e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

Παράθεση από: gimnasio στις 24 Φεβ 2010, 01:40:46 ΜΜ
τι ακριβώς απεγκαθιστά αυτό που έχεις; Την sql; Να μην κάνω δηλαδή απ/ση από πίνακα ελέγχου αλλά με το εργαλείο που έχεις για πιο σίγουρα;

το εργαλειο κανει απεγκατασταση οτιδηποτε εχει σχεση με στοιχεια που διαχειριζεται το e-school και αφηνει το μηχανημα σε "παρθενικη" κατασταση απο αποψη eschool, οποτε μπορεις να κανεις αρχικη παραμετροποιηση
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

gimnasio

#571
Παράθεση από: poursali στις 24 Φεβ 2010, 03:06:40 ΜΜ
το εργαλειο κανει απεγκατασταση οτιδηποτε εχει σχεση με στοιχεια που διαχειριζεται το e-school και αφηνει το μηχανημα σε "παρθενικη" κατασταση απο αποψη eschool, οποτε μπορεις να κανεις αρχικη παραμετροποιηση

οκ, στείλτο μου σε παρακαλώ. Αφού είχες το ίδιο πρόβλημα λογικά θα δουλέψει.

Εσύ που το χρησιμοποίησες, σου δημιούργησε πρόβλημα κάπου;

toufeki

Θα ήθελα να μου πεί ένας μα ένας συνάδελφος ποιο είναι το όφελος(διδακτικό - επιστημονικό - οικονομικό) που αποκόμισε από την "ενασχόλησή" του με το e-skroutz.
Γιατί επιτέλους δεν αναλαμβάνει η εταιρία την εγκατάσταση του λογισμικού της στα σχολεία και ταλαιπωρούμαστε εμείς τα πρόβατα;
Γιατί επιμένουμε όχι απλά να εγκαταστήσουμε μια απαράδεκτη εφαρμογή με μηδενική υποστήριξη(και στην περίπτωση που λές: άντε να βοηθήσω το σχολείο) αλλά και να δουλεύουμε τζάμπα για την εταιρία ακόμα και μέσα από  τεχνικές κουβέντες στο ΣΤΕΚΙ;   

Τι να πω ρε συνάδελφοι!
Πολλές φορές έχω την αίσθηση ότι μηχανοποιούμαστε.
Καταντήσαμε να εκτελούμε "εντολές" όπως τα μηχανάκια που προγραμματίζουμε.

P.Tsiotakis

Παναγιώτη, με όλο το σεβασμό, γράφεις για πολλοστή φορά το ίδιο μήνυμα...

Όλοι δυσφορούμε με αυτήν την κατάσταση. Κάποιοι όμως, για α-β λόγους αποφάσισαν να προσπαθήσουν με το eschool. Κόλλησαν και θεώρησαν πως σε αυτό το φορουμ θα βρουν βοήθεια. Μάλιστα, πρόκειται για χρήστες που τώρα γράφτηκαν και ξεκινούν στο στέκι. Θεωρώ λάθος να τους αποπαίρνουμε.
Και μάλιστα για κάτι που έτσι κι αλλιώς συμφωνούν, αλλά είπαμε, πάμε στο επόμενο στάδιο

Και χρήστες όπως εσύ, με τόσο μεγάλη συμμετοχή στο φορουμ, έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε όσα γράφουν και οι συνάδελφοι μπορεί να απομακρυνθούν απο το στέκι.

Μην το πάρεις σαν παρατήρηση, απλά καταγράφω τη σκέψη μου

toufeki


Αλίμονο αν από τέτοιου είδους μηνύματα που προσπαθούν να δώσουν μια διαφορετική οπτική(πιο αντικειμενική κατά την άποψή μου) για ένα θέμα που μας καίει "έφευγαν" οι συνάδελφοι από το στέκι.
Αυτό θα σήμαινε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κλάδο μας.
Καλό είναι λοιπόν, επειδή ακριβώς υπάρχουν συνάδελφοι με μεγαλύτερη εμπειρία, να την χρησιμοποιούν προς όφελος του κλάδου μας και οι νεότεροι συνάδελφοι να επωφελούνται όχι μόνο για τα εύκολα θέματα αλλά και για τα δύσκολα.   

Όσο για την "βαρύτητα" Παναγιώτη, δεν είναι ούτε καθαρά ποσοτικό θέμα αλλά ούτε και καθαρά ποιοτικό. Είναι θέμα διαλεκτικής λογικής.  :angel: 

dora

Κύριε Τσιωτάκη, με όλο σεβασμό πιστεύω ότι ο Παναγιώτης – toufeki έχει απόλυτο δίκιο.  :angel:

Νομίζω ότι χάνουμε το δρόμο μας.

Είμαστε εκπαιδευτικοί ΟΧΙ «γραμματείς».  >:(

Σκεφτείτε να έρθει ένας άλλος συνάδελφος «παλιός» στο σχολείο που είναι τώρα ένας από αυτούς τους «νέους», ...................τι πανηγύρι έχει να γίνει; :D

Δεν ξέρω που πρέπει να ξεκινάμε και να σταματάμε.
Σε λίγο θα υπάρχουν οι Μεν και οι Δε.

Ρωτώ: Είμαστε καθηγητές δύο ταχυτήτων;;;;;;;;;;;;;;;;; ???

Κάποια στιγμή είχα διαβάσει κάτι που έγραψε η Antigonh –Στον Έμπρακτο αγώνα.
Παράθεση
Από Antigonh
Κάθομαι ΚΑΘΕ μέρα 2η-7η ώρα, έχω δεν έχω μάθημα και κάνω εφημερίες, γραμματειακή υποστήριξη, κλπ κλπ. Πριν αρχίσουν διάφοροι να λένε ότι είμαι κορόιδο και ότι την έχω πατήσει και χαλάω την πιάτσα θα σου πω Δήμητρα τι κέρδισα με αυτό. Κατ' αρχήν την ησυχία  μου. Ο διευθυντής ο σύλλογος και ο συνάδελφος Πληροφορικός με έχουν για "χωμένη" και μάλλον για κορόιδο. Από την άλλη δεν έχω μάθημα 1η ώρα ποτέ, πράγμα που το ήθελα και τις δουλειές τις τελειώνω συνήθως από τηνΤρίτη. δεν το λέω όμως κάνω ότι δεν προλαβαίνω και τέτοια. Κάθομαι στο καμαράκι της μηχανογράφησης και βγάζω θέματα, διορθώνω γραπτά και προετοιμάζομαι για την άλλη μέρα.
Δουλεύω 9 - 2 και 20 και μετά πάω σπίτι και έχω τελειώσει τα πάντα! Κάτι δραστηριότητες και καινοτόμες δράσεις τις παράτησα τελικά γιατί το κλίμα δεν τα σηκώνει αυτά άσε που νομίζουν και οι άλλοι εκλεκτοί συνάδελφοι ότι το παίζεις έξυπνη και είχα και τους γονείς να μου λένε ότι απασχολώ τα παιδιά με πράγματα εκτός ύλης!
Μια χαρά είμαι και το μόνο που με ενοχλεί ακόμα είναι ότι πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι πιο καλή δασκάλα αλλά δε βγαίνει, τι να κάνουμε τώρα; Το δοκίμασα και δεν μπορούσε να γίνει με αυτές τις συνθήκες. Το μόνο κακό με αυτό το διακανονισμό είναι ότι η δουλειά είναι βαρετή αλλά υπάρχουν και χειρότερα, άσε που τώρα έχω και χρόνο να σχοληθώ και με άλλα πράγματα. Είπαμε 2 και 20 έχω ξεμπλέξει απ' όλα.

και αναστατώθηκα. ....πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι καλή δασκάλα αλλά δεν βγαίνει.

ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΓΙΑΤΙ δεν βγαίνει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Είναι ανίκανη; ........... ή οι «άλλοι» (υποδιευθυντές – διευθυντές – Υπουργείο) την έχουν κάνει να νιώθει έτσι;

Θεωρώ ότι εμείς οι «παλιοί» πρέπει να τους μιλάμε και να τους ενημερώνουμε.
Δεν είναι τυχαίο που εμείς οι παλιοί  νιώθουμε όλοι την ίδια πικρία.

Υ.Σ.  Antigonh τίποτα το προσωπικό μαζί σου............ :)

P.Tsiotakis

αυτό που λέω είναι οτι βλέπω συναδέλφους να ζητούν βοήθεια και χάνονται σε 2 παράλληλες συζητήσεις. Δικαιολογημένη γκρίνια για το eschool και τεχνική βοήθεια

alkisg

Συνάδελφοι *και τα δύο* έχουν τη θέση τους στο στέκι: και η τεχνική υποστήριξη και τα παράπονα.
Και τα δύο μας αφορούν.
Όμως, είναι άλλο θέμα (topic) το αν θα γίνει αγώνας για να μην φορτωθούμε το e-school,
και άλλο θέμα το να ανταλλάσσουμε τεχνικές πληροφορίες μεταξύ μας σχετικά με τη χρήση του.

Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν topic έχουν μπλεχτεί αυτά τα δύο θέματα. Ίσως θα έπρεπε να το σπάσουμε σε "τεχνικά ζητήματα για το e-school" και "γενική συζήτηση για το e-school", ώστε οι μεν να μην ταλαιπωρούν τους δε, και αντίθετα.

Γιατί όντως όταν κάποιος προσπαθεί να βρει μια άκρη (και από τις δύο πλευρές) και παρεμβάλλονται ένα σωρό άσχετα μηνύματα με αυτό που ψάχνει, ε, είναι κουραστικό.

Να σπάσει το topic σε δύο;

toufeki

Είναι οι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος ρε συ Παναγιώτη.
Πότε κάθετε η μια όψη και πότε η άλλη.
Μακάρι να είμουν μάγος και να έκανα να κάθετε πάντα η μια όψη.
Δεν είμαι μάγος αλλά προσπαθώ με δημοκρατικά μέσα να επηρεάσω απειροελάχιστα  την κατάληξη του κέρματος.

Αυτό δεν κάνουν όλοι εδώ μέσα;  :-\
 

toufeki

Είναι μια Σολομώντειος λύση. :)

poursali

συμφωνω οτι το eschool ειναι μεχρι τωρα μια αποτυχια.
αλλα αν δεν ειχα ασχοληθει σχεδον ενα μηνα με το ολο θεμα μεχρι να κανω εγκατασταση σε vista, ισως να μην ειχε την ιδια "βαρυτητα" η αποψη μου. σε καθε περιπτωση οτι κανω ειναι για το σχολειο οσο και για μενα. εμπειριες μαζευουμε και ας ειναι ασχημες. δεν αισθανομαι καθολου ωραια οταν αλλοι τα τσεπωνουν για να ιδρωνω εγω επειδη εχω πτυχιο πληροφορικης, λες και στο πανεπιστημιο μαθαινα για το eschool ή για το πως θα φτιαξω μια ωραια ανακοινωση, ενα ωραιο διαβιβαστικο...
οπως και να εχει εσπασα τα νευρα μου και κοντεψα να παρεξηγηθω με ανθρωπους που εκτιμω, αλλα δεν το μετανιωνω...
το δημοσιο και η εκπαιδευση ειδικα ειναι γεματη "αναπηριες"... τις αντιμετωπιζω και προχωραω, αυτη ειναι η λογικη μου
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

iliasthes

Νομίζω πως  η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Άλκης.

za√‘ag

Ναι ... Άλκη προσπάθησε να το σπάσεις σε 2 κατηγορίες....

ΥΓ Ελπίζω να μη σε προλάβει το "toufeki" και ανοίξει άλλο :) ... Σε πειράζω Παναγιώτη !! :)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Εγώ πάντως πιστεύω πως το τι κάνουμε ή δεν κάνουμε εμείς, δεν έχει να κάνει μόνο με μας τους ίδιους και στον παρόντα χρόνο, αλλά και με όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους και στο σήμερα και διαχρονικά.
Η στάση που θα κρατήσω εγώ απέναντι στην αδικία και την εκμετάλλευση θα επηρεάσει και άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα την εξέλιξη της αδικίας και της εκμετάλλευσης.

Κουβαλάμε όχι μόνο την προσωπική μας ταυτότητα στο σχολείο, αλλά και την ταυτότητα όλων των καθηγητών πληροφορικής και γενικότερα όλων των εκπαιδευτικών.

Γιαυτό λοιπόν οι επιλογές μας δεν είναι καθόλου αδιάφορες.

Antigonh

Παράθεση από: alkisg στις 24 Φεβ 2010, 09:45:32 ΜΜ

Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν topic έχουν μπλεχτεί αυτά τα δύο θέματα. Ίσως θα έπρεπε να το σπάσουμε σε "τεχνικά ζητήματα για το e-school" και "γενική συζήτηση για το e-school", ώστε οι μεν να μην ταλαιπωρούν τους δε, και αντίθετα.

Να σπάσει το topic σε δύο;

Αυτό Άλκη είναι μια καλή ιδέα να σπάσει το topic, γιατί κι εμένα η πρώτη επαφή μου μετο στέκι ήταν γι αυτό το θέμα και οι αρχικές μου εντυπώσεις δεν ήταν και οι καλύτερες.
Το ότι συνεχίζω να γράφω και να συμμετέχω είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας, αρνούμαι να πάρω πραγματικά στα σοβαρά κάποιους ανθρώπους εδώ μέσα ότι και να γράφουν. Από τη στιγμή που δεν τους ξέρω και δε με ξέρουν τα παίρνω σαν πλάκα τα λεγόμενα κάποιων.
Κάποιοι συνάδελφοι όμως αποθαρρύνονται πιστεύω αν η πρώτη επαφή με το στέκι είναι κάπως απαξιωτική ή τελοσπάντων όχι εγκάρδια όπως θα έπρεπε κανονικά να είναι. Που πήγε βρε παιδιά το χαμόγελο και το "καλώσορίσατε, στην παρέα μας"; Είναι ανάγκη να πιάνουμε τον άλλο από τα μούτρα; Και λίγη netiquette σε βλάπτει. Αυτό δεν προσπαθούμε να διδάξουμε και στα παιδιά άλλωστε;
Αν τώρα κάποιοι έχουν οικειότητα μεταξύ τους αυτό είναι άλλο θέμα και πειράγματα μπορουν να κάνουν και ότι σχόλια θέλουν χωρίς να παρεξηγηθούν μεταξύ τους, δε μιλάω για τέτοιες περιπτώσεις.
Όσο για τις προσωπικές μου επιλογές στην εκπαίδευση, για όσο καιρό παραμείνω σε αυτή, είναι ακριβώς αυτό προσωπικές επιλογές και όχι συμβουλές ή γενικότερη πρόταση αντιμετώπισης καταστάσεων στον εργασιακό μας τομέα. Στην τελική θεωρώ ότι ο καθένας είναι αυτό που κάνει (έκων - άκων δεν έχει σημασία) και όχι αυτό που δηλώνει ή θα ήθελε να κάνει. Με γνώμονα αυτό είπα ότι δεν θεωρώ ευατήν καλή δασκάλα και ούτε πρόκειται να γίνω υπό αυτές τις συνθήκες. Κάποιος άλλος πιθανώς να μπορεί και μπράβο του, απλά διαπιστώνω ότι μάλλον πρέπει να εξερευνήσω ποιες άλλες εναλλακτικές λύσεις έχω πριν με ...πάρουνε τα χρόνια.  :angel:
Κατά τα άλλα καλή καρδιά βρε παιδιά..... :)