Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergio στις 21 Ιαν 2011, 06:59:22 ΜΜ

Τίτλος: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Sergio στις 21 Ιαν 2011, 06:59:22 ΜΜ
1. Πόσοι τελεστές υποστηρίζονται από την γλώσσα προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ;
α. 3
β. 5
γ. 7
δ. 16
ε. 32

2.Να τους αναφέρετε, κάθε έναν σε ξεχωριστή γραμμή, όπως αυτοί ορίζονται στη ΓΛΩΣΣΑ

(περιέργως, πήρα αρκετές λάθος απαντήσεις από μαθητές)
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Laertis στις 21 Ιαν 2011, 08:48:50 ΜΜ
Αριθμητικοί , συγκριτικοί και λογικοί ; Ύπουλη ερώτηση αλλά αν εννοείς όλους τους τελεστές νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις στην ερώτηση.
Πιθανόν να απαντούσα κι εγώ λάθος Σέργιο  :)
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: alkisg στις 21 Ιαν 2011, 09:34:13 ΜΜ
Κι εγώ λάθος θα απαντούσα... ο μοναδιαίος τελεστής "-" (http://pascal.comsci.us/etymology/operator/summary.html) θεωρείται διαφορετικός από τον αντίστοιχο δυαδικό αφού έχει και διαφορετική προτεραιότητα, έτσι; ::)  >:D  ;D
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 21 Ιαν 2011, 11:48:30 ΜΜ
εννοείς όοοοολο τον κόσμο των 16 τελεστών; ε, φανταστικέ κύριε ποιητά;  ;D
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Sergio στις 22 Ιαν 2011, 10:45:29 ΠΜ
Παράθεση από: Laertis στις 21 Ιαν 2011, 08:48:50 ΜΜ
Αριθμητικοί , συγκριτικοί και λογικοί ; Ύπουλη ερώτηση αλλά αν εννοείς όλους τους τελεστές νομίζω ότι θα έπρεπε να το αναφέρεις στην ερώτηση.
Πιθανόν να απαντούσα κι εγώ λάθος Σέργιο  :)
Έχω την εντύπωση πως η ερώτηση είναι αρκετά σαφής. Εκτός από άσκηση που βαθμολογεί τη γνώση του μαθητή, ταυτόχρονα νομίζω πως βαθμολογεί και την προσοχή στο πρώτο και βασικότερο στάδιο αντιμετώπιση του προβλήματος (σελ.16), αυτό της κατανόησης της ερώτησης. Και ταυτόχρονα, έμμεσα, εξετάζει την ικανότητα εφαρμογής του δεύτερου παράγοντα για τη σωστή κατανόηση, αυτού περί «σωστής ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει»

Είναι χαρακτηριστικό ότι, μέχρι στιγμής, όσοι από τους μαθητές μου έκαναν λάθος, απάντησαν:

1) 3
2) αριθμητικοί, συγκριτικοί, λογικοί

δηλαδή, σα να απαντούσαν στην ερώτηση:
Πόσα είδη τελεστών ..




Παράθεση από: alkisg στις 21 Ιαν 2011, 09:34:13 ΜΜ
Κι εγώ λάθος θα απαντούσα... ο μοναδιαίος τελεστής "-" (http://pascal.comsci.us/etymology/operator/summary.html) θεωρείται διαφορετικός από τον αντίστοιχο δυαδικό αφού έχει και διαφορετική προτεραιότητα, έτσι; ::)  >:D  ;D

Αυτό δε μου το απάντησε ακόμα ούτε ένας !!  Ίσως επειδή δεν αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο. Νομίζω ότι αυτό θα προβλημάτιζε μάλλον καθηγητές παρά μαθητές. Θέμα παραδοχής στο πλαίσιο του μαθήματος; Διδακτικού συμβολαίου;

Στο πλαίσιο της Γλώσσας, ορίζονται οι:
.- αριθμητικοί (σελ.153)
.- συγκριτικοί (σελ. 165)
.- λογικοί (σελ. 166)

και όμοια σε επίπεδο Ψευδογλώσσας (σελ. 46)




Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 21 Ιαν 2011, 11:48:30 ΜΜ
εννοείς όοοοολο τον κόσμο των 16 τελεστών; ε, φανταστικέ κύριε ποιητά;  ;D

ε.. ναι. Αφού η ερώτηση αφορά τελεστές και δεν προσδιορίζει ποιους ;
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Ιαν 2011, 10:53:35 ΠΜ
είναι γεγονός ότι οι σύγχρονοι μαθητές δε ξέρουν να διαβάζουν σωστά και δυσκολεύονται να αναλύσουν έννοιες στο μυαλό τους. έχουμε περισσότερους μέτριους και λιγότερους άριστους. η τηλεόραση γαρ...
Τίτλος: Απ: Για Μαθητές: Κεφάλαιο 7
Αποστολή από: Sergio στις 22 Ιαν 2011, 11:33:06 ΠΜ
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Ιαν 2011, 10:53:35 ΠΜ
είναι γεγονός ότι οι σύγχρονοι μαθητές δε ξέρουν να διαβάζουν σωστά και δυσκολεύονται να αναλύσουν έννοιες στο μυαλό τους. έχουμε περισσότερους μέτριους και λιγότερους άριστους. η τηλεόραση γαρ...

Άσε, άσε.. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας από τους βασικότερους λόγους για "περίεργες" αποτυχίες.

Πραγματικά πιστεύω ότι αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε ερωτήματα και ασκήσεις που να στήνουν τέτοιες "παγίδες" θα τους βοηθούσαμε ΠΑΑΑΑΑρα πολύ.  Όσο και αν τους λες να προσέχουν, μονάχα αν βιώσουν ότι την πατάνε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ υπάρχει ελπίδα να μάθουν να προσέχουν όσο και όπως πρέπει στη φάση της ανάγνωσης - κατανόησης του προβλήματος. Και το περίεργο είναι ότι, πιό απρόσεκτοι είναι συνήθως οι πιο "ξύπνιοι".  Ίσως και μεις ως διδάσκοντες κάποιες φορές υπερτιμούμε την εξυπνάδα σε βάρος της προσοχής και της μεθοδικότητας. Στην πράξη όμως, οι έξυπνοι κάνουν τα πιό επικίνδυνα λάθη.

Ίσως θα ήταν σκόπιμο να ανοίξουμε ένα θέμα με τίτλο "Ερωτήσεις παγίδες" και να αρχίσουμε να προσφέρουμε όλοι ώστε να δημιουργηθεί μια καλή συλλογή. Θα είναι χρήσιμη σε όλους..