Αποστολέας Θέμα: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ  (Αναγνώστηκε 39290 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #135 στις: 28 Φεβ 2010, 01:27:59 μμ »
Η λογική που σου αρέσει είναι αυτή που δεν κατάλαβες ή μάλλον αυτή που ήθελες να καταλάβεις. Όταν ξαναδιαβάσεις το μήνυμα και καταλάβεις τι θέλω να πω τα ξαναλέμε.

Μου αρέσει αυτή η λογική: Το κλείσιμο ενός σχολείου έχει την ίδια βαρύτητα με τα οδοιπορικά των καθηγητών.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #136 στις: 28 Φεβ 2010, 01:38:35 μμ »
"..Όταν ξαναδιαβάσεις το μήνυμα και καταλάβεις τι θέλω να πω τα ξαναλέμε."

...αν και δε το νομίζω.
Ευτυχώς πάντως  καταλαβαινόμαστε.
Μου αρκεί να καταλαβαίνω με τον τρόπο μου και τον τρόπο που επιλέγω εγώ να μου μαθαίνουν κάποιοι άλλοι να καταλαβαίνω.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #137 στις: 28 Φεβ 2010, 01:46:15 μμ »
Έβγαλα την λέξη "οδοιπορικά" που σε ενοχλούσε μήπως με λίγη προσπάθεια καταλάβεις τι θέλω να πω τώρα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #138 στις: 28 Φεβ 2010, 01:56:55 μμ »
Ευριπίδη αφού επιμένεις να σου δώσω μια απάντηση για το τι εννοείς εσύ θα το τολμήσω:
Φαντάζομαι εννοείς ότι αν φύγουν άτομα από την τοπική κοινωνία (καθηγητές) δεν θα συμβάλουν με τα λεφτά τους στην ανάπτυξη της περιοχής (ενοίκια-τοπική αγορά-υπηρεσίες κλπ), όπως θα μπορούσαν αν έμεναν στην τοπική κοινωνία.
Ρωτώ λοιπόν : Αν το σχολείο είναι κλειστό αυτοί οι άνθρωποι(καθηγητές) θα συνεισφέρουν με κάποιον τρόπο στην τοπική ανάπτυξη(οικονομική και πολιτισμική);

Αυτό που είπες λοιπόν το κατάλαβα.
Αυτό που είπα εγώ είναι ότι δεν πρέπει να βλέπουμε τα σχολεία ως εργαλείο ανάπτυξης ή όχι (οικονομικής ) μιας περιοχής. Δεν (θα πρέπει να)είναι αυτός ο ρόλος ύπαρξης ενός σχολείου.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #139 στις: 28 Φεβ 2010, 02:05:29 μμ »
Είδες λοιπόν που λέμε το ίδιο, και εσύ απλά πιάστηκες από τη λέξη οδοιπορικά? Ήθελα να θίξω 2 πράγματα
 1) Ότι το σχολείο δεν συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της περιοχής, όσο συμβάλλουν άλλα πράγματα τα οποία είναι θέμα πολιτικής βούλησης, και σίγουρα δεν πρέπει να το βλέπουμε έτσι (οικονομικά δηλαδή)
 2) Για να συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής θα πρέπει να μένουν οι καθηγητές εκεί και όχι να είναι ιπτάμενοι. Αν οι καθηγητές μείνουν εκεί θα υπάρξει κάποια κινητικότητα, όπως και να το κάνουμε έστω και στο καφενείο της περιοχής. Δεν είναι μόνο ότι θα αφήνουν λεφτά. Θα υπάρξει μια κινητικότητα στο χωριό.


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #140 στις: 28 Φεβ 2010, 02:12:39 μμ »
Γιατί λοιπόν την έβαλες Ευριπίδη;
Έπρεπε να γίνει ολόκληρη στιχομυθία για να την βγάλεις; >:D


Σημ: Θα είχε ενδιαφέρον αν καμιά φορά βρισκόμασταν στην πραγματική πραγματικότητα και κουβεντιάζαμε ουσιαστικά για τα μεγάλα θέματα που μας απασχολούν.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #141 στις: 28 Φεβ 2010, 02:36:24 μμ »
Την έβαλα για να δείξω το παράλογο της ιστορίας, ότι ενώ κάποιος που θα έπρεπε να μένει κοντά στο σχολείο όχι μόνο έρχεται από μακριά αλλά ζητάει και οδοιπορικά.
 Τώρα που το κατάλαβες λοιπόν θα το ξαναβάλω, μην σε κατηγορήσει κανείς και για λογοκρισία
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #142 στις: 28 Φεβ 2010, 02:37:55 μμ »
Ευριπίδη είσαι απίστευτος, ...και σε είχα παρεξηγήσει. ;D

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #143 στις: 28 Φεβ 2010, 06:16:45 μμ »
Δηλαδή αν το σχολείο μείνει ανοικτό θα αναπτυχθεί η περιφέρεια? Μήπως οι καθηγητές θα μένουν εκεί, ή θα μένουν στα Γιάννενα και θα πηγαινοέρχονται στο χωριό από την Εγνατία που είναι μόνο 20 λεπτά και θα ζητάνε και οδοιπορικά?

δεν υπαρχουν οδοιπορικα και το ξερετε πολυ καλα... οδοιπορικα παιρνεις μονο αν διδασκεις σε δευτερο σχολειο που μακρια ΚΑΙ απο την οργανικη σου θεση ΚΑΙ απο τον τοπο κατοικιας σου... εκτος αυτου δεν σταθηκατε καθολου στα παιδια... παλι οι καθηγητες ειναι οι κακοι.. σαν να ζηλευουμε τους συναδελφους μας... απογοητευομαι και θλιβομαι απο τετοιες αντιληψεις
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #144 στις: 28 Φεβ 2010, 06:35:05 μμ »
  Το "οδοιπορικά" ήταν ειρωνικό προφανώς για να δείξει αυτό που λες και εσύ. Ότι το σύστημα είναι καθαρά καθηγητοκεντρικό και όχι με κέντρο τον μαθητή. Εγώ απλά είπα το αυτονόητο και το οποίο λέει και ο νόμος, ότι δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μένει στον τόπο που είναι και το σχολείο (δεν θυμάμαι τώρα τι ισχύει για τις χιλιομετρικές αποστάσεις), πράγμα το οποίο σε απομακρυσμένα χωριά δεν πολύ-ισχύει ή κάνω λάθος? Μιλάω για μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις.
  Θα σου πω ένα παράδειγμα. Είχα ακούσει παλιά ότι κάποιοι καθηγητές που ήταν διορισμένοι σε πολύ μικρό νησί (<400 κατοίκων) έμεναν στο απέναντι μεγάλο νησί που "είχε ζωή" και όταν είχε απαγορευτικό δεν μπορούσαν να πάνε σχολείο για μάθημα με την ανοχή πάντα διευθυντή σχολείου και προισταμένου. Εδώ ποιος φταιεί? Δεν φταίνε και οι εκπαιδευτικοί? Και ποιος την πληρώνει? μήπως τα παιδιά?

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #145 στις: 28 Φεβ 2010, 06:44:57 μμ »
  Το "οδοιπορικά" ήταν ειρωνικό προφανώς για να δείξει αυτό που λες και εσύ. Ότι το σύστημα είναι καθαρά καθηγητοκεντρικό και όχι με κέντρο τον μαθητή. Εγώ απλά είπα το αυτονόητο και το οποίο λέει και ο νόμος, ότι δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μένει στον τόπο που είναι και το σχολείο (δεν θυμάμαι τώρα τι ισχύει για τις χιλιομετρικές αποστάσεις), πράγμα το οποίο σε απομακρυσμένα χωριά δεν πολύ-ισχύει ή κάνω λάθος? Μιλάω για μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις.
  Θα σου πω ένα παράδειγμα. Είχα ακούσει παλιά ότι κάποιοι καθηγητές που ήταν διορισμένοι σε πολύ μικρό νησί (<400 κατοίκων) έμεναν στο απέναντι μεγάλο νησί που "είχε ζωή" και όταν είχε απαγορευτικό δεν μπορούσαν να πάνε σχολείο για μάθημα με την ανοχή πάντα διευθυντή σχολείου και προισταμένου. Εδώ ποιος φταιεί? Δεν φταίνε και οι εκπαιδευτικοί? Και ποιος την πληρώνει? μήπως τα παιδιά?



δεν μπορεις σε κανεναν να επιβαλεις το που θα μενει. σιγουρα κανενας δεν ενδιαφερεται για την περιφερεια... ακομα και οι δημαρχοι σε τετοιες περιοχες μενουν αλλου.. παντος οδοιπορικα δεν παιρνεις σε τετοιες περιπτωσεις...
και σιγουρα κλεινοντας ενα σχολειο δεν λυνεις κανενα προβλημα... εγω για το κλεισιμο μιλουσα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #146 στις: 28 Φεβ 2010, 06:51:05 μμ »
"Εγώ απλά είπα το αυτονόητο και το οποίο λέει και ο νόμος, ότι δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μένει στον τόπο που είναι και το σχολείο"
Ευριπίδη μπορείς να μας ενημερώσεις για τον νόμο αυτό περισσότερο;
Ευχαριστώ.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3564
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #147 στις: 28 Φεβ 2010, 06:57:56 μμ »
Είχα την εντύπωση ότι υπήρχε κάποιος νόμος (όπως στους στρατιωτικούς) που επιβάλλει στους δημοσίους υπαλλήλους να μένουν σε συγκεκριμένη απόσταση από την υπηρεσία τους. Δεν είμαι σίγουρος όμως, ίσως να το έχω μπερδέψει.
 
δεν μπορεις σε κανεναν να επιβαλεις το που θα μενει.
και σιγουρα κλεινοντας ενα σχολειο δεν λυνεις κανενα προβλημα... εγω για το κλεισιμο μιλουσα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

toufeki

  • Επισκέπτης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #148 στις: 28 Φεβ 2010, 07:04:16 μμ »
Επίσης νομίζω ότι μπαίνουμε  σε μια κουβέντα εντυπώσεων όπου ψάχνουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
Δεν ενδιαφέρεται το σύστημα ούτε για τους μαθητές ούτε για τους καθηγητές τόσο και όπως θα όφειλε να πράττει.
Ενδιαφέρεται κυρίως για τις αγορές. Και αυτό δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κάποιος.
Εξάλλου το λέει ξεκάθαρα η υπουργός μας σε όλες της τις τοποθετήσεις.

Δεν είναι κακό να υποστηρίζει κάποιος αυτήν την πολιτική, εξάλλου σε Δημοκρατία ζούμε.
Το κακό και επικίνδυνο είναι να μην το παραδεχόμαστε τουλάχιστον αυτοί που δεν θεωρούμε σωστή αυτή την πολιτική.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ
« Απάντηση #149 στις: 28 Φεβ 2010, 07:10:58 μμ »
σε λιγο θα εχουμε περισσοτερα πανεπιστημια και τει απο γυμνασια και λυκεια
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ