Παράμετροι Έκφραση

Ξεκίνησε από Νίκη, 31 Ιαν 2015, 06:05:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκη

Γνωρίζω πως έχει συζητηθεί στο παρελθόν, αλλά θα ήθελα μια πρόσφατη απάντηση στο ερώτημα: "Μπορεί η παράμετρος ή οι παράμετροι στην κλήση μιας διαδικασίας να είναι μια έκφραση;" Π.χ:
.........
α<-5
β<-10
Κάλεσε Δ1(α+1, β)
.........

Ευχαριστώ.

petrosp13

Όχι, γιατί δεν μπορεί να γίνει αντιγραφή των παραμέτρων από την διαδικασία προς τα πίσω
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

#2
Δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτό είναι σωστό ή λάθος.
Από την στιγμή που η ΓΛΩΣΣΑ δεν ορίζεται αυστηρά στο σχολικό βιβλίο μπορούμε να υποθέσουμε ότι θέλουμε. Για παράδειγμα το παρακάτω τρέχει μια χαρά στον διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ που αν δεν κάνω λάθος ανήκει στο πακέτο Αλγοριθμική που θεωρείται το εγκεκριμένο από το Υπουργείο λογισμικό του μαθήματος

Κώδικας: PASCAL
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ τεστ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Δ
ΑΡΧΗ
  Α <- 10
  Β <- 20
  ΚΑΛΕΣΕ Γ(Α + 4, Β + 5) 
  ΓΡΑΨΕ Α, Β

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Γ(Χ, Υ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ, Υ
ΑΡΧΗ
  Χ <- 3*Χ
  Υ <- 3*Υ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Το μόνο βέβαιο είναι ότι αποκλείεται να κόψει για αυτό βαθμολογητής στις εξετάσεις.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Είναι και το γνωστό παράδειγμα με τους πύργους του Ανόι που αν θυμάμαι καλά χρησιμοποιεί και αυτό σταθερές.

alkisg

Και οι πύργοι του Ανόι και το αναδρομικό παραγοντικό χρησιμοποιούν σταθερές/εκφράσεις. Αφού υπάρχουν σχετικά παραδείγματα στο βιβλίο δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα.
https://alkisg.mysch.gr/ΓΛΩΣΣΑ/Μεταβίβαση_παραμέτρων/

evry

κάνετε λάθος και οι δυο.
Αυτά είναι εκτός ύλης!!  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Άρα η αντιγραφή προς τα πίσω που διδάσκουμε πάει περίπατο;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

παιδιά δεν έχει νόημα να επιστρέφει τιμή σε έκφραση

Δηλαδή να γράψω
a<--5
b<--10
ΚΑΛΕΣΕ Δ1(a+b)


και η διαδικασία να έχει κάτι τετοιο ας πουμε

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Δ1(χ)
..
χ<--10
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

μου λέτε δηλαδή ότι το a+b θα κάνει 10 μετά;; Και πόσο θα είναι το a και πόσο το b;;;


evry

τι εννοείς δεν έχει νόημα;
το παρακάτω παράδειγμα που παραθέτω είναι λάθος;

Κώδικας: pascal
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Γ, Δ, Σ
ΑΡΧΗ
  Α <- 5 ,   Β <- 10 ,   Γ <- 15 ,   Δ <- 20
  ΚΑΛΕΣΕ ΑΘΡΟΙΣΜΑ(Α + Β, Γ + Δ, Σ) 
  ΓΡΑΨΕ Σ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΘΡΟΙΣΜΑ(Α, Β, Σ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- Α + Β
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Παράθεση από: janag79 στις 31 Ιαν 2015, 09:53:07 ΜΜ
παιδιά δεν έχει νόημα να επιστρέφει τιμή σε έκφραση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 31 Ιαν 2015, 10:00:18 ΜΜ
τι εννοείς δεν έχει νόημα;
το παρακάτω παράδειγμα που παραθέτω είναι λάθος;

Κώδικας: pascal
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Γ, Δ, Σ
ΑΡΧΗ
  Α <- 5 ,   Β <- 10 ,   Γ <- 15 ,   Δ <- 20
  ΚΑΛΕΣΕ ΑΘΡΟΙΣΜΑ(Α + Β, Γ + Δ, Σ) 
  ΓΡΑΨΕ Σ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΘΡΟΙΣΜΑ(Α, Β, Σ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- Α + Β
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


η Σ δεν έχει αρχική τιμή για αυτό θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα..Λύσε μου τώρα και το δικό μου παράδειγμα

evry

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά το δικό σου παράδειγμα επέκτεινα.
Θεωρείς ότι μόνο στη Σ αντιγράφεται πίσω τιμή και όχι στις  παραμέτρους Α και Β?

Παράθεση από: janag79 στις 31 Ιαν 2015, 10:04:16 ΜΜ
η Σ δεν έχει αρχική τιμή για αυτό θεωρητικά δεν υπάρχει πρόβλημα..Λύσε μου τώρα και το δικό μου παράδειγμα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 31 Ιαν 2015, 10:09:22 ΜΜ
Δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά το δικό σου παράδειγμα επέκτεινα.
Θεωρείς ότι μόνο στη Σ αντιγράφεται πίσω τιμή και όχι στις  παραμέτρους Α και Β?


Άρα συμφωνούμε....

evry

ναι συμφωνούμε σε δυο πράγματα:
1) όλες οι παραμέτροι αντιγράφονται πίσω
2) μπορείς να περάσεις σταθερές και εκφράσεις ως παραμέτρους σε διαδικασία από τη στιγμή που υπάρχει παράδειγμα στο βιβλίο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 31 Ιαν 2015, 10:18:22 ΜΜ
ναι συμφωνούμε σε δυο πράγματα:
1) όλες οι παραμέτροι αντιγράφονται πίσω
2) μπορείς να περάσεις σταθερές και εκφράσεις ως παραμέτρους σε διαδικασία από τη στιγμή που υπάρχει παράδειγμα στο βιβλίο

Στο δευτερο διαφωνώ, με βάση το παράδειγμα που σου έφερα πιο πάνω

evry

Το παράδειγμα που αναφέρεις δεν αποδεικνύει τίποτα, γιατί δεν ξέρουμε πως υλοποιείται ο μηχανισμός μεταβίβασης παραμέτρων στην ΓΛΩΣΣΑ.
Για παράδειγμα μπορείς να πεις τι θα εμφανίσει το παρακάτω πρόγραμμα;
Κώδικας: pascal
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:  Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- 1
  ΚΑΛΕΣΕ ΛΑΘΟΣ(Σ, Σ, Σ) 
  ΓΡΑΨΕ Σ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΑΘΟΣ(Α, Β, Σ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- Α + Β
  Β <- Α
  Α <- 0
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Για αυτό δεν μπορούμε να πούμε αν το πέρασμα σταθερών ή εκφράσεων είναι λάθος. Ειδικά δε όταν υπάρχουν 2 παραδείγματα στο διδακτικό πακέτο!!!
κάτι που μάλλον αποδεικνύει το αντίθετο, οπότε πρέπει να το δεχτούμε.
Πέρα φυσικά από το  επιχείρημα ότι προφανώς είναι παράλογο να ορίσει κάποιος υποπρογράμματα σε μια γλώσσα και να απαγορέψει το πέρασμα σταθερών ως παραμέτρους
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 31 Ιαν 2015, 10:39:23 ΜΜ
Το παράδειγμα που αναφέρεις δεν αποδεικνύει τίποτα, γιατί δεν ξέρουμε πως υλοποιείται ο μηχανισμός μεταβίβασης παραμέτρων στην ΓΛΩΣΣΑ.
Για παράδειγμα μπορείς να πεις τι θα εμφανίσει το παρακάτω πρόγραμμα;
Κώδικας: pascal
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ:  Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- 1
  ΚΑΛΕΣΕ ΛΑΘΟΣ(Σ, Σ, Σ) 
  ΓΡΑΨΕ Σ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΑΘΟΣ(Α, Β, Σ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α, Β, Σ
ΑΡΧΗ
  Σ <- Α + Β
  Β <- Α
  Α <- 0
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Για αυτό δεν μπορούμε να πούμε αν το πέρασμα σταθερών ή εκφράσεων είναι λάθος. Ειδικά δε όταν υπάρχουν 2 παραδείγματα στο διδακτικό πακέτο!!!
κάτι που μάλλον αποδεικνύει το αντίθετο, οπότε πρέπει να το δεχτούμε.
Πέρα φυσικά από το  επιχείρημα ότι προφανώς είναι παράλογο να ορίσει κάποιος υποπρογράμματα σε μια γλώσσα και να απαγορέψει το πέρασμα σταθερών ως παραμέτρους

Το αντιλαμβάνομαι διαφορετικά από σένα

Θεωρώ ότι το διδακτικό πακέτο, όπως και σε άλλα θέματα, έχει αφήσει φοβερές ασάφειες

Για μένα λοιπόν, θεωρώ ότι ο μηχανισμός της διαδικασίας είναι ο αντίστοιχος της κλήσης με αναφοράς

Ως εκ τούτου, υποστηρίζω αυτό που είπα παραπάνω...Το παράδειγμα που σου έδωσα αποδεικνύει  απλά ότι ΔΕΝ μπορούμε να θεωρήσουμε το πέρασμα εκφράσεων σαν μία απρόσκοπτη διαδικασία

Και στην τελική δεν θεωρώ ότι πρέπει να το διδάσκουμε έτσι στα παιδιά..Άλλος θεωρώ ότι είναι ο σκοπός του κεφαλαίου αυτού


evry

Ο μηχανισμός που αναφέρει το βιβλίο δεν είναι η κλήση με αναφορά.
Στην κλήση με αναφορά δεν έχεις αντίγραφα, εδώ έχεις.
Ο τρόπος του βιβλίου αν θες να το ψάξεις στην βιβλιογραφία είναι γνωστός σαν copy-restore ή value-result. καμία σχέση με call by reference
Συναντιέται σε κάποιες εκδόσεις της Fortran και στην Ada, μόνο που εκεί ορίζονται οι παράμετροι σαν in/out ενώ στο βιβλίο μας όχι.

Παράθεση από: janag79 στις 31 Ιαν 2015, 11:07:46 ΜΜ
Για μένα λοιπόν, θεωρώ ότι ο μηχανισμός της διαδικασίας είναι ο αντίστοιχος της κλήσης με αναφοράς

Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί, δες εδώ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2622.msg22700#msg22700
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 31 Ιαν 2015, 11:17:46 ΜΜ
Ο μηχανισμός που αναφέρει το βιβλίο δεν είναι η κλήση με αναφορά.
Στην κλήση με αναφορά δεν έχεις αντίγραφα, εδώ έχεις.
Ο τρόπος του βιβλίου αν θες να το ψάξεις στην βιβλιογραφία είναι γνωστός σαν copy-restore ή value-result. καμία σχέση με call by reference
Συναντιέται σε κάποιες εκδόσεις της Fortran και στην Ada, μόνο που εκεί ορίζονται οι παράμετροι σαν in/out ενώ στο βιβλίο μας όχι.

Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί, δες εδώ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2622.msg22700#msg22700

Έγραψα ο "αντίστοιχος" , δεν είπα ότι είναι ο ίδιος, σε σχέση με την συνάρτηση

Σε κάθε περίπτωση, σέβομαι αλλά διαφωνώ με την άποψη σου...


petrosp13

#18
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα
Οι διαδικασίες αντιγράφουν όλες τις παραμέτρους πίσω, ανεξάρτητα από το αν είναι δεδομένα ή αποτελέσματα
Έτσι νόμιζα δηλαδή

ΚΑΛΕΣΕ Χημεία(α+1)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χημεία(χ)

Όταν η διαδικασία τελειώνει, πού αντιγράφεται η τιμή της παραμέτρου χ;

Εφόσον δεν υπάρχει τρόπος δήλωσης (όπως στην pascal) για το ποιες παράμετροι θα πρέπει να αντιγραφούν πίσω, είναι νομίζω λάθος να θεωρούμε δεκτή την κλήση διαδικασιών με παραμέτρους είτε σταθερές, είτε εκφράσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alkisg

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Ιαν 2015, 11:54:35 ΜΜ
Οι διαδικασίες αντιγράφουν όλες τις παραμέτρους πίσω, ανεξάρτητα από το αν είναι δεδομένα ή αποτελέσματα

Πέτρο απλά πρόσθεσε σε αυτό που λες τη φράση "όταν μπορούν" στο τέλος.
Εάν υπάρχει μεταβλητή (διεύθυνση, reference) και μπορούν να αντιγράψουν τα αποτελέσματα, τότε τα αντιγράφουν.
Εάν δεν υπάρχει μεταβλητή τότε δεν τα αντιγράφουν.

Για το ότι μπορούν να περαστούν σταθερές και εκφράσεις σε διαδικασίες είχαμε και απάντηση από τους συγγραφείς, δεν υπήρχε ασάφεια.

petrosp13

Πάλι θα μπερδεύουμε τους μαθητές; το "αν μπορούν" πιστεύετε ότι θα γίνει εύκολα κατανοητό από το σύνολο των μαθητών που αντιμετωπίζει γενικότερα προβλήματα στα υποπρογράμματα; η εντύπωση που είχα ηταν ότι οι συναρτήσεις υπάρχουν λόγω της μεγάλης ποικιλίας του τρόπου κλήσης τους. Ποιο το νόημα τότε αφού περιορίζουμε σχεδόν τα μισά πλεονεκτήματα τους;

Να υποθέσω ότι είναι δεκτό και το παρακάτω;

ΚΑΛΕΣΕ διαμάχη(πληροφορική(Α,Β) ,χημεία(Γ,Δ))
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Δεν μπορούμε όμως να κρίνουμε αν κάτι είναι σωστό ή όχι με βάση το αν το καταλαβαίνουν οι μαθητές.

Νομίζω το παράδειγμα που δίνεις είναι σωστό.

Δεν κατάλαβα όμως, σε ποια πλεονεκτήματα αναφέρεσαι και πως αυτά περιορίζονται;

petrosp13

Εννοώ ότι μόνο μια συνάρτηση θα μπορούσε να καλείται με παραμέτρους που να είναι εκφράσεις ή σταθερές (ακόμα και άλλες συναρτήσεις), λόγω του ότι δεν αντιγράφονταν οι παράμετροι πίσω
Αν αυτό γίνεται και με διαδικασίες, γιατί να γράψω συνάρτηση πέρα του ότι μπορώ να την καλέσω πχ σε μια έκφραση;

ΥΓ. Το αναφέρω απλά γιατί πολλά παιδιά, όταν μαθαίνουν ότι ένα υποπρόγραμμα μπορεί να υλοποιηθεί πάντα με διαδικασία, διαγράφουν τις συναρτήσεις από το μυαλό τους. Δεν πρέπει να υπάρχει ισχυρός αντίλογος;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Σϊγουρα έτσι είναι όσον αφορά τους μαθητές.

Κάποια από τα παραδείγματα που χρησιμοποιώ εγώ είναι τα εξής:
1) Αφού όλες οι επαναλήψεις μπορούν να γίνουν με όσο, γιατί χρειαζόμαστε τις υπόλοιπες επαναληπτικές δομές; Φυσικά για λόγους ευκολίας.
2) Να γραφεί υποπρόγραμμα που να βρίσκει το μέγιστο τριών αριθμών χρησιμοποιώντας ένα ήδη υπάρχον (το οποίο πρέπει να υλοποιηθεί) που βρίσκει το μέγιστο δύο αριθμών
Συνάρτηση μεγ3(α, β , γ): Πραγματική
...
    μεγ3 <- μεγ2(μεγ2(α, β), γ)
Τέλος_συνάρτησης

Όσοι επιλέγουν διαδικασία μπλέκουν στα διαδικαστικά.

evry

Ακριβώς, ο λόγος που επιλέγουμε συναρτήσεις δεν είναι τεχνικός αλλά έχει να κάνει με την εκφραστική τους δύναμη.
Εκτός από το μέγιστο που είπε ο Στάθης και είναι ένα παράδειγμα σύνθεσης συναρτήσεων, ένα παράδειγμα που χρησιμοποιώ για να δείξω τη διαφορά είναι αυτό της απόλυτης τιμής
Τους αφήνω να επιλέξουν συνάρτηση ή διαδικασία και στη συνέχεια τους ζητάω να υπολογίσουν κάποια πολύπλοκη παράσταση όπως η παρακάτω:

| |α - β| + |γ + δ| | / | |γ-δ| + |κ - λ| |
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

itt

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Φεβ 2015, 12:13:35 ΜΜ
Εννοώ ότι μόνο μια συνάρτηση θα μπορούσε να καλείται με παραμέτρους που να είναι εκφράσεις ή σταθερές (ακόμα και άλλες συναρτήσεις), λόγω του ότι δεν αντιγράφονταν οι παράμετροι πίσω
Αν αυτό γίνεται και με διαδικασίες, γιατί να γράψω συνάρτηση πέρα του ότι μπορώ να την καλέσω πχ σε μια έκφραση;

Ένα επιχείρημα μπορούσε να είναι ότι οι συναρτήσεις στην Γλώσσα δεν έχουν side-effects. Ιδανικό θα ήταν να καταλάβουν πάντως ότι ειναι πολύ καλύτερο να κάνεις compose συναρτήσεις που κάνουν ένα απλό πράγμα, από μια μονολιθική διαδικασία που κάνει τα πάντα.

programmer

(((((((((Γνωρίζω πως έχει συζητηθεί στο παρελθόν, αλλά θα ήθελα μια πρόσφατη απάντηση στο ερώτημα: "Μπορεί η παράμετρος ή οι παράμετροι στην κλήση μιας διαδικασίας να είναι μια έκφραση;" Π.χ:
.........
α<-5
β<-10
Κάλεσε Δ1(α+1, β)
.........

Ευχαριστώ.)))))))))))))
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.ΕΤΣΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ Α
ΔΕΝ 8Α ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝ ΠΧ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ(Χ,Β)

programmer

((((((
Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Ιαν 2015, 11:54:35 ΜΜ
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα
Οι διαδικασίες αντιγράφουν όλες τις παραμέτρους πίσω, ανεξάρτητα από το αν είναι δεδομένα ή αποτελέσματα
Έτσι νόμιζα δηλαδή

ΚΑΛΕΣΕ Χημεία(α+1)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χημεία(χ)

Όταν η διαδικασία τελειώνει, πού αντιγράφεται η τιμή της παραμέτρου χ;)
ΠΟΥ8ΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ.ΤΟ α ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΝΕΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΑΝ ΗΤΑΝ
ΚΑΛΕΣΕ ΧΗΜΕΙΑ(Α) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΗΜΕΙΑ(Χ) ΤΟΤΕ 8Α ΑΛΛΑΖΕ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΑΠΛΑ Η Α ΔΕΝ 8Α ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΙΑ
Εφόσον δεν υπάρχει τρόπος δήλωσης (όπως στην pascal) για το ποιες παράμετροι θα πρέπει να αντιγραφούν πίσω, είναι νομίζω λάθος να θεωρούμε δεκτή την κλήση διαδικασιών με παραμέτρους είτε σταθερές, είτε εκφράσεις