Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό

Ξεκίνησε από ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, 15 Σεπ 2016, 10:55:33 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2016 – 2017
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 29/21-07-2016 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών :angel:
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

tasospap


dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

theoni

Καλησπέρα διαβάζοντας τις οδηγίες έχω κάποιες ερωτήσεις για τους πολυδιάστατους πίνακες τι πρέπει να αναφέρουμε????και δεύτερον απο ταξινιομήσεις μονο τον αλγόριθμο της  ευθείςα ανταλλαγης και ταξινόμηση με επιλογή????γιατί πέρυσι με τις ταξινομήσεις υπήρχαν διαφωνίες

Παναγιώτης Καραγεώργος

Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 

tsak

Παράθεση από: Παναγιώτης Καραγεώργος στις 18 Σεπ 2016, 02:05:52 ΜΜ
Αφού βγήκε εντελώς η στοίβα (και ως θεωρία), δε θα έπρεπε να αφαιρεθεί και η στοίβα χρόνου εκτέλεσης από το 10.5.3;

Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει κάποια αναφορά στις οδηγίες.

Άρα, θα το διδάξουμε κανονικά; 

πολλά like που λένε και στο facebook! ;D ;D ;D  Άραγε τι κάνουμε μ' αυτό? Μάλλον θα τους ξέφυγε διευκρίνηση..

kvlisna


Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gthal

Παράθεση από: Laertis στις 24 Σεπ 2016, 04:51:04 ΜΜ
Σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι, σύμφωνα με τις οδηγίες σελ. 1 :
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf

Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Laertis

Παράθεση από: gthal στις 26 Σεπ 2016, 09:59:40 ΠΜ
Προσοχή όμως, γιατί λέει παρακάτω, στη σελ 4 :
Οι μαθητές πρέπει να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε
ΓΛΩΣΣΑ εκτός και αν αναφέρεται στην εκφώνηση διαφορετική μορφή
αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Άρα? όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά???

Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Laertis στις 26 Σεπ 2016, 01:37:08 ΜΜ
Προφανώς, κανείς δε λέει ότι είναι εκτός ύλης οι αλγόριθμοι και τα διαγράμματα ροής. Εγω καταλαβαίνω το εξής:
Οι ασκήσεις (3ο και 4ο) σε ΓΛΩΣΣΑ και για να καλύπτεται ύλη με πιθανά θέματα (1ο και 2ο) αλγορίθμων και διαγραμμάτων ροής.

Έχω μία απορία
Είναι τόσο δύσκολο να διδάξετε και τα δύο; Αλλάζουν τόσο πολλά πράγματα που αποτελεί θέμα συζήτησης και προβληματισμού;
Έτσι και αλλιώς οι εκφωνήσεις είναι ξεκάθαρες στο τι ζητάνε

Και μία παράκληση σε όσους το κάνουν
Σταματήστε να λέτε στα παιδιά να γράφουν το πρόγραμμα υποχρεωτικά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...Κούρασε!

Laertis

Ποιός είπε συνάδερφε Γιάννη ότι δε διδάσκονται και τα δύο ; Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα και δημιουργείς εντυπωσεις χωρίς να υπάρχει ζήτημα.
Προφανώς διδάσκονται ΟΛΑ όσα περιλαμβάνονται στην ύλη, αλλά οι ασκήσεις, επίσης προφανώς βάσει οδηγιών, θα ζητούνται σε ΓΛΩΣΣΑ όπως και πέρυσι. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγείρεις τέτοιο θέμα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Γιάννης Αναγνωστάκης

H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.

Βάζεις στοίχημα ότι αυτά που ανέφερα προβληματίζουν άσκοπα πολύ κόσμο;

Δεν δημιουργώ εντυπώσεις, έτσι είναι τα πράγματα


Καρκαμάνης Γεώργιος

Τα περσινά θέματα των πανελλαδικών μας έδειξαν τη δομή που έχει υιοθετηθεί μετά τη μεταφορά των λύσεων των ασκήσεων σε ΓΛΩΣΣΑ.

Πιστεύω πως έτσι θα είναι από εδώ και πέρα η δομή των θεμάτων των πανελλαδικών μέχρι να συμβούν νέες αλλαγές.

Laertis

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 27 Σεπ 2016, 12:02:22 ΠΜ
H αναφορά δεν ήταν σε σένα προσωπικά.


Λυπάμαι Γιάννη που το παρεξηγήγησα αλλά παρέθεσες δικό μου post, αναφέροντας γιατί δε διδάσκονται και τα δύο. Οπότε μάλλον "σωστά" παρεξήγησα και διαμαρτυρήθηκα.
Αν υπάρχει κόσμος που προβληματίζεται τότε ας ενημερωθεί κι ας μη κάνει του κεφαλιού του. Η ορθή ενημέρωση αποτελεί πρωταρχική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ κάθε εκπαιδευτικού.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola