Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

@zavag
διαβαζοντας το post σου στο τελος πηγε το ματι μου στην υπογραφη σου... δεν μπορεσα να αντισταθω και ακολουθησα τον συνδεσμο σου ("Δειτε κι αλλα εδω")....
και νομιζω οτι αυτες οι φρασεις δενουν με αυτο που συζηταμε.... κατι ξερολες που βρεθηκαν σε θεσεις που η προσωπικοτητα τους δεν μπορεσε να τις γεμισει, ειτε γιατι δεν φροντισαν να "αφησουν ενα παραθυρο ανοικτο" σε ολα τα ενδεχομενα ειτε γιατι εμπιστευτηκαν τους λαθους ανθρωπους....
ειναι αδυνατο να εχεις αποψη για ολα, αλλα ειναι εγκλημα να μην προσπαθεις...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Αγαπημένοι μου συνάδελφοι συμφωνώ με όλα όσα λέτε.
Ναι πράγματι καπηλεύονται οι αγώνες μας από την κάθε ΟΛΜΕ.
Η ευθύνη όμως είναι δική μας. Εμείς τους εκλέγουμε.
Στον ίδιο κόσμο ζούμε όλοι και ξέρουμε τι γίνεται.
Παρόλα αυτά εγώ θα απεργήσω και θα απεργήσω διότι αυτή τη στιγμή είναι το τουφέκι μου η απεργία.
Μου είναι δύσκολο να έχω ένα τουφέκι και περιμένοντας το τανκ να με σώσει να "σκοτωθώ"  αμαχητί.

Δεν είναι όμως ανάγκη να απεργήσει κάποιος για να διαμαρτυρηθεί. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνει. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει τον δικό του.
Αυτό που με τρελαίνει είναι  ο συμβιβασμός, και η παραίτηση αυτών που αισθάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά και το αποδέχονται ως νομοτελειακό.

za√‘ag

Δείτε εδώ
Σε δημόσια διαβούλευση θέτει το υπ. Παιδείας από σήμερα 9 Φεβρουαρίουμέχρι και τις 17 Φεβρουαρίου 2010 το πλαίσιο πολιτικών αρχών και στόχωνπου αφορούν στη Δια Βίου Μάθηση στην Ελλάδα.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Έχω την εντύπωση διαβάζοντας τα κείμενα τα οποία είναι γραμμένα με τελείως τεχνοκρατικό ύφος, ότι απευθύνονται σε αγέλες ζώων τις οποίες θα πρέπει να τις μετακινήσουν προς την Α ή Β κατεύθυνση.

ΠΧ1 "Την «ελληνική υστέρηση» στη Δια βίου Μάθηση πιστοποιούν & ενισχύουν:"
ΠΧ2 "...H νέα Πολιτική εντάσσεται στον ευρύτερο ανασχεδιασμό του αναπτυξιακού μοντέλου της Ελλάδας με αποστολή να δώσει την ιδιαίτερη έμφαση στο προφίλ γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού."
ΠΧ3 "Δε λαμβάνει χώρα μόνο στα πλαίσια του επίσημου εκπαιδευτικού συστήματος (τυπική εκπαίδευση) αλλά & σε μια ποικιλία εξωσχολικών μη τυπικών & άτυπων μορφών μαθησιακών δραστηριοτήτων (οικογενειακή και επαγγελματική ζωή, ελεύθερο χρόνο, κοινωνικές & αθλητικές δραστηριότητες), οι οποίες θα μπορούν να αναγνωριστούν και να πιστοποιηθούν."
ΠΧ4 " .....επικαιροποίηση των γνώσεων & δεξιοτήτων των εργαζομένων ενόψει των ραγδαία μεταβαλλόμενων συνθηκών εργασίας με έγκαιρη διάγνωση των αναγκών της αγοράς εργασίας σε τοπικό και εθνικό επίπεδο και διασύνδεσής τους με τις παρεχόμενες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες...."

Γιατί άραγε;

Laertis

Πως θα έπρεπε να γραφούν δηλαδή ; Σε "αγοραία" γλώσσα" ; Προφανώς τα κείμενα αυτά έχουν σκοπό να δώσουν τις κατευθυντήριες γραμμές μιας πολιτικής, άρα όντως οδηγούν κάπου. Το που είναι το μεγάλο ζήτημα, οκ.

Άσχετα όμως αν διαφωνεί ή συμφωνεί κανείς με το κείμενο, μια χαρά ελληνικά τα βρίσκω που απευθύνονται κυρίως σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όχι σε μπακάληδες ή αγρότες.  Ας μην διαμαρτυρόμαστε και για αυτό ...

Υ.Γ. Αρχίζω και αισθάνομαι ότι λόγω κεκτημένης ταχύτητας διαμαρτυρόμαστε, δικαίως τις περισσότερες φορές αλλά και αδίκως μερικές, για τα πάντα μέσα από αυτό το forum, το οποίο τείνει να μετατραπεί σε διαρκές και μόνιμο forum διαμαρτυρίας.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

dim

Παράθεση από: Laertis στις 09 Φεβ 2010, 07:54:15 ΜΜ
Προφανώς τα κείμενα αυτά έχουν σκοπό να δώσουν τις κατευθυντήριες γραμμές μιας πολιτικής, άρα όντως οδηγούν κάπου.

Υ.Γ. Αρχίζω και αισθάνομαι ότι λόγω κεκτημένης ταχύτητας διαμαρτυρόμαστε, ... για τα πάντα μέσα από αυτό το forum, το οποίο τείνει να μετατραπεί σε διαρκές και μόνιμο forum διαμαρτυρίας.
Το forum είναι που δίνει κατευθυντήριες γραμμές στις όποιες απορίες και ανάγκες μας, αυτό αισθάνομαι εγώ.
Και αν χρειαστεί όπως τώρα διαμαρτυρία τότε ναι είναι το διαδίκτυο που μας ενώνει.

toufeki

Σέβομαι την άποψή σου Γιώργο, αλλά νομίζω πως δεν απαγορεύεται να ασκώ κριτική με τον τρόπο μου σε κείμενα που αισθάνομαι ότι με υποτιμούν; Εσύ έχεις την δική σου άποψη σ'αυτό το θέμα εγώ την δική μου.
Μπορεί να διαφωνούμε κιόλας. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε πάντα.
Ύστερα δε νομίζω ότι οι διαμαρτυρίες μου είναι η μόνη "παραφωνία" στο forum.
Εάν αυτό το forum πρέπει να έχει "κλειστή" θεματολογία - καθαρά επιστημονική όπου δε χωράνε διαμαρτυρίες τότε εγώ δεν έχω θέση εδώ.     

Laertis

Παράθεση από: dim στις 09 Φεβ 2010, 08:28:02 ΜΜ
Το forum είναι που δίνει κατευθυντήριες γραμμές στις όποιες απορίες και ανάγκες μας, αυτό αισθάνομαι εγώ.
Και αν χρειαστεί όπως τώρα διαμαρτυρία τότε ναι είναι το διαδίκτυο που μας ενώνει.


Αυτο πρώτη φορά το ακούω...  Ότι το forum δίνει κατευθυντήριες γραμμές ... Απο ποιον ή ποιούς και σε ποιον ή ποιούς;
Το forum απλά είναι ένα ελεύθερο βήμα για όλους να υποστηρίξουν και να ανταλλάξουν απόψεις, σωστές ή λάθος, ή να ζητήσουν κάποια βοήθεια για την επίλυση προβλημάτων ή αποριών.

Συνάδελφε dim νομίζω ότι υποτιμάς τον εαυτό σου λέγοντας ότι απο αυτό εδώ το βήμα περιμένεις κατευθυντήριες γραμμές για το τι θα κάνεις στη δουλειά και στη ζωή σου, για το πως θα αντιδράσεις στις εξελίξεις, γενικά ποιά στάση θα κρατήσεις ...
Λυπάμαι , αλλά εγώ το έχω κάνει πολύ πολύ καιρό πριν δημιουργηθεί αυτό το forum και δεν περιμένω απο κάνεναν εδώ μέσα να μου υποδεικνύει τη στάση που θα κρατάω στη ζωή μου ...

Προφανώς το διαδίκτυο μας ενώνει, αλλά δεν μας κάνει αγέλη. Ο καθένας έχει τη δική του διαμορφωμένη προσωπικότητα και άποψη. Δεν θεωρώ απαραίτητο ότι πρέπει να συμφωνούμε πάντα όλοι σε όλα και με όλους.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Laertis

Παράθεση από: toufeki στις 09 Φεβ 2010, 08:57:55 ΜΜ
Σέβομαι την άποψή σου Γιώργο, αλλά νομίζω πως δεν απαγορεύεται να ασκώ κριτική με τον τρόπο μου σε κείμενα που αισθάνομαι ότι με υποτιμούν; Εσύ έχεις την δική σου άποψη σ'αυτό το θέμα εγώ την δική μου.
Μπορεί να διαφωνούμε κιόλας. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε πάντα.
Ύστερα δε νομίζω ότι οι διαμαρτυρίες μου είναι η μόνη "παραφωνία" στο forum.
Εάν αυτό το forum πρέπει να έχει "κλειστή" θεματολογία - καθαρά επιστημονική όπου δε χωράνε διαμαρτυρίες τότε εγώ δεν έχω θέση εδώ.     

Κι εγώ σέβομαι την άποψή σου Παναγιώτη. Απλά διαφώνησα μαζί σου στο συγκεκριμένο θέμα. Δε μίλησα για παραφωνίες ούτε υπέδειξα τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γράφεις, ούτε υποστήριξα ότι το forum αυτό είναι αυστηρά επιστημονικό. Απλα έκανα κριτική σε αυτά που λες και εξέφρασα την ενόχλησή μου για τη συνεχόμενη διαμαρτυρία για όλα και σε όλα. Και μάλλον είμαι ο πρώτος και μοναδικός. Μπορώ να το κάνω;
Γιατί αν δεν μπορώ, τότε εγώ δεν έχω θέση εδώ μέσα ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

toufeki

Φυσικά και μπορείς Γιώργο. :)
Αλλά και γω μπορώ να διαμαρτύρομαι όταν κρίνω ότι πρέπει να το κάνω; :-\

dim

Παράθεση από: Laertis στις 09 Φεβ 2010, 09:03:10 ΜΜ
Ότι το forum δίνει κατευθυντήριες γραμμές ... Απο ποιον ή ποιούς και σε ποιον ή ποιούς;
Το forum απλά είναι ένα ελεύθερο βήμα για όλους να υποστηρίξουν και να ανταλλάξουν απόψεις, σωστές ή λάθος, ή να ζητήσουν κάποια βοήθεια για την επίλυση προβλημάτων ή αποριών.
..το ίδιο λέμε.... εγώ "κατευθυντήριες γραμμές", άντε να βάλω και εισαγωγικά!!!... εσύ βοήθεια για την επίλυση .....κτλ κτλ!!!

Παράθεση από: Laertis στις 09 Φεβ 2010, 09:03:10 ΜΜ
Συνάδελφε dim νομίζω ότι υποτιμάς τον εαυτό σου λέγοντας ......γενικά ποιά στάση θα κρατήσεις ... Λυπάμαι , αλλά εγώ το έχω κάνει πολύ πολύ καιρό πριν δημιουργηθεί αυτό το forum και δεν περιμένω απο κάνεναν εδώ μέσα να μου υποδεικνύει τη στάση που θα κρατάω στη ζωή μου ...
στάση ζωής.... παρακαλώ? είπα κάτι τέτοιο? ....να υποδείξουν μέσα στο forum? Ορίστε?
Συμφωνώ και πάλι με την κουβέντα σου παρακάτω.
Παράθεση από: Laertis στις 09 Φεβ 2010, 09:03:10 ΜΜΟ καθένας έχει τη δική του διαμορφωμένη προσωπικότητα και άποψη.
Παράθεση από: Laertis στις 09 Φεβ 2010, 09:03:10 ΜΜ
Υ.Γ. Αρχίζω και αισθάνομαι ότι λόγω κεκτημένης ταχύτητας διαμαρτυρόμαστε, δικαίως τις περισσότερες φορές αλλά και αδίκως μερικές, για τα πάντα μέσα από αυτό το forum, το οποίο τείνει να μετατραπεί σε διαρκές και μόνιμο forum διαμαρτυρίας.
εδώ διαφωνούμε

Laertis

Παράθεση από: toufeki στις 09 Φεβ 2010, 09:11:44 ΜΜ
Φυσικά και μπορείς Γιώργο. :)
Αλλά και γω μπορώ να διαμαρτύρομαι όταν κρίνω ότι πρέπει να το κάνω; :-\
Φυσικά, και μέχρι τη συγκεκριμένη στιγμή είχες πάντα δίκιο (σχεδόν  ;D) και είναι η 1η φορά που διαφώνησα μαζί σου (είσαι και πολυγραφότατος πανάθεμά σε). Αλλά όχι να κριτικάρουμε και τη γλώσσα που χρησιμοποιεί το έγγραφο η οποία δεν είναι ούτε λόγια ούτε ξύλινη. Αυτό μου φάνηκε too much. Να κριτικάρεις το νόημα ή τις θέσεις του ναι, αλλά και τη γλώσσα ; Μου φαίνεται παράλογο ...


Συνάδελφε dim το παρόν θέμα που έγραψα για κατευθυντήριες γραμμές αφορά το ΥΠΔΒΜΘ και το συγκεκριμένο έγγραφο. Όχι απορίες ή γενικές απόψεις. Είναι θέσεις και μάλιστα θέσεις που θα καθορίσουν το μέλλον μας ως εκπαιδευτικούς. Αυτό εννοούσα λέγοντας ότι πρόκειται για τέτοιο είδος κειμένου και θεωρώ παράλογο να κρίνουμε τη γλώσσα του και όχι τις θέσεις του. Η διαφωνία μας δεν υφίσταται.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

toufeki

#102
Ουυυφ, την σκαπούλαρα πάλι.
Ευχαριστώ θεέ μου. >:D

Έχεις δίκιο ίσως υπερέβαλα λιγάκι, αλλά για μένα φράσεις όπως: "ελληνική υστέρηση", "ποικιλία εξωσχολικών μη τυπικών & άτυπων μορφών μαθησιακών δραστηριοτήτων", "αναγκών της αγοράς εργασίας" μου θύμισαν μια μέρα που μ' έπιασε στομαχική υστέρηση και έτρεξα σ' ένα ταχυφαγείο Αμερικάνικης προέλευσης στην γειτονιά μου όπου έκατσα να φάω  μια ποικιλία χάμπουρκερ και βρήκα μέσα μια κατσαρίδα.

Συγγνώμη δε θα το ξανακάνω. Θα πηγαίνω στο ουζερί της γειτονιάς μου και μόνο. :angel:

za√‘ag

23 site του υπ. Παιδείας και 4 δίκτυα με πάρα πολύ χρήμα πίσω τους ....

Ρεπορτάζ:esos.gr
Tο Υπουργείο Παιδείας , με 23 sites διαφορετικά, που πίσω από το καθένα υπήρχε μία εταιρεία, με οκτώ διαφορετικές πηγές συλλογής στοιχείων -τέσσερα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τέσσερα στην τριτοβάθμια διαφορετικά δίκτυα- με e- school, e-University , e-survey με πάρα πολύ χρήμα πίσω τους, από τα οποία δεν λειτουργεί κανένα -το Γενάρη βάλαμε με το ζόρι το e-school να λειτουργήσει- θα είναι καλύτερα, θα έλεγα, ούτε να ανοίγουμε αυτό το θέμα, ούτε να θεωρούμε ότι έγινε κανένα μεγάλο έργο.
Ετσι περιέγραψε την κατάσταση της ηλεκτρονικής ενημέρωσης του υπ. Παιδείας προς τους μαθητές , φοιτητές και εκπαιδευτικούς , η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου και δεσμεύτηκε πως «Όλα αυτά και θα συμμαζευτούν και θα μπουν σε σειρά».

ΠΗΓΗ:  http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6862:23-site-4-&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Δηλαδή συνάδελφε Βαγγέλη, τόσο καιρό όλη αυτή η εργασία όλων αυτών των συναδέλφων ήταν απλά μια τρύπα στο νερό.
Και επειδή αυτή η τρύπα δεν άρεσε στην υπουργό μας, ...τώρα θα μας βάλει να "σκάψουμε" καινούρια.

Έ ρε τι τραβάμε.
Τουλάχιστον να το μαρτυράμε. Μη το κρατάμε μυστικό. ;)