Πρόβλημα με εναλλακτικό τρόπο VBI

Ξεκίνησε από sstergou, 29 Απρ 2010, 10:34:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sstergou

Τον τελευταίο καιρό έχω το εξής πρόβλημα με το VBI.
Δεν δουλεύει ο εναλλακτικός τρόπος ανάκτησης των θεμάτων.

Συγκεκριμένα :
1)Γίνεται κλήση προς τον αριθμό του υπουργείου
2)Γίνεται η σύνδεση
3)Το modem μπαίνει σε κατάσταση αναμονής για κλήση από αυτό του υπουργείου
4)Γίνεται η κλήση από το υπουργείο
5)Το modem αποτυγχάνει να απαντήσει στην εισερχόμενη κλήση (REQUEST TIMEOUT)


Μετά από 2 μέρες έρευνας και ενώ ελέγθηκε το τηλεφωνικό κέντρο όλοι οι πιθανοί λόγοι, κατέλξηξα στο ότι το modem έχει πρόβλημα.
Έκπληκτος μαθαίνω ότι το πρόβλημα αυτό υπάρχει/υπήρξε σε πολλά σχολεία της περιοχής μου. Η ALTEC έχει αναλάβει να αντικαταστήσει τα προβληματικά modems ως μέρος της υποστήριξης.

Εάν αντιμετωπίζετε το ίδιο θέμα επικοινωνήστε άμεσα με την ALTEC για αντικατάσταση του modem. Είναι γνωστό το πρόβλημα.

Laertis

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα κι εγώ και μάλιστα αφού ήρθε ο τεχνικός της ALTEC μετά απο 1 βδομάδα μου ανέφερε ότι το πρόβλημα είναι γνωστό (προφανώς μόνο σε αυτούς) και στην ερώτησή μου γιατί δεν έγινε αντικατάσταση των modem αποτην ALTEC νωρίτερα χωρίς την αναφορά προβλημάτων, απλά μου χαμογέλασε ..... ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Σε εμενα παρουσιαζεται το ιδιο προβλημα αλλα μονο οταν ειναι συνδεδεμενο το φαξ στην γραμμη. Αν το βγαλω παιζει κανονικα. Παντως εχω ακουσει απο αλλο σχολειο οτι τους  αλλαξε το modem η ΑΛΤΕΚ διοτι ειναι προβληματικη καποια παρτιδα απο αυτα.

amichail

Και στο δικό μου σχολείο υπήρχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και μετά από 2-3 ημέρες τηλεφωνική επικοινωνία με την ALTEC (που άρχισε ως "σας παρακαλούμε μπορείτε να το δείτε" και κατάληξε στο "θα μας βγάλουν τα κανάλια στις ειδήσεις όταν δεν πάρουμε τα $#%%$# θέματα στην ώρα τους"  ;)) τελικά μας είπαν ότι φταίει το modem γιατί
μας δώσανε modem για απλή γραμμή ενώ η δικιά μας είναι ISDN!
Ήρθαν μας αλλάξανε το modem και δουλεύει just.
Τώρα στην ερώτηση μας γιατί κατά την εγκατάσταση και παραλαβή που έκανε ακριβώς το ίδιο μας είπε ο τεχνικός "εντάξει αφού κάνει κλήση δουλεύει, απλώς δεν έχει αρχεία να πάρει τώρα" δεν μας έδωσαν απάντηση.
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

Loukritia

κι εμάς είχε μόντεμ για pstn και ήταν isdn η γραμμή και το άλλαξαν. Και βγάζουμε και το καλώδιο από το φαξ.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

pgrontas

Παιδιά τα παραπάνω που αναφέρετε, δηλαδή η μη λειτουργία του εναλλακτικού λόγω REQUEST_TIMEOUT κτλ. συνέβαινε κάθε φορά;
Ρωτάω, γιατί ενώ γενικά στο σχολείο μου έχουμε χρησιμοποιήσει  επιτυχώς τον εναλλακτικό αρκετές φορές κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών αλλά και νωρίτερα, έχω παρατηρήσει ότι τα NO_ANSWER είναι αυξημένα. Θεωρείτε ότι έχει σχέση;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Laertis

Παναγιώτη απο όσα κατάλαβα μέχρι τώρα φταίει το Modem που είναι για Pstn γραμμή. Αν έχεις isdn γραμμή χρειάζεται αλλαγή.
Σ'εμένα δεν λειτούργησε ποτέ κι έβγαζε συνέχεια REQUEST_TIMEOUT στην αναμονή απάντησης.
Αν εχεις στην ίδια γραμμή fax τότε το πρόβλημα μπορεί να προέρχεται και απο αυτό, να προλαβαίνει δλδ να απαντά το fax πριν το Modem.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

sstergou

Δοκίμασε να αποσυνδέσεις τα πάντα από τη γραμμή και να αφήσεις μόνο το modem. Επίσης τσέκαρε το καλώδιο του τηλεφώνου ότι έχει μπει στην σωστή υποδοχή του modem (έχει δύο jack). Κατά την αποσύνδεση του παλιού μόντεμ υπάρχει πιθανότητα να μην έχει μπει στην σωστή θέση.

Το REQUEST_TIMEOUT το είχα σε κάθε κλήση η οποία κατάφερνε να συνδεθεί με το modem του υπουργείου. Ενίοτε είχα και το λαθος που αναφέρεις (NO_ANSWER)