Γενικό Λύκειο > Γενικά

ΓΕΛ: Back to the Future

<< < (2/186) > >>

NiColas1957:
Το διαγράφω γιατί δεν ταιριάζει με το νέο θέμα  :D

thana$i$:

--- Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 27 Νοε 2014, 05:32:05 μμ ---Όσων τμημάτων του αποφοίτους η πολιτεία αξιοποιεί ως ΠΕ19/ΠΕ20 (πληροφορικούς) είτε στην εκπαίδευση είτε στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, αποτελούν τμήματα Πληροφορικής με τη βούλα της και θα είναι ενταγμένα μόνο στην ΕΠΕ της.  Δεν είμαι σύμβουλος του κράτους, αλλά νομίζω ότι έχει νομική βάση, σωστά;

--- Τέλος παράθεσης ---

Η κωδικοποίηση που αναφέρει ο Παναγιώτης βρίσκεται στο ΦΕΚ 315/τΑ´/2003
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFalhF2BrTT7HdtvSoClrL8BWSxBgEw3dF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuePOvDbQz9TtZnnpqmsYEAAgCoOOEL8JeWhENd_1IG9e

dpa2006:
Στο γυμνάσιο (ή/και) στο λύκειο δεν θα μπορούσε να θεσπιστεί μια είδους πιστοποίηση εναλλακτική του ECDL;
Δεν ξέρω αν ποτέ έχει συζητηθεί κάποια αντίστοιχη πρόταση.

ntzios kostas:
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλους αυτούς που παλέψανε και πιστέψανε στην εισαγωγή του μαθήματος μας. Πρέπει όμως τώρα όπως  πρωτοανεφερε ο Γιώργος, να δουλέψουμε όλοι και για την ποιοτική αναβάθμιση του κλάδου μας. Πιστεύω ότι το χτίσιμο πρέπει να γινει ξεκινώντας απο τα άκρα. Δηλαδή απο τις πρώτες τάξεις του δημοτικού καταλήγοντας στη γ λυκείου ή ανάποδα. Μάλλον όμως θα πάμε στο ανάποδα. Οπότε μεγάλη προσοχή στο πρόγραμμα σπουδών του εξάωρου, ακομα και στο όνομά του
 Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστω.

Gnirut:
"Τα φροντιστήρια κάποτε ελπίζω ότι θα καταργηθούν"

Τα φροντιστήρια για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα υπάρχουν πάντα, το ζήτημα είναι η ύλη των εξετάσεων να έχει όσο το δυνατόν λιγότερη σχέση με το πρόγραμμα σπουδών του λυκείου.

Όποιος μαθητής θέλει θα μπορεί να κάνει φροντιστήριο για τις εξετάσεις εισαγωγής ακόμα και από την γ' γυμνασίου (που λέει ο λόγος) αλλά το πρόγραμμα του σχολείου, το είδος της παρεχόμενης γνώσης και το είδος και η ύλη των ενδοσχολικών εξετάσεων θα ορίζεται καθαρά σε επίπεδο β'θμιας χωρίς "φροντιστηριακές" παρεμβάσεις.

Κατά τα άλλα θετική και αναμενόμενη η σημερινή εξέλιξη αλλά πάντα ισχύουν αυτά που έχουμε αναφέρει στο παρελθόν και επαναλαμβάνει σήμερα ο odysseas ότι δηλαδή χωρίς υψηλό επίπεδο πληροφορικών μαθημάτων με σαφείς κατευθύνσεις σε όλη την β'θμια το ότι σήμερα ξαναμπήκε το μάθημά μας στις πανελλαδικές μεσοπρόθεσμα δεν θα σημαίνει τίποτα και θα έχουμε κάποια στιγμή πάλι τα ίδια.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση