ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pmkr


[/quote]Έτσι ..όλοι στο μαντρί της Θετικής. Μη πάει και ξεφύγει κανείς και δε δώσει Χημεία..
Λίγο το έχεις να εμπεδώσουν την απλή μέθοδο  των 3 και να παπαγαλίσουν τα ιζήματα και τις κετονομάδες. 

ΠΛΑΤΑΝ

Eγώ θα ήθελα να κάνω μια πρόταση, που δεν είδα να πέσει στο τραπέζι αυτές τις μέρες της συζήτησης του νέου εξεταστικού. Είναι λίγο αιρετική βέβαια η πρότασή μου, ή παρατραβηγμένη, αλλά αιρετικά δεν είναι όσα είδαν τα μάτια μας με την απόφαση του υπουργείου τις τελευταίες μέρες με το νέο εξεταστικό?
Λοπόν: Η  πρόταση  είναι να εντάξουμε μέσα στο πεδίο των παιδαγωγικών επιστημών και τις κοινωνικές-πολιτικές επιστήμες και ψυχολογίες, και να γίνει το εξής: Για μεν την πρώτη κατεύθυνση ανθρωπιστικών, να απαιτούν όλες, (δηλ όλο το παιδίο παιδαγωγικών-πολιτικών-κοινωνικών επιστημών), όπως μέχρι τώρα οι παιδαγωγικές, εξέταση στα μαθηματικά γενικής παιδείας. 'Αλλωστε όλες οι σχολές κοινωνικών πολιτικών επιστημών έχουν μαθήματα μαθηματικών-στατιστικής, αλλά και μαθήματα μικροοικονομικής και μακροοικονομικής που απαιτουν καλές γνώσεις μαθηματικών. Στη δε τώρα τρίτη κατεύθυνση οικονομικών-πληροφορικών, για να δηλωθεί το ΕΠΕ παιδαγωγικών-κοινωνικών-πολιτικών επιστημών, να απαιτείται η επιλογή της κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου και όχι η ιστορία γενικής παιδείας. Βέβαια παραμένει το πρόβλημα ότι οι παιδαγωγικές δηλώνονταν και από τη δεύτερη κατεύθυνση θετικών επιστημών. Εκεί, καταθέτω την ιδέα, πολύ απλά,  να προτείνουμε να μην είναι επιλεγόμενο από αυτή την κατεύθυνση το πεδίο παιδαγωγικών-κοινωνικών-πολιτικών, αλλά να αντικατασταθεί ως επιλογή από την πληροφορική για να μπορούν να δηλώσουν οι μαθητές αυτής της κατεύθυνσης και τις σχολές πληροφορικής (αυτές που δεν υπάρχουν στη θετική αλλά θα μπουν στο πεδίο οικονομικής), πράγμα που είναι και το βασικό αίτημά σας , άρα είμαστε σύμμαχοι, ( κοινωνιολόγοι και πληροφορικοί), στην εν' λόγω πρόταση. Ένα επιπλέον επιχείρημα υπέρ αυτής της  πρότασης είναι επίσης ότι έτσι δυναμώνουμε και το πολύ μικρό πεδίο των παιδαγωγικών επιστημών, δηλ από 20 σχολές, το κάνουμε γύρω στις 55-60 σχολές, πράγμα που ωφελεί τους μαθητές, αλλά και το ίδιο το πεδίο παιδαγωγικών, για να το προτιμούν τα παιδιά, γιατί αλλιώς κινδυνεύει να μη δηλώνεται, και οι παιδαγωγικές σχολές να έχουν πρόβλημα. Επίσης έτσι ένας μαθητής που θέλει να δηλώσει όλες μα όλες τις σχολές πληροφορικής θα πάει από τη θετική, παίρνοντας ως πέμπτο μάθημα την πληροφορική, αντί να έπαιρνε την ιστορία γενικής για να δηλώσει τις 20 σχολές παιδαγωγικών (ποιός θα το έκανε αυτό άραγε από τη θετική? Ουδείς θα έπαιρνε ιστορία γενικής επιπλέον μάθημα).
'Ετσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, εμείς οι κοινωνιολόγοι γιατί μπαίνουμε εξεταζόμενο στην οικονομική κατεύθυνση, όπως μας είχε το σχέδιο Αρβανιτόπουλου, εσείς οι πληροφορικοί γιατί θα είστε εξεταζόμενοι σε δύο κατευθύνσεις, οικονομική και βεβαίως και στη θετική, που είναι η θέση σας ως θετική επιστήμη, και οι χημικοί διότι δε χάνουν κάτι από τα κεκτημένα με αυτό που προτείνω. Απλά όσοι μαθητές θέλουν, θα παίρνουν επιπλέον ως πέμπτο επιλογής και την πληροφορική. Βεβαίως, ούτε και οι οικονομολόγοι βλέπω να έχουν πρόβλημα, αφού η πρόταση αυτή δεν επηρεάζει και τα δικά τους κεκτημένα, ίσως μάλλον τα αυξάνει, εφόσον αν δούμε την προχθεσινή ανακοίνωση του οικονομικού επιμελητηρίου, ζητούν επανένωση οικονομικών-κοινωνικών-πολιτικών επιστημών.
Τί λέτε? Πώς βλέπετε αυτή τη σκέψη? Είναι υλοποιήσιμη?

evry

Νομίζω ότι η ιδέα των εξετάσεων είναι να επιλέγει κάθε σχολή τους κατάλληλους φοιτητές, με το σκεπτικό ότι αυτοί έχουν κάποιες δεξιότητες ή γνώσεις έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής.
Η εξέταση στην κοινωνιολογία δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι αναγκαία σε αυτό το πλαίσιο. Από όσο θυμάμαι παλιά ήταν μόνο αποστήθιση όπως είναι σήμερα το ΑΟΔΕ. Τα παιδιά μάθαιναν ολόκληρα τμήματα του βιβλίου απέξω.
Θέλω να πω ότι ένας που δεν έχει παρακολουθήσει μαθηματικά λυκείου δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις σπουδές μιας σχολής θετικών επιστημών. Αντιθέτως ένας που δεν έχει παρακολουθήσει κοινωνιολογία μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά στο πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος κοινωνιολογίας.

Δηλαδή, η κοινωνιολογία είναι σαφώς αναγκαία ως μάθημα γενικής παιδείας στο λύκειο αλλά όχι ως εξεταζόμενο κατά τη γνώμη μου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Diotima

Ο κ.Μπαλτάς και ο κ.Κουράκης έκαναν "ταξικό διαχωρισμό" των μαθητών, των επιστημών και των σχολών.
Η ελίτ "Θετική Κατεύθυνση" και το προλεταριάτο "Κατεύθυνση Οικονομίας  και Πληροφορικής".
Εξόρισαν την Πληροφορική από τις Θετικές Επιστήμες στις οποίες ανήκει διότι δεν τη θεωρούν ισάξια με τις άλλες.
Απέκλεισαν την επικοινωνία μεταξύ της ελίτ Θετικής και της προλεταριακής Οικονομίας-Πληροφορικής.
Και τώρα μαθαίνουμε και για τον "ταξικό διαχωρισμό" των ίδιων των τμημάτων Πληροφορικής.
Στην ελίτ δίνουν τις πολλές επιλογές και στην άλλη παίρνουν τις επιλογές που δικαιωματικά της ανήκουν.
Του ΕΚΠΑ και του Οικονομικού τις θεωρούν κατάλληλες για την ελίτ και τις άλλες για τους προλετάριους!

Δεν πιστεύω ότι πράγματι το ζω αυτό. Μου φαίνεται τόσο εξωφρενικά ανήθικο, αισχρό και ταυτόχρονα ηλίθιο!
Είναι ανήθικο και υποτιμητικό για τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικούς και για την ίδια την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Θα πρέπει τα Πανεπιστημιακά και Πολυτεχνικά τμήματα Πληροφορικής να αντιδράσουν άμεσα, όπως και όλες οι υπόλοιπες σχολές που ζήτησαν μέσω της ΑΔΙΠ εξέταση στην Πληροφορική και όχι στη Χημεία.
Είναι ακραία υποτιμητική και αντιδημοκρατική η αντιμετώπιση αυτή, ενάντια στις επιλογές που έκαναν οι ίδιες οι σχολές, ενάντια στην ίδια την υπόσταση τους μέσα στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Με ποιο "αντικειμενικό" κριτήριο διαχωρίζονται τα τμήματα Πληροφορικής από τα οποία παίρνεις ισοδύναμο πτυχίο,της ίδιας επιστήμης, άλλα κατάλληλα για το προφίλ του υποψηφίου της Θετικής και άλλα για εκείνου της Οικονομίας-Πληροφορικής, χωρίς αυτά να μπορούν να συνδυαστούν στις επιλογές ενός μαθητή;
Τα ίδια τα παιδιά και οι γονείς τους κατέταξαν την Πληροφορική το τέταρτο κατά σειρά σημαντικότητας μάθημα που πρέπει να διδάσκονται μετά τα Μαθηματικά,τα Νέα Ελληνικά και την Ιστορία στην έρευνα κοινής γνώμης που έκανε η GPO το 2011. (Η Χημεία κατατάχθηκε στην 9η θέση)

Όλα αυτό το εξόφθαλμο ρεζιλίκι του Υπουργείου Παιδείας μόνο και μόνο για να ευνοηθεί η γνωστή συντεχνία που ελέγχεται από φροντιστηριούχους Χημικούς;
Και από πολιτικούς που θέλουν να λέγονται προοδευτικοί και δημοκράτες και ως αριστεροί, με έντονο το αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης;

Θα πρέπει να πληροφορήσουμε όλους τους μαθητές μας και τους γονείς τους για όλο "το στημένο" αυτό παιχνίδι που παίζεται εις βάρος τους. Για όλη την ελεεινή υποκρισία τους περί "ανοίγματος πεδίων" και "πολλών επιλογών των μαθητών".

Νομίζω ότι το θέμα θα έχει πολύ μεγαλύτερες προεκτάσεις και συνέπειες από αυτές που άμεσα φαίνονται.
Και μάλλον υπάρχουν σκοπιμότητες που δε μας είναι άμεσα φανερές τώρα...


ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: evry στις 09 Απρ 2015, 10:51:42 ΜΜ
Νομίζω ότι η ιδέα των εξετάσεων είναι να επιλέγει κάθε σχολή τους κατάλληλους φοιτητές, με το σκεπτικό ότι αυτοί έχουν κάποιες δεξιότητες ή γνώσεις έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής.
Η εξέταση στην κοινωνιολογία δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί είναι αναγκαία σε αυτό το πλαίσιο. Από όσο θυμάμαι παλιά ήταν μόνο αποστήθιση όπως είναι σήμερα το ΑΟΔΕ. Τα παιδιά μάθαιναν ολόκληρα τμήματα του βιβλίου απέξω.
Θέλω να πω ότι ένας που δεν έχει παρακολουθήσει μαθηματικά λυκείου δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις σπουδές μιας σχολής θετικών επιστημών. Αντιθέτως ένας που δεν έχει παρακολουθήσει κοινωνιολογία μπορεί να ανταπεξέλθει μια χαρά στο πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος κοινωνιολογίας.

Δηλαδή, η κοινωνιολογία είναι σαφώς αναγκαία ως μάθημα γενικής παιδείας στο λύκειο αλλά όχι ως εξεταζόμενο κατά τη γνώμη μου.


Αν αρχίσουμε τώρα πάλι να συζητάμε τί είναι αναγκαίο, και πού είνα αναγκαίο το κάθε μάθημα, θα μπούμε πάλι σε μια ατέρμονη συζήτηση και τελειωμό δε θα έχουμε. πχ κάλλιστα θα μπορούσαμε κι' εμείς οι κοινωνιολόγοι να ισχυρισθούμε, για ποιό λόγο να είστε εσείς οι πληροφορικοί προαπαιτούμενο εξεταζόμενο για τις οικονομικές σχολές.
Το θέμα όμως για το οποίο έκανα την πρόταση πριν, δεν είναι αυτο. Είναι το εξής: Οι δύο κλάδοι που θίγονται από το ανορθόδοξο εξεταστικό του Μπαλτά-Κουράκη, είναι ο κλάδος των κοινωνικών επιστημών, που εξαφανίζεται εν μία νυκτί από τις εξετάσεις, ούτε καν για τις σχετικές σχολές ως επιλογή, και ο κλάδος της πληροφορικής για τον γνωστό λόγο ότι εξοβελίζεται βιαίως από τη θετική, τοποθετείται εκτός του επιστημονικού του πλαισίου, δηλ στα οικονομικά, και διασπάται.
Εφόσον λοιπόν δύο ΜΟΝΟ κλάδοι θίγονται, γιατί ο αγώνας να μην είναι κοινός, πχ με μια κοινή πρόταση σαν την παραπάνω τη δική μου, ή κάποια άλλη παρόμοια, που θεωρείτε καλύτερη.
Ειδάλλως ας συνεχίσει να διεκδικεί κάθε κλάδος από μόνος του ό,τι θεωρεί πως τον συμφέρει και στο τέλος φοβάμαι ότι θα δούμε μεγαλύτερα εκτρώματα από το προσφάτως παρουσθιασθέν εξεταστικό.

evry

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 09 Απρ 2015, 11:03:25 ΜΜ
Αν αρχίσουμε τώρα πάλι να συζητάμε τί είναι αναγκαίο, και πού είνα αναγκαίο το κάθε μάθημα, θα μπούμε πάλι σε μια ατέρμονη συζήτηση και τελειωμό δε θα έχουμε. πχ κάλλιστα θα μπορούσαμε κι' εμείς οι κοινωνιολόγοι να ισχυρισθούμε, για ποιό λόγο να είστε εσείς οι πληροφορικοί προαπαιτούμενο εξεταζόμενο για τις οικονομικές σχολές.
Μα ακριβώς αυτό πρέπει να συζητάμε, γιατί αυτό είναι που έχει σημασία και το έχουμε ξεχάσει προσπαθώντας ο καθένας να προασπίσει τα συμφέροντα του κλάδου του. Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από μια τέτοια συζήτηση διότι έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. (βλέπε ΑΔΙΠ)

Και φυσικά προφανώς η πληροφορική δεν μπορεί να είναι προαπαιτούμενο για τις οικονομικές σχολές (αν και είναι πλέον αναγκαία). Επίσης είναι προφανές ότι μας έβαλαν εκεί για να μας "βολέψουν" και να μας δώσουν και εμάς κομμάτι από την πίτα των πανελληνίων. Το θέλουμε αυτό?
Αν σκέφτομαστε ως ομάδες συμφερόντων, τότε αλήθεια σε τι διαφέρουμε από τους άλλους?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 09 Απρ 2015, 11:03:25 ΜΜ

Αν αρχίσουμε τώρα πάλι να συζητάμε τί είναι αναγκαίο, και πού είνα αναγκαίο το κάθε μάθημα, θα μπούμε πάλι σε μια ατέρμονη συζήτηση και τελειωμό δε θα έχουμε. πχ κάλλιστα θα μπορούσαμε κι' εμείς οι κοινωνιολόγοι να ισχυρισθούμε, για ποιό λόγο να είστε εσείς οι πληροφορικοί προαπαιτούμενο εξεταζόμενο για τις οικονομικές σχολές.
Το θέμα όμως για το οποίο έκανα την πρόταση πριν, δεν είναι αυτο. Είναι το εξής: Οι δύο κλάδοι που θίγονται από το ανορθόδοξο εξεταστικό του Μπαλτά-Κουράκη, είναι ο κλάδος των κοινωνικών επιστημών, που εξαφανίζεται εν μία νυκτί από τις εξετάσεις, ούτε καν για τις σχετικές σχολές ως επιλογή, και ο κλάδος της πληροφορικής για τον γνωστό λόγο ότι εξοβελίζεται βιαίως από τη θετική, τοποθετείται εκτός του επιστημονικού του πλαισίου, δηλ στα οικονομικά, και διασπάται.
Εφόσον λοιπόν δύο ΜΟΝΟ κλάδοι θίγονται, γιατί ο αγώνας να μην είναι κοινός, πχ με μια κοινή πρόταση σαν την παραπάνω τη δική μου, ή κάποια άλλη παρόμοια, που θεωρείτε καλύτερη.
Ειδάλλως ας συνεχίσει να διεκδικεί κάθε κλάδος από μόνος του ό,τι θεωρεί πως τον συμφέρει και στο τέλος φοβάμαι ότι θα δούμε μεγαλύτερα εκτρώματα από το προσφάτως παρουσθιασθέν εξεταστικό.
Μα αυτό είναι το θέμα, εμείς αυτό που ζητάμε είναι να μπούμε ως εξεταζόμενο μάθημα στο πεδίο των θετικών σε όσες σχολές ζήτησαν την εξέταση της πληροφορικής. Ούτε να μπούμε στα δικά σας "χωράφια" ζητήσαμε ούτε να πετάξουν έξω την κοινωνιολογία για να μπούμε εμείς ούτε να μας φτιάξουν "δική" μας κατεύθυνση που και αυτό στα χαρτιά είναι. Ελπίζω όχι μόνο οι δικοίμας κλάδοι αλλά όλοι οι κλάδοι να αντιδράσουν σε αυτό το έκτρωμα. Το θέμα είναι ότι εδώ με εξαίρεση του κλάδου των χημικών όλοι αναγνωρίζουν το παράλογο του πράγματος απλά στην Ελλάδα επειδή δεν υπάρχει λογική από τη Δευτέρα συζητάμε για τα αυτονόητα και προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη γιατί η ηγεσία του υπουργείου βαφτίζει το κρέας ψάρι και προσπαθεί να μας πείσει ότι λειτουργεί αντικειμενικά και μακριά από συμφέροντα.

pgrontas

Θα συμφωνησω με τον Πλαταν, με την έννοια οτι δεν βλέπω τι προσφέρει η εξέταση της ιστοριας για τις παιδαγωγικές απο την κατευθυνση των οικονομικών. Η κοινωνιολογία θα εδινε ενα πιο ισορροπημενο σύστημα με τις έξτρα δυνατότητες που αναφέρει. Αυτό το θεωρώ επιστημονικά πιο σωστό (με οσα λιγα γνωριζω για τους συγηκεκριμενους τομεις) άσχετα απο το τι θα συμβεί στην πληροφορική. Με την ευκαιρία για να πω την αλήθεια ποτε δεν κατάλαβα γιατί η νομική δεν χρειάζεται τα οικονομικά ως βασικο προαπαιτούμενο και χρειάζεται τα αρχαία και τα λατινικά. Εντάξει να τιμήσουμε το ρωμαϊκό δίκαιο αλλά διαβαζουν οι νομικοι απευθείας απο αυτό; >:D
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

    http://360pedia.gr/sta-tei-plhroforikhs-apo-dyo-omades-prosanatolismou/
    Παράθεση

    • Τα τμήματα πληροφορικής των ΤΕΙ θα είναι προσβάσιμα και από την 2η και από την 3η Ομάδα Προσανατολισμού. Οι υποψήφιοι της Ομάδας Θετικών Σπουδών θα μπορούν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους όλα τα ΤΕΙ Πληροφορικής με το μπουκέτο μαθημάτων: Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά και οι υποψήφιοι της Ομάδας Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής με το μπουκέτο Μαθηματικά, Α.Ε.Π.Π., Α.Ο.Θ.
    • Με την αναθεώρηση του εξεταστικού παραμένουν αδιαίρετα τα Πολυτεχνεία και οι Φυσικομαθηματικές Σχολές «σπάνε» όμως οι πανεπιστημιακές σχολές Πληροφορικής. Οι υποψήφιοι θα μπορούν με τα ίδια μαθήματα να δηλώσουν όλες τις σχολές των Πολυτεχνείων, όλα τα τμήματα των Φυσικομαθηματικών σχολών. Από την 3η Ομάδα οι υποψήφιοι θα έχουν καθολική πρόσβαση στα  Οικονομικά Πανεπιστήμια που έχουν πληθώρα τμημάτων Πληροφορικής. Οι μεμονωμένες σχολές πληροφορικής ανά την Ελλάδα έχουν πρόσβαση από την 3η Ομάδα όπως και όλες οι Οικονομικές. Οι σχολές Μηχανικών Η/Υ στα Πολυτεχνεία και τα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Κρήτης και Πειραιά θα έχουν πρόσβαση από την 2η Ομάδα.
    • Οι πρόσβαση στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές θα εξακολουθήσει να γίνεται ανάλογα με το επιστημονικό αντικείμενο. Π.χ. στη σχολή Ικάρων με Μαθηματικά από τη 2η Ομάδα, στις στρατιωτικές Ιατρικές με Βιολογία, στις αστυνομικές από την 3η Ομάδα κ.ο.κ.


    πάρτε και το τυράκι, πληροφορικάριοι, έχετε καλό μπουκέτο

    ΠαράθεσηΟι πρώτες εκτιμήσεις λένε ότι η μεγάλη μάζα των υποψηφίων που μπορεί να φθάσει και το 50% θα επιλέξει την 3η Ομάδα Προσανατολισμού καθώς το μπουκέτο μαθημάτων είναι λιγότερο απαιτητικό σε επίπεδο δυσκολίας ενώ προσφέρει πρόσβαση σε πλήθος σχολών και μάλιστα σε γνωστικά αντικείμενα που οδηγούν σε δυναμικά επαγγέλματα. Η πρόσβαση, από αυτή την ομάδα,  στα τμήματα παραϊατρικών επαγγελμάτων προϋποθέτει Βιολογία Γενικής Παιδείας και όχι Κατεύθυνσης όπως συμβαίνει στην 2η Ομάδα για πρόσβαση στις πλέον υψηλόβαθμες σχολές, τις Ιατρικές. Επίσης με την ευκολότερη Ιστορία Γενικής Παιδείας ένας υποψήφιος θα μπορεί να δηλώσει τις Παιδαγωγικές σχολές.[/list]

    odysseas

    Είναι θετικό ότι το σύστημα μπορεί να διορθωθεί χωρίς συγκλονιστικές παρεμβάσεις και αλλαγή στη φιλοσοφία του. Ήδη έχουν διατυπωθεί επαρκείς προτάσεις. Είναι θέμα βούλησης.

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Παναγιώτη ότι πρέπει και οι πανεπιστημιακοί να αναλάβουν τις ευθύνες τους (κι εμείς θα πρέπει και πάλι να τους τσιγκλίσουμε).

    Από εκεί και πέρα αναρωτιέμαι μήπως θα πρέπει να επεξεργαστούμε και κάποια ουσιαστική μορφή κινητοποίησης, αν και είναι δεδομένο πως ούτε μαζικότητα υπάρχει, ούτε στιβαρή θεσμική εκπροσώπηση...

    Spyridon

    #565
    Και γίνεται όλο και καλύτερο!!
    Δηλαδή στο πρώτο έτος στα ΤΕΙ πληροφορικής θα βρίσκονται ταυτόχρονα φοιτητές που έχουν εξεταστεί στη ΑΕΠΠ και φοιτητές που δεν έχουν εξεταστεί στην ΑΕΠΠ;; !!
    Επίσης στις ιδέες σχολές θα μπαίνουν μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα;; Αυτό δεν είναι πίσω πόρτα; Δε βλέπω να φωνάζει η συντεχνία!

    Τέλος, θυμάστε εκείνη την επιστολή των 18 προέδρων οι οποίοι ζήταγαν  σαν εξεταζόμενο την πληροφορική;; Ήταν μέσα  και των Αθηνών και του ΑΠΘ και οι πρόεδροι των Ηλεκτρολόγων που τώρα δε θα εξετάζονται στην Πληροφορική. Παιδιά είναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ...Οι πρόεδροι ζητάνε επίσημα την πληροφορική εξεταζόμενο και το υπουργείο τους γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του και τους αναγκάζει να δέχονται φοιτητές μόνο  με χημεία!!! Και επιπλέον παίρνει και τα μισά τμήματα και τα βάζει στην οικονομική κατεύθυνση και τα ΤΕΙ τα αφήνει και στις δυο!!Μας κάνουν πλάκα..Δε μπορεί.. Σπάνε τις σχολές πληροφορικής και για τις μισές θα δίνουν πληροφορική για τις άλλες μισές όχι!!!!!ΉΜΑΡΤΟΝ!!


    Spyridon

    Ο προεδρος του ΕΟΦΕ δε βρηκε κατι κακο λεει..

    "οι τροποποιήσεις που έγιναν στο εξεταστικό του Νέου Λυκείου εκτός του ότι διευρύνουν τις επιλογές των υποψηφίων εξυπηρετούν τους κλασσικούς συνδυασμούς σχολών που κάνουν μαθητές του ίδιου επιπέδου"

    Σωστά!! Έχετε ακούσει ποτέ κάποιον να δηλώνει πληροφορική Αθηνών και Πειραιά; ΕΜΠ και πληροφορική Πειραιά; Πληροφορική και Μαθηματικό;; Πότε! Κανένα

    petrosp13

    Παράθεση από: Spyridon στις 10 Απρ 2015, 10:40:47 ΠΜ
    Και γίνεται όλο και καλύτερο!!
    Δηλαδή στο πρώτο έτος στα ΤΕΙ πληροφορικής θα βρίσκονται ταυτόχρονα φοιτητές που έχουν εξεταστεί στη ΑΕΠΠ και φοιτητές που δεν έχουν εξεταστεί στην ΑΕΠΠ;; !!
    Επίσης στις ιδέες σχολές θα μπαίνουν μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα;; Αυτό δεν είναι πίσω πόρτα; Δε βλέπω να φωνάζει η συντεχνία!

    Μόνο με την Χημεία να μην υπάρχει πρόβλημα και οι υπόλοιποι να πάνε να...
    Παπαδόπουλος Πέτρος
    Καθηγητής Πληροφορικής

    P.Tsiotakis

    #569
    ένα πολύ ψαγμένο σχόλιο στο esos από κάποιον GK
    http://www.esos.gr/comment/26319#comment-26319

    Παράθεσητο διλλημα του υπουργειου, για μενα, ηταν πως θα συνδεθει ολη η θετικη κατευθυνση μαζι, ανοιγοντας ολες τις σχολες με διαφορους συνδιασμους! το προβλημα στο 4+1 ηταν η πληροφορικη, και θα στο αναλυσω παρακατω! γι' αυτο και πηγαν στο 3+1+1
        μπηκαν τα τρια βασικα μαθηματα στην θετικη (φυσικη, χημεια, εκθεση) και ο σκοπος ηταν να δωθουν εξ αρχης επιλεγομενα τα μαθηματικα, η βιολογια και η πληροφορικη. μην βιαστεις να πεις γιατι δεν μπηκε η πληροφορικη βασικο!
        αυτο εγινε με σκοπο να δημιουργηθουν οι δυνατες πενταδες με βασικο αξονα να συνδεθουν οι ιατρικες με καποιες απο τις υπολοιπες θετικες! (αλλωστε μην ξεχνας οτι ολοι μιλουσαν για τους αριστους μαθητες), και γυρω απο αυτο δομηθηκε το υπολοιπο.
        αν εμπαινε σαν βασικο η πληροφορικη, τοτε αυτα τα παιδια δεν θα ειχαν την επιλογη των μαθηματικων, αφου θα επρεπε να διαλεξουν υποχρεωτικα την χημεια και την βιολογια(3+1+1) και θα ηταν παλι εγκλωβισμενα. και αυτο, γιατι το βασικο μαθημα ολων των θετικων (πλην των ιατρικων) ειναι τα μαθηματικα! σωστα; ετσι επιλεχθηκε η χημεια σαν ενα απο τα τρια βασικα μαθηματα.

        τωρα που ηταν το προβλημα με την πληροφορικη; θα σου πω αμεσως! απο την μια η πεκαπ και απο την αλλη η επε, η καθεμια γιαι τους δικους της λογους, ηθελαν οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και απεριπταν εντελως το σχεδιο ναμπει η πληροφορικη σαν επιλογης, μη σκεπτομενοι το παραπανω ενδεχομενο! (και μαθ. ετ. και οι βιολογοι δεν ειχαν τετοιο θεμα.
        απο την αλλη, με τις δυνατες πενταδες που θα μπορουσαν να δημιουργηθουν, παλι δεν θα δημιουργουνταν σημαντικο προβλημα! και αυτο γιατι:
        1. αν διαλεγαν βιολ και μαθημ θα πηγαιναν για ιατρικες και θετικες (πλην των πληροφορικων σχολων, που τα συγκεκριμενα παιδια ουτως ή αλλως δεν εχουν βλεψεις). ετσι θα εβγαιναν απο το πιεσμενο πεδιο της υγειας.
        2. με επιλογης τα μαθηματικα και την πληροφορικη θα ανοιγε διαπλατα ολη η θετικη με ολες τις σχολες!
        σωστα; και ερχομαι τωρα και σου λεω! γιατι οποσδηποτε βασικη η πληροφορικη;

        αυτο ειχε σαν αποτελεσμα, απο τις διαστασεις αποψεων της πεκαπ και της επε που η μια ζητουσε οποσδηποτε βασικο μαθημα την πληροφορικη και η αλλη την αυξηση των ωρων διδασκαλιας να βαλουν την πληροφορικη σε ασχετο πεδιο, ικανοποιωντας και τις δυο αυτες ενωσεις (γιατι αυξανονται και οι ωρες διδασκαλιας ταυτοχρονα).

        ετσι δημιουργηθηκε μια νεα στρεβλωση! αυτη που ολοι βλεπουμε, αλλα ειναι πλεον λιγο δυσκολο να διορθωθει! (μπορει σε δυο χρονια).

    διαφωτιστικό και χρήσιμο για ανάλυση

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ