, ώστε να εξελίσσονται γρήγορα τα εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. "

Από σύμπτωση γίνεται περικοπή ύλης στα θετικά μαθήματα; Δηλαδή, όλα τα φιλολογικά/αρχαία είναι ξεκάθαρα και τα καταλαβαίνουν όλα οι μαθητές!! >:( >:(

poursali

νομιζω το παρακατω θρανιο-εδρα μας ειναι μια χαρα

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

P.Tsiotakis

Η σωστή αρχή του άρθρου είναι
"Νέο σχολείο με νέους παλαιούς εκπαιδευτικούς..."

Wizard

ΕΘΝΟΣ: Το σχολείο του αύριο είναι ψηφιακό

Αλλάζουν πλήρως όλα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, γράφονται καινούργια βιβλία, περικόπτεται η διδακτέα ύλη ακόμη και στο 50% σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, εισάγονται οι τελευταίου τύπου υποδομές WiFi (ασύρματα δίκτυα) στα σχολεία και πολλαπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και πληροφορικής.
...
Hδη το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ετοιμάζει νέα βιβλία με ύλη που μειώνεται μέχρι και στο μισό της σημερινής. Τα Μαθηματικά, η Χημεία, η Φυσική, η Βιολογία, η Πληροφορική και η Γεωγραφία είναι τα πρώτα μαθήματα που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του δραστικού περιορισμού της «άχρηστης ύλης» σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο. Στην πιλοτική εφαρμογή του Σεπτεμβρίου θα χρησιμοποιηθούν τα παλαιά βιβλία, αλλά και μέρος του νέου υλικού που θα έχει προλάβει να τυπωθεί.
Η ύλη που... φεύγει αφορά κεφάλαια επουσιώδη, δυσνόητα για το γνωστικό επίπεδο των μαθητών της συγκεκριμένης ηλικίας ή αλληλοεπικαλυπτόμενα με άλλα τμήματα ύλης σε άλλες τάξεις ή/και σε άλλα μαθήματα.
Ζητείται λοιπόν να περιοριστεί δραστικά ο όγκος της ύλης σε ένα επαρκές σώμα γνώσεων με στόχο την ουσιαστικότερη και σε βάθος κατανόησή της, και να ενοποιηθούν σε ομάδες τα ομοειδή γνωστικά αντικείμενα της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (π.χ. επιστήμες στο Δημοτικό, φυσική, χημεία, βιολογία στο Γυμνάσιο)
.
...
Το πιθανότερο είναι στα νέα ΑΠΣ να υπάρχουν υποχρεωτικά κι επιλεγόμενα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες, καθώς και ζώνες πολιτισμού και καινοτομιών. Τα επιλεγόμενα και οι ζώνες θα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της μάθησης
...

Α. Διαμαντοπούλου
«Στο τέλος της επόμενης χρονιάς θα έχουμε ένα από τα ισχυρότερα δίκτυα υποδομών στην υπηρεσία των Ελλήνων μαθητών. Η Ελλάδα είναι 25η στις είκοσι επτά χώρες όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας στο μάθημα και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ψηφιακή τάξη που προωθούμε δεν σημαίνει να βάλουμε κομπιούτερ στα σχολεία. Σημαίνει μια αλλαγή της προσέγγισης, όπου τα νέα εργαλεία, η νέα τεχνολογία χρησι­μοποιείται οριζόντια, για να διδαχθούν όλα τα μαθήματα».

toufeki

Τί κοινό έχει μια πολική αρκούδα με μια φώκια "μονάχους μονάχους";
Είναι και τα 2 θηλαστικά.

Ωραία! Αρκεί αυτό;
Αρκεί αυτό για να ζήσουν μαζί στο ίδιο περιβάλλον;

Για τους "φωστήρες" μας ΑΡΚΕΙ!!!!

Πάρτε το ΧΑΜΠΑΡΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ, άλλο Ελλάδα και άλλο Φινλανδία.
Επειδή δηλαδή κάποιοι πολιτικοί μας έβλεπαν συχνά πολικές αρκούδες, εγώ τι φταίω;

toufeki

"εισάγονται οι τελευταίου τύπου υποδομές WiFi (ασύρματα δίκτυα) στα σχολεία και πολλαπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και πληροφορικής."

...συνάδελφοι μας πήρανε χαμπάρι και μας δουλεύουν ψιλό γαζί.
...εκτός και αν είναι λογοπαίγνιο και το "διδασκαλίας" συνοδεύει μόνο το "ξένων γλωσσών" και το ¨πληροφορικής" μένει "ασυνόδευτο".

Τι να πω. Έχω μπερδευτεί.




 

toufeki

Έκατσα και το διάβασα ολόκληρο το δημοσίευμα.

ΚΛΑΥΣΙΓΕΛΟΣ :'( ;D :'( ;D :'( ;D :'( ;D

toufeki

"Ηδη, το δίκτυο του e-school, από τα τέλη του περασμένου μήνα λειτουργεί σε πλήρη ανάπτυξη στο σύνολο των σχολείων όλων των βαθμίδων. Παράλληλα, όπως πρόσφατα δήλωσε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου, θα λειτουργεί και το e-university. Αυτά τα δύο μεγάλα δίκτυα θα συνενωθούν και θα παρέχουν στους νέους πολύτιμες εκπαιδευτικές πληροφορίες."

1. Καλά εγώ ζω σε άλλη χώρα και δεν έχω e-skroutz στο σχολείο μου;

2. "Αυτά τα δύο μεγάλα δίκτυα θα συνενωθούν και θα παρέχουν στους νέους πολύτιμες εκπαιδευτικές πληροφορίες."  ΜΟΝΟ; ή και πουθενά αλλού; Λέμε τώρα.

3. Μια "μονάχους μονάχους" για να γίνει πολική αρκούδα δεν της φτάνουν όχι 5 χρόνια αλλά 5 αιώνες, με τον τρόπο που πάτε να κάνετε την μετάλλαξη.



Wizard

Παράθεση από: toufeki στις 14 Φεβ 2010, 01:18:06 ΜΜ
"εισάγονται οι τελευταίου τύπου υποδομές WiFi (ασύρματα δίκτυα) στα σχολεία και πολλαπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και πληροφορικής."

...συνάδελφοι μας πήρανε χαμπάρι και μας δουλεύουν ψιλό γαζί.
...εκτός και αν είναι λογοπαίγνιο και το "διδασκαλίας" συνοδεύει μόνο το "ξένων γλωσσών" και το ¨πληροφορικής" μένει "ασυνόδευτο".

Τι να πω. Έχω μπερδευτεί.

Ομολογουμένως, είναι πολύ αντιφατικά αυτά που ακούγονται, δηλαδή μείωση της διδακτέας ύλης και ταυτόχρονα αύξηση ωρών! Εκτός αν εννοούν τη συσχέτιση του μαθήματος με τα άλλα μαθήματα, οπότε βράσ'τα (αν και δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα μπορούσε να γίνει πρακτικά αυτό)  ???

toufeki

#116
Και κάτι τελευταίο για το ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος.

Πιστεύω ότι δεν χρειάζονται τα μεγάλα λόγια τα παχιά από την πολιτεία.
Αυτό που χρειάζεται είναι δουλειά προς την σωστή κατεύθυνση χωρίς "ντελάληδες¨, "φανφαρονισμούς", και "άλλου" τύπου βραβεύσεις που θυμίζουν "άλλες" εποχές.
Αυτοί έμαθαν και ακολουθούν το σύστημα του ψαρά: Δολώνω 100 καλάμια και άμα πιάσω 10 ψάρια λέω και ευχαριστώ. Τα 90 όμως δολώματα πάνε χαμένα.

Έτσι λοιπόν κάνουν και αυτοί. Μας πετάνε 100 πράγματα μαζεμένα μόνο και μόνο για να πιάσουν 10 ψάρια.

Έτσι όμως δε χτίζονται τα οικοδομήματα του μέλλοντος, με πολιτικές ασπιρίνες που παρέχονται πανάκριβες από τα golden boys - girls στους πολιτικούς μας, για να δικαιολογούνται οι παχυλοί μισθοί τους.
Αν δεν πεισθώ εγώ (και πάρα πολλοί άλλοι, ευτυχώς) ότι τα κίνητρά τους είναι αγνά και στοχεύουν πραγματικά στην ΟΥΣΙΑ, τότε θα συνεχίσω να διαμαρτύρομαι από την μία και από την άλλη δεν θα υπάρξω αρωγός στην περαιτέρω υποτίμηση της νοημοσύνης μου.   

Εκτός και αν ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, γιατί το κάνουν και πως το κάνουν, ακολουθώντας τις οδηγίες όχι των πολιτών που τους εκλέξανε, αλλά κάποιων άλλων- μελών σε κάποιες λέσχες.

za√‘ag

Παράθεση από: toufeki στις 15 Φεβ 2010, 11:38:16 ΠΜ
Και κάτι τελευταίο για το ψηφιακό σχολείο του μέλλοντος.

Πιστεύω ότι δεν χρειάζονται τα μεγάλα λόγια τα παχιά από την πολιτεία.
Αυτό που χρειάζεται είναι δουλειά προς την σωστή κατεύθυνση χωρίς "ντελάληδες¨, "φανφαρονισμούς", και "άλλου" τύπου βραβεύσεις που θυμίζουν "άλλες" εποχές.
Αυτοί έμαθαν και ακολουθούν το σύστημα του ψαρά: Δολώνω 100 καλάμια και άμα πιάσω 10 ψάρια λέω και ευχαριστώ. Τα 90 όμως δολώματα πάνε χαμένα.

Έτσι λοιπόν κάνουν και αυτοί. Μας πετάνε 100 πράγματα μαζεμένα μόνο και μόνο για να πιάσουν 10 ψάρια.

Έτσι όμως δε χτίζονται τα οικοδομήματα του μέλλοντος, με πολιτικές ασπιρίνες που παρέχονται πανάκριβες από τα golden boys - girls στους πολιτικούς μας, για να δικαιολογούνται οι παχυλοί μισθοί τους.
Αν δεν πεισθώ εγώ (και πάρα πολλοί άλλοι, ευτυχώς) ότι τα κίνητρά τους είναι αγνά και στοχεύουν πραγματικά στην ΟΥΣΙΑ, τότε θα συνεχίσω να διαμαρτύρομαι από την μία και από την άλλη δεν θα υπάρξω αρωγός στην περαιτέρω υποτίμηση της νοημοσύνης μου.   

Εκτός και αν ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, γιατί το κάνουν και πως το κάνουν, ακολουθώντας τις οδηγίες όχι των πολιτών που τους εκλέξανε, αλλά κάποιων άλλων- μελών σε κάποιες λέσχες.

Τώρα που θα κοπούν και τα bonus παραγωγικότητας θα έχουμε μεγαλύτερο κίνητρο για να υλοποιήσουμε (εμείς οι μάχιμοι) όλες αυτές τις "φούσκες"
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Ιδού γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουμε σε 5-7(ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) χρόνια "πολικές αρκούδες".
Γιατί στα μέρη τους συμβαίνουν τα παρακάτω:

http://www.alfavita.gr/typos/t14_2_10_0304.php


"- Λεπτομερή και μακροχρόνιο σχεδιασμό διδακτικών προγραμμάτων.

- Οικοδόμηση πάνω στα παλιά θεμέλια με στόχο τη βελτίωση και όχι την ισοπέδωση του παλαιότερου.

- Ισότιμη αντιμετώπιση όλων των παιδιών, άσχετα από την εθνότητα, το φύλο, το μαθησιακό-γνωστικό επίπεδο και το κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον απ' όπου προέρχονται.

- Διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (οι οποίοι είναι όλοι κάτοχοι μεταπτυχιακών διπλωμάτων) και μεταξύ τους συνεργασία.

- Παροχή άριστων κτιριακών υποδομών, εξοπλισμού και εκπαιδευτικών υλικών."

"Εμείς" εδώ ξεκινάμε(χαχαχαχαχα) από το τελευταίο (για να εντυπωσιάσουμε τη "ναρκωμένη" κοινωνία μας) θεωρώντας ότι έχουμε πετύχει όλα τα παραπάνω.

Ε ρε κατακαημένε Έλληνα. :'(
Δεν έχεις όμως ανάγκη εσύ, διότι έχεις τον Σωκράτη, τον Πλάτων, τον Αριστοτέλη, τον Αριστοφάνη(ευτυχώς δηλαδή που έχεις και αυτόν) και την πάλαι ποτέ μητέρα Δημοκρατία από την οποία κατάγονται όλες οι σύγχρονες μεταμοντέρνες "Δημοκρατίες" των "ανεπτυγμένων" σύγχρονων κοινωνιών.
..οπότε συνεχίζουμε να κοιμόμαστε ήσυχοι.   :(


toufeki

"* Η λεγόμενη Νέα Οικονομία έχει μετατοπίσει το κέντρο βάρους στην ταχύτητα και στην παγκοσμιοποίηση, δημιουργώντας έτσι ανάγκη για αναβαθμισμένο ανθρώπινο κεφαλαίο. Η οικονομική αυτή απαίτηση δημιουργεί προϋποθέσεις για μετάβαση της εκπαίδευσης από το παραδοσιακό μοντέλο της διδασκαλίας σε ένα δυναμικότερο πρότυπο ενεργούς- διά βίου μάθησης-, στο πλαίσιο του οποίου οι τεχνολογικές καινοτομίες, η τεχνογνωσία και σε κάποιες περιπτώσεις οι οργανωτικές και λοιπές δυνατότητες των επιχειρήσεων πρέπει να εμπλουτιστούν και να συνδυαστούν με τις στρατηγικές των δημόσιων συστημάτων εκπαίδευσης. "


Ξέρετε τι είναι ΕΚΕ;

Ξέρετε γιατί όλες αυτές οι νεοτεχνολογικές μεγαλοστομίες από το υπουργείο;

Διότι πολύ απλά και λαϊκά θέλουν την εκπαίδευση υπάλληλο των μεγάλων συμφερόντων της αγοράς.

http://www.alfavita.gr/typos/t21_2_10_0907.php