Εφαρμογές Πολυμέσων

Ξεκίνησε από gergerman, 02 Οκτ 2008, 06:56:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gergerman

Ένα μάθημα που "σηκώνει" πολύ συζήτηση ....Χρειάζεται οπωσδήποτε το σχετικό topic ...

Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω,το 1ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ πώς το παραδώσατε?  Πέρα από τη θεωρία, που έχει βέβαια αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες, τι λογισμικό χρησιμοποιήσατε?

Γενικώς αν μπορούσατε να αναφέρεται πως κάνατε το κεφάλαιο ή πως σκέφτεστε να το κάνετε;


lspiros1980

Γεια χαρά συνάδελφοι.

Φέτος θα ακολουθήσω την ίδια τακτική που είχα και πέρυσι, δηλαδή σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο και ευχάριστο για τα παιδιά να μάθουν κάποια εργαλεία όπως το FLASH, Toolbook και Authorware.

Οι δυνατότητες των εργαλείων ούτως ή άλλως καλύπτουν όλες τις αναφορές του βιβλίου.
Καλό θα είναι να δίνονται μικρά projects σε ομάδες 2-3 παιδιών έτσι ώστε να είναι πιο αποδοτικά.

Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και προγράμματα επεξεργασίας Video, ήχου, φωτός κ.τ.λ.

Μην περιμένεις να γίνουν υπερμαθητές :), γιατί στο λίγο χρόνο που δίνεται μπορούμε δυστυχώς να τους μάθουμε μόνο τα βασικά.
Ακόμα να ελπίζεις να έχεις τμήμα που οι μαθητές ενδιαφέρονται, αλλιώς !!! τη βάψαμε :)

Αυτά, καλό κουράγιο, υγεία και όχι άγχος, για να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε ρε παιδιά.

1ο ΕΠΑΛ Πύργου.




vservou

Παιδιά γειά σας.
Πως μπαίνει το διαγώνισμα του πρώτου τετραμήνου στο μάθημα αυτό;
Με εκτίμηση

xryka

Αγνοησες δηλαδή τελείως το βιβλίο;;;;;
Τα κεφ2,3,4,5 που αναφέρονται στις φάσης ανάπτυξης λογισμικού τα προσπερνάς ;;;

lspiros1980

Δεν τα διαγράφεις βέβαια!Τα κεφάλαια αυτά, μπορείς να τα διδάξεις ταυτόχρονα σαν θεωρητικό κομμάτι. Ούτως ή άλλως, πριν φτιάξεις κάποια εφαρμογή, πρέπει αρχικά να μελετήσεις και να οργανώσεις τη δουλειά σου σε φάσεις (εδώ μπαίνει το βιβλίο, όμως με φειδώ μην φύγεις από το νόημα και βαρεθούν οι μαθητές) με βάση ένα μοντέλο ανάπτυξης - συγγραφής (τους λες εν συντομία τη θεωρία πάλι) και στο τέλος πας στην υλοποίηση του έργου.

Τώρα θα πρέπει να μάθουν κάποιο ή κάποια εργαλείο-α από αυτά που θεωρείς ότι είναι χρήσιμο.

Καλή συνέχεια ....

Α! Καλή περίπτωση είναι να του δώσεις ένα project να υλοποιήσουν στη διάρκεια ενός τετραμήνου ή όλης της χρονιάς, οπότε κατά τη διάρκεια του έτους θα τους διδάσκεις εσύ και θα τους λύνεις τις απορίες τους έτσι ώστε να μάθουν δημιουργικά και πιο ενεργά.

Καλή συνέχεια συνάδελφε και να θυμάσαι,
το βιβλίο μας "συνοδεύει", εσύ όμως "οδηγείς" τους μαθητές σου.

1ο ΕΠΑΛ Πύργου,
Σπύρος Λάζας

georgia_kitsou

  Καλημέρα σε όλους!  :)

Διδάσκω πληροφορική σε εσπερινό ΕΠΑΛ, το οποίο λειτουργεί από πέρυσι και φέτος φτιάχνουν εργαστήριο πληρφορικής, οπότε βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να κάνω προς το παρόν θεωρητικά τα μαθήματα Εφαρμογές Πολυμέσων, Προγραμματιστικά εργαλεία για το Διαδίκτυο, Βάσεις Δεδμένων και Βασικές υπηρεσίες Διαδικτύου. Μέχρι τα Χριστούγεννα το εργαστήριο ίσως είναι έτοιμο, αλλά προβληματίζομαι πώς να βάλω τα δαγωνίσματα του Α' τετραμήνου. Τα μαθήματα αυτά δεν είναι μικτά; Πρέπει υποχρεωτικά να βάλω τυλάχιστον 2 θέματα θεωρίας και τουλάχιστον 2 ασκήσεις ή μήπως θα μπορούσα να βάλω μόνο θέματα θεωρίας μια και είναι έτσι η κατάσταση;
Επίσης για το μάθημα της συντήρησης υπολογιστών, μπορώ να βάλω διαγώνισμα με ερωτήσεις θεωρίας, ή πάλι θα έπρεπε να βαλω π.χ. 2 θεωρίες και 2 πρακτικά πράγματα στο εργαστήριο;
Καθώς είναι η πρώτη φορά που διδάσκω αυτά τα μαθήματα και το εργαστήριο είναι υπό κατασκευή, παρακαλώ αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει ή έχει βάλει και παλαιότερα διαγώνισμα σε αυτά τα μαθήματα, ας με διαφωτίσει... Ευχαριστώ πολυ!