e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Antigonh

Παράθεση από: gimnasio στις 05 Ιουν 2010, 10:44:25 ΜΜ
..................Επίσης η επίσημη λειτουργία του eschool λες είναι η 30-6-10. Δε το γνώριζα. Άρα το Σεπτέμβριο υποχρεωτικά γυμνάσια-λύκεια θα χρησιμοποιούν αυτό; Και υποστήριξη; χαχαχα

Βλέπε συνημμένο. Το βρήκα από συνάδελφο αλλά πρέπει να έχει πάει  σε όλα τα σχολεία, απλά στο δικό μου μάλλον το έφαγε ο "δαίμων" του email.

Keep Growing

Θα ήθελα να θυμίσω στους συναδέλφους, ότι δεν προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΑ(για πόσο ακόμα;), ότι είναι υποχρεωμένος κάποιος συνάδελφος ΠΕ19 20, να αναλάβει την εγκατάσταση και χρήση του e-skroutz.
Θα μπορούσε κάλλιστα την δουλειά αυτή, να την αναλάβει συνάδελφος άλλης ειδικότητας (ΠΕ 1 2 3 4 5 6 7 8 ...).
Είναι στην διακριτική ευχέρεια του συναδέλφου είτε να το δουλέψει είτε όχι.
Η δική μου γνώμη είναι (την οποία έχω εκφράσει και παλαιότερα): στην περίπτωση που κάποιος συνάδελφος δεν συμπληρώνει ωράριο, να φροντίσει να εξαντλήσει πρώτα όλες εκείνες τις περιπτώσεις συμπλήρωσης ωραρίου που είναι καθαρά εκπαιδευτικό έργο (δημοτικό, προγράμματα αγωγής υγείας, κλπ).
Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί ο εκπαιδευτικός μας ρόλος.

Από κει και πέρα, όλες οι εργασίες που δεν είναι εκπαιδευτικό έργο, πρέπει να κατανέμονται από τον σύλλογο(Σεπτέμβρη) στους καθηγητές με όρους δικαιοσύνης και ισοκατανομής.   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

Και να συμπληρώσω:

Το e-skroutz (!) εχει πολλές επιμέρους εργασίες που εκ των πραγμάτων είναι αδύνατο να τις αναλάβει 1 άνθρωπος. Οπότε: πρέπει να κατανεμηθούν σε όλο το σύλλογο... δηλ. οι υπεύθυνοι τμημάτων να περνούν και τις απουσίες στο πρόγραμμα και βαθμούς κλπ ... να γίνει καταμερισμός. Αλλιώς δεν γίνεται.

Από την άλλη πρέπει το υπουργείο να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ τη χρήση του από ΟΛΑ τα σχολεία, αν θέλει μηχανογράφηση, αλλιώς ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ εργασία μηχανογράφησης. Αυτό πρέπει να γίνει σαφές και να καθοριστεί η στάση των Δ/ντών ΕΠΙΣΗΜΑ !!!

Από το Σεπτέβρη ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ !!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Antigonh

Παράθεση από: za√'ag στις 06 Ιουν 2010, 02:56:12 ΜΜ
Και να συμπληρώσω:

Το e-skroutz (!) εχει πολλές επιμέρους εργασίες που εκ των πραγμάτων είναι αδύνατο να τις αναλάβει 1 άνθρωπος. Οπότε: πρέπει να κατανεμηθούν σε όλο το σύλλογο... δηλ. οι υπεύθυνοι τμημάτων να περνούν και τις απουσίες στο πρόγραμμα και βαθμούς κλπ ... να γίνει καταμερισμός. Αλλιώς δεν γίνεται.

Από την άλλη πρέπει το υπουργείο να ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ τη χρήση του από ΟΛΑ τα σχολεία, αν θέλει μηχανογράφηση, αλλιώς ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ εργασία μηχανογράφησης. Αυτό πρέπει να γίνει σαφές και να καθοριστεί η στάση των Δ/ντών ΕΠΙΣΗΜΑ !!!

Από το Σεπτέβρη ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ !!!!

Θεωρώ ότι το eschool μπορεί να το αναλάβει ένας άνθρωπος κι αυτός να είναι ο γραμματεάς του σχολείου, με τη συνδρομή διευθυντή υποδιευθυντή φυσικά.

Από τη στιγμή βέβαια που τα σχολεία λειτουργούν όπως λειτουργούν, ούτε θεσμοθετήσεις προβλέπονται ούτε τίποτα, πέρα από τις διάφορες εγκυκλίους. Το eschool όπως και όλα τα άλλα ή θα λειτουργήσει "εκ των ενόντων" ανάλογα με το σύλλογο.

Στη χειρότερη περίπτωση θα υπάρξει κάποια ανάθεση μέσω εγκυκλίου του τύπου "υπευθυνος για τη λειτουργία του eschool όρίζεται ο καθηγητής πληροφορικής και ο διεύθυντής κλπ".
Τη βρίσκετε απίθανη μια τέτοια εξέλιξη δηλαδή;  ???

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Στις Σέρρες ειπώθηκε από εκπρόσωπο της υπουργού, ότι σχεδιάζεται να απορροφηθούν υπάρχοντες εκπ/κοί πληροφορικής για eschool data entry σε νηπιαγωγεία. Το ανέφερε μόνο ως ιδέα, όχι ως απόφαση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 07 Ιουν 2010, 11:55:39 ΠΜ
Στις Σέρρες ειπώθηκε από εκπρόσωπο της υπουργού, ότι σχεδιάζεται να απορροφηθούν υπάρχοντες εκπ/κοί πληροφορικής για eschool data entry σε νηπιαγωγεία. Το ανέφερε μόνο ως ιδέα, όχι ως απόφαση.

Δημήτρη να προσέχουμε λίγο τις εκφράσεις μας.  Ο περιφερειάρχης δεν είναι εκπρόσωπος της υπουργού αλλά του υπουργείου.  Επίσης η πρόταση για μετάθεση (μετάταξη?) πληροφορικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είπε ότι είναι δική του σκέψη και όχι του υπουργείου και το έθεσε προς συζήτηση. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να έχει συζητηθεί κάτι τέτοιο στο υπουργείο αλλά φυσικά δεν είναι ανακοινώσιμο. 

Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να αφήσουμε τους συναδέλφους να κάνουν τις επιλογές τους μόνοι τους.  Επειδή εμείς θέλουμε να είμαστε εκπαιδευτικοί και να είμαστε στην τάξη αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει για όλους. Υπάρχουν συνάδελφοι που δεν θέλουν την τάξη και συνάδελφοι οι οποίοι βλέπουν σα μοναδική προοπτική να πάνε στην πόλη τους (η να βρουν μια οργανική) τη μετάταξη σε δημοτικά ή σε  υπηρεσία γραφείου.  Δεν νομίζω ότι πρέπει να τους το απαγορεύσουμε.

Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να υπάρξουν θέσεις διοικητικής υποστήριξης σε σχολεία με πολυετή θητεία  (4-5 χρόνια) τις οποίες θα μπορούν να διεκδικούν άτομα με γνώσεις υπολογιστών (όχι μόνο καθηγητές πληροφορικής).  Μετά το τέλος της θητείας καθένας επιλέγει αν θα επιστρέψει στην τάξη ή θα συνεχίσει το ίδιο έργο.
Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε να γίνει  και με τα δημοτικά (τουλάχιστον μέχρι να προκηρυχθούν θέσεις στην πρωτοβάθμια). 


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Vangelis στις 07 Ιουν 2010, 12:19:29 ΜΜ
1. Δημήτρη να προσέχουμε λίγο τις εκφράσεις μας. 
2. Ο περιφερειάρχης δεν είναι εκπρόσωπος της υπουργού αλλά του υπουργείου. 
3. Επίσης η πρόταση για μετάθεση (μετάταξη?) πληροφορικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είπε ότι είναι δική του σκέψη και όχι του υπουργείου και το έθεσε προς συζήτηση.   



  • Με λένε Λάμπρο, όχι Δημήτρη.  :)
  • Ο συγκεκριμένος περιφερειάρχης εκπροσώπησε την υπουργό και απηύθυνε τον χαιρετισμό εκ μέρους της. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις, ήταν ταυτόχρονα εκπρόσωπος της υπουργού και παρών ως στέλεχος, όπως και η Τσουράκη και άλλοι.
  • Δε σε αμφισβητώ, εγώ έγραψα εκείνα που θυμάμαι. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι μεταφέρει τις σκέψεις της επιτροπής των αρμοδίων, οι οποίοι του ζήτησαν τη γνώμη του. Ενδεχομένως να μη θυμάμαι καλά, μου το λέει και η γυναίκα μου όταν ξεχνάω κάτι που δεν πρέπει... :-X
  • Συμφωνώ απόλυτα με όλες τις υπόλοιπες τοποθετήσεις σου (θα πρόσθετα στη γραμματεία και την τεχνική υποστήριξη)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

iliasthes

Παράθεση από: Vangelis στις 07 Ιουν 2010, 12:19:29 ΜΜ


Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να αφήσουμε τους συναδέλφους να κάνουν τις επιλογές τους μόνοι τους.  Επειδή εμείς θέλουμε να είμαστε εκπαιδευτικοί και να είμαστε στην τάξη αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει για όλους. Υπάρχουν συνάδελφοι που δεν θέλουν την τάξη και συνάδελφοι οι οποίοι βλέπουν σα μοναδική προοπτική να πάνε στην πόλη τους (η να βρουν μια οργανική) τη μετάταξη σε δημοτικά ή σε  υπηρεσία γραφείου.  Δεν νομίζω ότι πρέπει να τους το απαγορεύσουμε.

Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να υπάρξουν θέσεις διοικητικής υποστήριξης σε σχολεία με πολυετή θητεία  (4-5 χρόνια) τις οποίες θα μπορούν να διεκδικούν άτομα με γνώσεις υπολογιστών (όχι μόνο καθηγητές πληροφορικής).  Μετά το τέλος της θητείας καθένας επιλέγει αν θα επιστρέψει στην τάξη ή θα συνεχίσει το ίδιο έργο.
Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε να γίνει  και με τα δημοτικά (τουλάχιστον μέχρι να προκηρυχθούν θέσεις στην πρωτοβάθμια). 



Βαγγέλη σωστά μπορεί να υπάρχουν συνάδελφοι, όπως σε όλες τις ειδικότητες, οι οποίοι δεν θέλουν ή για κάποιους λόγους δεν μπορούν να διδάξουν. Ας δημιουργηθούν αντίστοιχες οργανικές και ας τοποθετηθούν εκεί όσοι το επιθυμούν. Αν θα ονομαστεί μετάταξη ή μετάθεση ή οτιδήποτε άλλο δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που δεν μπορεί να συνεχιστεί όμως, είναι να είμαστε λίγο από όλα. Λίγο τεχνική υποστήριξη, λίγο data entry όπως είπαν κάποιοι και λίγο εκπαιδευτικοί και μελλοντικά για τις συγκεκριμένες θέσεις να γίνονται ξεχωριστές προσλήψεις με τα αντίστοιχα προσόντα που απαιτεί η θέση. Αυτή η πολυδιάσπαση όμως που επικρατεί τελικά έχει αποτέλεσμα να μην είμαστε αποδοτικοί σε καμία από τις παραπάνω δουλειές και η ψυχική κούραση να είναι πολύ μεγαλύτερη.

pvasilikos

Done !
Αν χρειαστει καποιος μου λέει !
Παράθεση από: pvasilikos στις 04 Ιουν 2010, 09:04:55 ΜΜ
Θελω να εγκαταστήσω το eschool και σε ενα δεύτερο υπολογιστή. Για να μπορει να δουλεύει και αλλος. Λογικά θα πρεπει να κανω την διαδικασία εγκατάστασης και στο σημείο που με ρωτάει αν θέλω να συνδεθώ στην 1) ΚΒΔ ή σε 2) βαση που υπάρχει τοπικά ή σε αλλον υπολογιστή θα πρεπει να επιλέξω το δευτερο. Το θεμα ειναι όμως οτι οι 2 υπολογιστές πρεπει να ειναι στο ιδιο δίκτυο αλλα , συμφωνα με τις απαιτήσεις εγκατάστασης, θε πρεπει να εχουν το ιδιο όνομα (αυτο που οριζει το αρχειο .xml που εχουμε παρει). Πως παρακάμπτω αυτο το πραγμα ?
Εχει κανει κανείς κατι αντιστοιχο  ?
Οταν ρωτησα καποτε , μου ειπαν οτι υπάρχει η δυνατότητα. 


poursali

Παράθεση από: pvasilikos στις 10 Ιουν 2010, 01:00:13 ΠΜ
Done !
Αν χρειαστει καποιος μου λέει !

πολύ χρήσιμη διαδικασία αν θέλεις περιέγραψε τι έκανες στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655.0 που είναι και το σωστό θέμα για τα τεχνικά ζητήματα.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

geonipap

Δοκίμασε κανένας να βγάλει έλεγχο προόδου; Εμένα ένω στα τρίμηνα μου βγάζει το Μέσο όρο σε δωδέκατα το ΓΜΟ μου το βγάζει σε δεκατατρίτα... Τι μπορεί να συμβαίνει?

dim

Παράθεση από: Keep Growing στις 06 Ιουν 2010, 12:34:17 ΜΜ
Θα ήθελα να θυμίσω στους συναδέλφους, ότι δεν προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΑ(για πόσο ακόμα;), ότι είναι υποχρεωμένος κάποιος συνάδελφος ΠΕ19 20, να αναλάβει την εγκατάσταση και χρήση του e-skroutz.
Παράθεση από: za√'ag στις 06 Ιουν 2010, 02:56:12 ΜΜ
Και να συμπληρώσω:
Το e-skroutz (!)
Από το Σεπτέβρη ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ !!!!
Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί ο εκπαιδευτικός μας ρόλος.
Παράθεση από: Antigonh στις 06 Ιουν 2010, 06:50:39 ΜΜ
Θεωρώ ότι το eschool μπορεί να το αναλάβει ένας άνθρωπος κι αυτός να είναι ο γραμματεάς του σχολείου, με τη συνδρομή διευθυντή υποδιευθυντή φυσικά.

Από τη στιγμή βέβαια που τα σχολεία λειτουργούν όπως λειτουργούν, ούτε θεσμοθετήσεις προβλέπονται ούτε τίποτα, πέρα από τις διάφορες εγκυκλίους. Το eschool όπως και όλα τα άλλα ή θα λειτουργήσει "εκ των ενόντων" ανάλογα με το σύλλογο.

Στη χειρότερη περίπτωση θα υπάρξει κάποια ανάθεση μέσω εγκυκλίου του τύπου "υπευθυνος για τη λειτουργία του eschool όρίζεται ο καθηγητής πληροφορικής και ο διεύθυντής κλπ".
Τη βρίσκετε απίθανη μια τέτοια εξέλιξη δηλαδή;  ???
Στην Ελλάδα τίποτα δεν είναι απίθανο.
'Οπως έχω γράψει όμως τις εγκυκλίους απλά λίγο χρονικά για φέτος πέφτουμε έξω. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2559.msg24809#msg24809 μην μου χαλάς το όνειρο!!!

dim

Μια ακόμη κατάσταση... για ποιόν χτυπάει η καμπάνα?

Οι Σχολικές Επιτροπές, ως τελικοί δικαιούχοι, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων με τους προμηθευτές κατά την προβλεπόμενη στο νόμο διαδικασία, στην παραλαβή των προμηθευόμενων ειδών και στην εγκατάσταση εξοπλισμού στους ήδη διαμορφωμένους χώρους και έλεγχο λειτουργίας τους, σύμφωνα με την ισχύουσα κοινοτική και εθνική νομοθεσία.

Κάθε ενδιαφερόμενη Σχολική Επιτροπή θα υποβάλλει πρόταση για τη χρηματοδότηση του κόστους (α) απόκτησης και εγκατάστασης του τύπου διαδραστικού συστήματος .............
που θα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πρότασής της) και (β) τοποθέτησης καλωδίωσης που να συνδέει τις τάξεις αυτές μέσω του εργαστηρίου με το διαδίκτυο και επομένως με τους κεντρικούς servers του Υπουργείου ώστε να είναι προσβάσιμη η υπό διαμόρφωση μεγάλη Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, η Ψηφιακή Βάση Γνώσεων και η Ψηφιακή Βάση υποδειγματικών διδασκαλιών.
Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
6.Απόφαση ορισμού Υπεύθυνου Έργου.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8057:15000---------&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

skoud

Παράθεση από: dim στις 13 Ιουν 2010, 09:53:59 ΠΜ
Μια ακόμη κατάσταση... για ποιόν χτυπάει η καμπάνα?

Για όποιον ενδιαφέρεται ή αλλοιώς: "όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια"
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dim

Παράθεση από: skoud στις 13 Ιουν 2010, 06:19:32 ΜΜ
Για όποιον ενδιαφέρεται 
α. Δεν ενδιαφέρομαι.
Παράθεση από: skoud στις 13 Ιουν 2010, 06:19:32 ΜΜή αλλιώς: "όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια"         
β. τα γένια τα έχω (λόγω ειδικότητας) αλλά χτένια ΟΧΙ!!!! (δεν χτενίζομαι http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Dreadhead.jpg/399px-Dreadhead.jpg
τα κάνω.)