e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

εννοειται οτι δεν ειναι αδιαφορες οι πραξεις μας... και μενα με ενοχλει να ακουω οτι "περσυ ο καθηγητης πληροφορικης εκανε αυτο, εκανε εκεινο..."
βαζω τα ορια μου και δεν τους αφηνω να με θεωρουν δεδομενο και αν δω δυσαναλογο καταμερισμο εργασιων και αδικια, κλωτσαω... οχι σαν γαιδαρος, αλλα σαν τον Γκαρσια, απευθειας στο Γαμμα...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

Αντιγόνη, δεν εννοείς εμένα; Έτσι;
Επειδή εγώ γκρινιάζω συνήθως. Δεν φαντάζομαι να έκανα καμιά γκάφα χωρίς να το καταλάβω; :angel:

alkisg

#587
Παράθεση από: za√'ag στις 24 Φεβ 2010, 10:10:23 ΜΜ
Ναι ... Άλκη προσπάθησε να το σπάσεις σε 2 κατηγορίες....
Ερμ, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω τις επόμενες 42 ώρες από το να χωρίζω ένα θέμα 40 σελίδων (edit: αν κάποιος έχει το χρόνο και την όρεξη, να μου πει να του δώσω δικαιώματα να το κάνει).
Εφόσον αυτό ανοίχτηκε στον πίνακα Γενικών συζητήσεων, μένει ως "θέμα παραπόνων", ενώ άνοιξα ένα νέο για τα ζητήματα τεχνικής υποστήριξης: :police:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655

toufeki

"Γενική συζήτηση

Συστηθείτε, αναφέρτε μας τους προβληματισμούς σας, πείτε μας τον πόνο σας!
"

Ευχαριστούμε Άλκη. Επιτέλους θα λέμε τον πόνο μας τον παρεξηγημένο.
Η αλήθεια είναι πάντως πως αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει από καιρό σύμφωνα με τον τίτλο Γενική συζήτηση.
Θα είχαν αποφευχθεί πολλές παρεξηγήσεις.
Κάλιο αργά παρά ποτέ.  >:D

Antigonh

Παράθεση από: toufeki στις 24 Φεβ 2010, 10:22:47 ΜΜ
Αντιγόνη, δεν εννοείς εμένα; Έτσι;
Επειδή εγώ γκρινιάζω συνήθως. Δεν φαντάζομαι να έκανα καμιά γκάφα χωρίς να το καταλάβω; :angel:

Όχι βρε Παναγιώτη. Άλλωστε άλλο η γκρίνια και άλλο το ...σαβουάρ βιβρ!  ;D

gimnasio

Συμφωνώ και γω πάντως για τ'ότι κάτι πρέπει να γίνει με αυτά που μας φορτώνουν στον Η/Υ. Κάθε χρόνο αν παρατηρήσατε όλο και κάτι προσθέτουν στις εργασίες μας. Πάντως στην πλειοψηφία είμαστε πρόθυμοι όλοι να βοηθήσουμε, δε ξέρω γιατί!

Θεωρώ απαράδεκτο τον Έπαφο που έφτιαξε το πρόγραμμα και δεν παρέχει υποστήριξη. Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν! Λες και χρησιμοποιούμε κάποιο παράνομο λογισμικό. Και στο υπουργείο γιατί δόθηκε μόνο ένας τηλεφωνικός αριθμός για ολόκληρη Ελλάδα; Πάμε καλά;


iliasthes

Να κάνουμε και λίγο χιούμορ. Αν το e-school ήταν αυτοκίνητο θα το αγοράζατε γεμάτοι χαρά και όρεξη για βόλτες. Τη στιγμή που θα προσπαθούσατε να βάλετε μπρος, ο πωλητής χαμογελαστός θα σας έδινε ένα φυλλάδιο με επιπλέον πληροφορίες:

1) Το αυτοκίνητο αυτό κυκλοφορεί μόνο σε δρόμους με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το αυτοκίνητο σας είναι πανέξυπνο και αρνείται πεισματικά να κυκλοφορήσει σε δρόμους με χαμηλότερες προδιαγραφές. (τεχνικές προδιαγραφές Η/Υ για e-school)

2) Στην ονομασία των δρόμων θα πρέπει να υπάρχει η λέξη Λεωφόρος. Μην προσπαθήσετε να το ξεγελάσετε με ψεύτικες ταμπέλες θα σας ανταποδώσει το ψέμα ρίχνοντας τη μηχανή του (ονομασία υπολογιστή).

3) Το όνομα του οδηγού πρέπει απαραιτήτως να αρχίζει από Κ και να τελειώνη σε η ενώ ενδιάμεσα επιτρέπονται μόνο τα γράμματα ι και κ (Κική ,ένα τυχαίο όνομα). Αν δες σας λένε έτσι πρέπει να προσλάβετε έναν οδηγό με αυτό το όνομα.

4) Οι επιβάτες  (δεδομένα) που θα μεταφέρετε δεν επιτρέπεται να έχουν μετακινηθεί με αυτοκίνητο, διαφορετικής μάρκας. Υπο προϋποθέσεις θα δεχθεί επιβάτες που χρησιμοποιούν, άλλο μοντέλο αυτοκινήτου της εταιρείας μας.

5) Εάν έχετε ήδη γκαράζ (sql server) δεν αρκεί να τακτοποιήσετε το χώρο ώστε να μπορέσει να παρκάρει. Το πανέξυπνο αυτοκίνητο μας θα αντισταθεί πεισματικά στα φτηνά κολπάκια σας. Γκρεμίστε το γκαράζ και χτίστε το από την αρχή, όπως ακριβώς αξίζει στο υπέροχο αυτοκίνητο σας.

6) Φυσικά μην περιμένετε να καλύπτεται από εγγύηση  και τεχνική υποστήριξη ένα τόσο καταπληκτικό αυτοκίνητο, εξάλλου δεν χαλάει ποτέ. Αν χρειάζεστε ανταλλακτικά, μας τηλεφωνείτε, και το κάνετε μόνοι σας.

poursali

επιπλεον αν τυχει να τρακαρετε, πριν ανοιξει ο αεροσακος θα βγει ο εξης διαλογος...

"ειστε σιγουρος οτι θελετε να ανοιξει ο αεροσακος?"

αν απαντησετε ναι, θα δειτε το μηνυμα:

"θα πρεπει να αναβαθμισετε στην επομενη εκδοση, πριν τη χρηση του αεροσακου, ειστε συμφωνοι?"

δεν ξερω μετα τι γινεται,.. κανεις δεν προλαβε να απαντησει
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

dora

illiasthes ΜΠΡΑΒΟ
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟ  ;D ;D ;D

gimnasio

πολύ καλό! Πλάκα έχετε!

toufeki

Σαλονικιέ, πάρε 5 παράσημα από μένα, έτσι για να τα έχεις.
Και να ξες ότι αυτά είναι πραγματικά παράσημα όχι σαν κάτι άλλους/ες που τα δίνουν με παρουσία ακροατηρίου.  >:D

Σημ. Και μεις ακροατήριο είμαστε αλλά, παλαμάκια δεν θα ακούσεις. >:D

dim

Τέλειο.
Μόνο που εγώ θέλω το ρόλο του πωλητή!!! Του χαμογελαστού ;) πωλητή παρακαλώ... !!!

poursali

Παράθεση από: toufeki στις 25 Φεβ 2010, 07:49:16 ΜΜ
Σημ. Και μεις ακροατήριο είμαστε αλλά, παλαμάκια δεν θα ακούσεις. >:D

λαθος
http://www.youtube.com/watch?v=yftQ2-73EmQ
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

cristosx

#598
Μια πολύ χρήσιμη παρουσίαση από πρόσφατη ημερίδα που έγινε στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων. θέμα παρουσίασης:  Εντυπώσεις από το πρόγραμμα e-school από το συνάδελφο Μανόλη Μαρινάκη.

Περιγράφει την κατάσταση και προβλήματα, δυσκολίες στη χρήση του e-school.

http://www.keplinet-chanion.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=115&limitstart=5

Η ενασχόληση με αυτό το πρόγραμμα είναι δική μας δουλειά ;  Η απάντηση μου είναι ΟΧΙ.
Στο σχολείο μας έχουμε κάνει ομάδα για τη χρήση του. Έχω αναλάβει τεχνικά θέματα και αντιμετώπιση προβλημάτων - εγκατάσταση, μεταπτώση, οργάνωση των εργασιών που θα γίνουν στο πρόγραμμα και το πολύ το data entry γίνεται από συναδέλφους που γνωρίζουν βασική χρήση Η/Υ. Μία μόνιμη λύση είναι να απαιτήσουμε για όλα τα σχολεία γραμματέα με γνώσεις Η/Υ. Η δουλεία μας είναι στην τάξη με τους μαθητές μας ...


toufeki

Ρε συ Χρήστο, στον ύπνο σου το έβλεπες το e-skroutz; ;D
Δε λέω, πολύ καλή η δουλειά  του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, αλλά εγώ εξακολουθώ να αναρωτιέμαι: είναι αυτά ζητήματα που πρέπει να απασχολούν τους μάχιμους καθηγητές πληροφορικής που συμπληρώνουν το ωράριό τους το εκπαιδευτικό και έχουν αναλάβει και εξωδιδακτικές εργασίες τον Σεπτέμβρη;
Ακριβώς επειδή σε κάποιες περιπτώσεις εγκατάστασης και χρήσης της εφαρμογής χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις γιαυτό και πρέπει αν μη τι άλλο να πληρώνεται έξτρα ο Πληροφορικός (δεν πρέπει να είναι εκπαιδευτικός κατά την άποψή μου) που αναλαμβάνει την συγκεκριμένη εργασία.
Και δεν έχω πρόβλημα κατά τα άλλα ως ένας καθηγητής του συλλόγου να αναλάβω στα πλαίσια των εξωδιδακτικών υποχρεώσεων μέρος της ηλεκτρονικής γραφειοκρατίας(εφόσον βέβαια ο στόχος είναι πολύ σύντομα να ελαχιστοποιηθεί η χειρογραφική γραφειοκρατία και εφόσον έγιναν ουσιαστικές προσπάθειες για εύρεση γραμματέα και απέτυχαν ).
Σκέψου κάτι άλλο: Αποφασίζει το υπουργείο για κάθε δημόσιο σχολείο στο προαύλιο χώρο του σχολείου να φτιάξει ένα συντριβάνι για να το βλέπουμε και να λειτουργεί ηρεμιστικά για την ψυχολογία μας.
Στο σχολείο όπως γνωρίζεις διδάσκεται το μάθημα της τεχνολογίας στο γυμνάσιο και το σχέδιο στο λύκειο. Το μάθημα αυτό το διδάσκουν μηχανικοί ή μηχανικοί ΤΕ. Βγάζει λοιπόν μια απόφαση το υπουργείο που ζητάει από τα σχολεία να αναλάβουν την μελέτη και κατασκευή του σιντριβανιού αυτού.
Και τώρα σε ρωτάω: πιστεύεις ότι οι μηχανικοί (εκπαιδευτικοί) θα αναλάβουν το έργο και μάλιστα χωρίς πληρωμή; Μάλλον όχι.
Εμείς λοιπόν γιατί αναλαμβάνουμε τέτοια έργα; >:(