Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ...

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ....

ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΑ !!!!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε πλέον Βαγγέλη, είναι να μη κρατάμε μυστικά για τον εαυτό μας.
Κάποιοι θα διαφωνούν,
κάποιοι άλλοι θα γκρινιάζουν γιατί γκρινιάζουμε και επηρεάζουμε την αισθητική του τοπίου,
κάποιοι θα μάθουν τις αλήθειες (διότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν γνωρίζουν) και τέλος
όλοι μας θα υποστούμε τις συνέπειες των πράξεών τους γιατί πολύ απλά όλοι μας ανήκουμε στη μικρή και μεσαία τάξη.

Γιατί θα υπάρξουν Βαγγέλη μου, θα υπάρξουν αλλά τότε θα είναι πολύ αργά πλέον.
...
Ίσως είναι και καλύτερα έτσι. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

skoud

"Το πρόσωπο του τέρατος και ο φόβος μήπως το συνηθίσουμε"

http://www.youtube.com/watch?v=1ZHP2SUbBg0

Μάνος Χατζιδάκις
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Keep Growing

Ευτυχώς, τελικά δεν βρέθηκε νεκροθάφτης για τον Χατζηδάκη, όπως και για πολλούς άλλους ΜΕΓΑΛΟΥΣ διανοούμενους.
....
Πολλοί σύγχρονοι "διανοούμενοι" όμως, ήδη έχουν δει τον νεκροθάφτη τους, πολύ πριν πεθάνουν.

Χατζηδάκη, Καζαντζάκη, Ρίτσο, Ελύτη, Καβάφη, ... δε μου λείπετε καθόλου.

Ευχαριστούμε συνάδελφε για τις μνήμες.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dim

Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Αιτωλ/νίας: Ανακοίνωση για τη μηχανογράφηση των σχολείων
http://1elmeait.blogspot.com/
Για να μην ξεχνιόμαστε...

Keep Growing

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΗΜΗΤΡΑ .
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Και το ξαναλέω.

Όπου δεν ορίζεται εγγράφως ότι είναι υπεύθυνος ο καθηγητής Πληροφορικής, για κάποια εξω - διδακτική εργασία, απαραίτητη για την λειτουργία του σχολείου, το θέμα πρέπει να περνά από τον σύλλογο και όχι να γίνεται απευθείας ανάθεση σε συγκεκριμένο καθηγητή εξαιτίας της ειδικότητάς του.
Να γνωρίζει ο κάθε συνάδελφος Πληροφορικός Εκπαιδευτικός, ότι η εθελοντική προσφορά σε τέτοιου είδους διοικητικά θέματα, βλάπτει ολόκληρο τον κλάδο μας (βλέπε e-skroutz) και δημιουργεί τετελεσμένες καταστάσεις.  

Όπου  ορίζεται εγγράφως ότι είναι υπεύθυνος ο καθηγητής Πληροφορικής, για κάποια εξω - διδακτική εργασία, τότε είναι χρέος του καθηγητή Πληροφορικής να αναζητήσει την νομιμότητα της ανάθεσης εργασίας, πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Να γνωρίζει ο κάθε συνάδελφος Πληροφορικός Εκπαιδευτικός, ότι η εθελοντική προσφορά σε τέτοιου είδους διοικητικά θέματα, βλάπτει ολόκληρο τον κλάδο μας (βλέπε e-skroutz) και δημιουργεί τετελεσμένες καταστάσεις.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"Εμείς τι θα κάνουμε. Μας αγγίζει ή όχι το ζήτημα; :-\
Δεν πρέπει να σηκώνουμε που και που τα μάτια μας από το πληκτρολόγιο;
Εξαιρούνται οι συνάδελφοι που ξέρουν "τυφλό σύστημα". >:D "

Αφού υπενθυμίσω το πρώτο μήνυμα αυτού του θέματος,
(θέματος, που ανάγκασε το tοufeki να αλλάξει όνομα),
να σας δώσω και το link για τις επόμενες κινητοποιήσεις:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank29_4_10_1842.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

andreas_p

Αύριο με μαύρο περιβραχιόνιο.
Από ΔΕ με λευκό.
Και ΤΡ 4/5 απεργία.

Ό,τι ήταν να ' χάσεις τό'χασες ....

dim

#445
Παράθεση από: Keep Growing στις 28 Απρ 2010, 09:06:25 ΜΜ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΗΜΗΤΡΑ .
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ.
Και εγώ ευχαριστώ για όλα και όλους... και να επισημάνω πως ότι και αν πέρασα..... τον αγώνα θα τον ξανά έκανα.
Και ευτυχώς που σήκωσα ανάστημα γιατί όπως βλέπουμε έρχονται απίστευτες ημέρες!!!
Η αναφορά έχει μπει σε κάποιο συρτάρι και την ξεσκονίζουν... από τότε καμία απάντηση.
Ερώτηση: Αν γνωρίζετε.. Ο προϊστάμενος αν την κρίνει ως "ανυπόστατη" θα την βάλει στο συρτάρι ή πρέπει να δώσει οπωσδήποτε μια απάντηση?


Circle

Παράθεση από: Keep Growing στις 26 Απρ 2010, 09:26:28 ΜΜ
Για το ζήτημα της "αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας"

http://www.alfavita.gr/artra/art26_4_10_1541.php



Σήμερα στο σχολείο μας, έγινε ενημέρωση για την αυτοαξιολόγηση και προτάθηκε, ζητήθηκε να συμμετάσχουμε.

Δεν παρακολούθησα την παρουσίαση, σας μεταφέρω όμως τις αντιδράσεις των συναδέλφων οι οποίοι μίλησαν για παρουσίαση χωρίς επιχειρήματα. Σε ερώτηση τους προς τα άτομα που έκαναν την παρουσίαση, ως προς τον στόχο και την αξιοποίηση των συμπερασμάτων της αυτοαξιολόγησης δηλ. πρακτικά τι θα γίνει για να καλυτερεύσει μια σχολική μονάδα, είπαν πως ήταν αναρμόδιοι να απαντήσουν, δεν γνώριζαν τι θα γίνει και αν θα παρθούν πρακτικές αποφάσεις πχ για τη βελτίωση της μονάδας.

Οι συνάδελφοι αντιδρούσαν στην έλλειψη επιχειρημάτων και στόχων από την αρχή της παρουσίασης και στο τέλος η αντίδραση ήταν πολύ έντονη!!

Οι υπεύθυνοι της παρουσίασης είπαν πως όσες παρουσιάσεις και να έχουν κάνει δεν βλέπουν θετική ανταπόκριση, μα τέτοια έντονη αντίδραση δεν είχαν ξανασυναντήσει.

Λυπάμαι που δεν έχω να σας μεταφέρω από προσωπική αντίληψη το θέμα, μα θέλω να σταθώ σε αυτά που μου ανέφεραν. Δηλ. την ασαφή παρουσίαση της αυτοαξιολόγησης, την έλλειψη επιχειρημάτων που να στηρίζουν το έργο και να παρουσιάζουν ένα άρτια σχεδιασμένο έργο και τέλος την έλειψη πρακτικών στόχων και την αμφίβολη αξιοποιήση των στοιχείων που θα προκύψουν.

Λάβετε υπόψη τα παραπάνω, ότι νεότερο έχω που να αποδίδει καλύτερα την κατάσταση θα το συμπληρώσω. Δείτε τι συμβαίνει και στο δικό σας σχολείο για αυτό το θέμα.

dim

Παράθεση από: Circle στις 30 Απρ 2010, 12:51:29 ΠΜ
Σήμερα στο σχολείο μας, έγινε ενημέρωση για την αυτοαξιολόγηση και προτάθηκε, ζητήθηκε να συμμετάσχουμε.
Ποιός έκανε την παρουσίαση?
Παράθεση από: Circle στις 30 Απρ 2010, 12:51:29 ΠΜ
Σε ερώτηση τους προς τα άτομα που έκαναν την παρουσίαση, ως προς τον στόχο και την αξιοποίηση των συμπερασμάτων της αυτοαξιολόγησης ....
Οι συνάδελφοι αντιδρούσαν στην έλλειψη επιχειρημάτων και στόχων από την αρχή της παρουσίασης και στο τέλος η αντίδραση ήταν πολύ έντονη!!
Άκου θράσος και αναίδεια των εκπαιδευτικών!!!!!! Έκαναν ερωτήσεις... και ήθελαν και απαντήσεις!!!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: dim στις 30 Απρ 2010, 12:22:36 ΠΜ
Ο προϊστάμενος αν την κρίνει ως "ανυπόστατη" θα την βάλει στο συρτάρι ή πρέπει να δώσει οπωσδήποτε μια απάντηση?


Η νομοθεσία είναι η ίδια για όλο το δημόσιο τομέα: κάθε αναφορά-επερώτηση που υποβάλλεται γραπτώς, απαντάται πάλι εγγράφως με τη μεσολάβηση ενός (συγκεκριμένου, νομίζω 30) πλήθους ημερών. Δηλαδή οφείλουν να σου απαντήσουν εγγράφως. Το πότε θα σου απαντήσουν θα εξαρτηθεί από την πορεία της αναφοράς σου. Αν συζητηθεί στα πλαίσια της δ/νσης, της περιφέρειας ή του κύσδε. Εκτός αν κουκουλωθούν... το δικό σου χρέος -αν αντιληφθεςίς ότι αργεί η απάντηση- είναι να παρακολουθείς την πορεία της αναφοράς σου σε τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. 1 φορά κάθε 10 μέρες). Αν δεις ότι η υπόθεσή σου υποβιβάζεται, μπορείς να κινηθείς ακόμη και δικαστικά. Υπάρχουν εξειδικευμένοι δικηγόροι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

gimnasio

στο δημόσιο όταν κάνεις εγγράφως ερώτηση, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν εγγράφως μέσα σε εξήντα ημέρες. Δε θυμάμαι όμως αν είναι 60 εργάσιμες ή όχι. Επίσης, αν περάσει αυτή η προθεσμία και δε σου απαντήσουν δικαιούσαι μια μικρή αποζημίωση.

Για αναφορές δε γνωρίζω αν ισχύει το ίδιο.