ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyridon

Παράθεση από: pthomop στις 10 Ιουν 2015, 08:44:51 ΜΜ
Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; Θα μας πάρουν και τα Μαθηματικά από β ανάθεση. Όχι ότι πρόλαβε κανείς να τα διδάξει στο γυμνάσιο!!!

Αρκετοί πρόλαβαν. Ξέρω μικρο γυμνάσιο χωρίς μαθηματικό που τα έκανε όλα ο πληροφορικός!!

seibei

Παράθεση από: amichail στις 10 Ιουν 2015, 10:44:11 ΠΜ
Ξέρω ότι το θέμα μας είναι άλλο, αλλά δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο.

Νοοτροπίες όμως του στυλ "ραχοκοκκαλιά της β/θμιας είναι τα ΓΕΛ" τι ακριβώς διαφορά έχουν με "ραχοκοκκαλιά της β/θμιας είναι τα βασικά μαθήματα (Νέα, Μαθηματικά) και όχι τα δευτερεύοντα" που μας έχουν φέρει εδώ που είμαστε.

Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο. Αν απορρίπτουμε εμείς οι ίδιοι έτσι άκριτα κάποια πράγματα, γιατί απορούμε μετά όταν οι άλλοι απορρίπτουν έτσι άκριτα τις δικές μας θέσεις;
Νομίζω παρεξήγησες. Εντελώς μάλιστα.
Ραχοκοκαλιά είναι αυτό που επιλέγει το 75% των μαθητών. Και το 99% των καλών-άριστων μαθητών.
Ραχοκοκαλιά σημαίνει ότι τα απολυτήρια των Γυμνασίων πηγαίνουν αυτόματα στο διπλανό ΓΕΛ.

Αυτά τι είναι;Νοοτροπία ή πραγματικότητα;

Τι σχέση έχει αυτό με τα Νέα και τα Μαθηματικά που λες; Καμία. Ο παραλληλισμός σου είναι άστοχος το λιγότερο.

Όχι μόνο δεν απορρίπτω την τεχνική εκπαίδευση αλλά είμαι υπέρμαχός της.
Αν απορρίπτω κάτι είναι νοοτροπίες του τύπου "εντάξει αυτοί βολεμένοι είναι έχουνε και τα ΕΠΑΛ", που σίγουρα δεν προέρχονται από φίλους μας.




seibei

Παράθεση από: amichail στις 10 Ιουν 2015, 10:44:11 ΠΜ

Δεύτερον στα ΕΠΑΛ ακόμα και στις άλλες ειδικότητες κάνουν όλοι:
2-4 ώρες Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α (x 2 καθηγητές)

Επίσης αν υπάρχει τομέας, κάθε τμήμα έχει περίπου 20 ώρες ειδικότητας από τις οποίες 10 εργαστήρια, άρα διπλοί καθηγητές, οπότε κάθε τμήμα ειδικότητα θέλει 1,5 καθηγητή. Οπότε πίστεψέ με, υπάρχουν ΕΠΑΛ με 10 καθηγητές Πληροφορικής.

Σε περίπτωση που σου διαφεύγει, οι Εφαρμογές Πληροφορικής είναι θεωρητικό μάθημα. Σε αφήνουν αν θές να το κάνεις
στο εργαστήριο αλλά το μάθημα είναι χαρακτηρισμένο ως θεωρητικό. Δηλαδή ξέχνα το x2 καθηγητές (αυτός είναι μάλιστα και ο λόγος του τραγέλαφου
θεωρητικού "Εφαρμογές Πληροφορικής", να γλιτώσουν ώρες)

Επίσης, γνωρίζω αρκετά ΕΠΑΛ στα οποία οι 18 μαθητές ανα τμήμα για να ισχύσει το x2 είναι άπιαστο όνειρο εδω και πολλά χρόνια...

4-5 μεγάλα ΕΠΑΛ στο κέντρο της Αθήνας που μπορεί να έχουν 10 καθηγητές πληροφορικής (ούτε αυτό το πιστεύω) δεν αλλάζουν την όλη εικόνα, η οποία
δείχνει μια τεχνική εκπαίδευση να φθίνει συνεχώς, και την Πληροφορική (τους Πληροφορικούς δλδ) των ΕΠΑΛ να πολεμάνε κόντρα
σε προγράμματα σπουδών, βιβλία και εργαστήρια περασμένων δεκαετιών...

mpravo

συγνωμη  , αλλα   μονο  καθηγητες  του   δημοσιου   υπαρχουν   εδω;

Νίκος Αδαμόπουλος

Όχι, αλλά υπάρχουν και καθηγητές του δημοσίου. Πειράζει που υπάρχουν κι άλλα θέματα που απασχολούν τους συναδέλφους;

ntsgeor

Όχι βέβαια αλλά τελευταία κάτι έχουν πάθει κάποιοι με τους καθηγητές των φροντιστηρίων. Ένας αποκαλεί τους φροντιστές κονκλάβιο, ο άλλος λέει ότι προσλαμβάνονται άπειροι στα φροντιστήρια και στη συνέχεια ότι πρέπει να είσαι προγραμματιστής για να βάλεις θέματα εξετάσεων. Εντάξει αλλά να μην ξεχνάμε ότι πριν να δουλέψουμε σε σχολείο, στα φροντιστήρια αποκτήσαμε εμπειρία. Διχαστικές λογικές μόνο κακό κάνουνε αυτή τη στιγμή. Όλοι είμαστε θυμωμένοι αλλά ας μην βγάζουμε τα μάτια μας μεταξύ μας.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dkonetas

#247
Παράθεση από: ntsgeor στις 11 Ιουν 2015, 11:01:17 ΠΜ
...
ο άλλος λέει ότι προσλαμβάνονται άπειροι στα φροντιστήρια και στη συνέχεια ότι πρέπει να είσαι προγραμματιστής για να βάλεις θέματα εξετάσεων.
επειδή εμμέσως αναφέρεστε σε δικά μου σχόλια θα παρακαλούσα
α) να μην τα παραποιείτε (έστω και αποκόπτωντάς τα από τα συμφραζόμενα)
β) να απαντάτε τεκμηριωμένα σε ό,τι τεκμηριωμένα ανέφερα στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συζήτησης όπου αναφέρθηκε . Αλήθεια θα είχε ενδιαφέρον για το διάλογο να καταγράψετε σε τι διαφωνείτε με τα πρωτογενή κείμενα από τα οποία επιλεκτικά παραθέσατε "τμήματα"...

Εν κατακλείδι γράψτε αυτό το οποίο πραγματικά σκέφτεστε στο νήμα συζήτησης το οποίο αρμόζει (προσωπική μου εκτίμηση δε ότι "αγνές απορίες" του τύπου   "μονο  καθηγητες  του   δημοσιου   υπαρχουν   εδω;"  ενέχουν διχαστικό τόνο τον οποίο αναφέρετε ότι απεύχεστε...

Laertis

Παράθεση από: ntsgeor στις 11 Ιουν 2015, 11:01:17 ΠΜ
....... Ένας αποκαλεί τους φροντιστές κονκλάβιο .......

Σε παρακαλώ ntsgeor,  να είσαι προσεκτικότερος στις κρίσεις και τα συμπεράσματά σου. Κατέθεσα επώνυμα την άποψη μου για το μηχανισμό ΟΕΦΕ, με τον οποίο διαφωνώ κάθετα. Αυτό αποκάλεσα κονκλάβιο, και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να θίξω συναδέρφους που δουλεύουν σε φροντιστήρια.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ntsgeor

Laertis έχεις γράψει,
Παράθεση
Όχι, κρατούνται μυστικά κι επτασφράγιστα στις κρύπτες των κατωγίων των φροντιστηρίων. Εκτός κι αν έχεις κάποιον καπουτσίνο καλόγερο όπως στο Όνομα του Ρόδου για να σου τα αποκρυπτογραφήσει, να τα αντιγράψει και να σου τα στείλει με μυστικό κώδικα, θα περιμένεις μέχρι το κονκλάβιο των ενωμένων φροντιστηρίων αποφασίσει να τα βγάλει μετά απο μέρες στο φως του ήλιου, αποκαλύπτοντας την ταυτόχρονη τραγικότητα και γελοιότητα των θεμάτων .........
Παράθεση
Σε παρακαλώ ntsgeor,  να είσαι προσεκτικότερος στις κρίσεις και τα συμπεράσματά σου. Κατέθεσα επώνυμα την άποψη μου για το μηχανισμό ΟΕΦΕ, με τον οποίο διαφωνώ κάθετα. Αυτό αποκάλεσα κονκλάβιο, και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να θίξω συναδέρφους που δουλεύουν σε φροντιστήρια.

Και όμως Laertis το έκανες. Αλήθεια οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια ποιο θεσμό υπηρετούν; Τα θέματα αυτά τα βγάζουν κάποιοι συνάδελφοι και τα διορθώνουν όλοι οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια οι οποίοι βγάζουν μεροκάματο όπως έκανα και εγώ τόσα χρόνια. Αν εσύ νομίζεις ότι πετυχαίνεις κάτι με αυτά τα σχόλια ή ότι δεν τους θίγεις, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ρώτα όμως και κανένα από αυτούς τι άποψη έχει για το σχόλιο σου.

ntsgeor

Συνάδελφε dkonetas σχολίασα,
Παράθεση
..ο άλλος λέει ότι προσλαμβάνονται άπειροι στα φροντιστήρια και στη συνέχεια ότι πρέπει να είσαι προγραμματιστής για να βάλεις θέματα εξετάσεων.

και απαντήσατε,

Παράθεση
επειδή εμμέσως αναφέρεστε σε δικά μου σχόλια θα παρακαλούσα
α) να μην τα παραποιείτε (έστω και αποκόπτωντάς τα από τα συμφραζόμενα)
β) να απαντάτε τεκμηριωμένα σε ό,τι τεκμηριωμένα ανέφερα στο πλαίσιο της συγκεκριμένης συζήτησης όπου αναφέρθηκε .

Έχετε γράψει λοιπόν,
Παράθεση
- μην ξεχνάμε ότι πολλοί (προφανώς όχι όλοι) φροντιστηριούχοι δεν θέτουν εξίσου σοβαρά κριτήρια στην πρόσληψη όποιου θα τους καλύψει το 2ωρο μάθημα της ΑΕΠΠ καθώς άλλα αντικείμενα αποτελούν συνήθως τον "κράχτη" για εγγραφή. Επιπρόσθετα ο φοιτητής, ή ο άπειρος συνάδελφος δεν πληρώνεται το ίδιο...  (Παρενθετικά γνωρίζουμε όλοι ότι στη συγκεκριμένη επιστήμη της πληροφορικής πρώτος διδάξας μη σοβαρότητας στη δυνατότητα πρόσληψης υπήρξε  το ίδιο το Υπουργείο...

Τι ακριβώς παραποίησα στα λεγόμενα σας; Απλά ξέχασα να πω ότι περνάτε και το μηνυματάκι σας με βάση τα πιστεύω της ΕΠΕ. ΕΠΕ – ΠΕΚΑΠ βρείτε τα λοιπόν για το καλό όλων μας. Τόσο των δημοσιών που εκτός από την τεράστια μείωση ωρών θα μπαίνουν σε τμήματα με αδιάφορους μαθητές που θα διαβάζουν χημεία για να περάσουν σε τμήματα πολυτεχνείων και πληροφορικής όσο και για τους φροντιστές που οι ώρες τους θα μειωθούν στο μισό.

Γράψατε επίσης,
Παράθεση
- τα θέματα κατά τη γνώμη μου προέκυψαν από ανθρώπους οι οποίοι ΔΕΝ έχουν δουλέψει ποτέ ως προγραμματιστές και στα σίγουρα δεν αγαπάν τον προγραμματισμό.
ενώ έχετε πρόσφατα δηλώσει:
Παράθεση
...όσοι έχουμε δουλέψει στο παρελθόν έως προγραμματιστές...

Τι ακριβώς παραποίησα στα λεγόμενα σας; Πάντως για να εργαστεί κάποιος ως καθηγητής πληροφορικής δεν απαιτείται επαγγελματική εμπειρία προγραμματιστή. Αν εσείς πιστεύετε ότι απαιτείται και αυτό το προσόν που προφανώς έχετε εσείς και δεν το έχουμε εμείς, τότε απλά διαφωνώ μαζί σας.

Συμπληρώσατε ακόμη,
Παράθεση
Αλήθεια θα είχε ενδιαφέρον για το διάλογο να καταγράψετε σε τι διαφωνείτε με τα πρωτογενή κείμενα από τα οποία επιλεκτικά παραθέσατε "τμήματα"...

Διαφωνώ με αυτά τα συγκεκριμένα που παρέθεσα τα οποία θεωρώ σχόλια που δεν προάγουν την ενότητα που απαιτείται αυτές τις στιγμές. Γιατί θα πρέπει να σχολιάσω όλα τα γραφόμενα σας;

και ολοκληρώσατε μάλλον απρόσεχτα,
Παράθεση
Εν κατακλείδι γράψτε αυτό το οποίο πραγματικά σκέφτεστε στο νήμα συζήτησης το οποίο αρμόζει (προσωπική μου εκτίμηση δε ότι "αγνές απορίες" του τύπου   "μονο  καθηγητες  του   δημοσιου   υπαρχουν   εδω;"  ενέχουν διχαστικό τόνο τον οποίο αναφέρετε ότι απεύχεστε...

Την τελευταία λοιπόν προτροπή σας μάλλον θα πρέπει να την απευθύνετε στον mpravo ο οποίος άλλωστε έκανε και το σχόλιο.

Παράθεση από: mpravo στις 11 Ιουν 2015, 07:35:36 ΠΜ
συγνωμη  , αλλα   μονο  καθηγητες  του   δημοσιου   υπαρχουν   εδω;

Διαφορετικά με ψέγετε γιατί έκανα αναφορά σε συγκεκριμένα μόνο λεγόμενα σας και εσείς μου προσάπτετε σχόλια που έχουν κάνει άλλοι. Είναι σωστό αυτό;

dkonetas

σε συντομία καθότι δεν θα απαντήσω εκτός πλαισίου των υπόλοιπων συμφραζομένων - όπως παρακάλεσα να κάνετε και εσείς- και μάλιστα σε άσχετο  θέμα με αυτό το οποίο διατυπώθηκαν:
- αν διαφωνείτε με όσα έγραψα παρακαλώ καταγράψτε το κάτω από το σχετικό κείμενο-διάλογο. Να επεικτείνω την παράκληση αυτό να γίνει επί της ουσίας θα ήταν υπερβολικό;;;
- η παράθεση επιλεκτικών αποσπασμάτων προφανώς αποτελεί παραποίηση
- έχετε απόλυτο δίκιο ως προς το τελευταίο δεν πρόσεξα ότι το σχόλιο το είχε γράψει ο mpravo

ΔΚ :-)


itt

Παράθεση από: ntsgeor στις 12 Ιουν 2015, 12:42:56 ΠΜ
Laertis έχεις γράψει,
Και όμως Laertis το έκανες. Αλήθεια οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια ποιο θεσμό υπηρετούν; Τα θέματα αυτά τα βγάζουν κάποιοι συνάδελφοι και τα διορθώνουν όλοι οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια οι οποίοι βγάζουν μεροκάματο όπως έκανα και εγώ τόσα χρόνια. Αν εσύ νομίζεις ότι πετυχαίνεις κάτι με αυτά τα σχόλια ή ότι δεν τους θίγεις, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ρώτα όμως και κανένα από αυτούς τι άποψη έχει για το σχόλιο σου.

Βασικά όχι δεν το έκανε, αυτό που έθιξε είναι ο ΟΕΦΕ και δεδομένου της συνεισφοράς του σάιτ που βρισκόμαστε, αυτό έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.

gpapargi

#253
Παράθεση από: ntsgeor στις 12 Ιουν 2015, 12:42:56 ΠΜ
Laertis έχεις γράψει,
Και όμως Laertis το έκανες. Αλήθεια οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια ποιο θεσμό υπηρετούν; Τα θέματα αυτά τα βγάζουν κάποιοι συνάδελφοι και τα διορθώνουν όλοι οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια οι οποίοι βγάζουν μεροκάματο όπως έκανα και εγώ τόσα χρόνια. Αν εσύ νομίζεις ότι πετυχαίνεις κάτι με αυτά τα σχόλια ή ότι δεν τους θίγεις, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ρώτα όμως και κανένα από αυτούς τι άποψη έχει για το σχόλιο σου.


Πιθανόν να υπάρχει παρεξήγηση. Άλλο οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίου και άλλο οι φροντιστηριακοί καθηγητές. Το διαγώνισμα της ΟΕΦΕ είναι "προϊόν" των πρώτων ή των δεύτερων; Και όταν λέω "προϊόν" δεν εννοώ ποιος το παράγει. Εννοώ ποιος παίρνει το credit από αυτό. Σε ποιον ανήκουν τα "δικαιώματα".

Laertis

Παράθεση από: ntsgeor στις 12 Ιουν 2015, 12:42:56 ΠΜ

Και όμως Laertis το έκανες. Αλήθεια οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια ποιο θεσμό υπηρετούν; Τα θέματα αυτά τα βγάζουν κάποιοι συνάδελφοι και τα διορθώνουν όλοι οι συνάδελφοι στα φροντιστήρια οι οποίοι βγάζουν μεροκάματο όπως έκανα και εγώ τόσα χρόνια. Αν εσύ νομίζεις ότι πετυχαίνεις κάτι με αυτά τα σχόλια ή ότι δεν τους θίγεις, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ρώτα όμως και κανένα από αυτούς τι άποψη έχει για το σχόλιο σου.


Προφανώς συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις ή να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Ίσως ο ειρωνικός τόνος που χρησιμοποίησα να αποτελεί αιτία παρερμηνείας.
Κι εγώ διορθώνω γραπτά των πανελλαδικών αλλά σε καμία περίπτωση δεν θίγομαι απο την κριτική που ασκείται στην ΚΕΕ και σε αυτούς που επιλέγουν κατα καιρούς τα θέματα. Και προφανώς ούτε λόγος να την απαγορεύσω (την κριτική). Η κριτική είναι αποδεκτή αρκεί να είναι τεκμηριωμένη. Εσύ γιατί δεν καθέτεις την "άλλη" άποψη, υπερασπιζόμενος τη συμβολή και τα θετικά των εξετάσεων προσομοίωσης του ΟΕΦΕ στην ΑΕΠΠ για να γίνει διάλογος, αλλά αντίθέτως επιλέγεις να αναδείξεις ότι έχω προσωπικό πρόβλημα με τους συναδέρφους ;

Δε μπορώ να καταλάβω, είσαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου ή απλός εργαζόμενος ; Ποιός ο λόγος να θίγεσαι απο την κριτική μου στην ηθελημένη και εσκεμμένη μυστικοπάθεια και τον υπεβολικό βαθμό δυσκολίας ή των λάθος θεμάτων που κάθε χρόνο βλέπουμε στην προσομοίωση του ΟΕΦΕ ; Έχω εξηγήσει τους λόγους που το κάνω, και θα συνεχίζω να το κάνω χωρίς να θέλω να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ εργαζόμενο συνάδερφο σε φροντιστήριο.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola