Καλημέρα! Εδώ θα συζητάμε θέματα που απασχολούν τους Πληροφορικούς Δυτικής Μακεδονίας.
Δημήτρης Τζήμας
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Δημ. Παπαδόπουλος 1ο ΓΕΛ Φλώρινας
Την καλημέρα μου και από εμένα.
Σταύρος Σημαιοφορίδης
3ο ΓΕ.Λ. Πτολεμαΐδας
Καλησπέρα και από εμένα...
Βασιλειάδου Ξένια
Δ.Σ. Δρεπάνου Κοζάνης
Ιωάννα Γιώτα
9ο ΔΣ & 12 ΔΣ Κοζάνης
;)
Καλησπέρα συνάδελφοι
Κων/να Χριστίδου
ΕΝΕΕΓΥΛ Φλώρινας
Καλησπέρα συνάδελφοι
Βασίλης Μωυσιάδης
1ο ΕΠΑΛ Γρεβενών
Καλησπέρα κι από μένα.
Βόμβας Αλέξανδρος
Γεια σας συνάδελφοι
Γεια σας
Γεια σας και από εμένα παιδιά.
Γιάννης Αρβανιτάκης.
Γειά σας.
Δημήτρης Δαλαγιώργος
3ο ΓΕΛ Κοζάνης
Γεια σας και από εμένα.
Γεια σε όλους.
Ζυγούρη Αναστασία
2ο Γ/σιο Κοζάνης
Καλημέρα σε όλους! :)
Εφοπούλου Τέση
ΕΠΑΛ Άργους Ορεστικού
Καλημέρα σε όλους :),
Αναστασία Μπατσιάκα
Καλησπέρα σε όλους,
Γκούμας Γιώργος
1ο Δημ. Σχ. Σιάτιστας
Την καλησπέρα μου.
Λαμπριανίδης Χρήστος
10 Δημ. Κοζ.
Καλησπέρα κι από μένα!
Σιδηρόγλου Νατάσα
5ο Δ. Σ. Καστοριάς
Καλησπέρα και από μένα ;)
Κωνσταντίνος Μελισίδης
ΔΣ Πύργων
Έτσι για έναρξη συζητήσεων... το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών της Γ' Λυκείου στην Πληροφορική
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/ps_pliroforiki_g_gel.pdf
https://www.esos.gr/arthra/61403/ta-nea-programmata-spoydon-tis-g-taxis-toy-genikoy-lykeioy-toy-2020?fbclid=IwAR2q-bgFAmh3HCrYC2vE7mFUawn17Jtwt9ei0PUa7MHriRbz5B0p87iS_Yk
Γεια σας συνάδελφοι!
Χρήστος Γεωργίου
ΕΠΑΛ Αμυνταίου
Γεια σας και από μένα
Παπαχαραλάμπους Παναγιώτης
Γυμνάσιο Αμμοχωρίου Φλώρινας
Κοκκινίδης Ιωάννης
ΓΕΛ Βελβεντού
Κώστας Μιχαλογιάννης
2ο ΓΕΛ Γρεβενών
Δημήτρη, το Π.Σ. είναι αρκετά αφηρημένο (σωστά κατά τη γνώμη μου). Δεν εγκλωβίζει σε ΓΛΩΣΣΑ αλλά μπορεί να υλοποιηθεί από οποιαδήποτε άλλη (π.χ. Python, Ruby κ.λπ). Αν λάβουμε υπόψη ότι στα ΕΠΑΛ διδάσκεται η Python, έχει ήδη παραδοθεί βιβλίο Python για Β ΓΕΛ στο ΙΕΠ τον Απρίλη 2018, πιστεύω ότι του χρόνου θα τρέξει η Γ με ΓΛΩΣΣΑ (αλλά για τελευταία χρονιά?).
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικαιροποιήσουμε το υλικό μας κ.λπ. για το νέο 6ωρο μάθημα Γ ΓΕΛ π.χ. μέσα από το forum αλλά και με δια ζώσης συναντήσεις.
Παράθεση από: dimpapadop στις 22 Φεβ 2019, 10:54:52 ΜΜ
Έτσι για έναρξη συζητήσεων... το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών της Γ' Λυκείου στην Πληροφορική
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/ps_pliroforiki_g_gel.pdf
https://www.esos.gr/arthra/61403/ta-nea-programmata-spoydon-tis-g-taxis-toy-genikoy-lykeioy-toy-2020?fbclid=IwAR2q-bgFAmh3HCrYC2vE7mFUawn17Jtwt9ei0PUa7MHriRbz5B0p87iS_Yk
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Αφορόζης Ανρώνης
1ο ΕΠΑΛ Φλώρινας
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Τσακιλή Ευθυμία 1ο Δημοτικό Αμυνταίου
Καλησπέρα συνάδελφοι,
Γκιάτας Ιωάννης
ΔΣ "Χαρίσιος Μούκας" Κοζάνη
Καλησπέρα σας
Καλημέρα και από εμένα
Θοδωρής Θεμελής
Καλημέρα σας!
Ευθυμίου Θεοδώρα
Καλησπέρα συνάδελφοι:
Για συναδέλφους σε ΓΕΛ που θέλουν να "ζωντανέψουν" το μάθημα ΑΕΠΠ, δίνοντας στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας μιας εφαρμογής πρώτα σε επίπεδο λογισμικού, που παρόλα αυτά θα μπορεί να πετύχει ότι υπόσχεται ακόμα και σε Ψευδογλώσσα, ΓΛΩΣΣΑ.
Θα δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να εξασκηθούν σε ασκήσεις χειρισμού μονοδιάστατων, δισδιάστατων πινάκων, σε θέματα λίγο πιο "φευγάτα" από το πλαίσιο του μαθήματος (όχι όμως ιδιαίτερα δύσκολα. Σχεδόν παρόμοια έχουν ζητηθεί σε πανελλήνιες), φτιάχνοντας παράλληλα μια διασκεδαστική εφαρμογή (και γιατί όχι αργότερα και το υλικό της)
* Από τη δοκιμή που έκανα στα 2 τμήματα του σχολείου μου Οικ. & Πληροφορικής, αλλά και στα τμήματα της Θετικής, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και ασχολούνται με θέρμη, ακόμα και οι σχετικά αδύναμοι μαθητές.
Ελπίζω να σας αρέσει. (ο κώδικας δεν αποσκοπεί σε δάφνες ποιότητας, αλλά φτιάχτηκε ώστε να μπορεί να δώσει λύσεις ο μαθητής).
Επίσης το συνοδευτικό φυλλάδιο επιδέχεται βελτιώσεις, φτιάχτηκε πολύ γρήγορα (σε ένα κενό μαθημάτων), μπορεί να έχει ασάφειες, λάθος διατυπώσεις κλπ. Δεκτές οι διορθώσεις.
βίντεο της εφαρμογής που θα κατασκευάσουν οι μαθητές...
http://sendvid.com/iup5o9tc
συνοδευτικό φυλλάδιο με θεωρητικό υπόβαθρο και προτεινόμενο τρόπο υλοποίησης ...
https://drive.google.com/file/d/14TOdsj6bvEWlp5RtzHBFzPMNxRWRIMQ6/view?usp=sharing
* Η κατασκευή εύκολα μπορεί να υλοποιηθεί με ένα arduino, όπου σε 2-3 μαθήματα τα παιδιά θα μάθουν
1 να μεταφράζουν τον ψευδοκωδικά τους σε μια οποιαδήποτε Ζωντανή γλώσσα και θα αντιληφθούν ότι παρόλο που χρησιμοποιούν στο μάθημα μια φαινομενικά "νεκρή" γλώσσα, εύκολα μπορούν να υλοποιήσουν εφαρμογές σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού.
2 βασικές εντολές στο περιβάλλον arduino IDE
* Επίσης οι μαθητές στο μάθημα επιλογής της Α' κατάφεραν σε appinventor να υλοποιήσουν το POV (ένα κινητό παίρνει τη θέση του POV οπότε δεν χρειαζόμαστε άλλο υλικό) - την ιδέα μου έδωσε πέρυσι να το υλοποιήσω χωρίς χρήση μ/πεξεργαστή ο συνάδελφος Σωτ. Γεωργίου.
Καλημέρα σε όλους!!
Καλώτα Χιονία
Γυμνασιο Κρόκου Κοζάνης
Καλημέρα Δημήτρη,
είναι πολύ ζόρικο που κατάφερες να "ζωντανέψεις" την ΑΕΠΠ. Φοιτητές από το ΤΕΙ Καστοριάς ήδη από χθες προσπαθούν να το υλοποιήσουν σε arduino για να το παρουσιάσουν στο arduino day http://bit.ly/2EgjDOz.
Σε αυτό το forum αν μοιραζόμαστε καλές πρακτικές σαν τη δική σου ή του Σωτήρη Γεωργίου http://bit.ly/2Eim2YS και http://bit.ly/2EcRyYh θα γίνουμε όλοι σοφότεροι :).
Παράθεση από: dimpapadop στις 25 Φεβ 2019, 05:51:47 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι:
Για συναδέλφους σε ΓΕΛ που θέλουν να "ζωντανέψουν" το μάθημα ΑΕΠΠ, δίνοντας στα παιδιά τη χαρά της δημιουργίας μιας εφαρμογής πρώτα σε επίπεδο λογισμικού, που παρόλα αυτά θα μπορεί να πετύχει ότι υπόσχεται ακόμα και σε Ψευδογλώσσα, ΓΛΩΣΣΑ.
Θα δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να εξασκηθούν σε ασκήσεις χειρισμού μονοδιάστατων, δισδιάστατων πινάκων, σε θέματα λίγο πιο "φευγάτα" από το πλαίσιο του μαθήματος (όχι όμως ιδιαίτερα δύσκολα. Σχεδόν παρόμοια έχουν ζητηθεί σε πανελλήνιες), φτιάχνοντας παράλληλα μια διασκεδαστική εφαρμογή (και γιατί όχι αργότερα και το υλικό της)
* Από τη δοκιμή που έκανα στα 2 τμήματα του σχολείου μου Οικ. & Πληροφορικής, αλλά και στα τμήματα της Θετικής, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και ασχολούνται με θέρμη, ακόμα και οι σχετικά αδύναμοι μαθητές.
Ελπίζω να σας αρέσει. (ο κώδικας δεν αποσκοπεί σε δάφνες ποιότητας, αλλά φτιάχτηκε ώστε να μπορεί να δώσει λύσεις ο μαθητής).
Επίσης το συνοδευτικό φυλλάδιο επιδέχεται βελτιώσεις, φτιάχτηκε πολύ γρήγορα (σε ένα κενό μαθημάτων), μπορεί να έχει ασάφειες, λάθος διατυπώσεις κλπ. Δεκτές οι διορθώσεις.
βίντεο της εφαρμογής που θα κατασκευάσουν οι μαθητές...
http://sendvid.com/iup5o9tc
συνοδευτικό φυλλάδιο με θεωρητικό υπόβαθρο και προτεινόμενο τρόπο υλοποίησης ...
https://drive.google.com/file/d/14TOdsj6bvEWlp5RtzHBFzPMNxRWRIMQ6/view?usp=sharing
* Η κατασκευή εύκολα μπορεί να υλοποιηθεί με ένα arduino, όπου σε 2-3 μαθήματα τα παιδιά θα μάθουν
1 να μεταφράζουν τον ψευδοκωδικά τους σε μια οποιαδήποτε Ζωντανή γλώσσα και θα αντιληφθούν ότι παρόλο που χρησιμοποιούν στο μάθημα μια φαινομενικά "νεκρή" γλώσσα, εύκολα μπορούν να υλοποιήσουν εφαρμογές σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού.
2 βασικές εντολές στο περιβάλλον arduino IDE
* Επίσης οι μαθητές στο μάθημα επιλογής της Α' κατάφεραν σε appinventor να υλοποιήσουν το POV (ένα κινητό παίρνει τη θέση του POV οπότε δεν χρειαζόμαστε άλλο υλικό) - την ιδέα μου έδωσε πέρυσι να το υλοποιήσω χωρίς χρήση μ/πεξεργαστή ο συνάδελφος Σωτ. Γεωργίου.
Καλησπέρα!
Σάκης Τζιουμάκης, Καστοριά
Γεια σας και από μένα!
Σόνια Κοσμίδου
1ο Δημοτικό σχολείο Κοζάνης
Καλησπέρα.
Καλκάνης Θωμάς
ΓΕΛ/ΕΠΑΛ Δεσκάτης Γρεβενών
Μετά τις απαραίτητες συστάσεις στο http://bit.ly/2Nkbwo1, όπως είχαμε πει το forum μας θα είναι κλειστό στο http://bit.ly/2UiyOO3
Καλησπέρα και από εμένα!
Σωτηρία Τσιαρανίκου
6ο Δημοτικό Φλώρινας / Δημ. Ιτέας
Καλησπέρα σας,
Μιχάλης Μπούνιας
Καστοριά
Καλημέρα
Μήλιος Σάκης Καστοριά
Καλημέρα