ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ-ΑΠΟΡΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ξεκίνησε από greecechris, 31 Μαΐου 2007, 02:10:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

greecechris


alkisg

Αν λες για το "Διαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ».", συμφωνώ μαζί σου. Στο υποερώτημα α θα έπρεπε με το που υπερβαίνεται το ποσό, ο αλγόριθμος αμέσως να τερματίσει.

Το θέμα είναι ότι για να κάνεις και το υποερώτημα β, ο αλγόριθμος δεν μπορεί να έχει τερματιστεί. Αν έχει τερματιστεί, το υποερώτημα β δεν θα εκτελεστεί ποτέ. Επομένως δεν έχει νόημα να το λύσεις.
Άρα, ή θα έπρεπε να κάνεις νέο αλγόριθμο για το υποερώτημα β, ή να συμπεράνεις ότι η εκφώνηση δεν εννοούσε αυτό που κατάλαβες.

Εν τέλει, μπορεί να μην είναι εντελώς σωστή η διατύπωση, αλλά πάντως δεν αφήνει περιθώρια για διαφορετικές ερμηνείες...

greecechris

δεν ειχα το χρόνο να δοκιμάζω τιμές και έκανα ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ελεγε η άσκηση...το λογικό δηλαδη..

lavoul

To πρόβλημα με την ερμηνεία που δίνεις είναι ότι προσκολάσαι στις λέξεις και δεν αντιλαμβάνεσαι το πνεύμα και το υφος γραφής της εκφώνησης. Είναι μία αρκετά συνηθισμένη εκφώνηση χωρίς ασάφειες, η οποία επιδέχεται πολλές διαφορετικές λύσεις, αλλα όχι αυτή που υποστηρίζεις, γιατί δε συνάδει με το πνεύμα του προγραμματισμού.

greecechris

γιατι δεν συνάδει δεν καταλαβαίνω.επίσης δεν καταλαβαίνω γιατι το τέλος πρέπει να καταλάβω ότι αναφέρεται στην αρχή.
καθόλου συνιθισμένη εκφώνηση(σωστή εννοώ)

johnp

Και εγώ αυτό το να τερματιζει είδα στο 3.α και ενω τα έχω
όλα σωστά πήγα στο 3ο θέμα και έκανα δυο αλγόριθμους  :-[
έναν για το α ερώτημα και έναν για το β. (ειναι κουτό το ξέρω)
Πόσο λέτε να κόψουν (το βλέπω να χάνεται όλο το 3ο)

klitos

γραψε τον κωδικα για να σου απαντησω που εκανες ( αν εκανες ) λάθος
κλητος χατζηγεωργιου

greecechris

exw steilei fax stin ert mou eipan tha doun ti mporoun na kanoun..brika kai allous pou to upostirizoun

EleniK

Νομίζω οτι όταν μας δίνουν ενα πρόβλημα πρώτα το διαβαζουμε συνολικά και δεν εκτελούμε λέξη λέξη το τι λέει χωρίς να σκεφτούμε και τα παρακάτω. Δλδ αν ελεγαν να πεσετε απο το μπαλκόνι αν θέλετε, θα το εκανες επειδή το ελεγε στην αρχή της εκφώνησης?

Νομίζω οτι δεν ειναι σωστή η ένστασή σου με το θέμα 3. Απο τις ασκήσεις που ειχες κάνει μάλλον ειχες τυποποιήσει εκφωνήσεις ο αλγοριθμος τερματίζει όταν δοθεί ως όνομα το κενό και τετοια παρόμοια και αντί να σκεφτείς λίγο παραπάνω ακολουθησεις τη συγκεκριμένη συνταγή.
Σκεφτηκες πώς εβαλες εισοδο που να συγκρίνεται με το "Τελος Αγορών"?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

greecechris

Euxomai na sas kalesei to upourgeio na balete themata tou xronou kuria Eleni ki eseis na protinete askisi pou na emfanizei to mhnuma pidikste apo to mpalkoni kai steilte kai dieukrinisi prin tis 10:30 "δεν εκτελούμε λέξη λέξη oti leei"

thnx

PS to skeutika nai kai gi auto ebala ton b erwtima na ekteleitai AN KAI MONO AN den paei to a sto diaforetika ;)

PS2 den nomizw oi eksetaseis na einai i apokalupsi tou iwanni...alla na diabazoume stin arxh kai allou na kataligoume  :o :o :o :o :o :D :D :D ;D ;D :angel: :angel: :angel:

Sergio

Το κάθε θέμα διατυπώνετα και απαντιέται συνολικά.  Η Ελένη έχει δίκαιο.  Η επιμέρους κατάτμηση συχνά (έως συνήθως) αφορά στην αναγνώριση των επιμέρους στόχων της εξέτασης και την αντίστοιχη βαθμολόγησή τους.  ΔΕΝ αποτελεί υπόδειξη για τον τρόπο επίλυσης.  Αυτός είναι αποκλειστική ευθύνη του μαθητή εφόσον έχει διαβάσει και κατανοήσει συνολικά το θέμα.  Με αυτό τον τρόπο εξετάζεται και η δυνατότητα κατανόησης που είναι μία από τις βασικές στοχεύσεις του συγκεκριμένου μαθήματος.

Το ερώτημα α. αφορούσε αποκλειστικά στη δόμηση της επαναληπτικής διαδικασίας
Το ερώτημα β. προσδιόριζε τις εξόδους του αλγόριθμου

Το θέμα αυτό (όπως και τα περισσότερα πλέον) δεν έπρεπε να αντιμετωπιστεί με ακολουθιακό τρόπο αλλά συνολικά.

Με έμφαση στην κατανόηση, έπεται η ανάλυση και κατόπιν ξεκινά η επίλυση.

Με την ευκαιρία, ας μου επιτραπεί να θυμίσω ότι ο συγκεκριμένος χώρος (Στέκι), στον οποίο με μεράκι συμμετέχουμε όλοι τα τελευταία 4 χρόνια, δεν κερδίζει τίποτε από τους έμμεσους προσωπικούς υπαινιγμούς.  Όσοι συμμετέχουν στις συζητήσεις συμμετέχουν διαθέτοντας τον προσωπικό τους χρόνο με σκοπό να βοηθήσουν και όχι να μειώσουν τις απόψεις ή την προσπάθεια κανενός. Ας κρατήσουμε τις συζητήσεις σε αυτό το πνεύμα.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

johnp

Εγω δεν εκανα κανένα υπαινιγμο, και καμία ενσταση. Μια χαρά ηταν το θέμα!!!
Εξαλου είπα ότι ήταν κουτο αυτο που έκανα.
Δεν φταιει το θεμα. Το διαβασα, ειδα δυο υποερωτηματα (, σκέφτηκα την φυσικη  :'( ) και εκανα το μοιραιο.
Απλα ηθελα να μάθω αν θα πιάσω τιποτα απο αυτό (έστω μια μονάδα)

gpapargi

Δεν το είπε σε σένα... τρομάρα σου  :)

Ρε Σέργιο σπέρνεις τον πανικό  :police:


EleniK

@greecechris
Δε νομίζω τι θα κληθώ απο το υπουργείο για θέματα μια και δουλεύω σε φροντιστήριο. Παρόλαυτα προσπαθώ να μάθω στα παιδιά που κανω μάθημα να σκέφτονται πριν κανουν οτιδήποτε. Δεν θα σου απαντήσω παρακάτω...
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

greecechris

egw otan leei na termatizei skeutomai na termatizei den skeutomai aaaaaaa asto na leei...;)