Μετά από τέσσερις μέρες βαθμολόγησης ποια είναι η εικόνα από τα βαθμολογικά όσον αφορά ποια λάθη είναι ποιο συχνά και ποια είναι τα γενικά στατιστικά βαθμολογίας;
πιο συχνά ...
Σίγουρα έχουν γράψει καλύτερα από άλλες χρονιές. Συγκεκριμένα έχω την αίσθηση ότι υπάρχει αύξηση στην περιοχή 80-90.
Τώρα κάποια συχνά λάθη με μια γρήγορη σκέψη:
Α1.3, Α1.5
Πολλοί έχουν μπερδέψει τις καθολικές μεταβλητές με τις σταθερές.
Στο Γ μια παρανόηση που έχω δει αρκετά είναι ότι υπολογίζουν τη χρέωση κλιμακωτά μόνο αν δίνεται όλο το απόθεμα και όχι όλη η ποσότητα. Οπότε ουσιαστικά συγκρίνουν παραγγελία που εξυπηρετήθηκε ολόκληρη με παραγγελία που εξυπηρετήθηκε μερικά.
Επίσης πολλά έχουν την κλιμακωτή εκτός επανάληψης.
Στο Δ το συχνότερα λάθος είναι η υλοποίηση δύο συναρτήσεων μία για αγόρια και μία για κορίτσια, οι οποίες δεν έχουν ή δεν χρησιμοποιούν την τρίτη παράμετρο. Ακόμα πολλοί καλούν τη συνάρτηση για κάθε παιδί.
Επίσης πολύ συχνό είναι να περνάνε στην συνάρτηση το φύλο ως Α ή Κ - όχι ως αλφαριθμητική σταθερά αλλά ως μεταβλητή η οποία δεν έχει δηλωθεί όμως.
Και φυσικά είναι συχνότατο το φαινόμενο να έχουν ολόσωστα το Α1,Α4,Α5,Β1 και στη συνέχεια το χάος...
Σε ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε pgrontas για την πολύ αναλυτική σου πρώτη εικόνα. :)
Αν μπορείς να μας πεις τι μονάδες συμφωνήσατε για αυτά τα λάθη
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται αλλά θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποιες οδηγίες βαθμολόγησης (και από προηγούμενες χρονιές). Αν κάποιος συνάδελφος μπορεί να ανεβάσει ευπρόσδεκτες....