Ήρθε η ωρα να διεκδικήσουμε ώρες

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 05 Ιουν 2019, 08:48:58 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Με το νέο σύστημα εισαγωγής δημιουργείται μια νέα κατάσταση την οποία πρέπει να εκμεταλλευτούμε  καθώς είναι η κατάλληλη χρονική στιγμη να διεκδικήσουμε και να παρουμε περισσότερες ώρες διδασκαλίας, και εννοώ στα φροντιστήρια.
Έχοντας ως επιχειρήματα την καθιέρωση της 6ωρης διδασκαλίας στο σχολείο, τη σημαντική αύξηση της ύλης,  την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας των την ισάξια συμμετοχη ολων των μαθημάτων στον υπολογισμό των μορίων πρέπει:
Να ζητήσουμε, να απαιτησουμε την αύξηση σε 3 η 4 ώρες διδασκαλίας, εβδομαδιαίως, για τους μαθητές που αρχίζουν τα μαθήματα Αύγουστο, η το μοντέλο 1 + 3, 1 ωρα απο τη Β λυκείου και 3 ώρες στη Γ λυκείου.
Το κλιμα είναι κατάλληλο.....

tsioulak

Πρωτον, ηδη καποια φροντιστηρια ειχανε το ΑΕΠΠ στις 3 ωρες.
Οσον αφορα την καινουρια υλη, μιλαμε για 3-5 ωρες, αναλογα το extra βιβλιο, αν τωρα (με την καινουρια υλη) υπαρχουν φροντιστηρια που θελουν να μεινουν στις δυο ωρες τοτε κακο στον εαυτο τους θα κανουν.

tsioulak

Ξεφυλισα το καινουριο βιβλιο, το βλεπω να χρειαζονται τουλαχιστον 4 ωρες στο φροντιστηριο, εσεις πως το βλεπετε;

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

εμείς κάναμε 2,5 ώρες (σερί με μικρό διάλειμα σας τρίωρο) και τώρα πήγε στις 3 ώρες ... το φροντιστήριο που δουλεύω είναι περισσότερο "ιδιαιτεράδικο" και οι ώρες είναι λιγότερες γενικά ... εννοείται πως πάντα εξαρτάται από το επίπεδο των μαθητών ... νομίζω το μοντέλο 1 στην β και 3 στην γ θα επικρατήσει σιγά σιγά .. τώρα για τα παιδιά που δίνουν φέτοςκαι δεν έκαναν στην β, ίσως το καλοκαίρι γίνει 4ωρο το μάθημα ώστε να βγει παραπάνω ύλη ..

Καρκαμάνης Γεώργιος

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων είναι θετικοί στο να δώσουν 3 η 4 ώρες εβδομαδιαίως για διδασκαλία ΑΕΠΠ.
Ας το εκμεταλλευτούμε...


tsioulak

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 07 Ιουν 2019, 01:46:52 ΜΜ
Καλημέρα σε όλους

εμείς κάναμε 2,5 ώρες (σερί με μικρό διάλειμα σας τρίωρο) και τώρα πήγε στις 3 ώρες ... το φροντιστήριο που δουλεύω είναι περισσότερο "ιδιαιτεράδικο" και οι ώρες είναι λιγότερες γενικά ... εννοείται πως πάντα εξαρτάται από το επίπεδο των μαθητών ... νομίζω το μοντέλο 1 στην β και 3 στην γ θα επικρατήσει σιγά σιγά .. τώρα για τα παιδιά που δίνουν φέτοςκαι δεν έκαναν στην β, ίσως το καλοκαίρι γίνει 4ωρο το μάθημα ώστε να βγει παραπάνω ύλη ..

3 ωρες για την καινουρια υλη πολυ λιγες μου φαινονται, εκτος και αν μιλας για 3 60λεπτες και με 1-2 μαθητες το οποιο ειναι κατι αρκετα διαφορετικο.

Λαμπράκης Μανώλης

Κάτι στο ενδιάμεσο ... 2 φορές από 1,5 ώρες με 3 παιδιά συνήθως ... αν είναι καλό το τμήμα θεωρώ βγαίνει, γιατί οι περισσότεροι έκαναν και στην Β λυκείου 1 ώρα από Σεπτέμβρη, δηλαδή είμαστε στις δομές επανάληψης ... θα δείξει

tsioulak

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 07 Ιουν 2019, 04:39:04 ΜΜ
Κάτι στο ενδιάμεσο ... 2 φορές από 1,5 ώρες με 3 παιδιά συνήθως ... αν είναι καλό το τμήμα θεωρώ βγαίνει, γιατί οι περισσότεροι έκαναν και στην Β λυκείου 1 ώρα από Σεπτέμβρη, δηλαδή είμαστε στις δομές επανάληψης ... θα δείξει

Αυτο ισως (μεγαλο ισως) και να βγαινει, αλλα ειναι ιδιαιτερη περιπτωση το τμημα που αναφερεις, εμενα με εχουν πει φροντιστηρια οτι μαλλον θα παμε (απο Αυγουστο) για καινουρια τμηματα με 8 μαθητες που δεν εχουν κανει καμια προετοιμασια στην Β Λυκειου.

ΥΓ. Μεχρι ποιο σημειο στις δομες επαναληψης τους εφτασες:

Λαμπράκης Μανώλης

Με 8 μαθητές αρκετά δύσκολο να γίνει σωστή δουλειά με όσες ώρες και να κάνει κάποιος νομίζω ... ειδικά αν δεν υπάρχει ομοιογένεια ... είχαν όρεξη στην Β και φτάσαμε να κάνουμε και τις 3 δομές με πίνακες τιμών, βασικές λειτουργίες δηλαδή και κάποιες απλές ασκήσεις με πλήθη, αθροιστές και max/min .. όχι κάτι δύσκολο αλλά έχουν μία καλή ιδέα.

tsioulak

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 07 Ιουν 2019, 04:58:10 ΜΜ
Με 8 μαθητές αρκετά δύσκολο να γίνει σωστή δουλειά με όσες ώρες και να κάνει κάποιος νομίζω ... ειδικά αν δεν υπάρχει ομοιογένεια ... είχαν όρεξη στην Β και φτάσαμε να κάνουμε και τις 3 δομές με πίνακες τιμών, βασικές λειτουργίες δηλαδή και κάποιες απλές ασκήσεις με πλήθη, αθροιστές και max/min .. όχι κάτι δύσκολο αλλά έχουν μία καλή ιδέα.

Μια ωρα την εβδομαδα απο τον Σεπτεμβριο; Πως και δεν εφτασες πινακες; Εγω ειχα τμημα (2 ατομων) για 3 μηνες (Φεβρουαριος εως και Απριλιο), μια ωρα την εβδομαδα και προλαβα να τους κανω στο τελευταιο μαθημα min/max (πληθη και αθροιστες εκανα).
Δεν λεω και εγω ετρεχα (προσπερασα τις κλιμακωτες και ΕΠΙΛΕΞΕ) αλλα και απο το σχολειο τους γινοταν καλη δουλεια και οι μαθητες ηταν καλοι (για θετικη πηγαιναν αλλα αλλαξανε).
Με τους δικους σου τι εγινε; τους εκανες αρκετη θεωρια ή δεν κανανε τιποτα στο σχολειο;

Λαμπράκης Μανώλης

Εντάξει χαλάρά κάναμε ... όχι μεγάλη πίεση ... η μία ώρα μέχρι να μπεις, να βαλουν νερο κτλ  >:D :laugh: περνάει γρήγορα .. μια χαρά φτάσαμε νομίζω

tsioulak

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 07 Ιουν 2019, 05:42:50 ΜΜ
Εντάξει χαλάρά κάναμε ... όχι μεγάλη πίεση ... η μία ώρα μέχρι να μπεις, να βαλουν νερο κτλ  >:D :laugh: περνάει γρήγορα .. μια χαρά φτάσαμε νομίζω

Ναι ενταξει, οπως ειπα εγω το ετρεχα, και επειδη μπορουσα (με τους μαθητες που ειχα) και επειδη η αφεντικινα με ειχε πει να τους κανω καλα και να τους προσεχω για να μην τις φυγουν του χρονου και πανε στους απεναντι και αυτοι (βεβαια το φροτιστηριο εβαλε λουκετο οποτε τζαμπα η "τρεχαλα").

pvs

Το πρόβλημα είναι τα πακέτα που προσφέρουν τα φροντιστήρια. Όταν ο γονιός κλείνει με το Χ ποσό πώς θα του πούνε ξέρεις κάναμε λάθος είναι παραπάνω. Το μάθημα ειδικά από το νέο σύστημα και μετά έπρεπε να γίνεται 3 ώρες στη Γ και 1.5 στη Β καθώς το επίπεδο των μαθητών είναι χαμηλό. Πλέον χρειάζεται 4 + 2 αλλά δεν νομίζω όσο είμαστε σε αυτή την κατεύθυνση ότι θα δούμε ποτέ το 4+2.
Σε ότι αφορά τη νέα ύλη, αν τελικά μείνει όπως έχει αυτή τη στιγμή, προσωπικά μέχρι το τέλος των καλοκαιρινών θα πάω με τα κοινά σημεία και από Σεπτέμβριο βλέπουμε. Στην παρούσα χρονική στιγμή θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να διδάξουμε κάτι από τα νέα κομμάτια παρά μόνο κάποιες θεωρίες που υπήρχαν και στην παλιά τεχνολογική. Οπότε χρειάζεται ψυχραιμία και να έχουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας ότι το καλοκαίρι θα περιλαμβάνει αρκετό διάβασμα από εμάς