Μαθημα Βαρυτητας;

Ξεκίνησε από Τhanos, 13 Νοε 2007, 03:10:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πρεπει να γινει η πληροφορικη μαθημα βαρυτητας;Και αν ναι για ποιες σχολες;

Ναι-για ολες τις σχολες του 4ου πεδιου
6 (19.4%)
Ναι-για ορισμενες σχολες
22 (71%)
Οχι επι του παροντος
2 (6.5%)
Σε καμια περιπτωση
1 (3.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 31

Η ψηφοφορία έληξε: 12 Νοε 2008, 03:10:46 ΜΜ

Τhanos

 ;)Ψηφοφορια!
Παραθετω αυτην την ψηφοφορια για να δω ποσοι ειναι τις αποψης οτι κατι πρεπει να γινει για να παρει το μαθημα βαρυτητα στις Πανελληνιες εξετασεις και οχι μονο!
Μαζι με την απαντηση σας καλο θα ηταν να πειτε και μερικες(εφικτες) ενεργειες για να γινει αυτο! 8)
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

alexis_zoure

Αμεσα,γρηγορα,αποτελεσματικα... ;DΕιμαι πιο υπερ και απο υπερ( :D) αλα μονο για ορισμενες σχολες...Μην το παρακανουμε κι ολας... ;)
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

gpapargi

Το μάθημα πληροφορικής θα πρέπει να είναι βαρύτητας για τις σχολές πληροφορικής, όπως και το μάθημα της φυσικής πρέπει να είναι βαρύτητας για κάποιον που θα γίνει φυσικός και τα μαθηματικά για κάποιον που θα γίνει μαθηματικός, η χημεία για το χημικό, η βιολογία για το βιολόγο, τα οικονομικά για τον οικονομολόγο κοκ.

Αυτό φυσικά σε μια σοβαρή χώρα που σέβεται την παιδεία της και όχι σε μια χώρα που είναι καφενείο και οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση όχι το τι είναι σωστό, αλλά με βάση το τι βολεύει τις ισχυρές συντεχνείες.

Γιατί αισθάνομαι ότι είπα κάτι αυτονόητο; 

Τhanos

Ειναι οντως αυτονοητο!
Και οτι το μαθημα πρεπει να αποκτησει βαρυτητα για τις σχολες τησ πληροφορικης και το οτι δεν ειμαστε η τουλαχιστον δεν λειτουργουμε σαν μια σοβαρη χωρα,ιδιαιτερα στον χωρο της εκπαιδευσης! >:D
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

Stavros

Φυσικά και είναι ένα μάθημα που πρέπει να δείξουμε βαρύτητα και αρκετό ενδιαφέρον.
Με ενοχλεί που στην Γ` λυκείου (όπως μου έχουν πει) το μάθημα είναι ΜΟΝΟ 2 ώρες την εβδομάδα.
Όσο για το Πανεπιστήμιο σε όλες τις σχολές διδάσκονται γλώσσες προγραμματισμού έτσι ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν μία ιδέα και αυτό κάνει την πληροφορική ΜΕΓΑΛΗ στα μάτια του κόσμου  :)
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!

Τhanos

Φιλε Σταυρο,εχεις απολυτο δικιο (ολοι εχουμε βασικα αλλα ποιος μας ακουει ειναι το θεμα)!Δεν ειναι δυνατον να γινει καμια σημαντικη αλλαγη με μονο ΔΥΟ ωρες διδασκαλιας τη βδομαδα οταν σε αλλα μαθηματα οπως η Κοινωνιολογια(Γ.Π.) που ειναι δευτερευον μαθημα και (κατα την γνωμη μου) οχι και τοσο χρησιμο διδασκεται επισης δυο ωρες!
ΒΑΡΥΤΗΤΑ!
Εδω και τωρα! :D
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

alexis_zoure

Τα εχουμε πει και τα εχουμε ξαναπει αλλα δεν γινεται τιποτα...Αλλα δεν φταιει κανενας απο οσους ειναι εδω γιατι ολοι το ιδιο αιτημα εχουμε...Οι ανωτεροι πρεπει να βαλουν λιγο μυαλο... >:D
Η Κοινωνιολογια μ αρεσει που ειναι δυο ωρες αλλα πραγματι ειναι δευτερευον μαθημα που δεν δινεται εξετασεις,ενω Φυσικη η Βιολογια που δινονται ειναι μονο μια ωρα!!!Αρα δεν ειναι μονο η ΑΕΠΠ που εχει προβλημα... :(
Αναθεωρηστε κυριοι που βρισκεστε στα ψηλα... >:(
Καταλαβετε τι πρεπει να αλλαξει... >:(
(Αντε γιατι οπως παμε σε ολα τα τοπικ τα ιδια θα λεμε... ;DΕχει μαλλιασει η γλωσσα ολων μας!!! :P)
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

tpant

Συμφωνώ απόλυτα με τον gpapargi.

papet

Νομίζω ότι είναι κάπως "περίεργο" να έχουμε ένα μάθημα εξεταζόμενο μεν, διδασκόμενο όμως μόνο στη Γ' Λυκείου. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι μάλλον ανούσιο να εισαχθεί μάθημα π.χ. Αλγοριθμικής σε μικρότερη τάξη παρ' όλα αυτά θα μπορούσε να υπάρχει κάποιο είδος προετοιμασίας νωρίτερα.
Μπορεί να θεωρήσετε πως αιθεροβατώ αν προτείνω ένα μη εξεταζόμενο, μικτό μάθημα στη Β' Λυκείου με εισαγωγή σε έννοιες μαθημάτων κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου (π.χ. μοιρασμένες ώρες ανάμεσα σε Αλγοριθμική, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οικονομικά), πιστεύω όμως ότι ανεξάρτητα από την επιτυχία ή αποτυχία του συγκεκριμένου μαθήματος αυτοτελώς, τα παιδιά θα ήταν πιο "υποψιασμένα" και πιο κατασταλαγμένα για την τελευταία τους χρονιά, δίνοντάς μας μαθητές περισσότερο ενημερωμένους που έχουν συνειδητοποιήσει από λίγο έως πολύ τι πρόκειται να συναντήσουν στη συνέχεια.
Όσο για τη βαρύτητα της ΑΕΠΠ με βρίσκει σύμφωνο για συγκεκριμένες σχολές, υπό την προϋπόθεση όμως ότι το διδακτικό πακέτο θα απαλλαγεί από τις -σημαντικές κατά την άποψή μου- ασάφειες που ακόμα και σήμερα συναντάμε.
May the Force b with u...
papet

EleniK

Εγώ πάλι θεωρω ότι έτσι όπως είναι διαμοφωμένο το μάθημα δεν είναι 'ετοιμο' για να ειναι μάθημα βαρύτητας στις σχολές πληροφορικής. Δυστυχώς!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

gpapargi

Πόσο καλύτερα είναι διαμορφωμένο το μάθημα των οικονομικών από το δικό μας;
Έτσι όπως το έχουν καταντήσει, είναι δυνατόν να εισαχθείς σε σχολές πληροφορικής χωρίς καν να εξεταστείς στο μάθημα των αλγορίθμων. Αυτό δε συμβαίνει στα οικονομικά.
Είναι εμφανής ο ρατσισμός με τον οποίο αντιμετωπίζεται η πληροφορική στο σχολείο.

Ας εξηγήσει κάποιος στους μαθηματικούς που μας εκπροσωπούν (γιατί από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι δεν έχουν σπουδάσει πληροφορική), ότι ο τρόπος με τον οποίο κάνουν τα παιδιάκια του δημοτικού πολλαπλασιασμό και διαίρεση κάθετα λέγεται "αλγόριθμος πολλαπλασιασμού" και "αλγόριθμος της διαιρέσεως".  Ομοίως πεπερασμένα βήματα χρησιμοποιούνται για τη μετατροπή κλασμάτων σε ομώνυνα, τις πράξεις κλάσμάτων, την επίλυση εξισώσεων, την εύρεση ΜΚΔ και ΕΚΠ κλπ

Ο μαθητής εκτελεί αλγορίθμους από το δημοτικό, κι ας μην ξέρει ούτε ο δάσκαλός του ότι έτσι λέγεται αυτό που κάνουν.
ΕΠίσης να προσθέσω ότι οι ωραιότερες ασκήσεις είναι αυτές που ζητάς αλγόριθμο που να κάνει όλα αυτα που κάνουμε στο δημοτικό, όπως ανάλυση σε πρώτους παράγοντες, μετατροπή κλασμάτων σε ομώνυμα, εύρεση ΕΚΠ κλπ

Η έννοια του αλγορίθμου είναι συνυφασμένη με τα μαθηματικά. Θα μπορούσαν τα παιδιά να αισθάνονται πιο εξοικοιωμένα με τους αλγορίθμους αν απλά αποκαλούσαμε "αλγόριθμο της διαιρέσως" αυτό που κόσμος αποκαλεί "διαίρεση κάθετα". 

andreas_p

Φέτος όπως και κάθε χρόνο παρουσίασα με τον πιο απλό τρόπο ανάλυση αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων, έξυπνη φυσαλίδα κλπ., κλπ.

Όλα στηρίζονται στο διδακτικό εγχειρίδιο.   Τι πέτυχε η επιτροπή με τα φετινά θέματα ;

Μαθητής,  που έλυσε σχετικά άνετα τα θέματα που πασουσιάστηκαν στο  Στέκι , έγραψε 19,2  και ο  παπαγάλος (που δεν κατάλαβε τι ζητούσαν τα θέματα ) έγραψε 19,6.

ΕΛΛΑΣ  το μεγαλείο σου ...


Ανδρέας

pgrontas

Δυστυχώς η άποψη για την πληροφορική, η οποία αναδύεται από τα αναλυτικά προγράμματα είναι ότι δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από χειρισμός υπολογιστή και γνώσεις για τον υπολογιστή. Ο υπολογιστής θεωρείται ως μέσο για να επιτευχθούν άλλοι σκοποί. Μόνη εξαίρεση σε αυτό αποτελεί η ΑΕΠΠ (με όλα τα στραβά της).

Εκτός λοιπόν από την Γ' Λυκείου  δεν αναδεικνύεται πουθενά καθαυτή αξία της πληροφορικής ως επιστήμη.

Αυτό είναι τραγικό λάθος αν σκεφτούμε ότι οι δύο κύριες συνεισφορές της πληροφορικής (δηλαδή η αλγοριθμική και οι μέθοδοι οργάνωσης δεδομένων και κατασκευής αναπαράστασεων  του πραγματικού κόσμου στον υπολογιστή) έχουν προάγει εκρηκτικά όλες τις άλλες επιστήμες (για παράδειγμα την Βιολογία).

Γι αυτό κατά την γνώμη μου η Πληροφορική ως επιστήμη (όχι ως χειρισμός ΗΥ) θα έπρεπε να θεωρείται ως προαπαιτούμενο σίγουρα για θετική και τεχνολογική, αλλά και ισότιμο μάθημα γενικής παιδείας (όχι επιλογής) σε όλες τις τάξεις.

Στο μόνο που διαφωνώ Γιώργο είναι στην σύγκριση με τα οικονομικά, τα οποία και αυτά έχουν τεράστια σημασία (και ως επιστήμη και ως μέσο). Μάλιστα θεωρώ τεράστια παράλειψη ότι οι ΠρωτοΔεσμίτες (και όχι μόνο) της εποχής μας δεν διδάχτηκαμε καθόλου οικονομικά στο σχολείο.
Νομίζω ότι πιο αποτελεσματική θα ήταν η σύγκριση με τη Χημεία, η οποία έχει δυσανάλογα αυξημένη βαρύτητα σε όλες τις τάξεις του σχολείου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gpapargi

Για τα οικονομικά είπα απλά ότι είναι και βαρύτητας και υποχρεωτικά για κάποιες σχολές, σε αντίθεση με τους αλγορίθμους που δεν είναι τίποτα ούτε για τις σχολές πληροφορικής.

pgrontas

Παράθεση από: gpapargi στις 25 Ιουν 2008, 11:36:32 ΠΜ
Για τα οικονομικά είπα απλά ότι είναι και βαρύτητας και υποχρεωτικά για κάποιες σχολές, σε αντίθεση με τους αλγορίθμους που δεν είναι τίποτα ούτε για τις σχολές πληροφορικής.
Ασφαλώς και σε αυτό έχεις δίκιο. Απλά (και μάλλον λανθασμένα) εξέλαβα μια αρνητική χροιά στο post σου για τα οικονομικα.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson