Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

che

Παράθεση από: dim στις 30 Μαρ 2011, 03:41:29 ΜΜ
1. Δεν διάβασες κάτι στα Greeklish άρα μην απαντάς Greeklish.
2. Διάβασε τους κανόνες του forum.
Ευχαριστώ.

1. συγνώμη για τα greeklish . έστειλα από το κινητό και έγραψα από κεκτημένη ταχύτητα.
2. ξέρω πολύ καλά τι διάβασα όπως και τους κανόνες του forum, κάτι που εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις παρατηρώντας την συμμετοχή μου όλα αυτά τα χρόνια.
3. αν η λέξη διαχειριστής είναι συνώνυμη με την λέξη "....μιας της γειτονιάς" θα μπορούσα να δικαιολογήσω τον απαράδεκτο τόνο σου ...

Ευχαριστώ

P.Tsiotakis

πριν εξελιχθεί σε καυγά να τονίσω οτι κανείς από μας τους 3 (che, dim, ptsiotakis) δεν είναι διαχειριστής, ούτε διαχειριζόμενος

Katsadouros_Dhm

Επειδή δε βλέπω να ανακοινώνουν τίποτα, σκέφτομαι τα εξής:
Το ρεπορταζ του esos για την Α΄Λυκείου αναφέρεται σε 7 μαθήματα+εργασία ( σύνολο 32 ώρες)
Η Υπουργός αναφέρθηκε για την Α' Λυκείου σε 8 μαθήματα+εργασία ( μάλλον 35 ώρες θα είναι η Α')
Ποιό να είναι το 8ο μάθημα; Λέτε να γίνει το 8ο θαύμα ή βλέπω όνειρα θερινής νυκτός;

Wizard

Ειλικρινά απορώ με όλα γύρω μου. Κάλεσαν τους δημοσιογράφους για να τους πουν ΤΙ; Ότι η κάθε τάξη θα έχει "τόσα" μαθήματα; ΠΟΙΑ είναι αυτά; Αφού ξέρουν αριθμό, δεν ξέρουν ποια θα είναι; Και βγαίνουν όλοι και λένε "το νέο λύκειο παρουσίασε η ηγεσία του υπουγείου"  :P Το esos τότε γιατί έβγαλε αναλυτικά τα μαθήματα και έλεγε ότι αυτά θα παρουσιαστούν σήμερα;

Εντάξει, μετά από 3-4 παρουσιάσεις ακόμα, θα μάθουμε τον Αύγουστο τα μαθήματα της Α' τάξης και το Σεπτέμβριο θα βγει εγκύκλιος με αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων  :D

pgrontas

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Katsadouros_Dhm

Από το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου:

"...Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας θα κατατεθεί αύριο 31/03/2011 στο Εθνικό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης."

evry

Στο έγγραφο που έχει αναρτηθεί στη σελίδα του υπουργείου λέει για την Α λυκείου
Επιλογή μιας ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται  στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή με θέμα που συνδυάζει κάποιους από τους προαναφερόμενους κύκλους. Μία εργασία θα μπορεί να είναι στα Αγγλικά. Όλες οι εργασίες θα περιλαμβάνουν χρήση της τεχνολογίας και του Διαδικτύου στο οποίο και θα αναρτώνται με την ολοκλήρωσή τους.

Ενδιαφέρον!! Προφανώς οι καθηγητές που θα αναλάβουν αυτό το μάθημα θα είναι άριστοι γνώστες της χρήσης ΝΤ και θα ανεβάζουν και τις εργασίες των μαθητών στον δικτυακό τόπο του σχολείου.
Αυτό φυσικά είναι το ιδεατό σενάριο.

ΥΓ. Τα παιδιά θα φρεσκάρουν και τα αγγλικά τους!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

#1237
Παίρνω το ρίσκο να κάνω μία πρώτη παρακινδυνευμένη εκτίμηση:
Το σχέδιο είναι πολύ ύπουλο. Όλοι θεωρούν ότι θα έχουν ώρες αλλά τα πράγματα είναι πολύ ευμετάβλητα. Ποιος θα είναι πχ. ο ελάχιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα επιλογής; Τι πρακτική αξία θα έχει η εμβάθυνση στην Επιστήμη των Υπολογιστών (θα είναι προαπαιτούμενο για σχολές πληροφορικής;).

Επίσης νομίζω ότι είμαστε πάλι ο φτωχός συγγενής, χωρίς να μπορώ να αποτιμήσω πλήρως τις άλλες ειδικότητες αλλά πχ. και η βιολογία τσίμπησε μια ώρα στην Α και το ΑΠΕ έγινε υποχρεωτικό σε μία κατεύθυνση της Β.

Το ελάχιστο των ωρών που θα έχουμε σε Λύκειο είναι 11 (4 Β + 7 Γ).

Νομίζω ότι το ελάχιστο αυτό θα είναι και ψιλο-εγγυημένο, με την έννοια ότι στα περισσότερα λύκεια θα υπάρχει μία ΚΑΤ Α στην Β Λυκείου και από τα μαθήματα επιλογής της ΚΑΤ Β μου φαίνεται ότι οι εφαρμογές είναι αρκετά ελκυστικό μαζί με την Ξένη Γλώσσα για τον μέσο μαθητή, ώστε να δημιουργηθεί ένα τμήμα.

Από την άλλη, θεωρώ ότι δύσκολα αυτό το νούμερο θα ανέβει ριζικά στις περισσότερες περιπτώσεις (εκτός αν μιλάμε για τεράστια λύκεια - γενικά ότι γράφω προέρχεται από την εικόνα που έχω στο σχολείο που βρίσκομαι που έχει  250 άτομα και οι περισσότεροι μαθητές τείνουν στα φιλολογικά).

Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου η παρατήρηση 3 στην σελ. 8 :
Παράθεση
Επιλογή μιας ερευνητικής εργασίας ανά τετράμηνο με θέμα που εντάσσεται  στους κύκλους «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», «Τέχνη και Πολιτισμός», «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή με θέμα που συνδυάζει κάποιους από τους προαναφερόμενους κύκλους. Μία εργασία θα μπορεί να είναι στα Αγγλικά. Όλες οι εργασίες θα περιλαμβάνουν χρήση της τεχνολογίας και του Διαδικτύου στο οποίο και θα αναρτώνται με την ολοκλήρωσή τους.
Γιατί αυτό το μεταφράζω ότι κάποια άλλη ειδικότητα θα έχει την ευθύνη της εργασίας και εμείς το χαμαλίκι της;
Αυτά με μια πρώτη ανάγνωση. Ελπίζω να κάνω λάθος.

ΥΓ: Ευριπίδη με πρόλαβες για την παρατήρηση 3.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

alex1alex


P.Tsiotakis

όντως Ευρυπίδη, στη Β το μάθημα "Θρησκεία και κόσμος" πήρε τη μια ώρα του από μας (και τη Βιολογία)

tdrivas

αν δεν ανακοινωθεί σε πόσα και ποια (εξαρτώμενα από σχολή) μαθήματα εξετάζονται πανελλαδικά οι μαθητές δεν έχει νόημα να κάνουμε εικασίες..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

fof

Εντάξει αν υπήρχε το μάθημα και στην Α Λυκείου θα ήμασταν κάπως καλύτερα, σε σχέση με τις υπόλοιπες ειδικότητες είμαστε νομίζω ριγμένοι..

Αυτό που δεν έχω καταλάβει από την πρόταση του Υπουργείου κατά πόσο θα συμπεριλαμβάνεται το μάθημα μας στις Πανελλαδικές εξετάσεις.. 

Eri

Λοιπον ... νομιζώ ότι είμαστε πολυ καλα!! Ποιος θα πίστευε ότι ο ελάχιστος αριθμός ωρών στη Γ Λυκειου θα είναι 7(4 στη θετική - 3 στην τεχνολογικη)!!!

Στην Α Λυκειου μπορει να μην υπάρχει μάθημα υπολογιστών αλλά νομιζω ότι μπορούμε να 'χωθούμε' στο project ...

Νομιζώ ότι δικαιωθηκαν όλοι οι αγώνες μας!!
Ας είναι καλά και η ευλογημένη κίνηση του Υπουργειου να κάνει δημοσκόπηση στην κοινη γνώμη για το ποιά μαθήματα πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικα στο Λύκειο!!

Katsadouros_Dhm

Παιδιά, να ρωτήσω κάτι;
Τα μαθήματα Πληροφορικής θα συνεχίσουν λέτε να θεωρούνται εργαστηριακά;
Έχει σημασία για μεγάλα τμήματα, γιατί διατηρούνται ώρες και οργανικές.
Αν πάρουμε σα βάση αυτό που ανακοινώθηκε πιστεύω ότι πρέπει να κινηθούμε (ως ΠΕΚΑΠ) και ως καθηγητές ως εξής:
1. Να συνεχίσουμε να πιέζουμε για μάθημα στην Α' Λυκείου.
2. Να θεωρηθούν όλα τα μαθήματα Πληροφορικής εργαστηριακά.
3. Να έχουμε δικαίωμα ανάθεσης στις ερευνητικές εργασίες.

Katsadouros_Dhm

Πέρα από τις διεκδικήσεις - οι οποίες δεν τελειώνουν και ποτέ - θα ήθελα να πω σε όλους σας ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ, γιατί ενώ πραγματικά ήμασταν εκτός Λυκείου, τουλάχιστον συνεχίζουμε να υπάρχουμε και να διεκδικούμε.
Μπράβο και στην ΠΕΚΑΠ - θεωρώ ότι είναι πραγματικά σοβαρή και ενωτική - να συνεχίσει με τον ήρεμο αγώνα και τα επιχειρήματά της, σίγουρα θα βγούμε κερδισμένοι.
Μπράβο σε όλους σας παιδιά.