Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κανένας στις 22 Μαΐου 2019, 09:47:02 ΜΜ

Τίτλος: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Κανένας στις 22 Μαΐου 2019, 09:47:02 ΜΜ
Τα θέματα προέκυψαν ως παραλλαγές, συμπληρώσεις και επεκτάσεις των θεμάτων που διαπραγματευτήκαμε κατά τη σύνταξη του "Διαγωνίσματος προσομείωσης πανελλαδικών εξετάσεων στην ΑΕΠΠ" που δόθηκε σε μαθητές και μαθήτριες στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες.


Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Κανένας στις 27 Μαΐου 2019, 10:30:59 ΠΜ
Επισυνάπτονται και οι λύσεις
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 28 Μαΐου 2019, 01:12:09 ΜΜ
Μία διόρθωση στη λύση του Β4.α (δεν πρέπει  να αλλάζει η τιμή της παραμέτρου Α)

Β4. α) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Π5(Α,Β,Δ,Υ):ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Α,Β,Δ,Υ,Τ,A1
ΑΡΧΗ
A1←Α
Τ←0
ΌΣΟ Α1>=Β ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Α1←Α1-Β
Τ←Τ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Δ←Τ
Υ←Α1
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Κανένας στις 28 Μαΐου 2019, 03:54:24 ΜΜ
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 28 Μαΐου 2019, 01:12:09 ΜΜ
Μία διόρθωση στη λύση του Β4.α (δεν πρέπει  να αλλάζει η τιμή της παραμέτρου Α)

Β4. α) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Π5(Α,Β,Δ,Υ):ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Α,Β,Δ,Υ,Τ,A1
ΑΡΧΗ
A1←Α
Τ←0
ΌΣΟ Α1>=Β ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Α1←Α1-Β
Τ←Τ+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Δ←Τ
Υ←Α1
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Γιατί δεν πρέπει να αλλάζει η τιμή της παραμέτρου;

Υπάρχει στη "Γλώσσα" διάκριση των παραμέτρων διαδικασίας, σε παραμέτρους τιμής ή μεταβλητής (αναφοράς);

Νομίζω ότι έφ' όσον δεν υπάρχει τέτοια διάκριση στο βιβλίο ("Γλώσσα") πρέπει να θεωρούμε τις παραμέτρους διαδικασίας ως παραμέτρους μεταβλητής

Εκτός αν υπάρχει κάποια οδηγία την οποία δεν γνωρίζω.
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 28 Μαΐου 2019, 04:43:29 ΜΜ
Στην εκφώνηση γράφεις: Να γράψετε Διαδικασία Π5 η οποία επιτελεί ισοδύναμα το έργο των Συναρτήσεων Π1 και Π2 συγχρόνως.
Οι συναρτήσεις Π1 και Π2 αλλάζουν την τιμή της τυπικής παραμέτρου Α αλλά ως συναρτήσεις δεν αλλάζουν την τιμή της αντίστοιχης πραγματικής.
Αν θέλεις η διαδικασία να λειτουργεί ισοδύναμα, δεν θα πρέπει να αλλάξει την τιμή της τυπικής παραμέτρου Α γιατί έτσι θα αλάξει και την τιμή της αντίστοιχης πραγματικής.
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: epsilonXi στις 28 Μαΐου 2019, 04:58:07 ΜΜ
Παράθεση από: Κανένας στις 28 Μαΐου 2019, 03:54:24 ΜΜ
Γιατί δεν πρέπει να αλλάζει η τιμή της παραμέτρου;

Υπάρχει στη "Γλώσσα" διάκριση των παραμέτρων διαδικασίας, σε παραμέτρους τιμής ή μεταβλητής (αναφοράς);

Νομίζω ότι έφ' όσον δεν υπάρχει τέτοια διάκριση στο βιβλίο ("Γλώσσα") πρέπει να θεωρούμε τις παραμέτρους διαδικασίας ως παραμέτρους μεταβλητής

Εκτός αν υπάρχει κάποια οδηγία την οποία δεν γνωρίζω.

Η παρατήρησή σου για κάποιο λόγο μού φέρνει στο μυαλό τακτικές caller-save και callee-save...

αν το πρόγραμμα δε θέλει να του «πειράξει» τις μεταβλητές η διαδικασία, ας προσέχει το πρόγραμμα... είναι κι αυτή μια σκέψη, γιατί όχι
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Κανένας στις 28 Μαΐου 2019, 05:05:19 ΜΜ
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 28 Μαΐου 2019, 04:43:29 ΜΜ
Στην εκφώνηση γράφεις: Να γράψετε Διαδικασία Π5 η οποία επιτελεί ισοδύναμα το έργο των Συναρτήσεων Π1 και Π2 συγχρόνως.
Οι συναρτήσεις Π1 και Π2 αλλάζουν την τιμή της τυπικής παραμέτρου Α αλλά ως συναρτήσεις δεν αλλάζουν την τιμή της αντίστοιχης πραγματικής.
Αν θέλεις η διαδικασία να λειτουργεί ισοδύναμα, δεν θα πρέπει να αλλάξει την τιμή της τυπικής παραμέτρου Α γιατί έτσι θα αλάξει και την τιμή της αντίστοιχης πραγματικής.
Έτσι όπως το θέτετε έχετε δίκιο. Εδώ βέβαια το "ισοδύναμα" σκόπευε τα ζητούμενα αποτελέσματα (έργο των Συναρτήσεων).

Υ.Γ. Σε κάτι τέτοιο στις πανελλαδικές ως διορθωτής θα αφαιρούσατε βαθμούς;
Τίτλος: Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα για προπονημέν(ες-ους) 2019
Αποστολή από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 28 Μαΐου 2019, 05:13:13 ΜΜ
Σας παραπέμπω σε αντίστοιχο θέμα (Β2) του ΟΕΦΕ 2018 και αντίστοιχη λύση. Τα συμπεράσματα δικά σας