Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957

Παράθεση από: petrosp13 στις 17 Αυγ 2013, 09:35:24 ΜΜ
Τα mail που θα στείλω θα έχουν καμιά 20ρια συνημμένα με όλα αυτά που θα μαζέψω

Μόλις το γράψεις δώστο ASAP να το χρησιμοποιήσουμε και εμείς που δεν είμαστε καλοί στην έκθεση :)

Σπύρος Δουκάκης

Ευχαριστούμε για τον εντοπισμό των ερωτήσεων...

Το ξεμπρόστιασμα και η προσπάθεια να τους ξεφτιλίσουμε είναι κάτι που μπορεί να γίνει.

Το ερώτημα είναι αν τους θέλουμε για συμμάχους και να πουν μια κουβέντα (π.χ. ο Στυλιανίδης είναι και στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων).

Αυτό που νομίζω ότι χρειάζεται είναι:
Α. Να ερωτηθεί η ΠΕΚΑΠ αν και πώς θα αξιοποιήσει τις ερωτήσεις στην Βουλή; Αν θέλει συμμάχους, τότε πατάμε φρένο. Αν θέλει επίθεση το γκάζι.
Β. Αυτό δεν επηρεάζει όμως την ανάρτηση των ερωτήσεων σε ένα χώρο και η αναδημοσίευσή τους, χωρίς όμως να νιώθουν επίθεση, διότι θα μας έχουν (και θα τους έχουμε) απέναντί τους.

Παράθεση από: Menelaos στις 17 Αυγ 2013, 11:48:12 ΜΜ
+1 Σωστός, έτσι πρέπει, να τους ξεφτιλίσουμε στο facebook.. Αυτοί μόνο έτσι καταλαβαίνουν!!!

odysseas

Έχω ένα νέο που νομίζω πως είναι πολύ ευχάριστο. Ο κύριος Σηφάκης, απαντώντας σε ένα παλιότερο μήνυμα που του είχαμε στείλει, μας έγραψε πως ετοιμάζει ένα κείμενο για το θέμα που μας απασχολεί και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση.

Δεν ξέρω κατά πόσο ένα τέτοιο κείμενο θα συγκινήσει τους ιθύνοντες, θα είναι όμως μια παρακαταθήκη για τους όποιους αγώνες έχουμε μπροστά μας.

NiColas1957

Παράθεση από: odysseas στις 18 Αυγ 2013, 12:09:45 ΠΜ
Έχω ένα νέο που νομίζω πως είναι πολύ ευχάριστο. Ο κύριος Σηφάκης, απαντώντας σε ένα παλιότερο μήνυμα που του είχαμε στείλει, μας έγραψε πως ετοιμάζει ένα κείμενο για το θέμα που μας απασχολεί και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση.

Δεν ξέρω κατά πόσο ένα τέτοιο κείμενο θα συγκινήσει τους ιθύνοντες, θα είναι όμως μια παρακαταθήκη για τους όποιους αγώνες έχουμε μπροστά μας.


Επιτέλους και κάποιος που ... ακούει !!!
Και σκέπτεται να κάνει και κάτι !!!!

Σπύρος Δουκάκης

#1504
Από τις τότε 14 ερωτήσεις, ενεργοί βουλευτές είναι 10.

1.   Νίκος Παναγιωτόπουλος, ΝΔ
2.   Ευριπίδης Στυλιανίδης, ΝΔ
3.   Λευτέρης Αυγενάκης, ΝΔ
4.   Σπυρίδωνας-Άδωνης Γεωργιάδης, ΝΔ
5.   Θεόδωρος Καράογλου, ΝΔ
6.   Ευστάθιος Κωνσταντινίδης, ΝΔ
7.   Φώτης Κουβέλης, ΔΗΜΑΡ
8.   Νίκος Τσούκαλης, ΔΗΜΑΡ
9.   Γρηγόρης Ψαριανός, ΔΗΜΑΡ
10.   Μάξιμος Χαρακόπουλος, ΝΔ

Οι υπόλοιποι δεν εκλέχθηκαν στις τελευταίες εκλογές. Οι τρεις της ΔΗΜΑΡ είχαν καταθέσει μαζί την ερώτηση. Οπότε υπάρχουν 8 ερωτήσεις από τους παραπάνω...

Παράθεση από: che στις 17 Αυγ 2013, 08:08:53 ΜΜ
ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ

Συνάδελφοι κατάφερα να μαζέψω όσες μπορούσα ... Αν δεν κάνω λάθος από ένα γρήγορο ψάξιμο είναι όλοι εν ενεργεία ...

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Αυγ 2013, 11:56:40 ΜΜ
14 καταγεγραμμένες "Ερωτήσεις (και απαντήσεις) στη Βουλή για το επίμαχο θέμα" :
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3337.0

Μήπως να τους τις θυμίσουμε;

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 17 Αυγ 2013, 11:58:22 ΜΜ
Ευχαριστούμε για τον εντοπισμό των ερωτήσεων...

Το ξεμπρόστιασμα και η προσπάθεια να τους ξεφτιλίσουμε είναι κάτι που μπορεί να γίνει.

Το ερώτημα είναι αν τους θέλουμε για συμμάχους και να πουν μια κουβέντα (π.χ. ο Στυλιανίδης είναι και στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων).

Αυτό που νομίζω ότι χρειάζεται είναι:
Α. Να ερωτηθεί η ΠΕΚΑΠ αν και πώς θα αξιοποιήσει τις ερωτήσεις στην Βουλή; Αν θέλει συμμάχους, τότε πατάμε φρένο. Αν θέλει επίθεση το γκάζι.
Β. Αυτό δεν επηρεάζει όμως την ανάρτηση των ερωτήσεων σε ένα χώρο και η αναδημοσίευσή τους, χωρίς όμως να νιώθουν επίθεση, διότι θα μας έχουν (και θα τους έχουμε) απέναντί τους.

Σπύρος Δουκάκης

Μπράβο!

Παράθεση από: odysseas στις 18 Αυγ 2013, 12:09:45 ΠΜ
Έχω ένα νέο που νομίζω πως είναι πολύ ευχάριστο. Ο κύριος Σηφάκης, απαντώντας σε ένα παλιότερο μήνυμα που του είχαμε στείλει, μας έγραψε πως ετοιμάζει ένα κείμενο για το θέμα που μας απασχολεί και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση.

Δεν ξέρω κατά πόσο ένα τέτοιο κείμενο θα συγκινήσει τους ιθύνοντες, θα είναι όμως μια παρακαταθήκη για τους όποιους αγώνες έχουμε μπροστά μας.

kadafi

Παράθεση από: odysseas στις 18 Αυγ 2013, 12:09:45 ΠΜ
Έχω ένα νέο που νομίζω πως είναι πολύ ευχάριστο. Ο κύριος Σηφάκης, απαντώντας σε ένα παλιότερο μήνυμα ...

Συγχαρητήρια για όσους ήρθαν σε επαφή μαζί του αλλά μπράβο και για τον ίδιο.

Στη δημόσια διαβούλευση υπάρχει το παρακάτω σχόλιο :

Ο υπό σύσταση Πανελλήνιος Σύλλογος Επιστημόνων Καθηγητών Πληροφορικής θέλουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα: 1) Στην ειδικότητα της Πληροφορικής έχουν ενταχθεί άτομα πολλών κατηγοριών χωρίς τα απαραίτητα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. Συγκεκριμένα υπάρχει ο κλάδος των περίπου 3.000 ΤΕ Πληροφορικής (ΠΕ20) στον οποίο υπηρετούν ακόμα και υπάλληλοι με πτυχίο από ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας. Επίσης, στον κλάδο των περίπου 4.000 ΠΕ Πληροφορικής (ΠΕ19) υπηρετούν υπάλληλοι χωρίς πτυχίο Πληροφορικής. 2) Καθυστερεί προκλητικά κι αδικαιολόγητα η εφαρμογή της γνωμοδότησης 54/2013 του ΝΣΚ αναδρομικά από 01/11/2011. 3) Οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ πραγματοποιήθηκαν με διαφορετικά θέματα για τον κλάδο ΠΕ19 και άλλα για τον κλάδο ΠΕ20, ενώ καταλαμβάνουν ακριβώς τις ίδιες θέσεις. π.χ. http://www.asep.gr/portal-files/dynamic/c49683/attachfile/0/1P_05_THEMATA_el_GR.zip 4) Γνωρίζετε καλύτερα από εμάς ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που προσφέρει τόσο λίγες ώρες Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τόσες πολλές ώρες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. 5) Τα μαθήματα Πληροφορικής είναι ιδιαίτερα υποβαθμισμένα και σε πολύ χαμηλό επίπεδο στη χώρα μας συνολικά. 6) Όλοι οι υπάλληλοι Πληροφορικής (ΠΕ & ΤΕ) χωρίς πτυχίο Πληροφορικής έχουν προφανώς διοριστεί εκτός ΑΣΕΠ. 7) Ο σύλλογος μας εγγράφει ως μέλη του μόνο όσους ΠΕ Πληροφορικής (ΠΕ19) διαθέτουν αναγνωρισμένο πτυχίο Πληροφορικής. Εμείς ως σύλλογος έχουμε ήδη έρθει σε συνεργασία με γνωστό δικηγορικό γραφείο και σκοπεύουμε να κινηθούμε δικαστικά σε περίπτωση που έστω κι ένας εκπαιδευτικός ΠΕ19 με αναγνωρισμένο πτυχίο Πληροφορικής υποστεί οποιαδήποτε υποχρεωτική υπηρεσιακή μεταβολή (ακόμα κι απώλεια οργανικής θέσης) εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται ο κλάδος ΠΕ20. Επίσης, σκοπεύουμε να στηρίξουμε νομικά ακόμα κι όσους ΠΕ19 έχουν οικειοθελώς ζητήσει τη μετάταξή τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπό τη σκιά της διαθεσιμότητας.
Για να μπορούμε να λεγόμαστε Ευρώπη πρέπει πρώτα να γίνουμε Ευρώπη!


Ο υπό σύσταση Πανελλήνιος Σύλλογος Επιστημόνων Καθηγητών Πληροφορικής έχει το δικαίωμα να διεκδικεί ότι θέλει με κάθε νόμιμο τρόπο αλλά το βρίσκω εξοργιστικό να υπάρχουν τέτοια σχόλια από συναδέλφους που σκορπίζουν το διχασμό. Μήπως είναι υπερβολικά όλα αυτά που λένε; Υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής με πτυχίο από ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας; Μήπως το παραπάνω μήνυμα δεν έχει δημιουργηθεί από καθηγητές πληροφορικής;;



Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Gnirut

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 17 Αυγ 2013, 07:37:47 ΜΜ
Νομίζω ότι δεν είναι κακό να τους μιλήσουμε...

Ναι δεν είναι κακό να τους μιλήσουμε.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι συμφωνούν απόλυτα με τις θέσεις μας.

Το ερώτημα όμως είναι:
ε και που συμφωνούν και που θα κάνουν "ό,τι περναει από το χέρι τους"; (δηλαδή το τίποτα...)

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 17 Αυγ 2013, 07:37:47 ΜΜ
ΥΓ1: Πάντως η επερώτηση -που είναι γραπτό κείμενο και όχι προφορικός λόγος- φέρει την υπογραφή του εκάστοτε βουλευτή.

Το θέμα είναι το τι ψηφίζουν όχι το τι θα επερωτήσουν.

Gnirut

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 17 Αυγ 2013, 10:47:46 ΜΜ
Ειναι αυτονόητο οτι αυτοί δε ψηφίσουν το σχέδιο του κου Αρβανιτοπουλου

Το σχέδιο του κου Αρβανιτόπουλου έχει ήδη σταλεί στις διευθύνσεις προς υλοποίηση... και θα το ψηφίσει ο αριθμός βουλευτών που χρειάζεται για να περάσει (θα τη βρουν μεταξύ τους την άκρη)...

Δεν πρόκειται να πέσει η κυβέρνηση για την διαθεσιμότητα των πληροφορικών.

Javert

Δεν χρειάζεται να ανέβει κείμενο και να στείλουμε όλοι το ίδιο στους βουλευτές. Δεν φαίνεται ωραίο κάτι τέτοιο. Όποιος θέλει βοήθεια, ας μπει στη διαβούλευση. Υπάρχουν δεκάδες σχόλια – διαμάντια που μπορεί να στείλει, αφού τα τροποποιήσει λίγο.
Στόχος όλοι οι βουλευτές να μας έχουν απαντήσει. Προς το παρόν αν δεν κάνω λάθος είναι μόνο ο Κουράκης;

Κοίταζα το πρόγραμμα των δημοτικών. Είχαμε 2 ώρες στην πρώτη και δευτέρα. Έγιναν 1. Όμορφα. Έτσι εύκολα θα γίνουν και καμία. Επίσης τα δημοτικά τρέχουν με ΕΣΠΑ που απ'ότι διαβάζω πήρε παράταση. Αν λοιπόν γίνουν όλα τα δημοτικά ΕΑΕΠ, και χωρίς ΕΣΠΑ θα μιλάμε για διπλάσια – τριπλάσια δαπάνη για το κράτος. Εκτός και αν πουν ότι απέτυχαν και γυρνάμε στα παλιά. Αυξάνουν το ωράριο και στους δασκάλους που μέχρι στιγμής είναι στο απυρόβλητο.
Και αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε πως θα αντιδράσουμε; Υπογραφές για να διδάσκουμε πληροφορική στα πρωτάκια;
Αν χαθεί το λύκειο, νομίζω ότι πάμε για ξεκλήρισμα κλάδου. Είδατε πόσο εύκολα ξήλωσαν ειδικότητες και στα τεχνικά λύκεια.

Πάντως ο συντονισμός που γίνεται αυτή τη στιγμή είναι ανεπαρκής. Η εβδομάδα που έρχεται είναι η εβδομάδα που πρέπει να ανεβάσουμε σφυγμούς και εμείς πετάμε χαρταετό.
Υπάρχει κάποιος εθελοντής από το στέκι, να γεφυρώνει το χάσμα με την ΠΕΚΑΠ; Ας μπουν επιτελούς στο παιχνίδι και οι άλλες ενώσεις. Κάποιος από την ΕΠΥ να βοηθήσει; Την ΕΠΕ; Την ΕΤΠΕ; Μπορούμε τόσα πολλά και φαίνεται ότι κάνουμε λίγα. Έχουμε πνιγεί σε μια κουταλιά νερό, για ένα fucking or.
π.χ. Ρώτησε πριν ο συνάδελφος "Να ερωτηθεί η ΠΕΚΑΠ αν και πώς θα αξιοποιήσει τις ερωτήσεις στην Βουλή; Αν θέλει συμμάχους, τότε πατάμε φρένο. Αν θέλει επίθεση το γκάζι." Τι θέλει;
π.χ. Θα στοχοποιήσουμε κάποιον για όλο αυτό το θέμα; Θα πληρώσει κάποιος πολιτικά; Ή φταίει το μνημόνιο; Για μένα είναι ξεκάθαρα ο Αρβανιτόπουλος. Για την ΠΕΚΑΠ;
π.χ. Αν από Δευτέρα αρχίσουμε να στέλνουμε μηνύματα σε ραδιόφωνα να βγάλουν εκπροσώπους μας στον αέρα. Υπάρχουν;
π.χ. Είναι δυνατόν να μην ξαναγίνει συγκέντρωση στο Υπουργείο;
Π.χ. Το ίδιο είναι να απαντούν οι βουλευτές σε μεμονωμένα άτομα; Το ίδιο στην ΠΕΚΑΠ; Ποιος έχει αναλάβει την επικοινωνία με τους βουλευτές;
π.χ. Αν θέλουμε να στείλουμε σε κάποιον που δεν γνωρίζει τι έχει συμβεί με την πληροφορική; Υπάρχει τέτοια σελίδα στο site της πεκαπ να τον παραπέμψουμε;
π.χ. Οι ηλεκτρονικοί "ντύνονται" πληροφορικοί και πάνε να μας πάρουν τις μισές ειδικότητες. Εκεί δεν πρέπει να απαντήσουμε;

Υ.Γ. Αυτός ο (μην τον χαρακτηρίσω) έχει 50 προβολές κάθε μέρα στην τηλεόραση για την έξυπνη σίτα και το σουτιέν. Και εμείς δεν μπορούμε να καταχωρήσουμε ένα μονόστηλο σε μια εφημερίδα!!!!!!

vistrian

#1510
Καλημέρα. Επειδή χθές ήμουν χωρίς pc μου έστειλε μην ο Ιωσήφ Σηφάκης:
ΠαράθεσηΚαλημέρα κ. Τ..................
Γραφω ενα κειμενο σχετικα με το θεμα.
Μπορειτε να μου πειτε σας παρακαλω ποσες ωρες διδασκαλιας της Πληροφορικης προσφερονταν στην α',β' και γ' λυκειου μεχρι σημερα;
Ευχαριστω,
ΙΣ

Αν δεν κάνω λάθος έχουμε και λέμε:
Τάξη         Ώρες
Α' Λυκείου 0
Β'Λυκείου 2 ώρες Τεχνολογία επικοινωνιών και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
Γ'Λυκείου 2 ώρες Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
VR in Computing

petrosp13

Μην ξεχάσεις να του αναφέρεις ότι τα νέα μαθήματα κατευθύνσεων πάνε για minimum 6ωρο
Μην νομίζει ο άνθρωπος ότι με 2 ώρες είμαστε καλυμμένοι ακόμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: vistrian στις 18 Αυγ 2013, 10:02:23 ΠΜ
Καλημέρα. Επειδεί χθές ήμουν χωρίς pc μου έστειλε μην ο Ιωσήφ Σηφάκης:
[qutote]Καλημέρα κ. Τ..................
Γραφω ενα κειμενο σχετικα με το θεμα.
Μπορειτε να μου πειτε σας παρακαλω ποσες ωρες διδασκαλιας της Πληροφορικης προσφερονταν στην α',β' και γ' λυκειου μεχρι σημερα;
Ευχαριστω,
ΙΣ

Αν δεν κάνω λάθος έχουμε και λέμε:
Τάξη         Ώρες
Α' Λυκείου 0
Β'Λυκείου 2 ώρες Τεχνολογία επικοινωνιών και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
Γ'Λυκείου 2 ώρες Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
Σωστά τα λες...
Αυτά που πρέπει να τονιστούν κατά τη γνώμη μου είναι τα εξής:

1. Πως τα μαθήματα ήταν προαιρετικά, δηλ. ότι ήταν δυνατή η αποφοίτηση μαθητών χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ούτε μία ώρα πληροφορικής, που σημαίνει ότι έμεναν με την 1 ώρα του Γυμνασίου.
2. Το παράδοξο οι φοιτητές των τεχνολογικών και θετικών σχολών να εξετάζονται στην Χημεία, που δεν ξανασυναντούν πολλοί από αυτούς, όπως οι μαθηματικοί.

Μπράβο για την επικοινωνία!

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

lxart

Παράθεση από: vistrian στις 18 Αυγ 2013, 10:02:23 ΠΜ
Καλημέρα. Επειδεί χθές ήμουν χωρίς pc μου έστειλε μην ο Ιωσήφ Σηφάκης:
[qutote]Καλημέρα κ. Τ..................
Γραφω ενα κειμενο σχετικα με το θεμα.
Μπορειτε να μου πειτε σας παρακαλω ποσες ωρες διδασκαλιας της Πληροφορικης προσφερονταν στην α',β' και γ' λυκειου μεχρι σημερα;
Ευχαριστω,
ΙΣ

Αν δεν κάνω λάθος έχουμε και λέμε:
Τάξη         Ώρες
Α' Λυκείου 0
Β'Λυκείου 2 ώρες Τεχνολογία επικοινωνιών και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
Γ'Λυκείου 2 ώρες Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και 2 ώρες Μάθημα Επιλογής
Το μάθημα είναι ΜΟΝΟ για τους μαθητές της Β που επιλέγουν ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. Πρακτικά αφορά το 1/3 των μαθητών στη Β Τάξη

odysseas

Παράθεση από: pgrontas στις 18 Αυγ 2013, 10:10:33 ΠΜ
2. Το παράδοξο οι φοιτητές των τεχνολογικών και θετικών σχολών να εξετάζονται στην Χημεία, που δεν ξανασυναντούν πολλοί από αυτούς, όπως οι μαθηματικοί.

Με εξαίρεση το παραπάνω, όλα τα υπόλοιπα του τα έγραψα κι εγώ.