Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

Με λένε Παναγιώτη Πέντσα. Γυμνάσιο Σορωνής Ρόδου.

Σημ: επειδή υπάρχουν και κακοπροαίρετοι >:D, απαντώ και διαβάζω ΣΤΕΚΙ στο διάλειμμα και τα κενά μου(όποτε έχω χρόνο) ;)

toufeki

#76
Και κάτι άλλο συνάδελφοι. Δεν ισχύει η ισότητα Πληροφορικός = Εκπαιδευτικός.
Μη ξεχνάτε ότι είναι πάρα πολλοί οι συνάδελφοι (Πληροφορικοί ΠΕ ΤΕ)που δουλεύουν εκτός εκπαίδευσης ή που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την δημόσια εκπαίδευση.
Όσοι Πληροφορικοί όμως αποφασίσαμε να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας στην εκπαίδευση είμαστε πάνω απόλα εκπαιδευτικοί. Έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον. 
Γιαυτό θεωρώ ότι για εμάς που εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί στην δημόσια δευτεροβάθμια εκπ/ση η ιδανικότερη αντιπροσωπευτική μας ένωση πρέπει να είναι η ΠΕΚΑΠ.
Τώρα ΠΕΚΑΠ υπάρχει βέβαια. Αν όμως δεν μας αρέσει ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας της ΠΕΚΑΠ είναι στο χέρι μας να την αναδιοργανώσουμε και να της δώσουμε έναν πιο ουσιαστικό και αντιπροσωπευτικό ρόλο. Πάντα στην κατεύθυνση των εκπαιδευτικών μας θεμάτων κυρίως.
Μη ξεχνάτε επίσης ότι για να γίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών πληροφορικής και να οριστικοποιηθεί η ολοκλήρωσή του με την θεσμοθέτηση των συμβούλων πληροφορικής, έγιναν μεγάλοι αγώνες από ακούραστους αγωνιστές που πολλοί απο αυτούς είναι ανάμεσά μας. 
Δεν μπορεί τώρα σε ένα απόγευμα 22/10 να ρίχνει η υπουργός μας "άδεια" για να πιάσει "γεμάτα" μέσα σε ένα ακροατήριο που είναι πάνω απόλα εκπαιδευτικοί.
Δεν μπορεί ο λόγος της να είναι 90% "τεχνοκρατικός" και 10% παιδαγωγικός όταν απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς.
Δεν απευθύνεται εκείνη τη στιγμή στο "τεχνοκρατικό" μέρος του ακροατηρίου(θέλω να πιστεύω) αλλά στο παιδαγωγικό - εκπαιδευτικό.
Υπάρχουν πολλοί πληροφορικοί(μή εκπαιδευτικοί) στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί μέσω των επιστημονικών τους ενώσεων για να αναλάβουν τουλάχιστον το διοικητικό κομμάτι της οριζοντιοποίησης.
Μπορεί επίσης να απευθύνει ένα ερώτημα στους καθηγητές πληροφορικής: "Ποιοι από σας θέλουν να μεταταχθούν σε διοικητικές ψηφιακές υπηρεσίες;" και όσοι πραγματικά το θέλουν να μεταταχθούν.
Όλους τους υπόλοιπους ας μας αφήσουν επιτέλους να κάνουμε σωστά την δουλειά μας (η οποία βέβαια περιλαμβάνει και την οριζοντιοποίηση με την χρήση νέων τεχνολογιών αλλά με εκπαιδευτικά καθαρά κριτήρια-στα πλαίσια δηλαδή της διαθεματικότητας στην εκπαίδευση).

Σημ: Κάτι πρέπει να κάνω με την ανορθογραφία μου. Τρομάρα μου, θέλω να λέγομαι και εκπαιδευτικός. :-[

poursali

αυτο ακριβως... συμφωνω με την οριζοντιοποιηση αλλα μονο για εμας ισχυει?
οταν ακουνε οτι θα διδαξουν ενα μαθημα με βοηθεια υπολογιστη ή στο εργαστηριο πληροφορικης συναδελφοι αλλων ειδηκοτητων ερχονται και σου λενε "ο συμβουλος ειπε να κανουμε αυτο..." και σου δινει ολο χαρα ενα cd ή μια κολλα με σημειωσεις που λεει τι πρεπει να διδαξουν...
δεν καταλαβαινουν οτι πρεπει να στρωθουνε στη δουλεια και να κανουν αυτοι μαθημα.. νομιζουν εμεις ειμαστε κατι σαν μαγοι που τα ξερουμε ολα... και να τα ξεραμε δλδ, διαφορα δεν θα ειχε...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

..ακόμα πιο φρέσκα μαντάτα:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank27_1_10_0911.php

Τώρα σας ρωτώ: Πως μπορούν να συμβαδίσουν τα λεγόμενα της υπουργού με την παραπάνω εγκύκλιο, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.

Εσείς τι λέτε; Θα κάνουμε οριζοντιοποίηση με μείωση αποδοχών; Για μακάκες ψάχνουν;

ή πιστεύει κάποιος από μας ότι θα μας δώσουν επίδομα Πληροφορικής λόγω αυξημένων αρμοδιοτήτων;

ή πιστεύει κανείς ότι τα λεφτά των "κλεφτών" θα τα πληρώσουμε εμείς εκτός από περικοπές και με ιδρώτα;

ΕΛΕΟΣ 



poursali

Παράθεση από: toufeki στις 29 Ιαν 2010, 10:49:18 ΠΜ
..ακόμα πιο φρέσκα μαντάτα:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank27_1_10_0911.php

Τώρα σας ρωτώ: Πως μπορούν να συμβαδίσουν τα λεγόμενα της υπουργού με την παραπάνω εγκύκλιο, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.

Εσείς τι λέτε; Θα κάνουμε οριζοντιοποίηση με μείωση αποδοχών; Για μακάκες ψάχνουν;

ή πιστεύει κάποιος από μας ότι θα μας δώσουν επίδομα Πληροφορικής λόγω αυξημένων αρμοδιοτήτων;

ή πιστεύει κανείς ότι τα λεφτά των "κλεφτών" θα τα πληρώσουμε εμείς εκτός από περικοπές και με ιδρώτα;

ΕΛΕΟΣ 




πως δεν συμβαδιζουν... μια χαρα συμβαδιζουν... αφου ειπε να προσφερουμε τα φωτα μας χωρις να περιμενουμε πολλα πολλα... εθελοντικα και με δικη μας πρωτοβουλια... βρες το βιντεο και δες την ομιλια της... τα ακουσα καλα - στα 5 μετρα ημουν...
οσο για την εγκυκλιο ευτυχως εξαιρεσαν τον εαυτο τους, αλλιως θα ειχαμε προβλημα να επιτελεσουν το εργο τους...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

..το έπιασες το υπονοούμενο Κώστα. ;)

astef

Επιτρέψτε μου να μεταφέρω εδώ τα ακριβή λόγια μιας αξιόλογης και πολύ καλά ενημερωμένης συναδέλφου η οποία αποτελεί ενεργό μέλος γνωστού κλαδικού φορέα:
"...Νομίζω ότι η μετατροπή μας σε τεχνικούς-διοικητικούς είναι ένα κόλπο για να αμβλύνει τις αντιδράσεις σε πρώτη φάση, διότι πόσοι νομίζεται τεχνικοί ή διοικητικοί θα κριθούν απαραίτητοι; Τι θα γίνει με τους υπόλοιπους; Ας μην ξεχνάμε ότι όπως προβλέπει ο υπαλληλικός κώδικας η μονιμότητα δεν υφίσταται, όταν καταργηθεί η αντίστοιχη οργανική θέση. Ήδη με τις νέες αναθέσεις έχουν χαθεί πολλές οργανικές στα ΤΕΕ...αλλά όπως φαίνεται αυτό ήταν μόνο η αρχή...."
Να σχολιάσω, ότι τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται υστερικά, αλλά πράγματι τα προβλέπει ο υπαλληλικός κώδικας ...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

toufeki

Συνάδελφοι έχω ευχάριστα νέα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπουργού μας, εμάς(ΠΕ 19-20) θα μας εξαιρέσουν από τις περικοπές των επιδομάτων. Καί όχι μόνο αυτό, θα πάρουμε και αύξηση. Δε με πιστεύετε; Δείτε και μόνοι σας.

"1. ΕΝΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

..., παρά την εξαιρετικά αρνητική και δύσκολη συγκυρία για τη δημοσιονομική πραγματικότητα της χώρας. Κάνοντας πράξη το «πρώτα ο μαθητής» η εκπαίδευση των παιδιών μας εξαιρέθηκε από τη συνολική μείωση δαπανών και επενδύσεων. "


Σημ: βρε μπας και είναι αλήθεια και γίνω ρεζίλι; :-[ >:D

P.Tsiotakis

αυτό είναι οριζοντιοποίηση (http://www.alfavita.gr/typos/t31_1_10_851.php)
Ολοήμερα δημοτικά και γυμνάσια

Της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΛΙΑΤΣΟΥ

Νέο σχολείο, σε μορφή αλλά και σε περιεχόμενο, με ολοήμερο πρόγραμμα, νέα βιβλία, νέα αναλυτικά προγράμματα, άλλου τύπου επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ιδιαίτερο βάρος στις τεχνολογίες, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας για δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

Προβλέπονται μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα μέτρα και είναι η πρώτη φορά που οι αλλαγές, οι οποίες θα ανακοινωθούν στο τέλος Φεβρουαρίου, ξεκινούν από το νηπιαγωγείο και φτάνουν μέχρι το λύκειο. Τα σενάρια που μελετώνται αφορούν:

*Νέο τύπο σχολείου. Στόχος είναι να μετατραπούν σε ολοήμερα όλα τα δημοτικά, αρχικά, και να ακολουθήσουν, σε δεύτερο χρόνο, τα γυμνάσια και τα νηπιαγωγεία.

*Ανακατανομή μαθημάτων με μείωση ωρών και εισαγωγή νέων, αφού επανεξετάζεται ο ρόλος και ο στόχος τους.

*Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μέσα από άλλου τύπου επιμόρφωση προκειμένου να μπορέσει να ενταχθεί στη νέα εκπαιδευτική λογική.

*Τεχνολογική διάσταση μέσα από την οποία θα περνάει όλο το πρόγραμμα του σχολείου, με απώτερο στόχο, κάποια στιγμή, να γίνονται τα πάντα ηλεκτρονικά.

Φιλοδοξία του Γ. Παπανδρέου είναι το e-book να μπει στο σχολείο αντικαθιστώντας κιμωλία και πίνακα και προς αυτή την κατεύθυνση θα δρομολογηθούν όλες οι αλλαγές.

*Πιστοποίηση ξένων γλωσσών και γνώσης της πληροφορικής μέσα από το σχολείο.

*Προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας, τα οποία θα ενσωματωθούν σε όλες τις καθηγητικές σχολές των ΑΕΙ.

Οι αλλαγές θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο του 2010 με πιλοτική εφαρμογή των ολοήμερων σχολείων. Στόχος είναι μέσα στην προσεχή τριετία να έχουν μετατραπεί όλα τα δημοτικά σε ολοήμερα.

Επιμόρφωση καθηγητών

Οι δυσκολίες αυτής της μετατροπής έχουν σχέση με τις κτιριακές υποδομές. Τι θα γίνει δηλαδή με τα 1.800 ολιγοθέσια σχολεία της περιφέρειας και τις περιοχές όπου υπάρχουν ακόμα σχολεία που λειτουργούν σε διπλοβάρδια, όπως στη Θεσσαλονίκη. Πάντως, το 95% των σχολείων της περιφέρειας λειτουργούν σήμερα μόνο το πρωί.

Η γρήγορη και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι επίσης ένα στοίχημα που καλείται να κερδίσει η ηγεσία του υπουργείου καθώς το ολοήμερο αλλάζει το ρυθμό του σχολείου και ενσωματώνει στο πρόγραμμά του νέες τεχνολογίες και άλλου είδους δεξιότητες.

Το αδύνατο σημείο για να ενταχθεί η χρήση της πληροφορικής στο καθημερινό μάθημα είναι οι εκπαιδευτικοί.

Ενώ δηλαδή τα σχολεία μας έχουν καλύψει τους στόχους της Ε.Ε. σε υποδομές (υπάρχουν υπολογιστές στην τάξη), η πληροφορική εξακολουθεί να διδάσκεται ως ξεχωριστό μάθημα και το ζητούμενο είναι να μπει μέσα σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.

Για το σκοπό αυτόν θεωρείται επιβεβλημένη η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών. Τη μεγαλύτερη ανάγκη διαπιστώθηκε πως την έχουν οι καθηγητές, οι οποίοι, σε αντίθεση με τους δασκάλους, είναι μεγαλύτερης ηλικίας και λιγότερο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες.

Στόχος είναι μέσα σε 3 χρόνια να έχει επιμορφωθεί το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών, να προχωράει δηλαδή το πρόγραμμα επιμόρφωσης παράλληλα με την πιλοτική εφαρμογή του ολοήμερου σχολείου.

Για το συντονισμό και την επιχειρησιακή υποστήριξ του όλου σχεδιασμού, θα αξιοποιηθούν όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης και οι υπάρχοντες φορείς. Συγκεκριμένα:

*Ο Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, θα αναλάβει το έργο επιμόρφωσης.

*Το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας (ΚΕΕ) θα φτιάξει τη βάση δεδομένων για τις εκπαιδευτικές υποδομές, θα παρακολουθεί και θα αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο.

*Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) θα διαμορφώσει νέα αναλυτικά προγράμματα και σχολικά βιβλία.

stratosg

Αυτό όμως που δεν μας είπε η κ. Υπουργός είναι γιατί όντας εκπαιδευτικός δεν μου παίρνουν τα παιδιά μου 2 1/2 ετών και 2 μηνών αντίστοιχα σε δημοτικούς βρεφικούς σταθμούς αλλά με αναγκάζουν λόγω υψηλού, άκουσον άκουσον, εισοδήματος να δίνω 660 ευρώ το μήνα προκειμένου να πηγαίνω στο σχολείο μου και να οριζοντιώνομαι. Ούτε πως θα συνεχίσω να αποπληρώνω το στεγαστικό μου, ώστε να στεγάζω την οικογένεια μου στο 15-ετίας προ διετίας αγορασμένο διαμέρισμά μου.

Μιας και για ακόμη μια φορά παραλογίζομαι λοιπόν, καλώ την κ. Υπουργό να μου παραχωρήσει το μισθό της κι εγώ τον δικό μου για να δούμε τότε πως και γιατί μπορεί κάποιος να οριζοντιωθεί.

Επίσης γιατί δεν μας κόβουν και το επίδομα τέκνων; Για να μας φτύνουν κατάμουτρα ότι μας παρέχουν ευκολίες στο να κάνουμε παιδιά; Χάρισμα τους και το επίδομα τέκνων, κι ας μου πει ξανά η κ. Υπουργός τι να τα κάνω τα 18 ευρώ του επιδόματος; Γάλα; Πάνες; Κρέμες; Βρεφικό σταθμό; Ή μήπως να της τα στείλω να βγάλει το χειμώνα; Βρε άντε από εκεί.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 30 Ιαν 2010, 04:26:29 ΜΜ
Συνάδελφοι έχω ευχάριστα νέα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπουργού μας, εμάς(ΠΕ 19-20) θα μας εξαιρέσουν από τις περικοπές των επιδομάτων. Καί όχι μόνο αυτό, θα πάρουμε και αύξηση. Δε με πιστεύετε; Δείτε και μόνοι σας.

"1. ΕΝΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

..., παρά την εξαιρετικά αρνητική και δύσκολη συγκυρία για τη δημοσιονομική πραγματικότητα της χώρας. Κάνοντας πράξη το «πρώτα ο μαθητής» η εκπαίδευση των παιδιών μας εξαιρέθηκε από τη συνολική μείωση δαπανών και επενδύσεων. "


Σημ: βρε μπας και είναι αλήθεια και γίνω ρεζίλι; :-[ >:D

στην οριζοντιοποιηση θα πανε τα λεφτα... δεν νομιζω να εξαιρεθουμε στις περικοπες.... το οτι η παιδεια θα παρει επιπλεον 1 δις δεν σημαινει τιποτα για τι δικη μας τσεπη... ταπεινη μου αποψη
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Μη με πυροβολήσετε αλλά έχω μια απορία γιατί είμαι γενικά δύσπιστος.

Όλα αυτά που ανακοινώνει η υπουργός τα σκέφτεται μόνη της ή έχει και κάποιους να τη συμβουλεύουν;

Θέλω να πω (ευθέως) ... όλα αυτά δεν έχουν σχέση με απόψεις "ειδικών" συμβούλων της υπουργού από το Παιδ. Ινστιτούτο ή από άτομα που είναι δίπλα της και "σχεδιάζουν" εδώ και χρόνια τα αναλυτικά προγράμματα ;

Δεν νομίζω ότι η υπουργός τα είπε αυτά όλα από μόνη της. Δεν είναι λογικό νομίζω να μην έχει μιλήσει με σχετικούς όσον αφορά το μάθημά μας και το τι σκέφτονται οι συμβουλάτορές της  επί θεμάτων πληροφορικής. (Ένα σχετικό παράδειγμα ήταν η κατάργηση της επετηρίδας επί Αρσένη η οποία προκάλεσε απεργίες, διαμαρτυρίες κλπ αλλά τελικά όπως μας είπε μια τοπική ΕΛΜΕ ήταν πρόταση της ΟΛΜΕ)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

...αυτό ακριβώς είναι που με προβληματίζει φίλε Βαγγέλη. Τελικά ποιοι μας κυβερνούν; Αυτοί που ψηφίζουμε ή οι τεχνοκράτες που επιλέγονται(από ποιους;) να τους υποστηρίζουν. Διότι αν είναι έτσι τότε δεν έχουμε Δημοκρατία, έχουμε κάτι άλλο.
Και αυτοί που μας κυβερνούν είναι απλά γλάστρες.

Λες να είναι έτσι τελικά; Δεν ξέρω. Υποθέσεις κάνω.

stratosg

Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

za√‘ag

Το θέμα είναι: ποιοι είναι αυτοί που τα προτείνουν και ποιοι είναι αυτοί που "δοκιμάζουν" τις αντοχές μας και μας προκαλούν σε απεργία ή διαμαρτυρία ή στο να τσακωνόμαστε μεταξύ μας; Είναι όλοι αυτοί διαφορετικά πρόσωπα;

Μπορεί να με πείτε γραφικό αλλά δεν θα αλλάξει κάτι στο χάλι που μας περιβάλει. Το να μας μετατρέψουν σε "τεχνικό προσωπικό" (όπως γράφει και ο Άλκης για το βαθμό του στο φόρουμ :) ) θυμάμαι ότι συζητιόταν εδώ και χρόνια και κάποιοι εδώ σε άλλα posts έγραφαν ότι δεν τους πειράζει.

Εγώ πάντως από τη θέση που έχω στην εκπαίδευση μπορώ να μάχομαι με τους δικούς μου αλγόριθμους και τις περισσότερες φορές πετυχαίνω αυτό που θέλω. Τώρα αν με κάνουν "τεχνικό" ή "βοηθητικό προσωπικό" είμαι σίγουρος ότι θα βρω τρόπο να αμυνθώ. Κι αυτό το οφείλω σε κάποιους (ελάχιστους) "ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ" που μου έμαθαν τι σημαίνει ΠΑΙΔΕΙΑ !!!

Ας βρούμε πρώτα από πού μας έρχονται όλες αυτές οι "μεταρρυθμίσεις", ας αποβάλλουμε αυτά τα άτομα που ΠΟΤΕ δεν δίδαξαν αλλά ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ για μας και όλα θα βρουν το δρόμο τους. Νομίζω ότι όποιοι "είναι στα πράγματα" σίγουρα θα γνωρίζουν ποιοι αποφασίζουν για την πορεία της πληροφορικής (και κάθε ειδικότητας) .... Ας φροντίσουν λοιπόν να κάνουν κάτι
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ