ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

#660
Λόγω και της ανακοίνωσης της ΕΕΦ, ξανααναφέρω την πιο απλή και εύκολη κατά τη γνώμη μου αλλαγή στο νέο σύστημα που λυνει το προβλημα του διαχωρισμου των σχολων πληροφορικης και τεχνολογιας. Στη θέση της Ιστορίας Προσανατολισμού που είναι 3 ώρες (και πραγματικά δεν έχω ιδέα γιατί μπήκε εκεί ως διδασκόμενο αλλά μη εξεταζόμενο μάθημα αφού αν θέλει κάποιος να ανοίξει παιδαγωγικά υπάρχει η Ιστ. Γεν.  ,δηλαδή, πρέπει ο μαθητής της κατεύθυνσης Οικονομίας και Πληροφορικής να κάνει 5 ώρες Ιστορία;) να μπει η Φυσική Προσανατολισμού. Να δίνεται ταυτόχρονα και η δυνατότητα σε κάποιον μαθητή της κατεύθυνσης αυτής να επιλέξει τη Φυσική ως εξεταζόμενο για να ανοίγει πολλές σχολές του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών (εκτός από αυτές που θα έχουν ίσως συντελεστή τη Χημεία και τη Βιολογία). Έτσι μπορεί ο μαθητής με Μαθ-Φυσ-Πληρ-Εκθ να περνάει στις σχολές αυτές.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: lxart στις 23 Απρ 2015, 09:22:51 ΠΜ
Και δεν είναι οι μόνοι .....
http://www.esos.gr/arthra/38000/ypovathmizetai-i-fysiki-sto-lykeio

Εγώ σε αυτό βλέπω γέφυρα της ΕΕΦ προς εμάς!

lxart

Παράθεση από: thana$i$ στις 23 Απρ 2015, 11:10:13 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/38010/ti-deytera-arhizei-i-syzitisi-toy-shedioy-nomoy-kontoni-poy-periehei-polles-tropologies

Δεν θα βγάλουν το εξεταστικό σε δημόσια διαβούλευση. Πρώτη φορά αριστερά.
Εκεί λοιπόν στη Βουλή (επιτροπή, ολομέλεια) μήπως πρέπει να υπενθυμίσουν τι έχει ψηφιστεί πριν από 6 μήνες σχετικά με ΑΔΙΠΠ και επιλογή Τμημάτων
για την Πληροφορική και τις σχολές της, κάποιοι βουλευτές που το υποστήριξαν, έτσι ώστε να πάρει θέσει ο αρμόδιος υπουργός;
Ο λόγος στις Ενώσεις Πληροφορικής.

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 23 Απρ 2015, 05:28:46 ΜΜ
Εγώ σε αυτό βλέπω γέφυρα της ΕΕΦ προς εμάς!
Ας τοε εκμεταλλευτουν αυτο οι ενωσεις μας.... ειναι αρκετα σημαντικο να φανει οτι δεν εχουν ολα τα πεδια ιδια περιθωρια επιλογης σχολων...

nektar

Σε μια προσπάθεια συγκερασμού απόψεων που έχουν κατατεθεί για το μεταβατικό εξεταστικό σύστημα, θα ήθελα τη γνώμη σας για την πρόταση που παρουσιάζεται στο συνημμένο διάγραμμα.
Αντί του 3+1 που προτείνει το Υπουργειο, προτείνεται ένα μοντέλο 2+1+1 ως εξής:
- 2 μαθήματα καθολικά εξεταζόμενα σε κάθε ομάδα προσανατολισμού
- 1 επιλεγόμενο μάθημα από 2 εναλλακτικές σε κάθε ομάδα προσανατολισμού για τα οποία κάθε μαθητής και κάθε τμήμα θα επιλέξουν. Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα ή και τα δύο από αυτά. Τα τμήματα των πεδίων Ανθρωπιστικών, Θετικών και Εφαρμοσμένων επιστημών θα κληθούν να αποφασίσουν, όπως συνέβη ήδη με την περίπτωση της επιλογής μεταξύ Χημείας ή ΑΕΠΠ, αν προτιμούν οπωσδήποτε την εξέταση σε ένα από τα δύο ή τους είναι εξίσου επιθυμητά και τα δύο (οπότε και θα δέχονται υποψηφίους που έδωσαν σε οποιοδήποτε από αυτά). Επίσης θα ζητηθεί από τα ίδια τμήμα να αποφασίσουν αν θέλουν να είναι και σε δεύτερο εναλλακτικό πεδίο (π.χ. ένα τμήμα Πληροφορικής θα μπορούσε να επιλέξει το πεδίο θετικών και το πεδίο εφαρμοσμένων επιστημών και ένα τμήμα Κοινωνιολογίας το πεδίο ανθρωπιστικών και εφαρμοσμένων επιστημών.
- 1 ειδικό εξεταζόμενο μάθημα για κάθε ιδιαίτερο πεδίο.
Επιπλέον, προτείνεται ειδικά για την 3η ομάδα προσανατολισμού:
α) Η αλλαγή της ονομασίας της σε "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ" και ανάλογη αλλαγή του τίτλου του οικείου πεδίου σε "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ"
β) Αντικατάσταση του μαθήματα Ιστορίας κατεύθυνσης του 3ου πεδίου με τη Φυσική κατεύθυνσης.

https://www.dropbox.com/s/17w4x2o9bvg6cpx/protashExetastikoTotalFinal.png?dl=0
Νεκτάριος Μουμουτζής

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: nektar στις 24 Απρ 2015, 02:51:41 ΜΜ
Σε μια προσπάθεια συγκερασμού απόψεων που έχουν κατατεθεί για το μεταβατικό εξεταστικό σύστημα, θα ήθελα τη γνώμη σας για την πρόταση που παρουσιάζεται στο συνημμένο διάγραμμα.
Αντί του 3+1 που προτείνει το Υπουργειο, προτείνεται ένα μοντέλο 2+1+1 ως εξής:
- 2 μαθήματα καθολικά εξεταζόμενα σε κάθε ομάδα προσανατολισμού
- 1 επιλεγόμενο μάθημα από 2 εναλλακτικές σε κάθε ομάδα προσανατολισμού για τα οποία κάθε μαθητής και κάθε τμήμα θα επιλέξουν. Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει ένα ή και τα δύο από αυτά. Τα τμήματα των πεδίων Ανθρωπιστικών, Θετικών και Εφαρμοσμένων επιστημών θα κληθούν να αποφασίσουν, όπως συνέβη ήδη με την περίπτωση της επιλογής μεταξύ Χημείας ή ΑΕΠΠ, αν προτιμούν οπωσδήποτε την εξέταση σε ένα από τα δύο ή τους είναι εξίσου επιθυμητά και τα δύο (οπότε και θα δέχονται υποψηφίους που έδωσαν σε οποιοδήποτε από αυτά). Επίσης θα ζητηθεί από τα ίδια τμήμα να αποφασίσουν αν θέλουν να είναι και σε δεύτερο εναλλακτικό πεδίο (π.χ. ένα τμήμα Πληροφορικής θα μπορούσε να επιλέξει το πεδίο θετικών και το πεδίο εφαρμοσμένων επιστημών και ένα τμήμα Κοινωνιολογίας το πεδίο ανθρωπιστικών και εφαρμοσμένων επιστημών.
- 1 ειδικό εξεταζόμενο μάθημα για κάθε ιδιαίτερο πεδίο.
Επιπλέον, προτείνεται ειδικά για την 3η ομάδα προσανατολισμού:
α) Η αλλαγή της ονομασίας της σε "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ" και ανάλογη αλλαγή του τίτλου του οικείου πεδίου σε "ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ"
β) Αντικατάσταση του μαθήματα Ιστορίας κατεύθυνσης του 3ου πεδίου με τη Φυσική κατεύθυνσης.

https://www.dropbox.com/s/17w4x2o9bvg6cpx/protashExetastikoTotalFinal.png?dl=0




Είδα πριν λίγο στο Facebooc, το προτεινόμενο σύστημα και ως κοινωνιολόγος συμφωνώ απολύτως, όπως πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν και οι άλλοι συνάδελφοί μου κοινωνιολόγοι. Πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν σ'αυτό και οι Φυσικοί, αλλά και οι οικονομολόγοι. Η πρόταση αυτή είναι επίσημη από τον κλάδο των πληροφορικών, ή απλά μια σκέψη του μέλους nektar?
Πάντως, όπως και να έχει, μπράβο για την πρόταση, τη θεωρώ πολύ ολοκληρωμένη και σωστή. Ας συνεργαστούμε, οι τέσσερις κλάδοι: πληροφορικοί, κοινωνιολόγοι, φυσικοί και οικονομολόγοι και ας την προτείνουμε άμεσα από κοινού, ( τώρα) στο υπουργείο.

Αποστολάτος Άκης


P.Tsiotakis

http://moumoutzis.blogspot.gr/2015/04/blog-post.html

"Το ΔΣ της ΕΠΕ έχει ήδη καταλήξει σε κοινή πρόταση με το Σύλλογο Ελλήνων Κοινωνιολόγων (ΣΕΚ) την οποία αποδέχονται και στελέχη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) για να αντιμετωπιστεί αυτή η στρέβλωση και να εμφανιστεί σε όλα τα πεδία ένα ζεύγος μαθημάτων σε διάζευξη για να επιτευχθεί το άνοιγμα περισσότερων επιλογών στους μαθητές. Οι τροποιήσεις που έχουν συμφωνηθεί αποτυπώνονται στο παρακάτω διάγραμμα:


.....
Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι να την αλλοιώσουν για να ενσπείρουν τη διχόνοια στους Πληροφορικούς εμφανίζοντας ως αντιμαχόμενες την ΕΠΕ με την ΠΕΚΑΠ...."

Eri

Πολυ ολοκληρωμένο!!
Αλήθεια  στη φάση που είμαστε και εν αναμονή, συμφωνα με τα esos κ alfavita, του επίσημου σχεδίου για το εξεταστικό σε λίγο, υπάρχει περίπτωση να δούμε αλλαγές απο εκεινο το αρχικό που ανακοινώθηκε;;

P.Tsiotakis

Επειδή η διάζευξη μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές να εισάγονται στα υψηλόβαθμα και δημοφιλή τμήματα Πληροφορικής δίνοντας χημεία (ή αντίστοιχα για τις άλλες 2 διαζεύξεις),
θα μπορούσε να προβλέπεται συντελεστής με τιμή πολύ μικρότερη του 1 (π.χ. 0.5) στον βαθμό του "ξένου" μαθήματος και έτσι δε θα μπορεί κάποιος στην πράξη να μπει σε άλλο τμήμα από αυτό που θέλει να σπουδάσει.

με το παράδειγμα που εθεσα ακόμη κι αν γράψει 20 στην αεππ (όχι  και τόσο εύκολο) είναι σα να έχει γράψει 10 στη χημεία (στην α δέσμη ήταν τόσο εύκολο όσο να αποστηθίσεις την ιστορία).

Δεν είχα προσέξει ότι "Η κοινή πρόταση ΣΕΚ -ΕΠΕ έχει ήδη δοθεί προς μελέτη στην κ. Σταυρούλα Ξουλίδου, εκπρόσωπο των Ανεξάρτητων Ελλήνων στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων του Κοινοβουλίου."

Αυτό το σχέδιο, ανοίγει ουσιαστικά γέφυρες δεν χαραμίζει 5α μαθήματα για 20 σχολές, και μακάρι η κυρία Ξουλίδου να το προωθήσει, όπως στο παρελθόν έχει κάνει ερώτηση στη Βουλή με πλήρη τεκμηρίωση για την Πληροφορική.

Επιτέλους δούλεψαν και άλλες συνεργασίες


petrosp13

#671
Ουσιαστικά, καμία αλλαγή
Οι υποψήφιοι που δεν θα πάνε θετική, πρακτικά δεν έχουν επιλογές
Πρέπει να έχουν αποφασίσει την σχολή τους πριν τις εξετάσεις

ΥΓ. Υποψήφιος Ιατρικής Φυσική(3)-Χημεία(3)-Βιολογία(2) σύνολο 8
Υποψήφιος ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Μαθηματικά(5)-ΑΟΘ(3)-ΑΕΠΠ(2) σύνολο 10
ΥΓ2. Κατεύθυνση Οικονομίας-Πληροφορικής θα έχει 3ωρο μάθημα Ιστορίας και 2ωρο μάθημα Πληροφορικής+
ΥΓ3. ΑΕΠΠ 2 ώρες σε 2 κατευθύνσεις για να ενώνονται τα τμήματα. Το μισό τμήμα θα το εξετάζεται πανελλαδικά και το άλλο μισό θα πετάει σαϊτες στον πίνακα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Eri

...και ενω διαθέτει 2 ώρες για μαθήματα επιλογής, πουθενά ενα μάθημα δικό μας...
Λυπαμαι που το λεω, αλλά πρέπει να  ετοιμαστούμε για συμπλήρωση ωραρίου στα δημοτικά.  :(

nikosx

Στην περίπτωση που το ωρολόγιο πρόγραμμα και τα μαθήματα είναι όπως τα περιγράφει η τροπολογία, δύο είναι τα ζητήματα που θα πρέπει να διευθετηθούν:
1. Όλες οι σχολές Πληροφορικής πρέπει να ανοίγουν από την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής (και ίσως κάποιες να ανοίγουν και από τη Θετική, όπως για παράδειγμα οι σχολές του Πολυτεχνείου). Δεν είναι λογικό ένα παιδί που εξετάζεται σε Πληροφορική και Μαθηματικά να μη μπορεί να δηλώσει οποιαδήποτε σχολή Πληροφορικής.
2. Για τις σχολές Πληροφορικής συντελεστή βαρύτητας να έχουν η ΑΕΠΠ και τα Μαθηματικά. Δεν είναι δυνατόν για σχολή Πληροφορικής να έχει συντελεστή βαρύτητας το ΑΟΘ.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Eri

Παράθεση από: nikosx στις 28 Απρ 2015, 03:32:16 ΜΜ

1. Όλες οι σχολές Πληροφορικής πρέπει να ανοίγουν από την κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής (και ίσως κάποιες να ανοίγουν και από τη Θετική, όπως για παράδειγμα οι σχολές του Πολυτεχνείου). Δεν είναι λογικό ένα παιδί που εξετάζεται σε Πληροφορική και Μαθηματικά να μη μπορεί να δηλώσει οποιαδήποτε σχολή Πληροφορικής.
Πολυτεχνείο χωρις φυσική ; Δε το νομίζω
Εφόσον δεν πρόσθεσαν τη φυσική στο πεδίο Πληροφορικής Οικονομίας το χάσαμε το παιχνίδι. Εδω μου φαινεται κουλό εντελώς τα ΤΕΙ της ΣΤΕΦ κατεύθυνσης (ηλεκτρολογιες, μηχανολογιες, ηλεκτρονικης, αυτοματισμού, Η/Υ συστημάτων) να βρίσκονται στην κατεύθυνση Πληροφορικής Οικονομίας, δηλαδη χωρίς φυσική! !!

Παντως το επισης προκλητικό είναι το ... απλωχερο 3ωρο σε ΑΟΘ και χημεία και το 2ωρο πληροφορικής.
Δυστυχώς τα πρωτα δείγματα  της αριστερής κυβέρνησης ειναι τουλάχιστον απογοητευτικά... Περισσότερες οι ωρες των Θρησκευτικών απο ότι οι ώρες Πληροφορικής και στα λύκεια!!