Ενδεικτικός χρονοπρογραμματισμός των οδηγιών διδασκαλίας

Ξεκίνησε από peteglamgr, 03 Οκτ 2021, 02:49:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

peteglamgr

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους.
Έχω μια απορία και θα ήθελα τη γνώμη σας.
Δομή επανάληψης, ενδεικτικές ώρες: 13
Αντικειμενοστέφεια, ενδεικτικές ώρες: 15.
Στις δομές επανάληψης βασίζεται η μισή + ύλη. Αν το θέλετε και με μονάδες στα θέμα, 3ο - 4ο θέμα (και οι πίνακες στη δομή επανάληψης βασίζονται, γι' αυτό κιόλας βάζω και το 4ο θέμα μέσα). Σίγουρα βάλε μέσα και κάτι από Α,Β θέμα, μιλάμε για το μισό γραπτό και βάλε.

Πάμε τώρα και στην αντικειμενοστρέφεια. Πόσες μονάδες άραγε θα πέσουν; 5; 10; Παραπάνω μου φαίνεται απίθανο. Άντε σου λέω εγώ μισό Β (10, να φτιάξουν κανά διάγραμμα κλάσεων - αντικειμένων - μεθόδων) και η θεωρία το Α2 (άλλα 10 κάποιος ορισμός;;; ). 20 μονάδες τραβηγμένες από τα μαλλιά. Για να μη μπω στη διαδικασία να συζητήσω ότι στην πλειοψηφία των μαθητών δε θα καταλάβουν την ουσία του όλου θέματος, μιας και δε θα κάτσουν να γράψουν κώδικα.
Μόνο σε μένα άραγε δεν αρέσει ο ενδεικτικός χρονοπρογραμματισμός;;

petrosp13

Γενικά, το κεφάλαιο αυτό μάλλον θα πρέπει να αφαιρεθεί οριστικά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ApoAntonis

Παράθεση από: peteglamgr στις 03 Οκτ 2021, 02:49:57 ΜΜ
Μόνο σε μένα άραγε δεν αρέσει ο ενδεικτικός χρονοπρογραμματισμός;;

Να υπερασπιστώ το ΙΕΠ; Ο χρονοπρογραμματισμός προκύπτει και με βάση την διδασκαλία της Β' Λυκείου.
Όπου θεωρεί, το ΙΕΠ, ότι το μάθημα γίνεται κανονικά στην Β', ότι δεν υπάρχουν κενά, ότι δεν πάει καθηγητής τον Μάρτιο, ότι δεν του παίρνουν ώρες για ανθοκομία, ότι οι μαθητές παρακολουθούν επισταμένως. Φαντάζομαι.