Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη Γυμνασίου 2009-2010)

Ξεκίνησε από Wizard, 30 Ιουλ 2009, 03:19:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

andreas_p & pentsas συναντιούνται ξανά μετά απο χρόνια ...
Τύφλα να έχει η Νικολούλη...
Τελικά το forum προσφέρει και κοινωνικό έργο  ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pentsas

#181
Ρε laertis ... θα κάνουμε κοίλη από τα γέλια  ;D ;D ;D ;D
Λυπήσου μας δεν έχουμε και την καλύτερη ασφάλεια.

andreas_p

1. ok
2. ok
3. Βαφειάδης (1987-1991) και Κλεφτούρης (1992-1994).

Με εντόπισες !

Μένει να θυμηθώ εγώ ...

Αν φύγει πίσω η ... πατούσα και έρθει (πρώτο πλάνο) το πρόσωπο .... ΊΣΩΣ !!

Laertis :    Πράγματι ! Στέκι - Νικολούλη   1-0 !

andreas_p

Και κάτι άλλο : 

Έχω κλείσει με Aegean ΘΕΣ-ΡΟΔ (απ' ευθείας πτήση) για 6-17/7/2010.

Αν δε συναντηθούμε ... πάνω ΧΡΙΣΤ ή ΠΑΣΧΑ   τότε  καλοκαίρι ... κάτω.

pentsas

Εαν είμαι εδώ(αλλά και να μην είμαι)... το σπίτι μου και δικό σου(μόνο όμως τα άψυχα ε... γιατί έχω και μια κότα) ;D.

Σημ. Είχα πάρει 10 στα ψηφιακά ηλεκτρονικά (λόγω ΤΕΛ)

Loukritia

pentsas, διαβάζω τα μηνύματα σου και νιώθω να σε ξέρω... Δεν μου παραχωρείς κι εμένα λίγο το σπιτάκι στη Ρόδο;  :P χιχι.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

pentsas

Απο τον Ανδρέα Πυρ... (χωρίς ίσως να το γνωρίζει ο ίδιος) έχω πάρει πολλά πράγματα.
Ύστερα είναι και Δραμινός.
Η Δράμα(μου λείπει) είναι το πάθος μου.

Πάντως πέρα από την πλάκα: γιατί να μην μαζευτούμε (όσοι μπορούμε) στη Ρόδο και για τη δουλειά μας, αλλα και για τα μπάνια σας (γιατι εγώ έχω μουλιάσει εδώ χειμώνα καλοκαίρι).
Και το σπίτι μου στη διάθεσή σας (ε ..δεν είναι και μικρό).



andreas_p

Παράθεση από: pentsas στις 21 Νοε 2009, 08:02:57 ΜΜ
Ύστερα είναι και Δραμινός.
Και το σπίτι μου στη διάθεσή σας (ε ..δεν είναι και μικρό).
Η καταγωγή μου : ΚΑΤΕΡΙΝΗ (Ελένη Κ. περαστικά).
Αλλά τόσα χρόνια στην όμορφη πόλη των νερών (οι όμορφες παραλίες της Καβάλας στα 35 λεπτά) είναι ... πατρίδα !
Ευχαριστώ για τη διάθεση του σπιτιού , αλλά δε θα κατέβω μόνος.
Φέτος θέλω να κλείσω σε ένα 4-5 αστέρων. Τι λες για το PLAZA (που είναι και κοντά στην παλιά πόλη);

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Και όλα αυτά έγιναν επειδή μοιράστηκαν μαθητικά netbooks!

Νομίζω ότι είναι ώρα για μια Amstel. ;D ;D ;D ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Σπύρος Δουκάκης

Εκπαιδευτικά λάπτοπ για msn και παιχνίδια
Προβλήματα στη διδασκαλία μέσω υπολογιστή


Του Αποστολου Λακασα

Ενα βήμα μπροστά, πολλά σημειωτόν και... πάμε πάλι. Αυτό συμβαίνει και με τη χρήση των φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών, που δόθηκαν από τις αρχές Οκτωβρίου στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Τα λάπτοπ χρησιμοποιούνται (στο σχολείο) σε λίγες ώρες μαθημάτων, αλλά κυρίως οι μαθητές τα χρησιμοποιούν για παιχνίδια, chat και σερφάρισμα στο Διαδίκτυο όταν βρίσκονται στο σπίτι. Αποτέλεσμα; Σε μία ακόμη περίπτωση, επιβεβαιώνεται η ελληνική κακοδαιμονία να δίνονται πολλά κονδύλια, αλλά τα αποτελέσματα να είναι πενιχρά.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα της δωρεάν προσφοράς λάπτοπ ολοκληρώθηκε και οι περίπου 120.000 μαθητές έχουν πλέον τη δυνατότητα να μελετούν τα μαθήματά τους από τα ψηφιακά βιβλία, τα οποία περιέχονται στον υπολογιστή, ενώ επίσης στον υπολογιστή έχει σχεδιαστεί να υπάρχει λογισμικό για διδασκαλία τεσσάρων μαθημάτων: της Βιολογίας, της Γεωγραφίας, της Ιστορίας και των Μαθηματικών.

Εμπόδια

Ομως, όπως εξηγεί –μιλώντας στην «Κ» – ο μαθηματικός κ. Κωνσταντίνος Δήμου, έως τώρα δεν υπάρχει λογισμικό για τα Μαθηματικά, όπως συμβαίνει για τα υπόλοιπα τρία μαθήματα. Ο κ. Δήμου –εκτός των Μαθηματικών– διδάσκει και Γεωγραφία στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου σε σχολείο της Αττικής. «Τα παιδιά έχουν διάθεση να συμμετάσχουν και το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ομως, υπάρχουν εμπόδια και το σύστημα πάει αργά. Για παράδειγμα, οι μαθητές δεν έχουν μάθει να αξιοποιούν τον υπολογιστή στη μελέτη τους. Το σχολείο μεν θα δώσει τις κατευθυντήριες αρχές, θα δημιουργήσει τις συνθήκες, αλλά η κύρια δουλειά πρέπει να γίνει στο σπίτι», συμπληρώνει.

«Τα 13χρονα για πρώτη φορά έχουν δικό τους, στα «μέτρα» τους λάπτοπ και όχι τον παλιό υπολογιστή του μπαμπά. Χάρηκαν και ξεσάλωσαν. Εχουν συνδεθεί όλα στο msn και άρχισαν να συνομιλούν διαδικτυακά μεταξύ τους. Το πράγμα έφτασε στην ακραία του μορφή να συνομιλούν μέσω msn παιδιά, που μένουν στο ίδιο τετράγωνο», προσθέτει, από την πλευρά του, ο κ. Στράτος Στρατηγάκης, καθηγητής ο ίδιος και με παιδί στην Α΄ Γυμνασίου. «Κάποια παιδιά ξεχνούν να τα φέρουν στο σχολείο, κάποια άλλα τα ξεχνούν στην τάξη φεύγοντας. Υπάρχουν και κάποια που φοβούνται μήπως τους τα κλέψουν και τα παίρνουν μαζί τους στο διάλειμμα. Βλέπετε, οι μαθητές δεν διαθέτουν ντουλάπια για να τα φυλάξουν στο σχολείο», προσθέτει.

Από την άλλη, την κατάσταση δυσχεραίνει η απροθυμία πολλών εκπαιδευτικών –και όχι μόνο εκείνων που διδάσκουν τα τέσσερα μαθήματα για τα οποία υπάρχει εκπαιδευτικό λογισμικό– να αξιοποιήσουν τον υπολογιστή στο μάθημά τους.

Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ έδειξε ότι μόλις το 35,6% των Ελλήνων εκπαιδευτικών έχει κάνει χρήση των υπολογιστών για το μάθημα. Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι περίπου 75%, ενώ σε χώρες όπως η Δανία, η Βρετανία, η Νορβηγία και η Σουηδία το ποσοστό κυμαίνεται πάνω από 90%. Επίσης, συχνά είναι τα μικροπροβλήματα με το λογισμικό κι αυτό έχει αποτέλεσμα συχνά οι εκπαιδευτικοί να τα παρατούν. Παράλληλα, πάσχει και η οργάνωση του σχολείου. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο κ. Δήμου, «η διδασκαλία με υπολογιστές δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει σωστά και οργανωμένα σε μία τάξη με 25 μαθητές».

Ελλείψεις

Από την άλλη, οι απαραίτητες ενέργειες που θα έπρεπε να προηγηθούν της διανομής των υπολογιστών δεν έχουν γίνει. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς ούτε... πρίζες στις τάξεις ούτε και η δυνατότητα σύνδεσης με το Διαδίκτυο. Και ας ληφθεί υπόψη ότι το 70% των σχολείων έχει εργαστήριο πληροφορικής, τα οποία έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και εκεί το μάθημα γίνεται σε τμήματα των 12 μαθητών.

Ομως, σε ολόκληρο το γυμνάσιο η χρήση υπολογιστή διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην εξοικειώνονται με τη χρήση του για να μελετήσουν. Ετσι, τα εκπαιδευτικά λάπτοπ μετατράπηκαν σε παιχνίδι, καθώς οι 13χρονοι στο σπίτι, μετά το msn έβαλαν στόχο να κατακτήσουν και το... facebook.

«Πάντως, εγώ δεν κάνω χαβαλέ»

Στη Γεωγραφία μέσω του υπολογιστή βλέπουμε χάρτες, πλανήτες. Είναι πολύ ενδιαφέρον», μας λέει ο 13χρονος Γιώργος, μαθητής Α΄ Γυμνασίου σε σχολείο στα Ανω Πατήσια. «Μου αρέσει που έχω φορητό υπολογιστή. Δεν είχα στο δημοτικό. Δεν κάνω χαβαλέ με τον υπολογιστή», συμπληρώνει, παίρνοντας... αποστάσεις από συμμαθητές του. «Υπάρχουν παιδιά που παίζουν παιχνίδια μέσα στο μάθημα. Κάποια άλλα βλέπουν φωτογραφίες», προσθέτει. «Δεν μας έχουν δείξει πώς να μελετάμε με τον υπολογιστή. Πώς θα το κάνουμε, από τη στιγμή που έχουμε τα βιβλία μας; Συνήθως το απόγευμα παίζω παιχνίδια ή μιλάω με συμμαθητές μου στο msn. Αυτό, όταν βρίσκω ελεύθερο χρόνο και δεν έχω πολύ γιατί κάνω αγγλικά, γαλλικά και χορό», προσθέτει η 13χρονη Μαρία από τη Νέα Σμύρνη.

stratosg

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 19 Νοε 2009, 11:15:52 ΜΜ
Α, ΟΚ. Συγγνώμη για την ενόχληση.
Μάλλον είναι από τους "Πιστοποιημένους" με μηδενική αντοχή στην κριτική ή / και την άρνηση. Επίσης μάλλον πρέπει να είναι και μεγάλος σε ηλικία.

Παράθεση από: pentsas στις 21 Νοε 2009, 03:10:57 ΜΜ
1. http://www.greektube.org/content/view/11323/2/
2. Α
3. Βαφειάδης (ή Κλεφτούρης) .

Σημ: βέβαια τώρα εγώ διδάσκω στην Ροδο.
Και μετά αυτός που είχε δυο μικρά ονόματα αντί για όνομα και επίθετο χαχαχαχα.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 23 Νοε 2009, 06:26:56 ΜΜ
Και όλα αυτά έγιναν επειδή μοιράστηκαν μαθητικά netbooks!

Νομίζω ότι είναι ώρα για μια Amstel. ;D ;D ;D ;D
Κι εσύ εκεί δεν τελείωσες, γιατί κάτι μου θυμίζει το επίθετό σου, εκτός κι αν ηρθε η ώρα του Αλτσχάιμερ. By the way, να σου θυμίσω μια εγκύκλιο που σου ζήτησα;

Παράθεση από: sdoukakis στις 29 Νοε 2009, 11:38:13 ΠΜ
Εκπαιδευτικά λάπτοπ για msn και παιχνίδια
Προβλήματα στη διδασκαλία μέσω υπολογιστή


Του Αποστολου Λακασα

Ενα βήμα μπροστά, πολλά σημειωτόν και... πάμε πάλι. Αυτό συμβαίνει και με τη χρήση των φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών, που δόθηκαν από τις αρχές Οκτωβρίου στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Τα λάπτοπ χρησιμοποιούνται (στο σχολείο) σε λίγες ώρες μαθημάτων, αλλά κυρίως οι μαθητές τα χρησιμοποιούν για παιχνίδια, chat και σερφάρισμα στο Διαδίκτυο όταν βρίσκονται στο σπίτι. Αποτέλεσμα; Σε μία ακόμη περίπτωση, επιβεβαιώνεται η ελληνική κακοδαιμονία να δίνονται πολλά κονδύλια, αλλά τα αποτελέσματα να είναι πενιχρά.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα της δωρεάν προσφοράς λάπτοπ ολοκληρώθηκε και οι περίπου 120.000 μαθητές έχουν πλέον τη δυνατότητα να μελετούν τα μαθήματά τους από τα ψηφιακά βιβλία, τα οποία περιέχονται στον υπολογιστή, ενώ επίσης στον υπολογιστή έχει σχεδιαστεί να υπάρχει λογισμικό για διδασκαλία τεσσάρων μαθημάτων: της Βιολογίας, της Γεωγραφίας, της Ιστορίας και των Μαθηματικών.

Εμπόδια

Ομως, όπως εξηγεί –μιλώντας στην «Κ» – ο μαθηματικός κ. Κωνσταντίνος Δήμου, έως τώρα δεν υπάρχει λογισμικό για τα Μαθηματικά, όπως συμβαίνει για τα υπόλοιπα τρία μαθήματα. Κι εδώ έρχετε το ωραίο έγγραφο Ο κ. Δήμου –εκτός των Μαθηματικών– διδάσκει και Γεωγραφία στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου σε σχολείο της Αττικής. «Τα παιδιά έχουν διάθεση να συμμετάσχουν και το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ομως, υπάρχουν εμπόδια και το σύστημα πάει αργά. Για παράδειγμα, οι μαθητές δεν έχουν μάθει να αξιοποιούν τον υπολογιστή στη μελέτη τους. Κακοί πληροφορικάριοι που τόσα χρόνια δεν τα μάθατε τίποτις τα παιδιά. Ενώ εμείς...Το σχολείο μεν θα δώσει τις κατευθυντήριες αρχές, θα δημιουργήσει τις συνθήκες, αλλά η κύρια δουλειά πρέπει να γίνει στο σπίτι», συμπληρώνει.Εδώ δεν γίνονται βασικά στο σπίτι, όπως π.χ. να φάμε όλοι μαζί το μεσημέρι, θα τα μάθουν να χειρίζονται το netbook ;

«Τα 13χρονα για πρώτη φορά έχουν δικό τους, στα «μέτρα» τους λάπτοπ και όχι τον παλιό υπολογιστή του μπαμπά. Χάρηκαν και ξεσάλωσαν. Εχουν συνδεθεί όλα στο msn και άρχισαν να συνομιλούν διαδικτυακά μεταξύ τους. Το πράγμα έφτασε στην ακραία του μορφή να συνομιλούν μέσω msn παιδιά, που μένουν στο ίδιο τετράγωνο»H εκδίκηση της γυφτιάς, έτσι έτσι γιατί μόνο εμείς μπαίνουμε διπλοί από τους 17 μαθητές και πάνω. Αλλά τώρα που έκατσε το βραστό αυγό στη μασχάλη μας δεν μας βολεύει. , προσθέτει, από την πλευρά του, ο κ. Στράτος Στρατηγάκης, καθηγητής ο ίδιος και με παιδί στην Α΄ Γυμνασίου. «Κάποια παιδιά ξεχνούν να τα φέρουν στο σχολείο, κάποια άλλα τα ξεχνούν στην τάξη φεύγοντας. Υπάρχουν και κάποια που φοβούνται μήπως τους τα κλέψουν και τα παίρνουν μαζί τους στο διάλειμμα. Βλέπετε, οι μαθητές δεν διαθέτουν ντουλάπια για να τα φυλάξουν στο σχολείο», προσθέτει. Για όλα φταίνε οι άλλοι πάντα, όχι ότι μας δέρνουν ακόμα τα κατοχικά σύνδρομα. Ενώ αν βάλουν ντουλάπια θα σωθούμε

Από την άλλη, την κατάσταση δυσχεραίνει η απροθυμία πολλών εκπαιδευτικών –και όχι μόνο εκείνων που διδάσκουν τα τέσσερα μαθήματα για τα οποία υπάρχει εκπαιδευτικό λογισμικό– να αξιοποιήσουν τον υπολογιστή στο μάθημά τους. Μπηχτή και πηχτή πρόγκα. Ο παλιοπληροφορικός δεν τα κάνει όλα. Στην πυρά το αισχρο τέκνο του ορθού.

Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ έδειξε ότι μόλις το 35,6% των Ελλήνων εκπαιδευτικών έχει κάνει χρήση των υπολογιστών για το μάθημα. Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι περίπου 75%, ενώ σε χώρες όπως η Δανία, η Βρετανία, η Νορβηγία και η Σουηδία το ποσοστό κυμαίνεται πάνω από 90%. Επίσης, συχνά είναι τα μικροπροβλήματα με το λογισμικό κι αυτό έχει αποτέλεσμα συχνά οι εκπαιδευτικοί να τα παρατούν. Παράλληλα, πάσχει και η οργάνωση του σχολείου. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο κ. Δήμου, «η διδασκαλία με υπολογιστές δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει σωστά και οργανωμένα σε μία τάξη με 25 μαθητές».Tα περί εκδίκησης της γυφτιάς που προανέφερα. Αλλά έτσι είναι 100 ξυλιές σε ξένο πισινό κι ας είναι μια πιθαμή από τον δικό μας. Ε λοιπόν φάτε τις κι εσείς.

Ελλείψεις

Από την άλλη, οι απαραίτητες ενέργειες που θα έπρεπε να προηγηθούν της διανομής των υπολογιστών δεν έχουν γίνει. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει αρκετή ηλεκτρική ισχύς ούτε... πρίζες στις τάξεις ούτε και η δυνατότητα σύνδεσης με το Διαδίκτυο. Εδώ που τα λάμε έχει δίκιο, αλλά και πάλι για ποιόν χτυπά η καμπάνα; Και ας ληφθεί υπόψη ότι το 70% των σχολείων έχει εργαστήριο πληροφορικής, τα οποία έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και εκεί το μάθημα γίνεται σε τμήματα των 12 μαθητών. Τι μας λες ρε μεγάλε. Το ότι τελείωσε ο πόλεμος το έμαθες;

Ομως, σε ολόκληρο το γυμνάσιο η χρήση υπολογιστή διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην εξοικειώνονται με τη χρήση του για να μελετήσουν. Και μιας που έμαθες ότι ο πόλεμος τελείωσε μάθε λοιπόν ότι στις χώρες που προανέφερες δεν κάνουν μια ή δυο ώρες κομπιούτερ την εβδομάδα. Δεν γίνεται έτσι μια ψηφιακή επανάσταση. Α! να σου θυμίσω κιόλας ότι ο παππούς επέστρεψε από το μέτωπο.Ετσι, τα εκπαιδευτικά λάπτοπ μετατράπηκαν σε παιχνίδι, καθώς οι 13χρονοι στο σπίτι, μετά το msn έβαλαν στόχο να κατακτήσουν και το... facebook. Αυτό κι αν είναι τεχνολογία που παραπονιέσαι. Χωρίς δικτυακές υποδομές τα πιτσιρίκια κατακτούν το δίκτυο. Α! μεγάλε έχουμε κατακτήσει ξέρεις και το φεγγάρι

«Πάντως, εγώ δεν κάνω χαβαλέ»

Στη Γεωγραφία μέσω του υπολογιστή βλέπουμε χάρτες, πλανήτες. Είναι πολύ ενδιαφέρον», μας λέει ο 13χρονος Γιώργος, μαθητής Α΄ Γυμνασίου σε σχολείο στα Ανω Πατήσια. «Μου αρέσει που έχω φορητό υπολογιστή. Δεν είχα στο δημοτικό. Δεν κάνω χαβαλέ με τον υπολογιστή», συμπληρώνει, παίρνοντας... αποστάσεις από συμμαθητές του. Μα γιατί σου κάνει εντύπωση; Πάντα υπάρχει η εξαίρεση στον κανόνα.«Υπάρχουν παιδιά που παίζουν παιχνίδια μέσα στο μάθημα. Κάποια άλλα βλέπουν φωτογραφίες», προσθέτει.Και τεχνοκράτης ο νέος και ψιλό ρούφουλας. Το πάει για πολιτικός κι αυτός. «Δεν μας έχουν δείξει πώς να μελετάμε με τον υπολογιστή. Πώς θα το κάνουμε, από τη στιγμή που έχουμε τα βιβλία μας; Συνήθως το απόγευμα παίζω παιχνίδια ή μιλάω με συμμαθητές μου στο msn. Αυτό, όταν βρίσκω ελεύθερο χρόνο και δεν έχω πολύ γιατί κάνω αγγλικά, γαλλικά και χορό» Γι' αυτό μικρό μου δεν ξέρεις πως να διαβάζεις ούτε και τα βιβλία σου. Να μπαίνεις όμως στο MSN ξέρεις, να χρησιμοποιείς το νετιμπουκι για διάβασμα όμως δεν. Θα γίνεις κι εσύ πετυχημένη συνάδελφος που θα ξέρει άψογα την πασιέντσα αλλά να περάσει κανένα στοιχείο στον έπαφο δεν... κουλαμάρα. Η διαπεδαγώγισις των νέων. , προσθέτει η 13χρονη Μαρία από τη Νέα Σμύρνη.
Και μη μου πείτε πως σε όλο το κείμενο είδατε καμιά αναφορά στους πληροφορικούς. Α πα πα πα τί είναι αυτά που λέτε. Αυτοί ξέρουν να βάζουν τα παιδιά να ζωγραφίζουν στο γκομπιούτερ και μετά να κοιτάνε έξω από το παράθυρο.

Καλημέρα σας.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Χ.Μοτσενίγος

#191
Τι να σου πω "συνάδελφε", ή δεν έχεις με τι να ασχοληθείς ή......
Πάντως τα ...νομίσματά σου "Μάλλον είναι Πιστοποιημένος και μάλλον μεγάλος και μάλλον έτσι και μάλλον αλλιώς", καλά θα κάνεις να τα κρατάς για τον εαυτό σου γιατί είναι κάλπικα.
Ειλικρινά με καταθλίβουν συμπεριφορές σαν τη δική σου γιατί βλάπτουν τον κλάδο και μας διχάζουν τόσο που αντι να ασχολούμαστε και να συζητάμε τα προβλήματα και τις ανησυχίες μας, μας κάνουν να γινόμαστε περίγελος στα μάτια του καθενός που θα μπει στο forum.
Αντί να αρχίσεις τα μάλλον και τα υπόλοιπα καλό θα ήταν να το ψάξεις το θέμα του ποιος ακριβώς είμαι, πράγμα όχι δύσκολο γιατί αντίθετα με σένα τα λίγα που έγραψα τα έγραψα επώνυμα. Τελοσπάντων τι να περιμένει κανείς από κάποιον που γράφει τη "διαπαιδαγώγηση" με έψιλον;

Για την ιστορία "συνάδελφε" είμαι απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης (αν το έχεις ακουστά) και στη Δημόσια εκπαιδευση είμαι από το 1995. Όσο για μεγάλος πρέπει να σου ρίχνω 7-8 χρονάκια ηλικιακά. Πνευματικά τώρα είναι άλλη ιστορία.

Τελικά αυτό που μένει είναι ότι μέρος των (όποιων) προβλημάτων του κλάδου αποτελούμε κι εμείς οι ίδιοι. Σε πολλούς από μας λείπει και το ήθος και η παιδεία απ' ότι φαίνεται.

Αυτά έχω να σου πω  "συνάδελφε" που με σύγχισες νυχτιάτικα, για να κάνεις το κομμάτι σου, και είμαι και σε ηλικία εμφράγματος.