Καλημέρα ερώτηση το ι<--ι+1 είπαμε μετράει για μια πράξη το ι<--ι+α μετράει για 2 ????νομίζω οτι το διάβασα σε μια συζήτηση πρόσφατα αλλα δεν το βρίσκω τώρα....
Το πρώτο το βιβλίο το έχει ως μία πράξη ως βήμα στη Για. Η δεύτερη εντολή που εβαλες αν είναι π.χ. σε μια Οσο θεωρείται δυο πράξεις. Οπως μια πράξη θεωρεί και το i<-i+1 σε μία όσο.
Δυστυχώς, επίσημα κανείς δεν έχει αναφέρει αν το ι <-- ι + 1 είναι τελικά μία ή δύο πράξεις.
Το μόνο που μπορούμε να θεωρήσουμ, είναι ότι στη ΓΙΑ η αύξηση της μεταβλητής είναι μία πράξη
Καλησπέρα το σ<--σ+α ποσες πραξεις είναι???
Παράθεση από: theoni στις 18 Μαΐου 2016, 09:40:38 ΜΜ
Καλησπέρα το σ<--σ+α ποσες πραξεις είναι???
Αν το α είναι σταθερά τοτε είναι μία πράξη ενώ αν είναι μεταβλητη δύο
Πάμε πάλι απο την αρχή :D
Η εντολή
A[i,j] = 1
πόσες πράξεις είναι ? ;)
Εύκολο Ευριπίδη.
Είναι μία πράξη αφού είναι εκχώρηση σταθερής τιμής >:D
Ναι, ε? γιατί είχα στο μυαλό μου ότι η προσπέλαση σε πίνακα δυο διαστάσεων ΝxN έχει 2-3 πραξούλες, π.χ. Ν*(i-1)+j
αφού τα στοιχεία του πίνακα είναι σε συνεχόμενες θέσεις στη μνήμη άρα πρέπει να υπολογιστεί η διεύθυνση που βρίσκεται το στοιχείο >:D
Παράθεση από: evry στις 19 Μαΐου 2016, 11:41:05 ΜΜ
Ναι, ε? γιατί είχα στο μυαλό μου ότι η προσπέλαση σε πίνακα δυο διαστάσεων ΝxN έχει 2-3 πραξούλες, π.χ. Ν*(i-1)+j
αφού τα στοιχεία του πίνακα είναι σε συνεχόμενες θέσεις στη μνήμη άρα πρέπει να υπολογιστεί η διεύθυνση που βρίσκεται το στοιχείο >:D
Αγαπητέ Ευριπίδη οφείλω να διαπιστώσω ότι είσαι διαλυτικό στοιχείο (καλά, εγω το ήξερα απο παλιά) γιατί εισάγεις "καινά διαμόνια ", καταστρατηγείς το βιβλίο και καταλύεις σε ένα Post τη συζήτηση τόσων μηνών ;D
Shame on you :police:
Κάτι μου λέει ότι η συζήτηση αυτή θα μας απασχολήσει ξανά απο την επόμενη χρονιά, αφού υποψιάζομαι κοινά θέματα Παλαιού και Νέου συστήματος και στην ΑΕΠΠ, ώστε να αποφευχθούν θέματα απο το 5ο. Με ένα σμπάρο δυό τρυγώνια !
Πριν από λίγο καιρό γνωστός σύμβουλος πληροφορικής ανέφερε σε ανακοίνωση του, ότι η εντολη Ι <- Ι + 1 αποτελεί μια πράξη τεκμηριώνοντας την προσωπική του άποψη.
Καταθέτω ένα ερώτημα προς τους συμβούλους της πληροφορική: γιατί δεν συντάξατε ένα υπόμνημα προς το ΠΙ ή προς τον αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου το οποίο να περιλαμβάνει ερώτηση για τον αριθμό των πράξεων της Ι <- Ι +1. Με αυτόν τον τρόπο θα προέκυπτε μία επίσημη απάντηση που θα μπορούσε να μας καλύψει (τους καθηγητές).