Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: likoyrgos στις 16 Ιαν 2019, 10:21:57 ΜΜ

Τίτλος: reverse()
Αποστολή από: likoyrgos στις 16 Ιαν 2019, 10:21:57 ΜΜ
Καλησπέρα με μια ερώτηση.
Η reverse() είναι στην ύλη της Γ' τάξης ;
(Την χρησιμοποιεί το λυσάρι του τετραδίου εργασιών)
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: evry στις 17 Ιαν 2019, 12:57:05 ΜΜ
Όχι δεν είναι στην ύλη αφού δεν αναφέρεται στο βιβλίο.
Αν χρησιμοποιείται στο τετράδιο λύσεων κακώς χρησιμοποιείται.
Μου λες σε ποια σελίδα αναφέρεσαι? Εκεί με τα αρχεία που χρησιμοποιεί τη reversed ή άλλου?
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: likoyrgos στις 17 Ιαν 2019, 06:51:45 ΜΜ
Στις λύσεις ασκήσεων σελ 74 δραστηριότητα 3
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: evry στις 17 Ιαν 2019, 06:59:23 ΜΜ
Μήπως εννοείς στη σελίδα 78?
Τεύχος Λύσεων (http://iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/GEpal/G_Epal_Progr_Ypologiston_Lyseis_Askiseon.pdf)
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: nefeli στις 17 Ιαν 2019, 10:55:08 ΜΜ
Στο έντυπο που μας έχει σταλεί είναι πράγματι η σελίδα 74 ενώ στο ηλεκτρονικό η σελίδα 78.

Έχω και εγώ μια ερώτηση: Σας φαίνεται σωστή η λύση της δραστηριότητας 2 του ίδιου κεφαλαίου (σελ. 77 έντυπου- σελ.81 ηλεκτρονικού);
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: likoyrgos στις 17 Ιαν 2019, 11:02:00 ΜΜ
Όπως τα λέει η nefeli
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: likoyrgos στις 18 Ιαν 2019, 12:39:27 ΜΜ
Πάντως δεν καταλαβαίνω τη λογική να μην είναι στην ύλη και να χρησιμοποιείται στο τετράδιο λύσεων .
Καλώς ή κακώς μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις έχω τη γνώμη ότι θα πρέπει να γίνεται δεκτή.
Τίτλος: Απ: reverse()
Αποστολή από: evry στις 18 Ιαν 2019, 01:54:27 ΜΜ
Για να γίνει δεκτή θα πρέπει να αναφέρεται στο βιβλίο.
Δεν αναφέρεται στο βιβλίο, δεν είναι στην ύλη.
Να δώσω ένα παράδειγμα. Στο τετράδιο μαθητή του μαθήματος ΑΕΠΠ χρησιμοποιείται η συνάρτηση Ρίζα αλλά δεν είναι στην ύλη ως Ρίζα αλλά ως Τ_Ρ.
Επίσης στο βιβλίο καθηγητή και στις οδηγίες αναλύεται το σκεπτικό του μαθήματος, όσον αφορά τη χρήση συναρτήσεων και γενικότερα βιβλιοθηκών της Python
Θα πρέπει να διαχωρίσουμε την εξεταστέα από τη διδακτέα ύλη. Δεν είναι κακό για τον καθηγητή να χρησιμοποιήσει άλλες συναρτήσεις που θα τον διευκολύνουν στο μάθημα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι στην ύλη.